ik denk eerder dat hij er schijt aan heeft?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 09:34 schreef Kakadylo het volgende:
Jeffrey moet oppassen met onbelemmerd praten terwijl Zoe in de buurt is en het lijkt me sterk dat ie dat niet weet
Mooi he? En zo lul je alles wat krom is weer rechtquote:Op woensdag 26 oktober 2022 09:37 schreef Chanel5 het volgende:
Oke, ik begrijp het denk ik, als iemand echt expliciet vraagt iets geheim te houden dan doet ze dat.
Als er iets in een groepje wordt besloten en er wordt verder niets over gezegd vind ik niet dat ze dat niet mag verder mag vertellen.
Maar zij kan dat volgens mij, dat zie je aan haar. En gelijk heeft ze.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 09:38 schreef greysbones het volgende:
ik moet zeggen dat Wendy het lekker doet
schijt aan degene die haar niet mogen
hoofd omhoog
lekker haar ding doen
Ik dacht dat Zoë een van de vijf "ondersteuners" was van Jeffrey.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 09:34 schreef Kakadylo het volgende:
Jeffrey moet oppassen met onbelemmerd praten terwijl Zoe in de buurt is en het lijkt me sterk dat ie dat niet weet
mooiquote:
Als je iets in vertrouwen deelt, deelt Maddy het weer verder, ook in vertrouwenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 09:37 schreef Chanel5 het volgende:
Oke, ik begrijp het denk ik, als iemand echt expliciet vraagt iets geheim te houden dan doet ze dat.
Als er iets in een groepje wordt besloten/besproken en er wordt verder niets over gezegd vind ik niet dat ze dat niet verder mag vertellen.
Je kunt er makkelijk aan voorbijgaan omdat het een kind is en je het beste met haar voor heb. Maar tegelijk is het ook een vrouw die vaak vals gedrag vertoond en alles misbruikt om er maar te kunnen bij horen. Vertel dus nooit wat je niet zeggen wil.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 09:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk eerder dat hij er schijt aan heeft?
Nadir is echt de poedel van de loods. Wat een mietje.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 09:41 schreef greysbones het volgende:
Nadir voelt zich er alleen maar beter door![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |