Las daarnet dat Sasha, Bern niet als haar vriendje ziet. Nadat ze tegen Bern had gezegd dat ze van hem houd en het douchen samen, lijkt het of ze afstand heeft genomen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:26 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Geef mij maar Sasha en Bern. Dat kinderachtige puber gedoe word je ook moe van
ja moet je wel richtige knop opdraaienquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
daar hoef je niks aan te maken
dat schuif je zo in de oven![]()
Hele dag lopen dreigen dat ze niet mee zou doenquote:
ze hebben 2 ovensquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja moet je wel richtige knop opdraaien
somige zijn ook met dat overfordert
waar in de keuken hebben ze dat gescheven
vor 32 mensen?
Geld ook voor mij graag🤗🤗🤗quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:31 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik let goed op.Dat weet je en dat blijft zo.
Ze was ook vrij duidelijk dat ze niks fysieks met iemand wil daar. Ze wil eerst zijn geschiedenis met vrouwen weten.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:45 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Las daarnet dat Sasha, Bern niet als haar vriendje ziet. Nadat ze tegen Bern had gezegd dat ze van hem houd en het douchen samen, lijkt het of ze afstand heeft genomen.
achzo dann moesten dequote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze hebben 2 ovens
daar passen wel 8 lasagneschalen in denk ik
Oké duidelijk.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:46 schreef engine het volgende:
[..]
Ze was ook vrij duidelijk dat ze niks fysieks met iemand wil daar. Ze wil eerst zijn geschiedenis met vrouwen weten.
ik vind het tequote:
Maar hij is ook rond de 30 Jr. Dan is het toch normaal dat hijnal relaties heeft gehad, zij toch ook wel. Of dacht ze dat hij als een monnik heeft geleefd. Ik vindcze heel leuk samen, maar dit valt me toch een beetje van haar tegen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:46 schreef engine het volgende:
[..]
Ze was ook vrij duidelijk dat ze niks fysieks met iemand wil daar. Ze wil eerst zijn geschiedenis met vrouwen weten.
Nouja wat ze daar precies van denkt/verwacht zei ze niet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:50 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Maar hij is ook rond de 30 Jr. Dan is het toch normaal dat hijnal relaties heeft gehad, zij toch ook wel. Of dacht ze dat hij als een monnik heeft geleefd. Ik vindcze heel leuk samen, maar dit valt me toch een beetje van haar tegen.
Daar zijn ze toch wel op getest?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:54 schreef engine het volgende:
[..]
Nouja wat ze daar precies van denkt/verwacht zei ze niet.
Ze wil in ieder geval zeker zijn dat hij geen soa's heeft ofzo. Tenminste dat haalde ik eruit.
Eerst z'n biografie lezen en daarna seksen dusquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:46 schreef engine het volgende:
[..]
Nee?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar zijn ze toch wel op getest?
Nahh.. lelijker kan TempationLegerKim niet rondstappen, kijkend naar het gepeupelquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die ziet er echt uit als een professionele bokser.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |