Nja misschien hoopt ie dat zij toch op hem stemt als managerquote:Op woensdag 26 oktober 2022 13:15 schreef Kakadylo het volgende:
Jeff vertrouwt die Mora voor geen meter maar doet even z'n verplichte nummertje om er maar vanaf te zijn
De normaalste zaak van de wereld. Ondertussen noemt hij haar zeekoe.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 13:15 schreef Harry het volgende:
Aandoenlijk, hoe Jeffrey steeds Moraima met u aanspreekt.
Beter dan Erik die Big Mama zei?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 13:15 schreef Harry het volgende:
Is netjesquote:Op woensdag 26 oktober 2022 13:15 schreef Harry het volgende:
Ik ben ook echt zat van GJquote:Op woensdag 26 oktober 2022 13:16 schreef Li0nHeart het volgende:
GJ moet Esther even een 'goede' grap souffleren.
GJ : Als ik dan vraag, stel je wordt het niet, wie wordt het dan?
Esther : Dan wordt het Jeff..
GJ : Het zou ook leuk zijn, als je zegt, dan wordt het een jongen...
Stomme grapquote:Op woensdag 26 oktober 2022 13:16 schreef Li0nHeart het volgende:
GJ moet Esther even een 'goede' grap souffleren.
GJ : Als ik dan vraag, stel je wordt het niet, wie wordt het dan?
Esther : Dan wordt het Jeff..
GJ : Het zou ook leuk zijn, als je zegt, dan wordt het een jongen...
Dan heeft ze een probleem met Rupi en dat weet Jeff ook welquote:Op woensdag 26 oktober 2022 13:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nja misschien hoopt ie dat zij toch op hem stemt als manager
Beetje flauw wel, omdat je iemand kent die iemand kent moet je daarop stemmen?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 13:17 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dan heeft ze een probleem met Rupi en dat weet Jeff ook wel
Zou wel raar zijn, je mag toch stemmen op wie je wilt..quote:Op woensdag 26 oktober 2022 13:17 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dan heeft ze een probleem met Rupi en dat weet Jeff ook wel
Zat ik ook net aan te denken.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 13:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze komen ineens allemaal in actie .. hebben we weer iets gemist?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |