Gaat hij niet doen, dat is zijn eer te na maakte hij al duidelijk.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 14:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nadir mag naar huis
ik hoop echt dat hij zijn 24 uur aanvraagt
ik vind het een pyjama dingquote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 14:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dan is deze vast ook uit zijn koker...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
if it's meant to be, it will be
Ja, ik schrok er ook van. Dan kan je nog wel boos zijn op iemand maar dat soort uitspraken moet je niet doen. Blijkbaar schold hij gister ook met kanker.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 14:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nadir mag naar huis
ik hoop echt dat hij zijn 24 uur aanvraagt
Ik dacht dat ze dr badjas nog aan hadquote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 14:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, ik schrok er ook van. Dan kan je nog wel boos zijn op iemand maar dat soort uitspraken moet je niet doen. Blijkbaar schold hij gister ook met kanker.omg is niks/niet echt wat mis meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is gewoon
oh my gosh/godAnderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
recht is niet voor elk
Zoiets ging ook door mijn gedachten toen ik haar met dat ding zagquote:Op woensdag 26 oktober 2022 14:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze dr badjas nog aan had
Ik hoop op een domino opdrachtquote:Op woensdag 26 oktober 2022 14:47 schreef mario390 het volgende:
[..]![]()
ik hoop op en opdracht ,: tel álle vogeltjes op je
kleding
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 14:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dan is deze vast ook uit zijn koker...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Ik dacht aan zo'n goedkope ochtendjasquote:Op woensdag 26 oktober 2022 14:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze dr badjas nog aan had
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 14:52 schreef Sociologica het volgende:
Het is tot de 1000 dus Zoe zou het moeten kunnen!!!
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 14:54 schreef Hendrik83 het volgende:
Er moet even aan Zoë uitgelegd worden hoeveel 1 kilo is zodat ze niet die hele kraam in het tasje probeert te proppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |