het valt natuurlijk niet meequote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:57 schreef puzziepie het volgende:
Babette was vanaf het begin juist heel erg bezig met het spel , ze zat vanaf het begin in een pact met een groepje mensen. Pas de laatste weken is ze daar minder mee bezig , zit ze vooral te kletsen en kletsen en leuteren met GJ en Alies , en aan het pendelen met haar spirituele vriendinnetje
nee hoor dat typte ik niet?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
je typte dat babeettee niets met tv
will
maar dat snap ik niet
zij was bij peter en vronika
tennisbal incomingquote:
Ik vraag me af of Esther al ter verantwoording is geroepenquote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
tennisbal incoming
(misschien kunnen we er beter een stuk of 10 tegelijk doen)
niet iedereen vertrouwt haarquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:01 schreef Kakadylo het volgende:
Wat mij dan weer verbaast is dat mensen haar zo makkelijk vertrouwen terwijl zij duidelijke bijbedoelingen heeft
Janet is gewoon zwaar mishandeld door Esther en haar schaarquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Heerlijk![]()
Janet heeft schijt , ik hou durvan
Inderdaad. Gewoon gek doen op die leeftijd, geweldig.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Heerlijk![]()
Janet heeft schijt , ik hou durvan
het mag niet mogen, heeft esther gewoon zo gedaan omdat ze zelf een ontplofte champignon op haar hoofd heeft, gestraft moet ze wordenquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vraag me af of Esther al ter verantwoording is geroepen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |