zo gaat het toch al de hele tijd?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 14:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wel opmerkelijk dat de Febo zo aan het communiceren is richting deelnemers.
Dat klopt maar het lijkt me niet de bedoeling dat er zelfs in cryptische omschrijvingen wordt geschreven richting een deelnemer die dit weer kan doorlullen naar de groep, zeker een Maddy is 'nogal' loslippig...quote:Op woensdag 26 oktober 2022 14:36 schreef Verida het volgende:
[..]
zo gaat het toch al de hele tijd?
Daar is de computer in het kantoortje voor, Daar kan de manager mails versturen en mails krijgen met info.
zei nadir teg wendy nazi ?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 14:36 schreef greysbones het volgende:
@:Freshfruit
Marciano quote van de dag
alles wat je voedt dat groeit
vaak ook in een SLquote:Op woensdag 26 oktober 2022 14:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wel opmerkelijk dat de Febo zo aan het communiceren is richting deelnemers.
het zijn maddy's woorden dat het in cryptische omschrijvingen was.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 14:38 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat klopt maar het lijkt me niet de bedoeling dat er zelfs in cryptische omschrijvingen wordt geschreven richting een deelnemer die dit weer kan doorlullen naar de groep, zeker een Maddy is 'nogal' loslippig...
Dat is eigenlijk hetzelfde, maar dan nog vind ik dit niet kunnen.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 14:39 schreef Verida het volgende:
[..]
het zijn maddy's woorden dat het in cryptische omschrijvingen was.
misschien stond er wel gewoon " morgen opdracht, maar we zeggen nog niet precies hoe of wat "
Ze had het gisteren ook al over die cryptische berichten die ze van de febo kreeg.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 14:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat ze cryptische berichten kreeg
en dat ze daarom wist dat er vandaag een opdracht zou komen
Dan is deze vast ook uit zijn koker...quote:Op woensdag 26 oktober 2022 14:36 schreef greysbones het volgende:
@:Freshfruit
Marciano quote van de dag
alles wat je voedt dat groeit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 14:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dan is deze vast ook uit zijn koker...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
recht is niet voor elk
Wel jammer eigenlijk.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 14:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maddy heeft gisteren allerlei berichten gehad van de FEBO
dat er vandaag een opdracht zou komen
De halve groep noemde Bern NSB-er in het begin. Daar is tegen ingegrepenquote:
Ja! Ik wil naar de winkel.quote:
Was toch in Utopia beter, in ieder geval hielden ze dat aardig verborgen, en zelfs bij BB. Ik vind er af toe wel erg veel inside info gedeeld worden op streams.quote:
anders had ik het wel gemist denk ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
recht is niet voor elk
Nadir mag naar huisquote:Op woensdag 26 oktober 2022 14:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
vor me is nadir zo : ik ben hier
maar ik werd niks helpen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |