Nja misschien hoopt ie dat zij toch op hem stemt als managerquote:Op woensdag 26 oktober 2022 13:15 schreef Kakadylo het volgende:
Jeff vertrouwt die Mora voor geen meter maar doet even z'n verplichte nummertje om er maar vanaf te zijn
De normaalste zaak van de wereld. Ondertussen noemt hij haar zeekoe.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 13:15 schreef Harry het volgende:
Aandoenlijk, hoe Jeffrey steeds Moraima met u aanspreekt.
Beter dan Erik die Big Mama zei?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 13:15 schreef Harry het volgende:
Is netjesquote:Op woensdag 26 oktober 2022 13:15 schreef Harry het volgende:
Ik ben ook echt zat van GJquote:Op woensdag 26 oktober 2022 13:16 schreef Li0nHeart het volgende:
GJ moet Esther even een 'goede' grap souffleren.
GJ : Als ik dan vraag, stel je wordt het niet, wie wordt het dan?
Esther : Dan wordt het Jeff..
GJ : Het zou ook leuk zijn, als je zegt, dan wordt het een jongen...
Stomme grapquote:Op woensdag 26 oktober 2022 13:16 schreef Li0nHeart het volgende:
GJ moet Esther even een 'goede' grap souffleren.
GJ : Als ik dan vraag, stel je wordt het niet, wie wordt het dan?
Esther : Dan wordt het Jeff..
GJ : Het zou ook leuk zijn, als je zegt, dan wordt het een jongen...
Dan heeft ze een probleem met Rupi en dat weet Jeff ook welquote:Op woensdag 26 oktober 2022 13:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nja misschien hoopt ie dat zij toch op hem stemt als manager
Beetje flauw wel, omdat je iemand kent die iemand kent moet je daarop stemmen?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 13:17 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dan heeft ze een probleem met Rupi en dat weet Jeff ook wel
Zou wel raar zijn, je mag toch stemmen op wie je wilt..quote:Op woensdag 26 oktober 2022 13:17 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dan heeft ze een probleem met Rupi en dat weet Jeff ook wel
Zat ik ook net aan te denken.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 13:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze komen ineens allemaal in actie .. hebben we weer iets gemist?
Denk voorlopig geen eliminatieopdrachten meer. Denk volgende maand pas weer.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 13:22 schreef pingu66 het volgende:
Het zou wel grappig zijn als er nu een eliminatie komt .....en een van de aanstaande managers eruit wordt gegooid.
deze moeten we even quotenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 13:23 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Denk voorlopig geen eliminatieopdrachten meer. Denk volgende maand pas weer.
Nadir zou je ook kunnen gebruiken. Erop stemmen onder het mom van witte vlag. Als ie het haalt een Martin of KimK eruit.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 13:21 schreef mikekomen het volgende:
[..]
Hij maakt steeds meer kans om als volgende eruit geknikkerd te worden
Nadir die een opdracht haalt???quote:Op woensdag 26 oktober 2022 13:24 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Nadir zou je ook kunnen gebruiken. Erop stemmen onder het mom van witte vlag en als ie het haalt een Martin of KimK eruit
Nadirquote:Op woensdag 26 oktober 2022 13:25 schreef Rhosyn het volgende:
Wie aait Esther <<< TT ???
Ze zit er fraai bij... nu op stream
Hoezo zou dat niet kunnen?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 13:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nadir die een opdracht haalt???
toch niet in deze gekookt vlees meuk?quote:
Ik denk dat er wat mensen hoger op zijn lijstje staanquote:Op woensdag 26 oktober 2022 13:24 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Nadir zou je ook kunnen gebruiken. Erop stemmen onder het mom van witte vlag. Als ie het haalt een Martin of KimK eruit.
dat denk ik nietquote:Op woensdag 26 oktober 2022 13:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Bern is zo ontzettend onopvallend, die gaat ongemerkt zo ineens in de finale staan.
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 13:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat denk ik niet
er zijn er stiekem best veel die hem helemaal niks vinden
In het begin wilde al die vrouwen hem eruit en nu is het opeens omgedraaid dus kan zomaar de volgende Jerrold wordenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 13:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Bern is zo ontzettend onopvallend, die gaat ongemerkt zo ineens in de finale staan.
Ik fantaseer er dan even echte saté bijquote:Op woensdag 26 oktober 2022 13:26 schreef Charmian het volgende:
[..]
toch niet in deze gekookt vlees meuk?
True .. zij zien hem natuurlijk wel af en toe lopen.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 13:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat denk ik niet
er zijn er stiekem best veel die hem helemaal niks vinden
Ja helemaal met dat politiek correcte gedrag van hem en die glijerige maniertjes van hem.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 13:26 schreef Li0nHeart het volgende:
dan is het goedquote:Op woensdag 26 oktober 2022 13:27 schreef D. het volgende:
[..]
Ik fantaseer er dan even echte saté bij
Esther is de aaier inderdaad. Ik vind gefriemel en geaai zonder affectie eng.quote:
Zag het ook jaquote:Op woensdag 26 oktober 2022 13:28 schreef pingu66 het volgende:
Erik die weer zijn hele bord schoon likt 🤮
Mag van mijquote:Op woensdag 26 oktober 2022 13:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Kamer drie wil hem eruit. GJ heeft gezeik. Mirthe wil weg uit hun kamer. Nee juist erg logisch.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 13:26 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat er wat mensen hoger op zijn lijstje staan
Elke dag vaste prik, en de regie wil dat constant ons laten zien...quote:Op woensdag 26 oktober 2022 13:28 schreef pingu66 het volgende:
Het is toch gewoon zijn eigen bord? hoeft toch hierna niemand meer van te eten?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 13:28 schreef pingu66 het volgende:
nog steeds not amusedquote:
Waar zit de logica dan dat Nadir op KimK stemt?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 13:29 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Kamer drie wil hem eruit. GJ heeft gezeik met hem. Mirthe wil weg uit hun kamer. Nee juist heel erg logisch.
ik vind dat ook erg smerigquote:Op woensdag 26 oktober 2022 13:29 schreef Verida het volgende:
[..]
Het is toch gewoon zijn eigen bord? hoeft toch hierna niemand meer van te eten?
Om daar dan een kotsende smiley bij te zetten.....
Als je het zo vaak moet zeggen was het waarschijnlijk niet heel gemeendquote:Op woensdag 26 oktober 2022 13:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
nog steeds not amused
je hoort in haar stem wat meer verbetenheid
ook heeft ze al verschillende malen gezegd dat ze de anderen heeft gefeliciteerd
nou, er gebeuren daar wel veel smerigere dingen in mijn ogenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 13:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind dat ook erg smerig
en zou hem er ook bij zetten had ik het gezien
Gestuurd vanuit de groep van Jeffrey aangezien hij graag bij hen wil horen en zo grote indruk kan makenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 13:30 schreef D. het volgende:
[..]
Waar zit de logica dan dat Nadir op KimK stemt?
er gebeuren inderdaad meerdere smerige dingenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 13:32 schreef Verida het volgende:
[..]
nou, er gebeuren daar wel veel smerigere dingen in mijn ogen
Hij likt zijn bord af, zijn eigen bord waar zijn eigen eten op lag, Niemand hoef verder na hem dit bord te gebruiken.
Bij Jeff staat KimK ook niet bovenaanquote:Op woensdag 26 oktober 2022 13:33 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Gestuurd vanuit de groep van Jeffrey aangezien hij graag bij hen wil horen en zo grote indruk kan maken
Volgens hemzelf wel maar dat zal niet meteen vaststaanquote:
Whutttt??quote:Op woensdag 26 oktober 2022 13:38 schreef Kakadylo het volgende:
KimK is de belangrijkste pion van kamer drie en een sterke speler als het erop aankomt zoals te zien bij verdienopdrachten
Ik vind het gewoon onsmakelijk om te zien iemand die zijn bord schoon likt.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 13:29 schreef Verida het volgende:
[..]
Het is toch gewoon zijn eigen bord? hoeft toch hierna niemand meer van te eten?
Om daar dan een kotsende smiley bij te zetten.....
Ik ookquote:Op woensdag 26 oktober 2022 13:41 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon onsmakelijk om te zien iemand die zijn bord schoon likt.
Kim D deed het ook.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 13:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ookIk snap dat ook niet, maar ja Erik
Hij gaat er gelukkig niet met de tong over, maar doet het met de vingerquote:Op woensdag 26 oktober 2022 13:41 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon onsmakelijk om te zien iemand die zijn bord schoon likt.
Brabants kabouterstemmetjequote:Op woensdag 26 oktober 2022 13:40 schreef Harry het volgende:
Heeft Mexx al die tijd al dat kabouterstemmetje??
Je begint te praten als een Sjelliequote:Op woensdag 26 oktober 2022 13:42 schreef Kakadylo het volgende:
Jeffrey wil zelfs Marciano zien creperen en haalt daar voldoening uit
Vergeet niet dat een Wanda en Mexx dan ook hun linkerhand kwijt zijn
Ik vraag me al een tijdje af waarom jij "een" voor de naam van een bewoner zetquote:Op woensdag 26 oktober 2022 13:42 schreef Kakadylo het volgende:
Jeffrey wil zelfs Marciano zien creperen en haalt daar voldoening uit
Vergeet niet dat een Wanda en Mexx dan ook hun linkerhand kwijt zijn
Omdat ik denk vanuit een groter plaatje en het op die manier brengquote:Op woensdag 26 oktober 2022 13:44 schreef Verida het volgende:
Dat
[..]
Ik vraag me al een tijdje af waarom jij "een" voor de naam van een bewoner zet
een Wanda of een Zoe
het lijkt me zo overbodig
oh, het is dus een teken van intelligentie en overzicht houden om willekeurig "een" als woordje voor een naam te zetten.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 13:45 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Omdat ik denk vanuit een groter plaatje
een ikquote:Op woensdag 26 oktober 2022 13:46 schreef Verida het volgende:
[..]
oh, het is dus een teken van intelligentie en overzicht houden om willekeurig "een" als woordje voor een naam te zetten.
had ik kunnen weten natuurlijk
welke scheidslijn?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 13:47 schreef Kakadylo het volgende:
Die scheidslijn vergeet 90% van de mensen
vorige stemming moesten ze in een kring gaan staan en dan 1 voor 1 naar voren en dan op een knop drukken, dus niet echt zichtbaar op wie er gestemd werd.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 13:48 schreef pingu66 het volgende:
Is de stemming van de managerverkiezing anoniem?
Ja.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 13:48 schreef pingu66 het volgende:
Is de stemming van de managerverkiezing anoniem?
tegen wie ZEI HI NAZI?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 13:46 schreef mario390 het volgende:
nadir zit echt om en klein kort lintje
tegen wie zei hij Nazi??
dat is exit
Zou geinig zijn als je na het winnen van een eliminatie van drie mensen mag weten op wie ze gestemd hebbenquote:
Ik zie het liefst dat ze gewoon open stemmingen doen, niet alleen voor dit maar eigenlijk altijd. Denk dat dit de leukste TV oplevert.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 13:50 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als je na het winnen van een eliminatie van drie mensen mag weten of wie ze gestemd hebben
En elke dag wordt het minstens een keer hier gemeldquote:Op woensdag 26 oktober 2022 13:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Elke dag vaste prik, en de regie wil dat constant ons laten zien...
Daar is een browser plugin voorquote:Op woensdag 26 oktober 2022 13:50 schreef Harry het volgende:
[..]
Weet u hoe ik iemand kan filteren??
Dat kan ik niet eruit halen. Die mensen zijn amper te verstaan. Ze zei dat hij wel moeite voor haar moet doen en dat ze hem complimenten geeftquote:
Ja verdorie, nu moeten we gokkenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 14:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat kan ik niet eruit halen. Die mensen zijn amper te verstaan. Ze zei dat hij wel moeite voor haar moet doen en dat ze hem complimenten geeft
tegen erik van de week: dat post.nl gratis postzegels verstrekt zodat ze een kaartje naar huuis kunnen sturen.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 14:07 schreef D. het volgende:
Esther en Bern hebben het over sponsoren aantrekken.
Succes daarmee, zonder communicatie naar buiten
Klopt vanmorgen was hij beusquote:Op woensdag 26 oktober 2022 14:15 schreef freaky40 het volgende:
Bern vind het allemaal weer geweldig wat Jeff heeft uitgehaald, goeie grap en nog meer gebrabbel...ik geloof hem weer niet...
Het wordt gewoon een verkapt Utopia, let nou maar op.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 14:07 schreef D. het volgende:
Ik zie Leila al amper op de streamsquote:Op woensdag 26 oktober 2022 14:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat kan ik niet eruit halen. Die mensen zijn amper te verstaan. Ze zei dat hij wel moeite voor haar moet doen en dat ze hem complimenten geeft
Esther wordt nooit managerquote:Op woensdag 26 oktober 2022 14:17 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het wordt gewoon een verkapt Utopia, let nou maar op.
Allemaal zo sociaal wenselijk gedrag van die Bern, maar achter zijn rug om draait hij 180 graden. Maar ja, daar hebben er meer last van daar.quote:
Haha alsof een sponsor geassocieerd wil worden met zo'n groep have idioten. Enhoe willenze die bereiken via een dm naar bol.com 😆quote:Op woensdag 26 oktober 2022 14:07 schreef D. het volgende:
Ja Maddy heeft het gisteren ook tegen iedereen lopen roepenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 14:19 schreef Moeraskat het volgende:
Wanda: ik zei het toch ik zei het toch ik zei het toch ik zei het toch.
welnee, dat ze praten over postzegels vragen wil natuurlijk helemaal niet zeggen dat ze daadwerkelijk postzegels gaan krijgen en dat post nl een sponsor zal worden.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 14:17 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het een sluit het andere niet uit, ze kunnen er altijd een twist aan geven.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 14:20 schreef Verida het volgende:
[..]
welnee, dat ze praten over postzegels vragen wil natuurlijk helemaal niet zeggen dat ze daadwerkelijk postzegels gaan krijgen en dat post nl een sponsor zal worden.
Dit is echt een heel ander concept dan Uto. Er is hier al een vaststaande prijs, waar alleen maar geld vanaf kan.
Geen idee, dat ken ik niet, en is tevens off-topicquote:Op woensdag 26 oktober 2022 14:17 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 14:21 schreef D. het volgende:
[..]
Geen idee, dat ken ik niet, en is tevens off-topic
Iemand riep net: ik zei al in augustus dat het alarm vandaag af zou gaan.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 14:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja Maddy heeft het gisteren ook tegen iedereen lopen roepen
Dat zou ook nog kunnen jaquote:Op woensdag 26 oktober 2022 14:23 schreef Charmian het volgende:
beste ima, esther, sjeffie, gefeliciteerd met jullie nominatie, uitleg hoe de verkiezingen gaan en verder tot de orde van de dag
Hopelijk zijn er filmpjes van zodat je het terug kan zienquote:
Dat was wel echt iets wat je had moeten zien jaquote:
Maddy heeft gisteren allerlei berichten gehad van de FEBOquote:Op woensdag 26 oktober 2022 14:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Iemand riep net: ik zei al in augustus dat het alarm vandaag af zou gaan.
Grappig joh
Wat zei ze daar over?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 14:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maddy heeft gisteren allerlei berichten gehad van de FEBO
dat er vandaag een opdracht zou komen
dat ze cryptische berichten kreegquote:
Wel opmerkelijk dat de Febo zo aan het communiceren is richting deelnemers.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 14:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat ze cryptische berichten kreeg
en dat ze daarom wist dat er vandaag een opdracht zou komen
zo gaat het toch al de hele tijd?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 14:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wel opmerkelijk dat de Febo zo aan het communiceren is richting deelnemers.
Dat klopt maar het lijkt me niet de bedoeling dat er zelfs in cryptische omschrijvingen wordt geschreven richting een deelnemer die dit weer kan doorlullen naar de groep, zeker een Maddy is 'nogal' loslippig...quote:Op woensdag 26 oktober 2022 14:36 schreef Verida het volgende:
[..]
zo gaat het toch al de hele tijd?
Daar is de computer in het kantoortje voor, Daar kan de manager mails versturen en mails krijgen met info.
zei nadir teg wendy nazi ?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 14:36 schreef greysbones het volgende:
@:Freshfruit
Marciano quote van de dag
alles wat je voedt dat groeit
vaak ook in een SLquote:Op woensdag 26 oktober 2022 14:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wel opmerkelijk dat de Febo zo aan het communiceren is richting deelnemers.
het zijn maddy's woorden dat het in cryptische omschrijvingen was.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 14:38 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat klopt maar het lijkt me niet de bedoeling dat er zelfs in cryptische omschrijvingen wordt geschreven richting een deelnemer die dit weer kan doorlullen naar de groep, zeker een Maddy is 'nogal' loslippig...
Dat is eigenlijk hetzelfde, maar dan nog vind ik dit niet kunnen.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 14:39 schreef Verida het volgende:
[..]
het zijn maddy's woorden dat het in cryptische omschrijvingen was.
misschien stond er wel gewoon " morgen opdracht, maar we zeggen nog niet precies hoe of wat "
Ze had het gisteren ook al over die cryptische berichten die ze van de febo kreeg.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 14:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat ze cryptische berichten kreeg
en dat ze daarom wist dat er vandaag een opdracht zou komen
Dan is deze vast ook uit zijn koker...quote:Op woensdag 26 oktober 2022 14:36 schreef greysbones het volgende:
@:Freshfruit
Marciano quote van de dag
alles wat je voedt dat groeit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 14:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dan is deze vast ook uit zijn koker...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Wel jammer eigenlijk.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 14:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maddy heeft gisteren allerlei berichten gehad van de FEBO
dat er vandaag een opdracht zou komen
De halve groep noemde Bern NSB-er in het begin. Daar is tegen ingegrepenquote:
Ja! Ik wil naar de winkel.quote:
Was toch in Utopia beter, in ieder geval hielden ze dat aardig verborgen, en zelfs bij BB. Ik vind er af toe wel erg veel inside info gedeeld worden op streams.quote:
anders had ik het wel gemist denk ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Nadir mag naar huisquote:Op woensdag 26 oktober 2022 14:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
vor me is nadir zo : ik ben hier
maar ik werd niks helpen
Gaat hij niet doen, dat is zijn eer te na maakte hij al duidelijk.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 14:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nadir mag naar huis
ik hoop echt dat hij zijn 24 uur aanvraagt
[..]
Dan is deze vast ook uit zijn koker...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
if it's meant to be, it will be
Ja, ik schrok er ook van. Dan kan je nog wel boos zijn op iemand maar dat soort uitspraken moet je niet doen. Blijkbaar schold hij gister ook met kanker.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 14:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nadir mag naar huis
ik hoop echt dat hij zijn 24 uur aanvraagt
Ik dacht dat ze dr badjas nog aan hadquote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 14:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, ik schrok er ook van. Dan kan je nog wel boos zijn op iemand maar dat soort uitspraken moet je niet doen. Blijkbaar schold hij gister ook met kanker.omg is niks/niet echt wat mis meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is gewoon
oh my gosh/godThinking is difficult, that’s why most people judge
Zoiets ging ook door mijn gedachten toen ik haar met dat ding zagquote:Op woensdag 26 oktober 2022 14:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze dr badjas nog aan had
Ik hoop op een domino opdrachtquote:Op woensdag 26 oktober 2022 14:47 schreef mario390 het volgende:
[..]![]()
ik hoop op en opdracht ,: tel álle vogeltjes op je
kleding
[..]
Dan is deze vast ook uit zijn koker...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Ik dacht aan zo'n goedkope ochtendjasquote:Op woensdag 26 oktober 2022 14:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze dr badjas nog aan had
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 14:52 schreef Sociologica het volgende:
Het is tot de 1000 dus Zoe zou het moeten kunnen!!!
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 14:54 schreef Hendrik83 het volgende:
Er moet even aan Zoë uitgelegd worden hoeveel 1 kilo is zodat ze niet die hele kraam in het tasje probeert te proppen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Ja, ik schrik me in de supermarkt vaak de tandjes als ik een kilo appels moet hebben ofzo bijv. Daar zit je zo aanquote:
als ze het allemaal goed hebben, krijgen ze 32 kg groenten en fruitquote:
Als ze het allemaal goed spelen kan je 32 kilo groenten en fruit krijgen...quote:
eerder bij de viskraamquote:Op woensdag 26 oktober 2022 14:58 schreef Moeraskat het volgende:
Wanda ziet er wel uit alsof ze bij de groentenkraam op de markt werkt eigenlijk.
Maar 1 kg pp is ook zo weer op.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 14:57 schreef Verida het volgende:
[..]
als ze het allemaal goed hebben, krijgen ze 32 kg groenten en fruit
maar ik ben met je eens dat 1 kilo moeilijk te schatten is
Heel de febo dan een wintervoorraad groente en fruitquote:Op woensdag 26 oktober 2022 15:01 schreef Ireth het volgende:
Hoe leuk zou het toch zijn als ze er straks allemaal zo ver naast zitten dat er niks overblijft?
En dan daarna alles weer retour naar de winkel, hebben ze er lekker allemaal met hun kluifjes aan gezeten
eigenlijk welquote:
Denk wel dat zij het deze keer wel eens juist kan hebben. Heeft volgens mij 4 appels en 2 sinaasappels oid gepaktquote:Op woensdag 26 oktober 2022 15:03 schreef Kakadylo het volgende:
Zoe pakt wat en loopt gelijk door ipv het nog even gevoelsmatig te controleren
Da's veul te gezondquote:Op woensdag 26 oktober 2022 15:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Er wordt veel fruit gepakt, mar heel weinig groente
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 15:04 schreef Moeraskat het volgende:
Volgens mij heb je bijna al een kilo bij 4/5 sinaasappelen
Klopt. Net die cap van 7 appels = 1 kg.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 15:04 schreef Moeraskat het volgende:
Volgens mij heb je bijna al een kilo bij 4/5 sinaasappelen
5 dagen dan, tot de volgende verdienopdracht en dan gewoon verplichten om een deel van het budget aan groente en fruit uit te gevenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 15:03 schreef Ebinas het volgende:
Aan de andere kant neem de stelling 2 ons groente, 2 ons fruit p/dag.
En dan is het idd niet weinig een kilo pp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |