Ze is wel vaker onhandig met wat ze zegtquote:Op woensdag 26 oktober 2022 09:16 schreef Chanel5 het volgende:
[..]ik denk dat dat niet haar bedoeling was
Maddy is ook een leugenaarquote:Op woensdag 26 oktober 2022 08:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff tegen Isaac : Die is woest! Ze heeft net die hele Madeleine staan uitschelden : vuile leugenaar, dit, dat.
Esther welquote:
echt stoerquote:Op woensdag 26 oktober 2022 09:19 schreef Kakadylo het volgende:
Die Ruben gaf Wendy terwijl ze sliep de middelvinger waarmee ie z'n ware aard toonde
Was het gezellig vannacht?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 09:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Kim heeft inderdaad een flinke 'blauwe plek'
[ afbeelding ]
Ik ben wel benieuwd want Nadir had gisteren ook een grote bek over Maddy en Berend vond haar leugen ook niet kunnen.quote:
is al oudquote:
er is ergens een gifje of filmpje van vannacht, waar je Nadir heel stoer mee ziet doen met "de mannen" bij het ophangen van die posterquote:Op woensdag 26 oktober 2022 09:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd want Nadir had gisteren ook een grote bek over Maddy en Berend vond haar leugen ook niet kunnen.
Van Nadir weten we allemaal wat voor een meeloper het is . Wss trekt niemand zijn bek los
Ja gezienquote:Op woensdag 26 oktober 2022 09:24 schreef Verida het volgende:
[..]
er is ergens een gifje of filmpje van vannacht, waar je Nadir heel stoer mee ziet doen met "de mannen" bij het ophangen van die poster
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |