die is stront zenuwachtigquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nahh.. lelijker kan TempationLegerKim niet rondstappen, kijkend naar het gepeupel
Ze heeft al gewonnen in arrogante houding![]()
[ afbeelding ]
van haar zelfquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:57 schreef Vlinder1974 het volgende:
ze moesten die Halloween kleding toch inleveren?
ik zie Zoe in dat jurkje lopen van Halloween
Gele kaart in coming...oh wacht....quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:56 schreef greysbones het volgende:
Moraima en Ruppie weer papiaments lullen
Wanneer was dat gesprek? Heb dat niet mee gekregen? Maar hoezo wil ze dat soort dingen weten bedoel zijn geschiedenis met vrouwen etc?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar zijn ze toch wel op getest?
ja maar in de loods nog nietquote:
Ik weet het niet krijg niet alles mee maar als je zo close bent en je zegt dat je van iemand houd gaat het toch wel dieper neem ik aanquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:45 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Las daarnet dat Sasha, Bern niet als haar vriendje ziet. Nadat ze tegen Bern had gezegd dat ze van hem houd en het douchen samen, lijkt het of ze afstand heeft genomen.
Poh. Zulke dingen wil ik juist niet echt weten. Wat geweest is, is geweestquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:46 schreef engine het volgende:
[..]
Ze was ook vrij duidelijk dat ze niks fysieks met iemand wil daar. Ze wil eerst zijn geschiedenis met vrouwen weten.
Volgens mij had @Hendrik83 er ook een filmpje. Misschien even in de COS terug zoeken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:00 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Wanneer was dat gesprek? Heb dat niet mee gekregen? Maar hoezo wil ze dat soort dingen weten bedoel zijn geschiedenis met vrouwen etc?
Met wie was dat gesprek?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:03 schreef engine het volgende:
[..]
Volgens mij had @:hendrik83 er ook een filmpje. Misschien even in de COS terug zoeken.
Precies.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Poh. Zulke dingen wil ik juist niet echt weten. Wat geweest is, is geweest
ze lopen sowieso een kwartier achter omdat Eric elke keer aan die klok blijft fruttenquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:03 schreef freaky40 het volgende:
Het zou nu 20.00 uur moeten zijn in de loods, ze lopen 3/4 minuten achter.
Alicia.quote:
@Hendrik83 kan jij ons helpen? 😊quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:03 schreef engine het volgende:
[..]
Volgens mij had @:hendrik83 er ook een filmpje. Misschien even in de COS terug zoeken.
- nu twijfel ik...misschien was dat een ander moment van Sasha
quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:05 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Of babette? Ik raak in de war 🙈
Was er filmpje in cos geplaatst? Dan zoek ik het later even opquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:06 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ja ik twijfel ook. Volgens mij was het met Alicia want die vertelde ook wat over haar vriend.
neequote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:07 schreef mario390 het volgende:
moeten daar niet de humpas zeggen wanneer
20 00 is ?
hoe kann dat dat ze ander tijd hebben
ze leven niet op de maand
Ik zat met een kat op schoot, sorry.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:06 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ja ik twijfel ook. Volgens mij was het met Alicia want die vertelde ook wat over haar vriend.
Ja daar ben ik dus niet zeker van. Helaas.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:08 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Was er filmpje in cos geplaatst? Dan zoek ik het later even op
dat onden is slapshot en ijshockeyfilmquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:08 schreef 5thencounter het volgende:
Putting on the foil.. altijd stoer moment..![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Speelt die nog wel eens spelletjes op de tablet? Of was dat niet jouw kat?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:10 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik zat met een kat op schoot, sorry.
Vanmiddag had ze een lang gesprek met Babette.
Volgens mij heeft ze ook eerder gesproken met Alicia.
Ik heb die gesprekken niet helemaal gevolgd.
Wat ik wel weet was dit: GJ zei tegen Sasha:"Daar komt je vriend". Waarop Sasha 's reactie was dat het niet haar vriend was, maar dat ze het fijn met elkaar hadden.
En gezellig etc.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee
ze regelen dit helemaal zelf
dus of ze nu om 8 uur beginnen of 9 uur maakt niks uit
Verrék, je heb het opgezocht.. good for youquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat onden is slapshot en ijshockeyfilm
Klopt van mijn kat.😺quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:12 schreef engine het volgende:
[..]
Speelt die nog wel eens spelletjes op de tablet? Of was dat niet jouw kat?
Sasha heeft met zowel Babette als Alicia een tijdje zitten praten maar ik ben dus niet meer zeker met die dit bewuste gesprek was.
Hoop dat de filmpjes plaatsers het wel weten 🙏quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:12 schreef engine het volgende:
[..]
Speelt die nog wel eens spelletjes op de tablet? Of was dat niet jouw kat?
Sasha heeft met zowel Babette als Alicia een tijdje zitten praten maar ik ben dus niet meer zeker met die dit bewuste gesprek was.
quote:
nee dat weest ik, somige keer gezienquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Verrék, je heb het opgezocht.. good for you![]()
IJsboksen
Val net binnen, niets live gezien geen idee dus.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:15 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Hoop dat de filmpjes plaatsers het wel weten 🙏
@:dgk_tegengas
@:hendrik83
De details niet, maar enige indicatie zou wel mogenquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Poh. Zulke dingen wil ik juist niet echt weten. Wat geweest is, is geweest
Ik neem aan de je de link van DGK_Tegengas weet?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:04 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
@:hendrik83 kan jij ons helpen? 😊
Minimaal danquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:18 schreef D. het volgende:
[..]
De details niet, maar enige indicatie zou wel mogen
Ik ga er vanuit dat geen van hun bokshandschoenen en 2 kilometer tape in hun koffer hadden 7 weken geleden...quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:17 schreef greysbones het volgende:
toch jammer dat ze de febo niet gevraagd hebben voor een kledingsetje
Wie wordt kampioen vanavond 😉quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:20 schreef Moeraskat het volgende:
Nou opschieten want ik verveel me bijna
Ja die ken ik! Ben blij met jullie beide. Als iemand misschien weet hoe laat dat was met babette? Volgens mij zat het daar in. Ik onthou zelf ook niet alles.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:19 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Ik neem aan de je de link van DGK_Tegengas weet?
Die upload automatisch elk uur en toevallig staat wat jij zoekt online.
Niet dat ik het erg vind om filmpjes op te zoeken en te posten maar als het al te vinden is.![]()
Als ik wist hoe hij dat deed had ik wel gekeken of ik een stream kon uploaden die hij dan niet doet.
ik vind het niet heel bijzonderquote:
Je mag ook niks meer zeggenquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind het niet heel bijzonder
als het niet al te laat is vor kim kquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:18 schreef mario390 het volgende:
is marciano echt nog van bosmannen?
ik hoop kim k gaat bij tijden dat licht zien
hij will niet dat meiden veel eten
je mag heel veel zeggenquote:
Ik hoop KimDquote:
Ok zal eens kijkenquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:23 schreef Dutchrealitytv het volgende:
@:hendrik83 als het goed is was dat met babette rond 15.32? Stream 2? Weet ik niet zeker maar dacht van wel. Alvast bedankt. ( als het te veel tijd kost snap ik dat het niet te doen is)
Graag niet zelfs want dan heb je tenminste een gesprekquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
je mag heel veel zeggen
maar dat betekend niet dat ik het er mee eens hoef te zijn
Vermaak me altijd kostelijk met die Berendquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:25 schreef Moeraskat het volgende:
Berend die heeft al 15 minuten positie ingenomen
Ik ookquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:25 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Vermaak me altijd kostelijk met die Berend
Kan straks niet meer over straat. Maar ja gelukkig zit ie in een loods.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:25 schreef greysbones het volgende:
Jeff kijkt nu ook een beetje zenuwachtig
Ohw? wat is er leuk aan die gast..quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:25 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Vermaak me altijd kostelijk met die Berend
Allesquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohw? wat is er leuk aan die gast..
Klopt ongeveer.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:25 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Bedankt.
@:engine klopt de tijd indicatie?
Al trimt ie z'n baard dan vermaak ik me nogquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:25 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Bedankt.
@:engine klopt de tijd indicatie?
Rond die tijd dus. Gesprek met Alicia.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 14:55 schreef engine het volgende:
Bern gaat niet Sasha haar vriend worden.
Jaaaaaaa![]()
![]()
Nah ja , hij doet nergens aan mee en zit zijn tijd uit naar de Pot over 10 maanden.. ik dat licht klopt 'ie welquote:
Was Alicia niet eerder? En later babette?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:28 schreef engine het volgende:
[..]
[..]
Rond die tijd dus. Gesprek met Alicia.
Helemaal niets vind ik kwa karakter en uitstraling niets aan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Yep.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:28 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Was Alicia niet eerder? En later babette?
Ben ik het niet mee eens.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nah ja , hij doet nergens aan mee en zit zijn tijd uit naar de Pot over 10 maanden.. ik dat licht klopt 'ie wel
Okay dat zou kunnen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:28 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Was Alicia niet eerder? En later babette?
Edit ik denk dat het met babette was rond 15.32
Met zijn splaakgeblek....quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:31 schreef 5thencounter het volgende:
Ahh Berend leest kaartje voor
Zijn jullie ehh er klaar voor
[ afbeelding ]
Nu eindelijk ja , dat mag ook welquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens.
En daarbij doet hij nú ook mee.
Een echte spreker die man 🤣🤣🤣quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:31 schreef 5thencounter het volgende:
Ahh Berend leest kaartje voor
Zijn jullie ehh er klaar voor
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |