Klopt vanmorgen was hij beusquote:Op woensdag 26 oktober 2022 14:15 schreef freaky40 het volgende:
Bern vind het allemaal weer geweldig wat Jeff heeft uitgehaald, goeie grap en nog meer gebrabbel...ik geloof hem weer niet...
Het wordt gewoon een verkapt Utopia, let nou maar op.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 14:07 schreef D. het volgende:
Esther en Bern hebben het over sponsoren aantrekken.
Succes daarmee, zonder communicatie naar buiten
Ik zie Leila al amper op de streamsquote:Op woensdag 26 oktober 2022 14:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat kan ik niet eruit halen. Die mensen zijn amper te verstaan. Ze zei dat hij wel moeite voor haar moet doen en dat ze hem complimenten geeft
Esther wordt nooit managerquote:Op woensdag 26 oktober 2022 14:17 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het wordt gewoon een verkapt Utopia, let nou maar op.
Allemaal zo sociaal wenselijk gedrag van die Bern, maar achter zijn rug om draait hij 180 graden. Maar ja, daar hebben er meer last van daar.quote:
Haha alsof een sponsor geassocieerd wil worden met zo'n groep have idioten. Enhoe willenze die bereiken via een dm naar bol.com 😆quote:Op woensdag 26 oktober 2022 14:07 schreef D. het volgende:
Esther en Bern hebben het over sponsoren aantrekken.
Succes daarmee, zonder communicatie naar buiten
Ja Maddy heeft het gisteren ook tegen iedereen lopen roepenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 14:19 schreef Moeraskat het volgende:
Wanda: ik zei het toch ik zei het toch ik zei het toch ik zei het toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |