Nachtbrakers. Dat gaat overdag saaie beelden geven denk ik. Allemaal moe en hangenquote:
Heb zojuist zo hard gelachen dat ik in m'n broek heb gepiestquote:
Kan mij wel voorstellen als je ligt te slapen hier van baalt.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 05:19 schreef Sociologica het volgende:
Wanda komt klagen over herrie en zenderchecks op de kamers door hen
Ze vertrekt weer en de mannen gaan door met lachen
Haha
Oh ja eens hoor. Werd wakker opende COS zag de berichten dus zette de stream 2 minuutjes aan en zag dit. Vond het grappig maar snap idd dat het voor de slapers heel storend is. Het zal vandaag ook nog wel voor een discussie gaan zorgen in de groepquote:Op woensdag 26 oktober 2022 05:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan mij wel voorstellen als je ligt te slapen hier van baalt.
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 07:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze hebben vannacht de EHBO koffer van de slaapkamer gehaald om een paar posters op te kunnen plakken.
"Bouwen en groeien naar een stabiele basis"quote:Op woensdag 26 oktober 2022 07:26 schreef Frummelie het volgende:
Ik kan het niet lezen wat er op die poster staat, knap hé zelfs met bril niet...
Ik ben het even aan het terugkijken .. het is echt hilarisch.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 07:28 schreef Frummelie het volgende:
[..]mooi hè, zo jammer dat ik het gemist heb...
Ik geloof je gelijk... ik hoop dat we er nog filmpjes van te zien krijgen.. 😉quote:Op woensdag 26 oktober 2022 07:29 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik ben het even aan het terugkijken .. het is echt hilarisch.
Waar kan ik het terugkijken? Zijn hier nog geen filmpjes geplaatst tochquote:Op woensdag 26 oktober 2022 07:29 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik ben het even aan het terugkijken .. het is echt hilarisch.
Dank je..quote:Op woensdag 26 oktober 2022 07:28 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
"Bouwen en groeien naar een stabiele basis"
JAA / Het Videoland V2 in je browser fix topicquote:Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Waar kan ik het terugkijken? Zijn hier nog geen filmpjes geplaatst toch
Ah ja ik zit alleen met iPad en iPhone. Zal wachten op de filmpjesquote:Op woensdag 26 oktober 2022 07:35 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
JAA / Het Videoland V2 in je browser fix topic
Dit topic, PiP van Firefox of Chrome, en dan kun je met Home (voor Firefox) naar het begin scrollen .. dat is zo'n 3:25 vannacht.
is dat erik?quote:
Berend was toch zo ziekjes? Waarom is hij wakker dan?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 07:40 schreef Li0nHeart het volgende:
En de poster werd vastgetimmerd midden in de nacht:
[ afbeelding ]
Hij had tot die tijd zitten praten met Babette en Leilaquote:Op woensdag 26 oktober 2022 07:41 schreef maily het volgende:
[..]
Berend was toch zo ziekjes? Waarom is hij wakker dan?
Ik zit op m'n telefoon te fokken, kan helaas deze filmpjes nog niet zien...😉quote:Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Vannacht 3:34:
Jeff : Moet ik Kim roepen? Ok .. ga ik doen.
[ afbeelding ]
Jeff haalt Kim uit bed.. en KimD vergeet haar microfoon, dus moet daarna weer terugrennen.
Ik geloof niet dat het ergens anders kan dan in die Picture in Picture modus.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 07:48 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik zit op m'n telefoon te fokken, kan helaas deze filmpjes nog niet zien...😉
Niet kunnen slapen omdat hij zich beroerd voelt...quote:Op woensdag 26 oktober 2022 07:41 schreef maily het volgende:
[..]
Berend was toch zo ziekjes? Waarom is hij wakker dan?
Is jammer maar mijn hoop is DGK..quote:Op woensdag 26 oktober 2022 07:49 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat het ergens anders kan dan in die Picture in Picture modus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |