Ja maar geen hele moeilijke tochquote:
Ik weet niet of ik helemaal mee ben in deze fantasie, maar hij is in elk geval levendig.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 15:55 schreef Momo het volgende:
Dus sinterklaas is eigenlijk die man die komt strippen vanavond?
Dan heb je goed zicht op de schimmel tussen zijn benenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 15:55 schreef Momo het volgende:
Samen met de Pietendales.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 15:55 schreef Momo het volgende:
Ik ben hier heel slecht inquote:
Huh hoe kom je nou weer bij die achternaamquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 16:23 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik ben hier heel slecht in![]()
Tim?
Tim Slot?
Ja, maar niet veel. Ik heb al sinds mei een zak mini-milky ways liggen en heb er nog 5 over, dat zal vast genoeg zijn. De voorgaande jaren kwamen er 0, 0, 0, 3 en 5 kinderen langs. Ik gok erop dat 5 genoeg isquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 14:59 schreef Momo het volgende:
Hebben jullie ooit mensen aan de deur gehad tijdens Halloween voor trick and treat? Ik las ergens dat het ook in Nederland populariteit wint, maar ik heb nog nooit gezien eigenlijk dat kids op pad gaan in Nederland tijdens Halloween.
Oe! Drie HEMA biertjes, sterktequote:Op zaterdag 29 oktober 2022 15:10 schreef H_T het volgende:
Ik ga bier drinken bij een vriend. Ik hoefde niks mee te nemen, maar heb dat toch wel gedaanRookworstweizen, pepernootbier en tompouce ipa, wat niet hezelfde is als de tompouce ale die ik eerder heb gehad
Gewoon googelenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 16:28 schreef Meke het volgende:
[..]
Huh hoe kom je nou weer bij die achternaam![]()
![]()
De voornaam klopt maar de achternaam ga ik niet delen hoor
O nee het is gewoon een Ajax-fan hoorquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 16:31 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Gewoon googelen![]()
Hij doet iets met e-sports bij Ajax
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 16:28 schreef Meke het volgende:
[..]
Huh hoe kom je nou weer bij die achternaam![]()
![]()
De voornaam klopt maar de achternaam ga ik niet delen hoor
Oh, ik dacht een spelerquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 16:34 schreef Meke het volgende:
[..]
O nee het is gewoon een Ajax-fan hoor
Ja hallo PRIVACYquote:
quote:
Ja jij zegt AJACIEDquote:
SPOILER: OUATOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Ja misschien wel een idee!quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 16:39 schreef Momo het volgende:
[..]
Beetje leuke speler en hebt zo 6 van die gele stoelen!
Ja zo noem je de fans tochquote:
Misschien heel stom en 'Gerda-gedrag' maar ik vertik het om daar aan mee te doen. We hebben hier gewoon Sint Maarten. Dan mogen kinderen hier aan de deur komen en een mooi liedje zingen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 14:59 schreef Momo het volgende:
Hebben jullie ooit mensen aan de deur gehad tijdens Halloween voor trick and treat? Ik las ergens dat het ook in Nederland populariteit wint, maar ik heb nog nooit gezien eigenlijk dat kids op pad gaan in Nederland tijdens Halloween.
Ik snap deze nietquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 16:39 schreef Momo het volgende:
[..]
Beetje leuke speler en hebt zo 6 van die gele stoelen!
Ik weet niet beter of Ajacieden zijn Ajax spelersquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 16:46 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja zo noem je de fans toch![]()
![]()
![]()
Ik weet NIKS van voetbal Sjors weet ik veel
Ik heb nog nooit mensen voor Sint Maarten gezien eigenlijk. Ik kwam er pas tijdens studenten tijd achter dat dat een ding was. Vind het ook niet perse iets, maar ik wil die kinderen ook niet teleurstellen aan de deur.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 16:48 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Misschien heel stom en 'Gerda-gedrag' maar ik vertik het om daar aan mee te doen. We hebben hier gewoon Sint Maarten. Dan mogen kinderen hier aan de deur komen en een mooi liedje zingen.
Klopt. Zo noem je de fans van Ajax juist.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 16:46 schreef Meke het volgende:
[..]
![]()
![]()
Sint-Maarten heb je in deze regio ook niet. En waarschijnlijk ook niet in Twente. Is geloof ik vooral sterk in Noord Nederland.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 16:52 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit mensen voor Sint Maarten gezien eigenlijk. Ik kwam er pas tijdens studenten tijd achter dat dat een ding was. Vind het ook niet perse iets, maar ik wil die kinderen ook niet teleurstellen aan de deur.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 16:52 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik weet niet beter of Ajacieden zijn Ajax spelers![]()
Ik dacht al: waarom vindt niemand dit interessant![]()
Ja mijn nichtje is op 11 november geboren en dat was een heel ding dat m'n opa en oma daar waren en dan met de lampionnentocht mee moesten lopen met de oudere kinderen en snoep klaar werd gelegd enzo. Ik was toen tien en dacht: WAT IS DITquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 16:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Sint-Maarten heb je in deze regio ook niet. En waarschijnlijk ook niet in Twente. Is geloof ik vooral sterk in Noord Nederland.
Ik heb het even opgezochtquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 16:46 schreef Meke het volgende:
[..]
![]()
![]()
Woehoeeeequote:Op zaterdag 29 oktober 2022 16:54 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik vond het al zo gek dat je z'n achternaam wilde weten
Ze heeft ‘m vast al getroost nadat ze uit de Sjempjens Liek lagenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 16:56 schreef Momo het volgende:
Zou wel leuke plottwist zijn als Meke sportfan wordt
Owja zoquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 16:53 schreef Momo het volgende:
[..]
Meke heeft een hele mooie gele stoel thuis
Ik kwam er ook pas een paar jaar geleden achter dat dit niet overal gevierd werd. Jullie hebben wat gemistquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 16:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Sint-Maarten heb je in deze regio ook niet. En waarschijnlijk ook niet in Twente. Is geloof ik vooral sterk in Noord Nederland.
En dan nog is het heel plaatsgebonden hoe ze het doen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 16:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jaquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 16:56 schreef Momo het volgende:
Zou wel leuke plottwist zijn als Meke sportfan wordt
Is maar een spelletjequote:Op zaterdag 29 oktober 2022 16:57 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ze heeft ‘m vast al getroost nadat ze uit de Sjempjens Liek lagen
Komt vast goed, en anders parkeer je toch om de hoekquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 17:05 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb zo een familie-etentje. Dat is wel leuk, maar ik zie ontzettend op tegen het erheen rijden en weer terugrijden. Ik rijd niet vaak en als ik rijd, is het niet naar nieuwe locatiesNu is het etentje in een café ergens uit de buurt van OV, dus moet ik toch maar in mijn eentje met de auto daarheen. Vooral het parkeren wordt een drama en zeker als familie er toevallig al is en me ziet kloten als ik 2 of 3 keer opnieuw achter- en vooruit ga om juist te parkeren.
Op google maps zag het er best te doen uit, maar een van de reviews was: "Een aso had twee parkeerplekken gebruikt" en ik zie nu al voor me dat ik dat doe of dat ik dat niet doe, maar dat er gewoon nergens plek is of juist ergens heel krap plek.
Goed, ik moet om 17.15 uur weg, dus heb ik nog 11 minuten om te stressen.
Dat zou ik niet tegen hem zeggenquote:
Een paar keer steken is helemaal niet erg, je kunt hetquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 17:05 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb zo een familie-etentje. Dat is wel leuk, maar ik zie ontzettend op tegen het erheen rijden en weer terugrijden. Ik rijd niet vaak en als ik rijd, is het niet naar nieuwe locatiesNu is het etentje in een café ergens uit de buurt van OV, dus moet ik toch maar in mijn eentje met de auto daarheen. Vooral het parkeren wordt een drama en zeker als familie er toevallig al is en me ziet kloten als ik 2 of 3 keer opnieuw achter- en vooruit ga om juist te parkeren.
Op google maps zag het er best te doen uit, maar een van de reviews was: "Een aso had twee parkeerplekken gebruikt" en ik zie nu al voor me dat ik dat doe of dat ik dat niet doe, maar dat er gewoon nergens plek is of juist ergens heel krap plek.
Goeie, maar er zijn alleen weilanden in de buurt, dus dat wordt em nietquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 17:07 schreef Meke het volgende:
[..]
Komt vast goed, en anders parkeer je toch om de hoek
Hij is Ajacied, maar hij heeft geen seizoenskaart voor Ajaxquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 17:06 schreef Meke het volgende:
[..]
JaHij heeft een seizoenskaart (niet voor Ajax
) dus wie weet
Promes liket deze post.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 17:16 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Een paar keer steken is helemaal niet erg, je kunt het
In het weiland?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 17:16 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Goeie, maar er zijn alleen weilanden in de buurt, dus dat wordt em niet
Mwah. We missen er niks aanquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 17:02 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik kwam er ook pas een paar jaar geleden achter dat dit niet overal gevierd werd. Jullie hebben wat gemist
Ik zeg wat ik wil hoorquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 17:14 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Dat zou ik niet tegen hem zeggen![]()
Tenzij hij dat zelf ook vindt?
Hmmquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 17:16 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Goeie, maar er zijn alleen weilanden in de buurt, dus dat wordt em niet
Dat ook nog ja.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 17:02 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En dan nog is het heel plaatsgebonden hoe ze het doen.
In mijn wijk gaan ze vooral de winkels langs om snoep te halen en komen ze niet aan de deur.
Terwijl de supermarkt wel vol ligt met Sint-Maarten aanbiedingen.
Ja je ken niet alles hebbenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 17:17 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Hij is Ajacied, maar hij heeft geen seizoenskaart voor Ajax
Ik snap er niks meer van. Is dit weer een raadsel?![]()
Ik weet nog niksquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 17:23 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja je ken niet alles hebbenHij is voor twee clubs maar was wel weer genoeg privacy aan het rondstrooien
Ja nee maar straks herkent hij zich of één van jullie hemquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 17:27 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik weet nog niks![]()
Maar
[ afbeelding ]
Nou, nou wat een gemis. Genoeg andere feesten daarvoor rond deze tijd.quote:
In principe waren het cadeautjes, dus ik weet niet of ze open gaan vanavond. Op voorhand geef ik pepernoot de meeste kans lekker te zijnquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 16:30 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Oe! Drie HEMA biertjes, sterkteDe eerste twee heb ik ook thuis, laat maar weten wat je ervan vond!
Ik ga vanavond het biertje van FOK!ster Sarabi van de Milky Way Brouwerij opdrinken
Ja nee maar nu kan ik niet slapenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 17:28 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja nee maar straks herkent hij zich of één van jullie hem![]()
Je kunt nu ook nog niets weten als je hem niet al kent
Ja wat wil je van hem weten danquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 17:33 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja nee maar nu kan ik niet slapen![]()
Creditcardnummer, vervaldatum en de drie cijfers op de achterkantquote:
Alles!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 17:39 schreef H_T het volgende:
[..]
Creditcardnummer, vervaldatum en de drie cijfers op de achterkant
Zie DM!quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 17:39 schreef H_T het volgende:
[..]
Creditcardnummer, vervaldatum en de drie cijfers op de achterkant
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 17:40 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Alles!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Dat ben jij al aan het uitvogelenquote:
Dank!quote:
Ik ben op de helft, maar ik doe m’n best voor de restquote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 17:42 schreef Meke het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
Met andere feesten krijg je geen gratis snoepquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 17:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou, nou wat een gemis. Genoeg andere feesten daarvoor rond deze tijd.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 17:56 schreef NailQueen het volgende:
Let maar niet op mij - zij die de spaghetti carbonara heeft laten mislukken. Nu zit er voor de 2de keer deze week een pizza in de oven.
Niet te hopen dat @GeorgeM het vrijgezellenfeest van @Meke al aan het voorbereiden is.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 18:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik stuur je straks even m'n tarieven! Om wat voor feestje gaat het?
Moest jij als kind betalen voor jouw strooigoed en chocoladelettersquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 17:57 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Met andere feesten krijg je geen gratis snoep
Dat is inderdaad vrij voorbarig, en ik hoef daar ook echt geen stripperquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 18:15 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Niet te hopen dat @:GeorgeM het vrijgezellenfeest van @:Meke al aan het voorbereiden is.
Ik voel heel veel plaatsvervangende schaamte voor strippers in welke vorm dan ookquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 18:21 schreef Meke het volgende:
[..]
Dat is inderdaad vrij voorbarig, en ik hoef daar ook echt geen stripper
Over welke eventuele bruidegom hebben we het hier?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 18:21 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik kreeg alleen van mijn ouders. Met Sint maarten kreeg ik van heel het dorp snoepquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 18:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Moest jij als kind betalen voor jouw strooigoed en chocoladeletters
Een Ajaciedquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 18:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Over welke eventuele bruidegom hebben we het hier?
Nouja als ze het zelf willen lijkt het me primaquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 18:25 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik voel heel veel plaatsvervangende schaamte voor strippers in welke vorm dan ook
Vrijgezellenfeestje van een Ajaciedquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 18:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik stuur je straks even m'n tarieven! Om wat voor feestje gaat het?
Teruglezen mag hoorquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 18:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Over welke eventuele bruidegom hebben we het hier?
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:36 schreef Meke het volgende:
Morgen date met een Ajacied, toptiming denk ik
quote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:52 schreef Meke het volgende:
[..]
Megaleuk![]()
![]()
Ik begin een beetje verliefd te worden denk ik
(Het was niet de eerste date
)
Ik ook, behalve als het Strani is.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 18:41 schreef Meke het volgende:
[..]
Nouja als ze het zelf willen lijkt het me primaMaar ik vind het zelf meestal ontzettend ongemakkelijk en niet aantrekkelijk
Ik denk júíst als het Strani isquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 18:43 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik ook, behalve als het Strani is.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 18:46 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik denk júíst als het Strani is
Wellicht aardige toevoeging : of iedere andere man die ik aardig vind, respecteer en niet als seksobject zie![]()
Oh. Ik moet even bellen dan.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 18:21 schreef Meke het volgende:
[..]
Hopelijk ben je inmiddels veilig aangekomen!quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 17:05 schreef BillDauterive het volgende:
Ik rijd in zulke situaties soms gewoon een paar straten verderquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 17:05 schreef BillDauterive het volgende:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 18:46 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik denk júíst als het Strani is
Wellicht aardige toevoeging : of iedere andere man die ik aardig vind, respecteer en niet als seksobject zie![]()
Ik heb ook de hele dag in T-shirt gelopen, bizar toch. Het was een stuk warmer dan gisteren want vandaag scheen de zon ook volop. Het is wel vreemd om nog zo veel mensen met veel te dikke kleding rond te zien lopen en fietsen, als het zomer zou zijn en 5 graden kouder zouden meer mensen met zonder jas buiten zijn.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:38 schreef Em31 het volgende:
Eind oktober en ik zat vanmiddag zonder jas op het terras een ijsje te eten![]()
6,5 uit 10? Of een onvoldoende?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:40 schreef Guanabana het volgende:
Enigszins vermoeiend topic om terug te lezen, maar verder wel oke.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |