Hij moet op gewicht komen, de soepstengelquote:Op woensdag 26 oktober 2022 08:19 schreef D. het volgende:
Erik vult een fles met suiker en wat water. Ben benieuwd wat ie van plan is
niks bijzonders, doen ze al vanaf het begin. Een soort van bezuinigen op suikerquote:Op woensdag 26 oktober 2022 08:19 schreef D. het volgende:
Erik vult een fles met suiker en wat water. Ben benieuwd wat ie van plan is
Nou ik denk dat ik met 30 huisgenoten wel even de moeite had genomen een broek of iets aan te trekken voordat ik een half uur door de loods ging lopen.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 08:18 schreef Charmian het volgende:
[..]
Voor hun is het gewoon thuis. En zie jij er meteen fris en fruitig uit als je net uit je bed komt?
Misschien mag hij een shake van Isaacquote:Op woensdag 26 oktober 2022 08:21 schreef patat het volgende:
[..]
Hij moet op gewicht komen, de soepstengel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jeffrey for president deel 2 - 26 oktober 2022.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Hoe bezuinig je op suiker door het gebruik van suiker?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 08:21 schreef Charmian het volgende:
[..]
niks bijzonders, doen ze al vanaf het begin. Een soort van bezuinigen op suiker
Sommige lopen bijna in dr blote kont, vind ik dit nog wel mee vallen.. het verdient geen schoonheidsprijs, dat ben ik met je eensquote:Op woensdag 26 oktober 2022 08:21 schreef engine het volgende:
[..]
Nou ik denk dat ik met 30 huisgenoten wel even de moeite had genomen een broek of iets aan te trekken voordat ik een half uur door de loods ging lopen.
Ik zie daar veel mensen die er schijt aan hebben. Dus ze zullen het er in het algemeen geen moeite mee hebben.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 08:21 schreef engine het volgende:
[..]
Nou ik denk dat ik met 30 huisgenoten wel even de moeite had genomen een broek of iets aan te trekken voordat ik een half uur door de loods ging lopen.
nu gaan er bijvoorbeeld 10 scheppen suiker in die fles, daar kunnen meer dan 10 mensen gebruik van maken. Als die meer dan 10 mensen allemaal gewoon een schep suiker zouden pakken, ben je meer suiker kwijt. Het is bedoelt voor in de koffie/thee.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 08:23 schreef D. het volgende:
[..]
Hoe bezuinig je op suiker door het gebruik van suiker?
Ze zei dit gisteravond ook al .. ik kan het me eigenlijk niet voorstellen dat Jasper echt Esther gaat bespioneren.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 08:27 schreef D. het volgende:
Iemand die weet of Jasper echt poolshoogte kwam nemen bij Esther, of ziet ze spoken?
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 08:18 schreef Charmian het volgende:
[..]
Voor hun is het gewoon thuis. En zie jij er meteen fris en fruitig uit als je net uit je bed komt?
Ah, ok, niet eerder gezienquote:Op woensdag 26 oktober 2022 08:27 schreef Charmian het volgende:
[..]
nu gaan er bijvoorbeeld 10 scheppen suiker in die fles, daar kunnen meer dan 10 mensen gebruik van maken. Als die meer dan 10 mensen allemaal gewoon een schep suiker zouden pakken, ben je meer suiker kwijt. Het is bedoelt voor in de koffie/thee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |