En Erik zet dat even recht: ze zei dat er 2 BEKEND warenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 08:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Isaac nu weer de vermoorde onschuld spelen : 'Er waren er toch maar 2? Maddy heeft in de kring gezegd dat er 2 waren ..'
was een beetje raarquote:Op woensdag 26 oktober 2022 08:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Erik : Ik ga vandaag wel beslissen wat ik met de date ga doe.....'
Esther : Is goed.
Esther staat op en snelt weg (oh .. en is al weer terug).
Huh? Wat bedoel je?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 08:39 schreef Frummelie het volgende:
Erik zit weer van z'n hoofd te ontbijten..
Ze is nogal wantrouwend. Zouden ze dat echt doen? Iemands poster kapot maken?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 08:42 schreef engine het volgende:
Esther hangt maar één poster op.
"en maken ze het kapot, dan hang ik nog zo'n poster op. Op dezelfde manier."
Vorige maand werden er snorretjes op getekend en zo.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 08:43 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze is nogal wantrouwend. Zouden ze dat echt doen? Iemands poster kapot maken?
Misschien welquote:Op woensdag 26 oktober 2022 08:43 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze is nogal wantrouwend. Zouden ze dat echt doen? Iemands poster kapot maken?
Nadir voelt zich weer heel watquote:Op woensdag 26 oktober 2022 08:45 schreef D. het volgende:
Nadir en Esther is wel een leuk stelletje, allebei verknipt en raar pratend
stoer hoor, gewoon doorgaan met liegen erover.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 08:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeffrey tegen Esther : Ik bedacht het pas een half uur van te voren. pas om 16.30.
hehe.. welke streams kijk jij?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 08:54 schreef KoningWouter het volgende:
Goedemorgen COS! Tijd voor een kopje koffie![]()
Vind dat Maddy het nog helemaal niet zo slecht doet als manager om eerlijk te zijn.
Ehhh whuuutttquote:Op woensdag 26 oktober 2022 08:54 schreef KoningWouter het volgende:
Goedemorgen COS! Tijd voor een kopje koffie![]()
Vind dat Maddy het nog helemaal niet zo slecht doet als manager om eerlijk te zijn.
quote:
Ja het loopt allemaal maar wel. Lijkt me ellendig om te doen.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 08:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ehhh whuuuttt
Je bent lief maar whuuuittttttt
Maddy is de meest ongeschikte persoon om manager te zijnquote:Op woensdag 26 oktober 2022 08:57 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
[..]
Ja het loopt allemaal maar wel. Lijkt me ellendig om te doen.
Maar ik kijk eigenlijk alleen s ochtends misschien zie ik te weinig
Thnx dgk je bent de bestequote:Op woensdag 26 oktober 2022 08:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ben er vandoor, tot vijf uur staat zo online ......
Ja daarom vind ik het meevallen hoe het gaat.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 08:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maddy is de meest ongeschikte persoon om manager te zijn
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 09:00 schreef Fritsie1960 het volgende:
Martin Zenuwlijer kap eens met dat irritante knappen van dat bolleltjesplastic![]()
Goedemorgen Cos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |