Niet echt nee.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:10 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ben beniewd.
Maar gebleken is dat schrijven ook niet werkt
Weet ik niet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Niet echt nee.
Is er alcohol vanavond?
Heb ik wat gemist?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:19 schreef puzziepie het volgende:
Alice kapt de 'NSB-er'
Gelukkig doet ze iig normaal tegen hem,. want twee weken geleden had ze geen goed voor hem over
[ afbeelding ]
In het begin noemden heel veel bewoners hem een NSB-er . daar werd uiteindelijk op ingegrepen. Hoe en wat weet ik niet .quote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:24 schreef Mrsloveable het volgende:
Wie gaat het boksen kijken vanavond?
Het was geen al te best gesprek. Overdreven hard praten over spelletjes op het moment dat er mensen in de buurt stonden. Zo zie je maar hoe rare kronkels ontstaan vanwege groepjesvorming. Die slappe zeversloerie en de zangeres zonder song hebben tactisch in ieder geval geen goede invloed op hem. Als ze het over Jeffrey hebben dan zie je gewoon de angst daarin regeren. Babette zei bovendien dat ze liever voor Ima ging vanwege de chaos om ze daarna zeker weer op te vangen. Tsja.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat hoorde ik ook en dat zegt ook wel wat over GJ
Ikke. Maar ik ga ook F1 kijken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:24 schreef Mrsloveable het volgende:
Wie gaat het boksen kijken vanavond?
Inderdaad en Babette begon er ook steeds meer naar te neigen waarbij ze Sasha benoemde als nieuwe mogelijke vriendinquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:28 schreef pingu66 het volgende:
Zei GJ trouwens tegen Babette dat hij vond dat Wendy wat hem betrof wel naar huis kon gaan?
Whut???quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:27 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het was geen al te best gesprek. Overdreven hard praten over spelletjes op het moment dat er mensen in de buurt stonden. Zo zie je maar hoe rare kronkels ontstaan vanwege groepjesvorming. Die slappe zeversloerie en de zangeres zonder song hebben tactisch in ieder geval geen goede invloed op hem. Als ze het over Jeffrey hebben dan zie je gewoon de angst daarin regeren. Babette zei bovendien dat ze liever voor Ima ging vanwege de chaos om ze daarna zeker weer op te vangen. Tsja.
Ah dat kan iddquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:28 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ikke. Maar ik ga ook F1 kijken.
Beetje schakelen tussen de 2.
ZInloze sport, helemaal door volk die het uit pure verveling doet omdat de tijd vol moetquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik twijfel nog een beetje, ene kant wil ik wel kijken omdat wil zien hoe boksen gaat enz..
Achja ze moeten toch wat leuks hebben voor de tv uitzending héquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
ZInloze sport, helemaal door volk die het uit pure verveling doet omdat de tijd vol moet
Hij heeft volgens mij een hekel aan haarquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:28 schreef pingu66 het volgende:
Zei GJ trouwens tegen Babette dat hij vond dat Wendy wat hem betrof wel naar huis kon gaan?
Leave Wendy alone!quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:29 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Inderdaad en Babette begon er ook steeds meer naar te neigen waarbij ze Sasha benoemde als nieuwe mogelijke vriendin
Wow... indrukwekkendquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:32 schreef Verida het volgende:
[..]
ja, en "angst regeren als ze het over jeff hebben"
Omgquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:32 schreef Kakadylo het volgende:
Mexx begon iets te hard te praten over KimK en Marciano die het hebben gedaan en toen werd KimK ziedend op haar![]()
Zo leer je wel mensen kennenquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hij heeft volgens mij een hekel aan haar![]()
Dat komt omdat Wendy een mening heeft, aanwezig is en zegt war het op staat.
Precies waar GJ moeite mee heeft
wow!!Dan bevestigd dat ook weer mijn post ergens hierboven van mij over haarquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:29 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Inderdaad en Babette begon er ook steeds meer naar te neigen waarbij ze Sasha benoemde als nieuwe mogelijke vriendin
Het is dat ze in gesprek was met vertrouweling GJ waardoor je dergelijke teksten serieus kunt nemenquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
wow!!Dan bevestigd dat ook weer mijn post ergens hierboven van mij over haarNu is ze met Nadir in gesprek ,,tranen .
Walgelijk
Ja precies!! Dat maakt het ook zo fout /hypocrietquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:37 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het is dat ze in gesprek was met vertrouweling GJ waardoor je dergelijke teksten serieus kunt nemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |