Gaat niet gebeuren ... die toeter om niks durven ze ook niet ... wachten tot de chef in de buurt is ...quote:Op woensdag 26 oktober 2022 01:54 schreef mario390 het volgende:
wanneer werd zich febo vor vannacht licht kopen?
jemand heeft hem nu nog gezienquote:Op woensdag 26 oktober 2022 02:04 schreef chufi het volgende:
Doe morgen maar een eliminatie Nadir spel ... FEBO
wat willen jeff en jasper nog doen?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 03:22 schreef Flow3r het volgende:
en ze balen dat die andere groep die ook nog wakker is, met Babet, Berend, Gertjan , Laila niet gaan slapen
Meer posters ophangenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 03:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat willen jeff en jasper nog doen?
Je zal er maar bij op de kamer liggenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 03:27 schreef Silves het volgende:
De deur van kamer 4 gaat ff open en ja hoor blaaf blaf blaf van de zeekoe, is toch niet te harden dat geblaf van een hoest!!!
ze willen dat hij gaat kijken naar die poster op de plee maar hij wil niet medeplichtig zijnquote:Op woensdag 26 oktober 2022 03:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik hoor alleen maar Berend steeds lachen, hij vindt het allemaal wel leuk![]()
Nachtbrakers. Dat gaat overdag saaie beelden geven denk ik. Allemaal moe en hangenquote:
Heb zojuist zo hard gelachen dat ik in m'n broek heb gepiestquote:
Kan mij wel voorstellen als je ligt te slapen hier van baalt.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 05:19 schreef Sociologica het volgende:
Wanda komt klagen over herrie en zenderchecks op de kamers door hen
Ze vertrekt weer en de mannen gaan door met lachen
Haha
Oh ja eens hoor. Werd wakker opende COS zag de berichten dus zette de stream 2 minuutjes aan en zag dit. Vond het grappig maar snap idd dat het voor de slapers heel storend is. Het zal vandaag ook nog wel voor een discussie gaan zorgen in de groepquote:Op woensdag 26 oktober 2022 05:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan mij wel voorstellen als je ligt te slapen hier van baalt.
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 07:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze hebben vannacht de EHBO koffer van de slaapkamer gehaald om een paar posters op te kunnen plakken.
"Bouwen en groeien naar een stabiele basis"quote:Op woensdag 26 oktober 2022 07:26 schreef Frummelie het volgende:
Ik kan het niet lezen wat er op die poster staat, knap hé zelfs met bril niet...
Ik ben het even aan het terugkijken .. het is echt hilarisch.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 07:28 schreef Frummelie het volgende:
[..]mooi hč, zo jammer dat ik het gemist heb...
Ik geloof je gelijk... ik hoop dat we er nog filmpjes van te zien krijgen.. 😉quote:Op woensdag 26 oktober 2022 07:29 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik ben het even aan het terugkijken .. het is echt hilarisch.
Waar kan ik het terugkijken? Zijn hier nog geen filmpjes geplaatst tochquote:Op woensdag 26 oktober 2022 07:29 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik ben het even aan het terugkijken .. het is echt hilarisch.
Dank je..quote:Op woensdag 26 oktober 2022 07:28 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
"Bouwen en groeien naar een stabiele basis"
JAA / Het Videoland V2 in je browser fix topicquote:Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Waar kan ik het terugkijken? Zijn hier nog geen filmpjes geplaatst toch
Ah ja ik zit alleen met iPad en iPhone. Zal wachten op de filmpjesquote:Op woensdag 26 oktober 2022 07:35 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
JAA / Het Videoland V2 in je browser fix topic
Dit topic, PiP van Firefox of Chrome, en dan kun je met Home (voor Firefox) naar het begin scrollen .. dat is zo'n 3:25 vannacht.
is dat erik?quote:
Berend was toch zo ziekjes? Waarom is hij wakker dan?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 07:40 schreef Li0nHeart het volgende:
En de poster werd vastgetimmerd midden in de nacht:
[ afbeelding ]
Hij had tot die tijd zitten praten met Babette en Leilaquote:Op woensdag 26 oktober 2022 07:41 schreef maily het volgende:
[..]
Berend was toch zo ziekjes? Waarom is hij wakker dan?
Ik zit op m'n telefoon te fokken, kan helaas deze filmpjes nog niet zien...😉quote:Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Vannacht 3:34:
Jeff : Moet ik Kim roepen? Ok .. ga ik doen.
[ afbeelding ]
Jeff haalt Kim uit bed.. en KimD vergeet haar microfoon, dus moet daarna weer terugrennen.
Ik geloof niet dat het ergens anders kan dan in die Picture in Picture modus.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 07:48 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik zit op m'n telefoon te fokken, kan helaas deze filmpjes nog niet zien...😉
Niet kunnen slapen omdat hij zich beroerd voelt...quote:Op woensdag 26 oktober 2022 07:41 schreef maily het volgende:
[..]
Berend was toch zo ziekjes? Waarom is hij wakker dan?
Is jammer maar mijn hoop is DGK..quote:Op woensdag 26 oktober 2022 07:49 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat het ergens anders kan dan in die Picture in Picture modus.
Ooh ..quote:Op woensdag 26 oktober 2022 07:54 schreef Li0nHeart het volgende:
7:55
Esther en Martin zijn wakker.
Ester zegt dat Martin wel op Jeffrey gaat stemmen : 'Jullie zijn zo close.
Ja joh, die heeft te dicht bij de molen gezeten...quote:Op woensdag 26 oktober 2022 08:00 schreef Setje72 het volgende:
Dat gesprek met Isaacer moeten mensen gaan solliciteren voor functies van haar...wat denkt die ouwe heks wel niet
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 08:00 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja joh, die heeft te dicht bij de molen gezeten...
Goede timing om binnen te vallenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 08:07 schreef engine het volgende:
Clash Esther en Maddy
Je bent een leugenaar!!
Intuitief heb ik al de pest aan haar vanaf het begin.quote:
Geen idee, nog niet gezien.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 08:15 schreef D. het volgende:
Wat zijn die ronde schijven op het aanrecht?
Voor hun is het gewoon thuis. En zie jij er meteen fris en fruitig uit als je net uit je bed komt?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 08:14 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen![]()
Weet Madeleine niet dat ze gefilmd wordt?
Sjees wat ziet dat mens er uit in de ochtend. Met die kromme poten in der onderbroek
Hij moet op gewicht komen, de soepstengelquote:Op woensdag 26 oktober 2022 08:19 schreef D. het volgende:
Erik vult een fles met suiker en wat water. Ben benieuwd wat ie van plan is
niks bijzonders, doen ze al vanaf het begin. Een soort van bezuinigen op suikerquote:Op woensdag 26 oktober 2022 08:19 schreef D. het volgende:
Erik vult een fles met suiker en wat water. Ben benieuwd wat ie van plan is
Nou ik denk dat ik met 30 huisgenoten wel even de moeite had genomen een broek of iets aan te trekken voordat ik een half uur door de loods ging lopen.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 08:18 schreef Charmian het volgende:
[..]
Voor hun is het gewoon thuis. En zie jij er meteen fris en fruitig uit als je net uit je bed komt?
Misschien mag hij een shake van Isaacquote:Op woensdag 26 oktober 2022 08:21 schreef patat het volgende:
[..]
Hij moet op gewicht komen, de soepstengel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jeffrey for president deel 2 - 26 oktober 2022.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Hoe bezuinig je op suiker door het gebruik van suiker?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 08:21 schreef Charmian het volgende:
[..]
niks bijzonders, doen ze al vanaf het begin. Een soort van bezuinigen op suiker
Sommige lopen bijna in dr blote kont, vind ik dit nog wel mee vallen.. het verdient geen schoonheidsprijs, dat ben ik met je eensquote:Op woensdag 26 oktober 2022 08:21 schreef engine het volgende:
[..]
Nou ik denk dat ik met 30 huisgenoten wel even de moeite had genomen een broek of iets aan te trekken voordat ik een half uur door de loods ging lopen.
Ik zie daar veel mensen die er schijt aan hebben. Dus ze zullen het er in het algemeen geen moeite mee hebben.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 08:21 schreef engine het volgende:
[..]
Nou ik denk dat ik met 30 huisgenoten wel even de moeite had genomen een broek of iets aan te trekken voordat ik een half uur door de loods ging lopen.
nu gaan er bijvoorbeeld 10 scheppen suiker in die fles, daar kunnen meer dan 10 mensen gebruik van maken. Als die meer dan 10 mensen allemaal gewoon een schep suiker zouden pakken, ben je meer suiker kwijt. Het is bedoelt voor in de koffie/thee.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 08:23 schreef D. het volgende:
[..]
Hoe bezuinig je op suiker door het gebruik van suiker?
Ze zei dit gisteravond ook al .. ik kan het me eigenlijk niet voorstellen dat Jasper echt Esther gaat bespioneren.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 08:27 schreef D. het volgende:
Iemand die weet of Jasper echt poolshoogte kwam nemen bij Esther, of ziet ze spoken?
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 08:18 schreef Charmian het volgende:
[..]
Voor hun is het gewoon thuis. En zie jij er meteen fris en fruitig uit als je net uit je bed komt?
Ah, ok, niet eerder gezienquote:Op woensdag 26 oktober 2022 08:27 schreef Charmian het volgende:
[..]
nu gaan er bijvoorbeeld 10 scheppen suiker in die fles, daar kunnen meer dan 10 mensen gebruik van maken. Als die meer dan 10 mensen allemaal gewoon een schep suiker zouden pakken, ben je meer suiker kwijt. Het is bedoelt voor in de koffie/thee.
En Erik zet dat even recht: ze zei dat er 2 BEKEND warenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 08:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Isaac nu weer de vermoorde onschuld spelen : 'Er waren er toch maar 2? Maddy heeft in de kring gezegd dat er 2 waren ..'
was een beetje raarquote:Op woensdag 26 oktober 2022 08:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Erik : Ik ga vandaag wel beslissen wat ik met de date ga doe.....'
Esther : Is goed.
Esther staat op en snelt weg (oh .. en is al weer terug).
Huh? Wat bedoel je?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 08:39 schreef Frummelie het volgende:
Erik zit weer van z'n hoofd te ontbijten..
Ze is nogal wantrouwend. Zouden ze dat echt doen? Iemands poster kapot maken?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 08:42 schreef engine het volgende:
Esther hangt maar één poster op.
"en maken ze het kapot, dan hang ik nog zo'n poster op. Op dezelfde manier."
Vorige maand werden er snorretjes op getekend en zo.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 08:43 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze is nogal wantrouwend. Zouden ze dat echt doen? Iemands poster kapot maken?
Misschien welquote:Op woensdag 26 oktober 2022 08:43 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze is nogal wantrouwend. Zouden ze dat echt doen? Iemands poster kapot maken?
Nadir voelt zich weer heel watquote:Op woensdag 26 oktober 2022 08:45 schreef D. het volgende:
Nadir en Esther is wel een leuk stelletje, allebei verknipt en raar pratend
stoer hoor, gewoon doorgaan met liegen erover.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 08:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeffrey tegen Esther : Ik bedacht het pas een half uur van te voren. pas om 16.30.
hehe.. welke streams kijk jij?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 08:54 schreef KoningWouter het volgende:
Goedemorgen COS! Tijd voor een kopje koffie![]()
Vind dat Maddy het nog helemaal niet zo slecht doet als manager om eerlijk te zijn.
Ehhh whuuutttquote:Op woensdag 26 oktober 2022 08:54 schreef KoningWouter het volgende:
Goedemorgen COS! Tijd voor een kopje koffie![]()
Vind dat Maddy het nog helemaal niet zo slecht doet als manager om eerlijk te zijn.
quote:
Ja het loopt allemaal maar wel. Lijkt me ellendig om te doen.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 08:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ehhh whuuuttt
Je bent lief maar whuuuittttttt
Maddy is de meest ongeschikte persoon om manager te zijnquote:Op woensdag 26 oktober 2022 08:57 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
[..]
Ja het loopt allemaal maar wel. Lijkt me ellendig om te doen.
Maar ik kijk eigenlijk alleen s ochtends misschien zie ik te weinig
Thnx dgk je bent de bestequote:Op woensdag 26 oktober 2022 08:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ben er vandoor, tot vijf uur staat zo online ......
Ja daarom vind ik het meevallen hoe het gaat.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 08:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maddy is de meest ongeschikte persoon om manager te zijn
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 09:00 schreef Fritsie1960 het volgende:
Martin Zenuwlijer kap eens met dat irritante knappen van dat bolleltjesplastic![]()
Goedemorgen Cos
Nee, Esther gaat er vanuit dat Djedi haar steuntquote:Op woensdag 26 oktober 2022 09:08 schreef Kakadylo het volgende:
Weet Esther al dat Djedi helemaal niet op haar stemt? En mag ik zo'n Djedi hierom een klein vals secreet noemen?
volgens mij in die van Estherquote:Op woensdag 26 oktober 2022 09:07 schreef engine het volgende:
Er mag iets in Maddy haar reet gedouwd worden. De punaises ook.
In dat geval is die onschuldige Djedi een loeder en hoort ze in een bak met waterquote:Op woensdag 26 oktober 2022 09:09 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, Esther gaat er vanuit dat Djedi haar steunt
Oh dat kan ookquote:
Omdat Esther denkt dat Djedi haar volgeling is?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 09:11 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
In dat geval is die onschuldige Djedi een loeder en hoort ze in een bak met water
Ze is wel vaker onhandig met wat ze zegtquote:Op woensdag 26 oktober 2022 09:16 schreef Chanel5 het volgende:
[..]ik denk dat dat niet haar bedoeling was
Maddy is ook een leugenaarquote:Op woensdag 26 oktober 2022 08:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff tegen Isaac : Die is woest! Ze heeft net die hele Madeleine staan uitschelden : vuile leugenaar, dit, dat.
Esther welquote:
echt stoerquote:Op woensdag 26 oktober 2022 09:19 schreef Kakadylo het volgende:
Die Ruben gaf Wendy terwijl ze sliep de middelvinger waarmee ie z'n ware aard toonde
Was het gezellig vannacht?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 09:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Kim heeft inderdaad een flinke 'blauwe plek'
[ afbeelding ]
Ik ben wel benieuwd want Nadir had gisteren ook een grote bek over Maddy en Berend vond haar leugen ook niet kunnen.quote:
er is ergens een gifje of filmpje van vannacht, waar je Nadir heel stoer mee ziet doen met "de mannen" bij het ophangen van die posterquote:Op woensdag 26 oktober 2022 09:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd want Nadir had gisteren ook een grote bek over Maddy en Berend vond haar leugen ook niet kunnen.
Van Nadir weten we allemaal wat voor een meeloper het is . Wss trekt niemand zijn bek los
Ja gezienquote:Op woensdag 26 oktober 2022 09:24 schreef Verida het volgende:
[..]
er is ergens een gifje of filmpje van vannacht, waar je Nadir heel stoer mee ziet doen met "de mannen" bij het ophangen van die poster
Isaac zeker.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 09:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Rupert : Ik ben benieuwd of sommige mensen dubbelagent spelen.
Esther is creepy.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 09:29 schreef puzziepie het volgende:
Esther moet uit Maddy's buurt blijven
Team Esther![]()
Ik wou dat ik je een dislike kon geven.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 09:29 schreef puzziepie het volgende:
Esther moet uit Maddy's buurt blijven
Team Esther![]()
Oh zij doet datquote:Op woensdag 26 oktober 2022 09:30 schreef pingu66 het volgende:
Maddy:Als iemand mij hier ( kantoor) iets in het geheim verteld,dan vertel ik het ook niet!![]()
Ondertussen in bolletjesplastic knijpend
Gisteren ook al met het uitpakken van de postersquote:Op woensdag 26 oktober 2022 09:32 schreef puzziepie het volgende:
Maddy tilt haar kont op een laat een harde scheet
Smerig mensquote:Op woensdag 26 oktober 2022 09:33 schreef mikekomen het volgende:
[..]
Gisteren ook al met het uitpakken van de posters
Dat hoeft niet per se terwijl je met iemand in gesprek bentquote:Op woensdag 26 oktober 2022 09:33 schreef Cargamelk het volgende:
Lucht moet eruit .. of via de mond of via de kont.
Ja moet je dat ook continu doen in het bijzijn van anderen? en dan de manier waaropquote:Op woensdag 26 oktober 2022 09:34 schreef mikekomen het volgende:
[..]
Is niet fris maar wel menselijk natuurlijk
ik denk eerder dat hij er schijt aan heeft?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 09:34 schreef Kakadylo het volgende:
Jeffrey moet oppassen met onbelemmerd praten terwijl Zoe in de buurt is en het lijkt me sterk dat ie dat niet weet
Mooi he? En zo lul je alles wat krom is weer rechtquote:Op woensdag 26 oktober 2022 09:37 schreef Chanel5 het volgende:
Oke, ik begrijp het denk ik, als iemand echt expliciet vraagt iets geheim te houden dan doet ze dat.
Als er iets in een groepje wordt besloten en er wordt verder niets over gezegd vind ik niet dat ze dat niet mag verder mag vertellen.
Maar zij kan dat volgens mij, dat zie je aan haar. En gelijk heeft ze.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 09:38 schreef greysbones het volgende:
ik moet zeggen dat Wendy het lekker doet
schijt aan degene die haar niet mogen
hoofd omhoog
lekker haar ding doen
Ik dacht dat Zoë een van de vijf "ondersteuners" was van Jeffrey.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 09:34 schreef Kakadylo het volgende:
Jeffrey moet oppassen met onbelemmerd praten terwijl Zoe in de buurt is en het lijkt me sterk dat ie dat niet weet
mooiquote:
Als je iets in vertrouwen deelt, deelt Maddy het weer verder, ook in vertrouwenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 09:37 schreef Chanel5 het volgende:
Oke, ik begrijp het denk ik, als iemand echt expliciet vraagt iets geheim te houden dan doet ze dat.
Als er iets in een groepje wordt besloten/besproken en er wordt verder niets over gezegd vind ik niet dat ze dat niet verder mag vertellen.
Je kunt er makkelijk aan voorbijgaan omdat het een kind is en je het beste met haar voor heb. Maar tegelijk is het ook een vrouw die vaak vals gedrag vertoond en alles misbruikt om er maar te kunnen bij horen. Vertel dus nooit wat je niet zeggen wil.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 09:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk eerder dat hij er schijt aan heeft?
Nadir is echt de poedel van de loods. Wat een mietje.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 09:41 schreef greysbones het volgende:
Nadir voelt zich er alleen maar beter door![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |