Pek en veren.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:03 schreef Charmian het volgende:
[..]
het mag niet mogen, heeft esther gewoon zo gedaan omdat ze zelf een ontplofte champignon op haar hoofd heeft, gestraft moet ze worden
inmiddels hebben 3 andere een gekneusde ribquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:07 schreef 5thencounter het volgende:
Die gluiperd NaNix teert nog steeds op niet mee boksen vanwege zijn status invalide van vorige week?
Nadir was kansloos tegen Martinquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
inmiddels hebben 3 andere een gekneusde rib
die boksen wel![]()
tuurlijk nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:07 schreef Kakadylo het volgende:
In mijn optiek zou het meer een spelshow moeten zijn met puntensystemen daar waar bondjes en macht teveel gaan regeren
Hetzelfde geldt voor ER. Combineren kan ook he.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
tuurlijk niet
dit geeft veel meer frictie
en kijkgenot
Die boksen nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:10 schreef 5thencounter het volgende:
Wedstijd MooiBoxen?![]()
[ afbeelding ]
je moet niet alles gelijk willen makenquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:09 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt voor ER. Combineren kan ook he.
Mirthe en KimD wel.quote:
Toch heb ik de indruk dat ze er zelf content mee isquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Janet is gewoon zwaar mishandeld door Esther en haar schaar
het is een verschrikking
Oh tegen wie dan of tegen elkaar?quote:
Eens.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:02 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Inderdaad. Gewoon gek doen op die leeftijd, geweldig.
Avontuurlijk wijffie hoor.
Volgens mij wel.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh tegen wie dan of tegen elkaar?
Bazen seriequote:
Blijkbaar Mirthe en KimD wel achja ze komen idd wel op tvquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]![]()
Ik maakte me al zorgen..
Ze komen op TV zeker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |