5 minuten planken zonder cheaten is killingquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:26 schreef Flory het volgende:
[..]
Niemand weet precies hoe en wat, maar ze hebben een schema gekregen om 30 dagen het planken op te bouwen to 5 min. Waarschijnlijk erna een opdracht?
Een zoemer en een 48 uurs opdracht. Laat ze maar aardappelen schillen voor alle voedselbanken, daklozenopvang, blijf van mijn lijf huizen en asielzoekerscentra.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:25 schreef MacDeMarco het volgende:
ik wil actie in de tent, fitties of een zware opdracht.
vooral zaterdag en zondag moet de febo ze gewoon aan het werk zetten, ik betaal ze niet voor wat pratende mensen op de bank.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:27 schreef Ireth het volgende:
[..]
Een zoemer en een 48 uurs opdracht. Laat ze maar aardappelen schillen voor alle voedselbanken, daklozenopvang, blijf van mijn lijf huizen en asielzoekerscentra.
wat dan?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:31 schreef puzziepie het volgende:
OMG Isaac doet precies wat Babette gisteren zei
Nope worden echt betaaldquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:35 schreef Sociologica het volgende:
Hey evening,
Ben er pas net heb teruggelezen en zag in het vorige topic iets staan over dat de vaste lasten van alle deelnemers thuis worden doorbetaald. Is dat echt?! Heb ik nooit geweten, nam aan dat het gros bij ouders of met partner woonden en daarom makkelijk mee konden doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |