Ik zie het liefst dat ze gewoon open stemmingen doen, niet alleen voor dit maar eigenlijk altijd. Denk dat dit de leukste TV oplevert.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 13:50 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als je na het winnen van een eliminatie van drie mensen mag weten of wie ze gestemd hebben
En elke dag wordt het minstens een keer hier gemeldquote:Op woensdag 26 oktober 2022 13:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Elke dag vaste prik, en de regie wil dat constant ons laten zien...
Daar is een browser plugin voorquote:Op woensdag 26 oktober 2022 13:50 schreef Harry het volgende:
[..]
Weet u hoe ik iemand kan filteren??
Dat kan ik niet eruit halen. Die mensen zijn amper te verstaan. Ze zei dat hij wel moeite voor haar moet doen en dat ze hem complimenten geeftquote:
Ja verdorie, nu moeten we gokkenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 14:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat kan ik niet eruit halen. Die mensen zijn amper te verstaan. Ze zei dat hij wel moeite voor haar moet doen en dat ze hem complimenten geeft
tegen erik van de week: dat post.nl gratis postzegels verstrekt zodat ze een kaartje naar huuis kunnen sturen.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 14:07 schreef D. het volgende:
Esther en Bern hebben het over sponsoren aantrekken.
Succes daarmee, zonder communicatie naar buiten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |