OMGquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kim komt op alle manieren wel op TV.
Hier bediend ze Marciano.
[ afbeelding ]
Shit dat lijkt me ook heel erg heftig!! Heel veel sterkte en kracht voor de komende periode.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:21 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik doe het zelf wel.
Hoewel ik volgende keer wel een kapster nodig heb.
Super kort ivm mijn medicatie
babette;s schuldquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:24 schreef engine het volgende:
Godver is die Mexx nou nog altijd bezig![]()
Helemaal gek word ik er van ondertussen.
Allebei de poort uit!!quote:
Geef mij maar Sasha en Bern. Dat kinderachtige puber gedoe word je ook moe vanquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:24 schreef engine het volgende:
Godver is die Mexx nou nog altijd bezig![]()
Helemaal gek word ik er van ondertussen.
Dit vind ik nu het allermooiste van de COSquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Shit dat lijkt me ook heel erg heftig!! Heel veel sterkte en kracht voor de komende periode.
Haar is wel een ding, heb zelf een auto-immuunziekte en toen mijn haar uitviel heb ik lang in een dip gezeten. Maar dat is niets vergeleken bij wat jij meemaakt. Dat besef ik mij maar al te goed.
Geef mij maar Sasha. Wat ziet ze er weer leuk uit vanavondquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:26 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Geef mij maar Sasha en Bern. Dat kinderachtige puber gedoe word je ook moe van
Stef.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:21 schreef mario390 het volgende:
[..]
yep daar was naomi goed, maar weet niet meer tegen wie
quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Shit dat lijkt me ook heel erg heftig!! Heel veel sterkte en kracht voor de komende periode.
Haar is wel een ding, heb zelf een auto-immuunziekte en toen mijn haar uitviel heb ik lang in een dip gezeten. Maar dat is niets vergeleken bij wat jij meemaakt. Dat besef ik mij maar al te goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:28 schreef Aggie46 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
Nu ook weer leuk doen tegen Wendy alsof het beste vriendinnen zijnquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:27 schreef greysbones het volgende:
ik vind die ster tattoo van babette ook een beetje een tokkie stamp
quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:28 schreef Aggie46 het volgende:
[..]Heel veel kracht en liefde jou kant uit! 🙏SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik let goed op.Dat weet je en dat blijft zo.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:29 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Als Sasha en Bern samen op beeld zijn kan iemand ze dan weer cappen 🙏
Lief! 🥰quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:31 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik let goed op.Dat weet je en dat blijft zo.
De beste vriendschappen zijn vaak van tegenpolenquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:31 schreef puzziepie het volgende:
[ afbeelding ]
En toch als ik ze elkaar een knuffel zie geven kan ik me ook niet voorstellen dat Babette zo neer zou kijken op Wendy.
Ze mogen elkaar wel oprecht ondanks dat ze beiden totaal anders in het leven staan.
Wendy ziet er weer mooi uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |