Denk voorlopig geen eliminatieopdrachten meer. Denk volgende maand pas weer.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 13:22 schreef pingu66 het volgende:
Het zou wel grappig zijn als er nu een eliminatie komt .....en een van de aanstaande managers eruit wordt gegooid.
deze moeten we even quotenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 13:23 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Denk voorlopig geen eliminatieopdrachten meer. Denk volgende maand pas weer.
Nadir zou je ook kunnen gebruiken. Erop stemmen onder het mom van witte vlag. Als ie het haalt een Martin of KimK eruit.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 13:21 schreef mikekomen het volgende:
[..]
Hij maakt steeds meer kans om als volgende eruit geknikkerd te worden
Nadir die een opdracht haalt???quote:Op woensdag 26 oktober 2022 13:24 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Nadir zou je ook kunnen gebruiken. Erop stemmen onder het mom van witte vlag en als ie het haalt een Martin of KimK eruit
Nadirquote:Op woensdag 26 oktober 2022 13:25 schreef Rhosyn het volgende:
Wie aait Esther <<< TT ???
Ze zit er fraai bij... nu op stream
Hoezo zou dat niet kunnen?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 13:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nadir die een opdracht haalt???
toch niet in deze gekookt vlees meuk?quote:
Ik denk dat er wat mensen hoger op zijn lijstje staanquote:Op woensdag 26 oktober 2022 13:24 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Nadir zou je ook kunnen gebruiken. Erop stemmen onder het mom van witte vlag. Als ie het haalt een Martin of KimK eruit.
dat denk ik nietquote:Op woensdag 26 oktober 2022 13:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Bern is zo ontzettend onopvallend, die gaat ongemerkt zo ineens in de finale staan.
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 13:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat denk ik niet
er zijn er stiekem best veel die hem helemaal niks vinden
In het begin wilde al die vrouwen hem eruit en nu is het opeens omgedraaid dus kan zomaar de volgende Jerrold wordenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 13:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Bern is zo ontzettend onopvallend, die gaat ongemerkt zo ineens in de finale staan.
Ik fantaseer er dan even echte saté bijquote:Op woensdag 26 oktober 2022 13:26 schreef Charmian het volgende:
[..]
toch niet in deze gekookt vlees meuk?
True .. zij zien hem natuurlijk wel af en toe lopen.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 13:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat denk ik niet
er zijn er stiekem best veel die hem helemaal niks vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |