Is waar,en een 1000 euro per maand soort van loon.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:35 schreef Sociologica het volgende:
Hey evening,
Ben er pas net heb teruggelezen en zag in het vorige topic iets staan over dat de vaste lasten van alle deelnemers thuis worden doorbetaald. Is dat echt?! Heb ik nooit geweten, nam aan dat het gros bij ouders of met partner woonden en daarom makkelijk mee konden doen.
Spannend.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:36 schreef Poesjuh het volgende:
Isaac is niet blij....dit kan hem zijn reputatie kosten.
Eunice vraagt kamer 4 of zij binnen mag en zoekt ruppert maar die is daar niet.
Kamer 3 mag ik naar binnen? Ja
Is ruppert hier? Nee ook niet
Eunice nu weer naar beneden en vindt ruppert... och isaac is er al bij hoor bij ruppie.
Eunice vraagt ruppert na de douche iets te bespreken
Jes alle vasten lasten en per dag 100 euro extra dat je in het huis zat was bij BBquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:35 schreef Sociologica het volgende:
Hey evening,
Ben er pas net heb teruggelezen en zag in het vorige topic iets staan over dat de vaste lasten van alle deelnemers thuis worden doorbetaald. Is dat echt?! Heb ik nooit geweten, nam aan dat het gros bij ouders of met partner woonden en daarom makkelijk mee konden doen.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is waar,en een 1000 euro per maand soort van loon.
Rupie kleineert haar telkens door haar leugenaar te noemenquote:
Wat?quote:
Dit wist ik niet, maar is het 1000 of 100 per dag?quote:
En maar klagen...quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is waar,en een 1000 euro per maand soort van loon.
Tijd dat hij klapjes krijgt bedoel ik.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Rupie kleineert haar telkens door haar leugenaar te noemen
Volgens mij vind ie dat lekkerquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Tijd dat hij klapjes krijgt bedoel ik.
Ze zijn gewoon in loondienst bij Talpa.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit wist ik niet, maar is het 1000 of 100 per dag?
quote:
En ook nog eens kost en inwoning2quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon in loondienst bij Talpa.
In Utopia was het 1000 euro per maand,zal nu iets meer zijn.
Haha Maddy:"niet om te zeggen dat ik zo goed was maar ik zat er maar 60 gram naast,de marges waren gewoon te klein "🤣🤣quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Ah ... nu klagen dat de marge bij het groente/fruit spel te klein was...
Natasiaquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:41 schreef FreshFruit het volgende:
In DGK was er ooit iemand die een rechtzaak won mbt uitkering omdat ze er zo lang had gezeten.
Engnekquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:42 schreef Sociologica het volgende:
Oh jeetje lees nu de latere posts over 1000pm/100 per dag. Hahaha dan mag echt niemand miepen… dan had ik ook eigenlijk veel meer aanmeldingen verwacht
On topic: Rupert is klaar met douchen en gaat eerst met anderen in gesprek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |