De BB manierquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze hadden chips van de schillen gemaakt, en volgens mij vond vrijwel iedereen het lekker en een leuk idee. Dus het zijn ook wel een stelletje zeikkonten hier.
Niet tegen mij nu.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze hadden chips van de schillen gemaakt, en volgens mij vond vrijwel iedereen het lekker en een leuk idee. Dus het zijn ook wel een stelletje zeikkonten hier.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze moeten niet zo klagen, er staat toch elke avond eten op tafel.. en lunch ontbijt..quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Doei Leila.quote:
Ja lach er maar mee Leilaquote:
Maar goed dat er een dak boven op de loods zitquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
De feestjes komen idd uit de lucht vallen
Leila is zo monotoonquote:
Zometeen gaan ze nog scharen ookquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:45 schreef puzziepie het volgende:
Sascha en Babette klikken steeds beter
Eindelijk los geweekt van Bern heeft even geduurd.. maar misschien had ze dat even nodigquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:45 schreef puzziepie het volgende:
Sascha en Babette klikken steeds beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |