Aangevroten door ratten?quote:
OH SJESUSquote:
Me tooquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:41 schreef puzziepie het volgende:
Bah! ik ben helemaal klaar met Babette
Ik ook. Wat een opportunist.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:41 schreef puzziepie het volgende:
Volgens mij hebben jullie niet door dat ik vanuit de derde persoonsvorm praat ipv als volgeling van x of yquote:
Wat heeft ze gedaan?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:41 schreef puzziepie het volgende:
Gevoelsmatig zou ik weigeren mezelf bloot te geven tegen haar en eerder de rollen omdraaien of de draak ermee stekenquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:41 schreef puzziepie het volgende:
Marciano no wayquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:48 schreef juul. het volgende:
Op dit moment staat Babs me nog meer tegen dan Nadir
Hebben jullie ook niet dat de winnaar min of meer vast staat, Marciano of Isaac, het maakt het wat minder
leuk om te volgen
Het is toch een blunder dat die twee elkaar al jaren kennen, hoe dan?
Wel een blunder maar heb zeker niet het gevoel dat een van de twee gaat winnen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:48 schreef juul. het volgende:
Op dit moment staat Babs me nog meer tegen dan Nadir
Hebben jullie ook niet dat de winnaar min of meer vast staat, Marciano of Isaac, het maakt het wat minder
leuk om te volgen
Het is toch een blunder dat die twee elkaar al jaren kennen, hoe dan?
Febo opdrachtjes wegen te zwaarquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:49 schreef Moeraskat het volgende:
Ik begrijp even niets meer van Babette.
dann moet zij naar huisquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:48 schreef Kakadylo het volgende:
Babette wil niets met televisie te maken hebben
Wat heeft ze gedaan?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:49 schreef Moeraskat het volgende:
Zijzelf ook niet omdat ze zoveel praat en daardoor doordraaitquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:49 schreef Moeraskat het volgende:
Dat gedonder met Nadirquote:
hekel aan mensen die denken anderen de waarheid te moeten vertellen maar hun eigen shit niet eens voor elkaar hebbenquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:50 schreef puzziepie het volgende:
WTF![]()
![]()
Kneuzen
[ afbeelding ]
Babette had zo'n grote mond over Nadir .. zou me niets verbazen als ze Wendy een mes in de rug steekt /gaat steken. Babette is zo labiel als de neten : heimwee naar Mestreech .. loopt al vanaf het begin te janken omdat ze heimwee heeft. Waarom ga je dan in zo'n spel zitten.
Erger vind ik dat ze bepaalde mensen nu ineens in twijfel gaat trekken en anderen ophemelt
Ik heb vandaag niet veel mee gekregen, behalve het nieuwe kapsel van Janet, maar ik begrijp het nu een beetje van puzzquote:
babette moet lekker op een terrasje gaan zitten mensen kijkenquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:52 schreef Kakadylo het volgende:
Babette droomt van een show zoals Dr Phil of Catherine Keyl iedere namiddag geloof me nou maar
dat will zij toch ook nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:51 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Nee want dan is ze straks niet meer op televisie
quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:54 schreef greysbones het volgende:
Isaac is niet eens bezig met het spel![]()
Lijkt wel Loenatik.quote:
Mooi op tijd voor carnaval.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:57 schreef 5thencounter het volgende:
Babs is blijkbaar uitgespeelt daar, niets meer te winnen, die aandachthoer heeft alle bewoners al afgezogen en dat geeft geen voldoening meer
Tijd dat ook zij snel oprot
Dit dacht ik vanmiddag ook toen ik het kapsel van Janet zagquote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit dacht ik vanmiddag ook toen ik het kapsel van Janet zag
het valt natuurlijk niet meequote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:57 schreef puzziepie het volgende:
Babette was vanaf het begin juist heel erg bezig met het spel , ze zat vanaf het begin in een pact met een groepje mensen. Pas de laatste weken is ze daar minder mee bezig , zit ze vooral te kletsen en kletsen en leuteren met GJ en Alies , en aan het pendelen met haar spirituele vriendinnetje
nee hoor dat typte ik niet?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
je typte dat babeettee niets met tv
will
maar dat snap ik niet
zij was bij peter en vronika
tennisbal incomingquote:
Ik vraag me af of Esther al ter verantwoording is geroepenquote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
tennisbal incoming
(misschien kunnen we er beter een stuk of 10 tegelijk doen)
niet iedereen vertrouwt haarquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:01 schreef Kakadylo het volgende:
Wat mij dan weer verbaast is dat mensen haar zo makkelijk vertrouwen terwijl zij duidelijke bijbedoelingen heeft
Janet is gewoon zwaar mishandeld door Esther en haar schaarquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Heerlijk![]()
Janet heeft schijt , ik hou durvan
Inderdaad. Gewoon gek doen op die leeftijd, geweldig.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Heerlijk![]()
Janet heeft schijt , ik hou durvan
het mag niet mogen, heeft esther gewoon zo gedaan omdat ze zelf een ontplofte champignon op haar hoofd heeft, gestraft moet ze wordenquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vraag me af of Esther al ter verantwoording is geroepen
Allemaal hugs waardoor ze weer zieltjes wint met haar zieligheidquote:
Pek en veren.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:03 schreef Charmian het volgende:
[..]
het mag niet mogen, heeft esther gewoon zo gedaan omdat ze zelf een ontplofte champignon op haar hoofd heeft, gestraft moet ze worden
inmiddels hebben 3 andere een gekneusde ribquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:07 schreef 5thencounter het volgende:
Die gluiperd NaNix teert nog steeds op niet mee boksen vanwege zijn status invalide van vorige week?
Nadir was kansloos tegen Martinquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
inmiddels hebben 3 andere een gekneusde rib
die boksen wel![]()
tuurlijk nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:07 schreef Kakadylo het volgende:
In mijn optiek zou het meer een spelshow moeten zijn met puntensystemen daar waar bondjes en macht teveel gaan regeren
Hetzelfde geldt voor ER. Combineren kan ook he.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
tuurlijk niet
dit geeft veel meer frictie
en kijkgenot
Die boksen nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:10 schreef 5thencounter het volgende:
Wedstijd MooiBoxen?![]()
[ afbeelding ]
je moet niet alles gelijk willen makenquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:09 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt voor ER. Combineren kan ook he.
Mirthe en KimD wel.quote:
Toch heb ik de indruk dat ze er zelf content mee isquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Janet is gewoon zwaar mishandeld door Esther en haar schaar
het is een verschrikking
Oh tegen wie dan of tegen elkaar?quote:
Eens.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:02 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Inderdaad. Gewoon gek doen op die leeftijd, geweldig.
Avontuurlijk wijffie hoor.
Volgens mij wel.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh tegen wie dan of tegen elkaar?
Bazen seriequote:
Blijkbaar Mirthe en KimD wel achja ze komen idd wel op tvquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]![]()
Ik maakte me al zorgen..
Ze komen op TV zeker?
Ze slaan toch niet op het hoofd.quote:
het knippen was meer happen eruit halenquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Toch heb ik de indruk dat ze er zelf content mee is![]()
Ze had al zo'n soort kapsel toen ze erin kwam , alleen was het behoorlijk uit model en uitgegroeid.
Janet is de enige die haar ding doet ,zich nergens wat van aantrekt en schijt heeft.
\zij leeft al jaren haar eigen leventje , reist de wereld over met haar camper en heeft een hele eigen unieke kijk op het leven en de wereld. Een sterke vrouw met een groot zelf reflecterend vermogen. Staat met haar beide benen op de grond. Dat kan ik erg waarderen.
Ze was ook blij met haar kapsel.Verder heb je het goed verwoord: ik ben het ermee eens.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Toch heb ik de indruk dat ze er zelf content mee is![]()
Ze had al zo'n soort kapsel toen ze erin kwam , alleen was het behoorlijk uit model en uitgegroeid.
Janet is de enige die haar ding doet ,zich nergens wat van aantrekt en schijt heeft.
zij leeft al jaren haar eigen leventje , reist de wereld over met haar camper en heeft een hele eigen unieke kijk op het leven en de wereld. Een sterke vrouw met een groot zelf reflecterend vermogen. Staat met haar beide benen op de grond. Dat kan ik erg waarderen.
Kim komt op alle manieren wel op TV.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:13 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Blijkbaar Mirthe en KimD wel achja ze komen idd wel op tv
quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
het knippen was meer happen eruit halen
Esther moet gewoon niet meer knippen
het was net of een slager aan het haarknippen was
heeft voor mij ook niks met Janet te maken
vind het gewoon zonde als iemand een kapsel zo mishandeld
het asymmetrische past perfect bij haar
maar wat Esther weg knipte![]()
Janet vond het goed dat ze aan beide zijden opschoor,quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
het knippen was meer happen eruit halen
Esther moet gewoon niet meer knippen
het was net of een slager aan het haarknippen was
heeft voor mij ook niks met Janet te maken
vind het gewoon zonde als iemand een kapsel zo mishandeld
het asymmetrische past perfect bij haar
maar wat Esther weg knipte![]()
Op FB stond een veel langer filmpjequote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kim komt op alle manieren wel op TV.
Hier bediend ze Marciano.
[ afbeelding ]
Dat is van de tv, maar misschien eerder ook al iets getoond (kijk niet elke uitzending)quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Op FB stond een veel langer filmpje
het zal dus ook uitgezonden zijn
Ik denk dat Janet waarde hecht aan hele andere zaken , belangrijkere zaken denk ik.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:13 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ze was ook blij met haar kapsel.Verder heb je het goed verwoord: ik ben het ermee eens.
Modderworstelen was leuk in Utopiaquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:18 schreef 5thencounter het volgende:
Ik ben al nieuwsgierig wat er hierna op het programma gaat komen.. modderworstelen, Rollerball,
ik ookquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:20 schreef puzziepie het volgende:
Ik heb trouwens wel op insta de vragen beantwoord
Die houden ze er vast wel inquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
Modderworstelen was leuk in Utopia
Ik ben wel benieuwd of kijkers ook nog wat uitleg krijgen over wat de bedoeling ervan isquote:
Ik doe het zelf wel.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik denk dat Janet waarde hecht aan hele andere zaken , belangrijkere zaken denk ik.
Ik zeg eerlijk dat ik wss hard zou gaan huilen als ik zo vreselijk toegetakeld zou zijn,
en ook acuut weer angst voor een kapper zou krijgen.![]()
Daarom ga ik sowieso al niet naar kapper
wat voor een themafeest zou je willen?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd of kijkers ook nog wat uitleg krijgen over wat de bedoeling ervan is
yep daar was naomi goed, maar weet niet meer tegen wiequote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
Modderworstelen was leuk in Utopia
OMGquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kim komt op alle manieren wel op TV.
Hier bediend ze Marciano.
[ afbeelding ]
Shit dat lijkt me ook heel erg heftig!! Heel veel sterkte en kracht voor de komende periode.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:21 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik doe het zelf wel.
Hoewel ik volgende keer wel een kapster nodig heb.
Super kort ivm mijn medicatie
babette;s schuldquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:24 schreef engine het volgende:
Godver is die Mexx nou nog altijd bezig![]()
Helemaal gek word ik er van ondertussen.
Allebei de poort uit!!quote:
Geef mij maar Sasha en Bern. Dat kinderachtige puber gedoe word je ook moe vanquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:24 schreef engine het volgende:
Godver is die Mexx nou nog altijd bezig![]()
Helemaal gek word ik er van ondertussen.
Dit vind ik nu het allermooiste van de COSquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Shit dat lijkt me ook heel erg heftig!! Heel veel sterkte en kracht voor de komende periode.
Haar is wel een ding, heb zelf een auto-immuunziekte en toen mijn haar uitviel heb ik lang in een dip gezeten. Maar dat is niets vergeleken bij wat jij meemaakt. Dat besef ik mij maar al te goed.
Geef mij maar Sasha. Wat ziet ze er weer leuk uit vanavondquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:26 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Geef mij maar Sasha en Bern. Dat kinderachtige puber gedoe word je ook moe van
Stef.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:21 schreef mario390 het volgende:
[..]
yep daar was naomi goed, maar weet niet meer tegen wie
quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Shit dat lijkt me ook heel erg heftig!! Heel veel sterkte en kracht voor de komende periode.
Haar is wel een ding, heb zelf een auto-immuunziekte en toen mijn haar uitviel heb ik lang in een dip gezeten. Maar dat is niets vergeleken bij wat jij meemaakt. Dat besef ik mij maar al te goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:28 schreef Aggie46 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Nu ook weer leuk doen tegen Wendy alsof het beste vriendinnen zijnquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:27 schreef greysbones het volgende:
ik vind die ster tattoo van babette ook een beetje een tokkie stamp
[..]Heel veel kracht en liefde jou kant uit! 🙏SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik let goed op.Dat weet je en dat blijft zo.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:29 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Als Sasha en Bern samen op beeld zijn kan iemand ze dan weer cappen 🙏
Lief! 🥰quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:31 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik let goed op.Dat weet je en dat blijft zo.
De beste vriendschappen zijn vaak van tegenpolenquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:31 schreef puzziepie het volgende:
[ afbeelding ]
En toch als ik ze elkaar een knuffel zie geven kan ik me ook niet voorstellen dat Babette zo neer zou kijken op Wendy.
Ze mogen elkaar wel oprecht ondanks dat ze beiden totaal anders in het leven staan.
Wendy ziet er weer mooi uit
Babette ergert zich aan haar omdat ze geregeld komt storen tijdens gesprekken waardoor die abrupt afbrekenquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:31 schreef puzziepie het volgende:
[ afbeelding ]
En toch als ik ze elkaar een knuffel zie geven kan ik me ook niet voorstellen dat Babette zo neer zou kijken op Wendy.
Ze mogen elkaar wel oprecht ondanks dat ze beiden totaal anders in het leven staan.
Wendy ziet er weer mooi uit
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Was wel grappig.. Lomp wijf met een grote bek probeert toch The Walk of Famequote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:32 schreef greysbones het volgende:
Wanda kwam een partij o charmant voorbij lopen op hakjes
Godzijdank wel jaquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:34 schreef Kakadylo het volgende:
Wendy is te nuchter voor die spirituele vibe van Alicia en Babette
Ik heb beeld nu.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:37 schreef Moeraskat het volgende:
Wanda zat vanmiddag nog stoer te doen dat ze op hele hoge hakken loopt thuis. Is haar niet aan te zienlijkt wel een baby giraf
Toch ziet ze er wel goed uit vanavondquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Was wel grappig.. Lomp wijf met een grote bek probeert toch The Walk of Fame![]()
[ afbeelding ]
trek ze dan niet aanquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Was wel grappig.. Lomp wijf met een grote bek probeert toch The Walk of Fame![]()
[ afbeelding ]
Als ze blijft zitten jaquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:38 schreef engine het volgende:
[..]
Toch ziet ze er wel goed uit vanavond
Dan leer je het nooitquote:
dergelijke hakken is niet voor iedereen weggelegdquote:
Nee dat is misschien waar.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
dergelijke hakken is niet voor iedereen weggelegd
ik doe mijn enkels dat ook niet aan
Lasagne....van die bakken die je alleen in de oven hoeft te schuiven.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:41 schreef mario390 het volgende:
hier was geeen beelden van, wat hebben ze gegeten?
nu weet ik niet hoe je er uit zietquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:41 schreef engine het volgende:
[..]
Nee dat is misschien waar.
Ik ook niet
quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:42 schreef engine het volgende:
Is Janet kroket haar haar een verrassing voor vanavond?
dat is lekker,mak ik ook somsquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:41 schreef engine het volgende:
[..]
Lasagne....van die bakken die je alleen in de oven hoeft te schuiven.
nummernmeisjequote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:42 schreef engine het volgende:
Is Janet kroket haar haar een verrassing voor vanavond?
daar hoef je niks aan te makenquote:
Het gaat om het totaalbeeldquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:38 schreef engine het volgende:
[..]
Toch ziet ze er wel goed uit vanavond
Las daarnet dat Sasha, Bern niet als haar vriendje ziet. Nadat ze tegen Bern had gezegd dat ze van hem houd en het douchen samen, lijkt het of ze afstand heeft genomen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:26 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Geef mij maar Sasha en Bern. Dat kinderachtige puber gedoe word je ook moe van
ja moet je wel richtige knop opdraaienquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
daar hoef je niks aan te maken
dat schuif je zo in de oven![]()
Hele dag lopen dreigen dat ze niet mee zou doenquote:
ze hebben 2 ovensquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja moet je wel richtige knop opdraaien
somige zijn ook met dat overfordert
waar in de keuken hebben ze dat gescheven
vor 32 mensen?
Geld ook voor mij graag🤗🤗🤗quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:31 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik let goed op.Dat weet je en dat blijft zo.
Ze was ook vrij duidelijk dat ze niks fysieks met iemand wil daar. Ze wil eerst zijn geschiedenis met vrouwen weten.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:45 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Las daarnet dat Sasha, Bern niet als haar vriendje ziet. Nadat ze tegen Bern had gezegd dat ze van hem houd en het douchen samen, lijkt het of ze afstand heeft genomen.
achzo dann moesten dequote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze hebben 2 ovens
daar passen wel 8 lasagneschalen in denk ik
Oké duidelijk.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:46 schreef engine het volgende:
[..]
Ze was ook vrij duidelijk dat ze niks fysieks met iemand wil daar. Ze wil eerst zijn geschiedenis met vrouwen weten.
ik vind het tequote:
Maar hij is ook rond de 30 Jr. Dan is het toch normaal dat hijnal relaties heeft gehad, zij toch ook wel. Of dacht ze dat hij als een monnik heeft geleefd. Ik vindcze heel leuk samen, maar dit valt me toch een beetje van haar tegen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:46 schreef engine het volgende:
[..]
Ze was ook vrij duidelijk dat ze niks fysieks met iemand wil daar. Ze wil eerst zijn geschiedenis met vrouwen weten.
Nouja wat ze daar precies van denkt/verwacht zei ze niet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:50 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Maar hij is ook rond de 30 Jr. Dan is het toch normaal dat hijnal relaties heeft gehad, zij toch ook wel. Of dacht ze dat hij als een monnik heeft geleefd. Ik vindcze heel leuk samen, maar dit valt me toch een beetje van haar tegen.
Daar zijn ze toch wel op getest?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:54 schreef engine het volgende:
[..]
Nouja wat ze daar precies van denkt/verwacht zei ze niet.
Ze wil in ieder geval zeker zijn dat hij geen soa's heeft ofzo. Tenminste dat haalde ik eruit.
Eerst z'n biografie lezen en daarna seksen dusquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:46 schreef engine het volgende:
[..]
Nee?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar zijn ze toch wel op getest?
Nahh.. lelijker kan TempationLegerKim niet rondstappen, kijkend naar het gepeupelquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die ziet er echt uit als een professionele bokser.
die is stront zenuwachtigquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nahh.. lelijker kan TempationLegerKim niet rondstappen, kijkend naar het gepeupel
Ze heeft al gewonnen in arrogante houding![]()
[ afbeelding ]
van haar zelfquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:57 schreef Vlinder1974 het volgende:
ze moesten die Halloween kleding toch inleveren?
ik zie Zoe in dat jurkje lopen van Halloween
Gele kaart in coming...oh wacht....quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:56 schreef greysbones het volgende:
Moraima en Ruppie weer papiaments lullen
Wanneer was dat gesprek? Heb dat niet mee gekregen? Maar hoezo wil ze dat soort dingen weten bedoel zijn geschiedenis met vrouwen etc?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar zijn ze toch wel op getest?
Ik weet het niet krijg niet alles mee maar als je zo close bent en je zegt dat je van iemand houd gaat het toch wel dieper neem ik aanquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:45 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Las daarnet dat Sasha, Bern niet als haar vriendje ziet. Nadat ze tegen Bern had gezegd dat ze van hem houd en het douchen samen, lijkt het of ze afstand heeft genomen.
Poh. Zulke dingen wil ik juist niet echt weten. Wat geweest is, is geweestquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:46 schreef engine het volgende:
[..]
Volgens mij had @Hendrik83 er ook een filmpje. Misschien even in de COS terug zoeken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:00 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Wanneer was dat gesprek? Heb dat niet mee gekregen? Maar hoezo wil ze dat soort dingen weten bedoel zijn geschiedenis met vrouwen etc?
Met wie was dat gesprek?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:03 schreef engine het volgende:
[..]
Volgens mij had @:hendrik83 er ook een filmpje. Misschien even in de COS terug zoeken.
Precies.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Poh. Zulke dingen wil ik juist niet echt weten. Wat geweest is, is geweest
ze lopen sowieso een kwartier achter omdat Eric elke keer aan die klok blijft fruttenquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:03 schreef freaky40 het volgende:
Het zou nu 20.00 uur moeten zijn in de loods, ze lopen 3/4 minuten achter.
Alicia.quote:
@Hendrik83 kan jij ons helpen? 😊quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:03 schreef engine het volgende:
[..]
Volgens mij had @:hendrik83 er ook een filmpje. Misschien even in de COS terug zoeken.
- nu twijfel ik...misschien was dat een ander moment van Sasha
quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:05 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Of babette? Ik raak in de war 🙈
Was er filmpje in cos geplaatst? Dan zoek ik het later even opquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:06 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ja ik twijfel ook. Volgens mij was het met Alicia want die vertelde ook wat over haar vriend.
neequote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:07 schreef mario390 het volgende:
moeten daar niet de humpas zeggen wanneer
20 00 is ?
hoe kann dat dat ze ander tijd hebben
ze leven niet op de maand
Ik zat met een kat op schoot, sorry.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:06 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ja ik twijfel ook. Volgens mij was het met Alicia want die vertelde ook wat over haar vriend.
Ja daar ben ik dus niet zeker van. Helaas.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:08 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Was er filmpje in cos geplaatst? Dan zoek ik het later even op
dat onden is slapshot en ijshockeyfilmquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:08 schreef 5thencounter het volgende:
Putting on the foil.. altijd stoer moment..![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Speelt die nog wel eens spelletjes op de tablet? Of was dat niet jouw kat?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:10 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik zat met een kat op schoot, sorry.
Vanmiddag had ze een lang gesprek met Babette.
Volgens mij heeft ze ook eerder gesproken met Alicia.
Ik heb die gesprekken niet helemaal gevolgd.
Wat ik wel weet was dit: GJ zei tegen Sasha:"Daar komt je vriend". Waarop Sasha 's reactie was dat het niet haar vriend was, maar dat ze het fijn met elkaar hadden.
En gezellig etc.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee
ze regelen dit helemaal zelf
dus of ze nu om 8 uur beginnen of 9 uur maakt niks uit
Verrék, je heb het opgezocht.. good for youquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat onden is slapshot en ijshockeyfilm
Klopt van mijn kat.😺quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:12 schreef engine het volgende:
[..]
Speelt die nog wel eens spelletjes op de tablet? Of was dat niet jouw kat?
Sasha heeft met zowel Babette als Alicia een tijdje zitten praten maar ik ben dus niet meer zeker met die dit bewuste gesprek was.
Hoop dat de filmpjes plaatsers het wel weten 🙏quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:12 schreef engine het volgende:
[..]
Speelt die nog wel eens spelletjes op de tablet? Of was dat niet jouw kat?
Sasha heeft met zowel Babette als Alicia een tijdje zitten praten maar ik ben dus niet meer zeker met die dit bewuste gesprek was.
quote:
nee dat weest ik, somige keer gezienquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Verrék, je heb het opgezocht.. good for you![]()
IJsboksen
Val net binnen, niets live gezien geen idee dus.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:15 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Hoop dat de filmpjes plaatsers het wel weten 🙏
@:dgk_tegengas
@:hendrik83
De details niet, maar enige indicatie zou wel mogenquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Poh. Zulke dingen wil ik juist niet echt weten. Wat geweest is, is geweest
Ik neem aan de je de link van DGK_Tegengas weet?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:04 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
@:hendrik83 kan jij ons helpen? 😊
Minimaal danquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:18 schreef D. het volgende:
[..]
De details niet, maar enige indicatie zou wel mogen
Ik ga er vanuit dat geen van hun bokshandschoenen en 2 kilometer tape in hun koffer hadden 7 weken geleden...quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:17 schreef greysbones het volgende:
toch jammer dat ze de febo niet gevraagd hebben voor een kledingsetje
Wie wordt kampioen vanavond 😉quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:20 schreef Moeraskat het volgende:
Nou opschieten want ik verveel me bijna
Ja die ken ik! Ben blij met jullie beide. Als iemand misschien weet hoe laat dat was met babette? Volgens mij zat het daar in. Ik onthou zelf ook niet alles.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:19 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Ik neem aan de je de link van DGK_Tegengas weet?
Die upload automatisch elk uur en toevallig staat wat jij zoekt online.
Niet dat ik het erg vind om filmpjes op te zoeken en te posten maar als het al te vinden is.![]()
Als ik wist hoe hij dat deed had ik wel gekeken of ik een stream kon uploaden die hij dan niet doet.
Je mag ook niks meer zeggenquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind het niet heel bijzonder
als het niet al te laat is vor kim kquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:18 schreef mario390 het volgende:
is marciano echt nog van bosmannen?
ik hoop kim k gaat bij tijden dat licht zien
hij will niet dat meiden veel eten
je mag heel veel zeggenquote:
Ik hoop KimDquote:
Ok zal eens kijkenquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:23 schreef Dutchrealitytv het volgende:
@:hendrik83 als het goed is was dat met babette rond 15.32? Stream 2? Weet ik niet zeker maar dacht van wel. Alvast bedankt. ( als het te veel tijd kost snap ik dat het niet te doen is)
Graag niet zelfs want dan heb je tenminste een gesprekquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
je mag heel veel zeggen
maar dat betekend niet dat ik het er mee eens hoef te zijn
Vermaak me altijd kostelijk met die Berendquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:25 schreef Moeraskat het volgende:
Berend die heeft al 15 minuten positie ingenomen
Ik ookquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:25 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Vermaak me altijd kostelijk met die Berend
Kan straks niet meer over straat. Maar ja gelukkig zit ie in een loods.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:25 schreef greysbones het volgende:
Jeff kijkt nu ook een beetje zenuwachtig
Ohw? wat is er leuk aan die gast..quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:25 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Vermaak me altijd kostelijk met die Berend
Allesquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohw? wat is er leuk aan die gast..
Klopt ongeveer.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:25 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Bedankt.
@:engine klopt de tijd indicatie?
Al trimt ie z'n baard dan vermaak ik me nogquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:25 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Bedankt.
@:engine klopt de tijd indicatie?
Rond die tijd dus. Gesprek met Alicia.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 14:55 schreef engine het volgende:
Bern gaat niet Sasha haar vriend worden.
Jaaaaaaa![]()
![]()
Nah ja , hij doet nergens aan mee en zit zijn tijd uit naar de Pot over 10 maanden.. ik dat licht klopt 'ie welquote:
Was Alicia niet eerder? En later babette?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:28 schreef engine het volgende:
[..]
[..]
Rond die tijd dus. Gesprek met Alicia.
Helemaal niets vind ik kwa karakter en uitstraling niets aan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Yep.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:28 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Was Alicia niet eerder? En later babette?
Ben ik het niet mee eens.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nah ja , hij doet nergens aan mee en zit zijn tijd uit naar de Pot over 10 maanden.. ik dat licht klopt 'ie wel
Okay dat zou kunnen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:28 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Was Alicia niet eerder? En later babette?
Edit ik denk dat het met babette was rond 15.32
Met zijn splaakgeblek....quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:31 schreef 5thencounter het volgende:
Ahh Berend leest kaartje voor
Zijn jullie ehh er klaar voor
[ afbeelding ]
Nu eindelijk ja , dat mag ook welquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens.
En daarbij doet hij nú ook mee.
Een echte spreker die man 🤣🤣🤣quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:31 schreef 5thencounter het volgende:
Ahh Berend leest kaartje voor
Zijn jullie ehh er klaar voor
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |