quote:
Is al bekend waarom ze dat heeft gedaan?quote:
Geloof dat Janet overwoog niet op Esther te stemmen bij de manager-verkiezingquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is al bekend waarom ze dat heeft gedaan?
Geen idee. Maar Janet had er niks op tegen, zo te zien.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is al bekend waarom ze dat heeft gedaan?
Ik zag dat ze bezig waren. Maar toen ging het doek er op. Dus ben ook wel benieuwd.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:49 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Geen idee. Maar Janet had er niks op tegen, zo te zien.
Ik ben wel benieuwd hoe het eruit ziet.
21 da's best laat.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zag dat ze bezig waren. Maar toen ging het doek er op. Dus ben ook wel benieuwd.
Ik hoor dat er om 21 uur gebokst moet worden.
Dat is vaak wel zo. Kan zijn dat het wel eerder begint en dat (ik zag niet wie het zei) pas om 21 uur moet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:53 schreef Ebinas het volgende:
[..]
21 da's best laat.
daarna nog feestje toch?
Dat hoorde ik ook en dat zegt ook wel wat over GJquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:54 schreef Ebinas het volgende:
GJ vertrouwt Marciano en Isacc
Jeff speelt het spel heel slim
quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zag dat ze bezig waren. Maar toen ging het doek er op. Dus ben ook wel benieuwd.
Ik hoor dat er om 21 uur gebokst moet worden.
Ik hoorde net Isaac tegen Jasper zeggen dat het rond 20.00 uur is.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:53 schreef Ebinas het volgende:
[..]
21 da's best laat.
daarna nog feestje toch?
Ahaquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is vaak wel zo. Kan zijn dat het wel eerder begint en dat (ik zag niet wie het zei) pas om 21 uur moet.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat hoorde ik ook en dat zegt ook wel wat over GJ
Dank jequote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:56 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
[..]
Ik hoorde net Isaac tegen Jasper zeggen dat het rond 20.00 uur is.
Jasper moet dan een uur opwarmen en moet dat om 19.00 uur beginnen.
Ahhh !!!quote:
Tetter de tet come to the pointquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:50 schreef puzziepie het volgende:
Babette praat met GJ
GJ:"Ja ,...Ja ...Ja ...klopt ...Ja ...klopt
Iemand zei net ik moet om 21 uur boksen duurt nog 4 uur. Waarop iemand zei het is toch al 18 uur 🤣🤣🤣quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:56 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
[..]
Ik hoorde net Isaac tegen Jasper zeggen dat het rond 20.00 uur is.
Jasper moet dan een uur opwarmen en moet dat om 19.00 uur beginnen.
Nou dan hoeven de andere zich niet op te geven.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:56 schreef puzziepie het volgende:
Het is al een soort van besloten dat Isaac in december manager wordt
Ik bedoelde eigenlijk vooral GJ met zijn standaard Ja ja ja klopt jaquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:57 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Tetter de tet come to the point
Babette.
Tetter de tet come to the pointquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:50 schreef puzziepie het volgende:
Babette praat met GJ
GJ:"Ja ,...Ja ...Ja ...klopt ...Ja ...klopt
Wel awkward als alice dan bij Babette op schoot zit.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:53 schreef puzziepie het volgende:
Babette en Alies zitten op hetzelfde analyse niveau
Haha oh oke. Ja dat klopt wel wat GJ betreft, hij is meer van de niets zeggende woordgrappen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk vooral GJ met zijn standaard Ja ja ja klopt ja
Dat is zo verstandelijk en leeg .
Martin kwam haar daarstraks nog een kus geven 😉quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Mexx zit weer naast Martin .. zucht.
Als hij dat net zo stuntelig doet als van de week. Dit moet eigenlijk iemand met een krachtige stem doen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:05 schreef Ebinas het volgende:
Berend gaat het programma door elkaar praten.
ok
Mooi. Dan trek ik een fles wijn open vanavondquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Het boksgala duurt tot ongeveer 23:00-23:30 schat Isaac.
Het is raar dat Isaac het niet zelf doet .. hij is echt de aangewezen persoon daarvoor.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als hij dat net zo stuntelig doet als van de week. Dit moet eigenlijk iemand met een krachtige stem doen.
Van de week was hij zieker dan nu toch?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als hij dat net zo stuntelig doet als van de week. Dit moet eigenlijk iemand met een krachtige stem doen.
De grappen die GJ altijd maakt zijn ook werkelijk zo kneuterig en dom,quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:01 schreef Li0nHeart het volgende:
GJ is voetbaltrainer .. van mannen ... dus hij vindt zichzelf wel gekwalificeerd om manager te worden. (Vooruit, hij is het in z'n werk ook een paar keer geweest vertelde hij.)
Dat wordt watquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:07 schreef Ebinas het volgende:
Eten en drinken.
Je kan pakken wat je kan.
Denk aan elkaar
Op = op
Mooi , dan kan ik andere dingen doenquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Het boksgala duurt tot ongeveer 23:00-23:30 schat Isaac.
Niet echt nee.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:10 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ben beniewd.
Maar gebleken is dat schrijven ook niet werkt
Weet ik niet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Niet echt nee.
Is er alcohol vanavond?
Heb ik wat gemist?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:19 schreef puzziepie het volgende:
Alice kapt de 'NSB-er'
Gelukkig doet ze iig normaal tegen hem,. want twee weken geleden had ze geen goed voor hem over
[ afbeelding ]
In het begin noemden heel veel bewoners hem een NSB-er . daar werd uiteindelijk op ingegrepen. Hoe en wat weet ik niet .quote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:24 schreef Mrsloveable het volgende:
Wie gaat het boksen kijken vanavond?
Het was geen al te best gesprek. Overdreven hard praten over spelletjes op het moment dat er mensen in de buurt stonden. Zo zie je maar hoe rare kronkels ontstaan vanwege groepjesvorming. Die slappe zeversloerie en de zangeres zonder song hebben tactisch in ieder geval geen goede invloed op hem. Als ze het over Jeffrey hebben dan zie je gewoon de angst daarin regeren. Babette zei bovendien dat ze liever voor Ima ging vanwege de chaos om ze daarna zeker weer op te vangen. Tsja.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat hoorde ik ook en dat zegt ook wel wat over GJ
Ikke. Maar ik ga ook F1 kijken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:24 schreef Mrsloveable het volgende:
Wie gaat het boksen kijken vanavond?
Inderdaad en Babette begon er ook steeds meer naar te neigen waarbij ze Sasha benoemde als nieuwe mogelijke vriendinquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:28 schreef pingu66 het volgende:
Zei GJ trouwens tegen Babette dat hij vond dat Wendy wat hem betrof wel naar huis kon gaan?
Whut???quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:27 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het was geen al te best gesprek. Overdreven hard praten over spelletjes op het moment dat er mensen in de buurt stonden. Zo zie je maar hoe rare kronkels ontstaan vanwege groepjesvorming. Die slappe zeversloerie en de zangeres zonder song hebben tactisch in ieder geval geen goede invloed op hem. Als ze het over Jeffrey hebben dan zie je gewoon de angst daarin regeren. Babette zei bovendien dat ze liever voor Ima ging vanwege de chaos om ze daarna zeker weer op te vangen. Tsja.
Ah dat kan iddquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:28 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ikke. Maar ik ga ook F1 kijken.
Beetje schakelen tussen de 2.
ZInloze sport, helemaal door volk die het uit pure verveling doet omdat de tijd vol moetquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik twijfel nog een beetje, ene kant wil ik wel kijken omdat wil zien hoe boksen gaat enz..
Achja ze moeten toch wat leuks hebben voor de tv uitzending héquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
ZInloze sport, helemaal door volk die het uit pure verveling doet omdat de tijd vol moet
Hij heeft volgens mij een hekel aan haarquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:28 schreef pingu66 het volgende:
Zei GJ trouwens tegen Babette dat hij vond dat Wendy wat hem betrof wel naar huis kon gaan?
Leave Wendy alone!quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:29 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Inderdaad en Babette begon er ook steeds meer naar te neigen waarbij ze Sasha benoemde als nieuwe mogelijke vriendin
Wow... indrukwekkendquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:32 schreef Verida het volgende:
[..]
ja, en "angst regeren als ze het over jeff hebben"
Omgquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:32 schreef Kakadylo het volgende:
Mexx begon iets te hard te praten over KimK en Marciano die het hebben gedaan en toen werd KimK ziedend op haar![]()
Zo leer je wel mensen kennenquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hij heeft volgens mij een hekel aan haar![]()
Dat komt omdat Wendy een mening heeft, aanwezig is en zegt war het op staat.
Precies waar GJ moeite mee heeft
wow!!Dan bevestigd dat ook weer mijn post ergens hierboven van mij over haarquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:29 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Inderdaad en Babette begon er ook steeds meer naar te neigen waarbij ze Sasha benoemde als nieuwe mogelijke vriendin
Het is dat ze in gesprek was met vertrouweling GJ waardoor je dergelijke teksten serieus kunt nemenquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
wow!!Dan bevestigd dat ook weer mijn post ergens hierboven van mij over haarNu is ze met Nadir in gesprek ,,tranen .
Walgelijk
Ja precies!! Dat maakt het ook zo fout /hypocrietquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:37 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het is dat ze in gesprek was met vertrouweling GJ waardoor je dergelijke teksten serieus kunt nemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |