Ze slaan toch niet op het hoofd.quote:
het knippen was meer happen eruit halenquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Toch heb ik de indruk dat ze er zelf content mee is![]()
Ze had al zo'n soort kapsel toen ze erin kwam , alleen was het behoorlijk uit model en uitgegroeid.
Janet is de enige die haar ding doet ,zich nergens wat van aantrekt en schijt heeft.
\zij leeft al jaren haar eigen leventje , reist de wereld over met haar camper en heeft een hele eigen unieke kijk op het leven en de wereld. Een sterke vrouw met een groot zelf reflecterend vermogen. Staat met haar beide benen op de grond. Dat kan ik erg waarderen.
Ze was ook blij met haar kapsel.Verder heb je het goed verwoord: ik ben het ermee eens.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Toch heb ik de indruk dat ze er zelf content mee is![]()
Ze had al zo'n soort kapsel toen ze erin kwam , alleen was het behoorlijk uit model en uitgegroeid.
Janet is de enige die haar ding doet ,zich nergens wat van aantrekt en schijt heeft.
zij leeft al jaren haar eigen leventje , reist de wereld over met haar camper en heeft een hele eigen unieke kijk op het leven en de wereld. Een sterke vrouw met een groot zelf reflecterend vermogen. Staat met haar beide benen op de grond. Dat kan ik erg waarderen.
Kim komt op alle manieren wel op TV.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:13 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Blijkbaar Mirthe en KimD wel achja ze komen idd wel op tv
quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
het knippen was meer happen eruit halen
Esther moet gewoon niet meer knippen
het was net of een slager aan het haarknippen was
heeft voor mij ook niks met Janet te maken
vind het gewoon zonde als iemand een kapsel zo mishandeld
het asymmetrische past perfect bij haar
maar wat Esther weg knipte![]()
Janet vond het goed dat ze aan beide zijden opschoor,quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
het knippen was meer happen eruit halen
Esther moet gewoon niet meer knippen
het was net of een slager aan het haarknippen was
heeft voor mij ook niks met Janet te maken
vind het gewoon zonde als iemand een kapsel zo mishandeld
het asymmetrische past perfect bij haar
maar wat Esther weg knipte![]()
Op FB stond een veel langer filmpjequote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kim komt op alle manieren wel op TV.
Hier bediend ze Marciano.
[ afbeelding ]
Dat is van de tv, maar misschien eerder ook al iets getoond (kijk niet elke uitzending)quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Op FB stond een veel langer filmpje
het zal dus ook uitgezonden zijn
Ik denk dat Janet waarde hecht aan hele andere zaken , belangrijkere zaken denk ik.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:13 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ze was ook blij met haar kapsel.Verder heb je het goed verwoord: ik ben het ermee eens.
Modderworstelen was leuk in Utopiaquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:18 schreef 5thencounter het volgende:
Ik ben al nieuwsgierig wat er hierna op het programma gaat komen.. modderworstelen, Rollerball,
ik ookquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:20 schreef puzziepie het volgende:
Ik heb trouwens wel op insta de vragen beantwoord
Die houden ze er vast wel inquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
Modderworstelen was leuk in Utopia
Ik ben wel benieuwd of kijkers ook nog wat uitleg krijgen over wat de bedoeling ervan isquote:
Ik doe het zelf wel.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik denk dat Janet waarde hecht aan hele andere zaken , belangrijkere zaken denk ik.
Ik zeg eerlijk dat ik wss hard zou gaan huilen als ik zo vreselijk toegetakeld zou zijn,
en ook acuut weer angst voor een kapper zou krijgen.![]()
Daarom ga ik sowieso al niet naar kapper
wat voor een themafeest zou je willen?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd of kijkers ook nog wat uitleg krijgen over wat de bedoeling ervan is
yep daar was naomi goed, maar weet niet meer tegen wiequote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
Modderworstelen was leuk in Utopia
OMGquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kim komt op alle manieren wel op TV.
Hier bediend ze Marciano.
[ afbeelding ]
Shit dat lijkt me ook heel erg heftig!! Heel veel sterkte en kracht voor de komende periode.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:21 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik doe het zelf wel.
Hoewel ik volgende keer wel een kapster nodig heb.
Super kort ivm mijn medicatie
babette;s schuldquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:24 schreef engine het volgende:
Godver is die Mexx nou nog altijd bezig![]()
Helemaal gek word ik er van ondertussen.
Allebei de poort uit!!quote:
Geef mij maar Sasha en Bern. Dat kinderachtige puber gedoe word je ook moe vanquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:24 schreef engine het volgende:
Godver is die Mexx nou nog altijd bezig![]()
Helemaal gek word ik er van ondertussen.
Dit vind ik nu het allermooiste van de COSquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Shit dat lijkt me ook heel erg heftig!! Heel veel sterkte en kracht voor de komende periode.
Haar is wel een ding, heb zelf een auto-immuunziekte en toen mijn haar uitviel heb ik lang in een dip gezeten. Maar dat is niets vergeleken bij wat jij meemaakt. Dat besef ik mij maar al te goed.
Geef mij maar Sasha. Wat ziet ze er weer leuk uit vanavondquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:26 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Geef mij maar Sasha en Bern. Dat kinderachtige puber gedoe word je ook moe van
Stef.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:21 schreef mario390 het volgende:
[..]
yep daar was naomi goed, maar weet niet meer tegen wie
quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Shit dat lijkt me ook heel erg heftig!! Heel veel sterkte en kracht voor de komende periode.
Haar is wel een ding, heb zelf een auto-immuunziekte en toen mijn haar uitviel heb ik lang in een dip gezeten. Maar dat is niets vergeleken bij wat jij meemaakt. Dat besef ik mij maar al te goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:28 schreef Aggie46 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Nu ook weer leuk doen tegen Wendy alsof het beste vriendinnen zijnquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:27 schreef greysbones het volgende:
ik vind die ster tattoo van babette ook een beetje een tokkie stamp
[..]Heel veel kracht en liefde jou kant uit! 🙏SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik let goed op.Dat weet je en dat blijft zo.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:29 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Als Sasha en Bern samen op beeld zijn kan iemand ze dan weer cappen 🙏
Lief! 🥰quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:31 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik let goed op.Dat weet je en dat blijft zo.
De beste vriendschappen zijn vaak van tegenpolenquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:31 schreef puzziepie het volgende:
[ afbeelding ]
En toch als ik ze elkaar een knuffel zie geven kan ik me ook niet voorstellen dat Babette zo neer zou kijken op Wendy.
Ze mogen elkaar wel oprecht ondanks dat ze beiden totaal anders in het leven staan.
Wendy ziet er weer mooi uit
Babette ergert zich aan haar omdat ze geregeld komt storen tijdens gesprekken waardoor die abrupt afbrekenquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:31 schreef puzziepie het volgende:
[ afbeelding ]
En toch als ik ze elkaar een knuffel zie geven kan ik me ook niet voorstellen dat Babette zo neer zou kijken op Wendy.
Ze mogen elkaar wel oprecht ondanks dat ze beiden totaal anders in het leven staan.
Wendy ziet er weer mooi uit
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Was wel grappig.. Lomp wijf met een grote bek probeert toch The Walk of Famequote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:32 schreef greysbones het volgende:
Wanda kwam een partij o charmant voorbij lopen op hakjes
Godzijdank wel jaquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:34 schreef Kakadylo het volgende:
Wendy is te nuchter voor die spirituele vibe van Alicia en Babette
Ik heb beeld nu.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:37 schreef Moeraskat het volgende:
Wanda zat vanmiddag nog stoer te doen dat ze op hele hoge hakken loopt thuis. Is haar niet aan te zienlijkt wel een baby giraf
Toch ziet ze er wel goed uit vanavondquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Was wel grappig.. Lomp wijf met een grote bek probeert toch The Walk of Fame![]()
[ afbeelding ]
trek ze dan niet aanquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Was wel grappig.. Lomp wijf met een grote bek probeert toch The Walk of Fame![]()
[ afbeelding ]
Als ze blijft zitten jaquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:38 schreef engine het volgende:
[..]
Toch ziet ze er wel goed uit vanavond
Dan leer je het nooitquote:
dergelijke hakken is niet voor iedereen weggelegdquote:
Nee dat is misschien waar.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
dergelijke hakken is niet voor iedereen weggelegd
ik doe mijn enkels dat ook niet aan
Lasagne....van die bakken die je alleen in de oven hoeft te schuiven.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:41 schreef mario390 het volgende:
hier was geeen beelden van, wat hebben ze gegeten?
nu weet ik niet hoe je er uit zietquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:41 schreef engine het volgende:
[..]
Nee dat is misschien waar.
Ik ook niet
quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:42 schreef engine het volgende:
Is Janet kroket haar haar een verrassing voor vanavond?
dat is lekker,mak ik ook somsquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:41 schreef engine het volgende:
[..]
Lasagne....van die bakken die je alleen in de oven hoeft te schuiven.
nummernmeisjequote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:42 schreef engine het volgende:
Is Janet kroket haar haar een verrassing voor vanavond?
daar hoef je niks aan te makenquote:
Het gaat om het totaalbeeldquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:38 schreef engine het volgende:
[..]
Toch ziet ze er wel goed uit vanavond
Las daarnet dat Sasha, Bern niet als haar vriendje ziet. Nadat ze tegen Bern had gezegd dat ze van hem houd en het douchen samen, lijkt het of ze afstand heeft genomen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:26 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Geef mij maar Sasha en Bern. Dat kinderachtige puber gedoe word je ook moe van
ja moet je wel richtige knop opdraaienquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
daar hoef je niks aan te maken
dat schuif je zo in de oven![]()
Hele dag lopen dreigen dat ze niet mee zou doenquote:
ze hebben 2 ovensquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja moet je wel richtige knop opdraaien
somige zijn ook met dat overfordert
waar in de keuken hebben ze dat gescheven
vor 32 mensen?
Geld ook voor mij graag🤗🤗🤗quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:31 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik let goed op.Dat weet je en dat blijft zo.
Ze was ook vrij duidelijk dat ze niks fysieks met iemand wil daar. Ze wil eerst zijn geschiedenis met vrouwen weten.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:45 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Las daarnet dat Sasha, Bern niet als haar vriendje ziet. Nadat ze tegen Bern had gezegd dat ze van hem houd en het douchen samen, lijkt het of ze afstand heeft genomen.
achzo dann moesten dequote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze hebben 2 ovens
daar passen wel 8 lasagneschalen in denk ik
Oké duidelijk.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:46 schreef engine het volgende:
[..]
Ze was ook vrij duidelijk dat ze niks fysieks met iemand wil daar. Ze wil eerst zijn geschiedenis met vrouwen weten.
ik vind het tequote:
Maar hij is ook rond de 30 Jr. Dan is het toch normaal dat hijnal relaties heeft gehad, zij toch ook wel. Of dacht ze dat hij als een monnik heeft geleefd. Ik vindcze heel leuk samen, maar dit valt me toch een beetje van haar tegen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:46 schreef engine het volgende:
[..]
Ze was ook vrij duidelijk dat ze niks fysieks met iemand wil daar. Ze wil eerst zijn geschiedenis met vrouwen weten.
Nouja wat ze daar precies van denkt/verwacht zei ze niet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:50 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Maar hij is ook rond de 30 Jr. Dan is het toch normaal dat hijnal relaties heeft gehad, zij toch ook wel. Of dacht ze dat hij als een monnik heeft geleefd. Ik vindcze heel leuk samen, maar dit valt me toch een beetje van haar tegen.
Daar zijn ze toch wel op getest?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:54 schreef engine het volgende:
[..]
Nouja wat ze daar precies van denkt/verwacht zei ze niet.
Ze wil in ieder geval zeker zijn dat hij geen soa's heeft ofzo. Tenminste dat haalde ik eruit.
Eerst z'n biografie lezen en daarna seksen dusquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:46 schreef engine het volgende:
[..]
Nee?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar zijn ze toch wel op getest?
Nahh.. lelijker kan TempationLegerKim niet rondstappen, kijkend naar het gepeupelquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die ziet er echt uit als een professionele bokser.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |