Als het goed is kan dat niet zoveel kwaadquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
'Luister eens naar wat ik zeg, ben je doof of zo!' tegen een dove.
Ja ik moest toch IETSquote:
Het kwam door deze post hahaquote:
quote:
Hier is het inmiddels toch echt bijna woensdagquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 20:26 schreef NailQueen het volgende:
[..]
De track van Rob was idd nog niet afgelopen
Het was zeker de extended live versie.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 20:33 schreef Meke het volgende:
[..]
Hier is het inmiddels toch echt bijna woensdag
maar niet lang daarna is het weer zondag.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 20:33 schreef Meke het volgende:
[..]
Hier is het inmiddels toch echt bijna woensdag
quote:
Maar daar hebben we deze dan voorquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 20:38 schreef NailQueen het volgende:
[..]
maar niet lang daarna is het weer zondag.
Vooruit. Ik reken het goed.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 20:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar daar hebben we deze dan voor
Dat vind ik niet zo'n gekke gedachte.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik denk dat niemand hier gek is... of juist iedereen, dat hangt ervan af aan wie van mij je het vraagt.
Precies volgens haar plan denk ik.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:21 schreef sportfreak het volgende:
Ook een leuk verhaal uit Engeland:
6 september: Suella Braverman wordt minister van binnenlandse zaken onder de nieuwe premier Lizz Truss
19 oktober: Suella Braverman treed af als minister om diverse redenen
25 oktober: Suella Braverman wordt minister van binnenlandse zaken onder de nieuwe premier Rishi Sunak.
Typisch ja. Maar zelfs BoJo kreeg nog steun om opnieuw aan te treden als die had gewildquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:21 schreef sportfreak het volgende:
Ook een leuk verhaal uit Engeland:
6 september: Suella Braverman wordt minister van binnenlandse zaken onder de nieuwe premier Lizz Truss
19 oktober: Suella Braverman treed af als minister om diverse redenen
25 oktober: Suella Braverman wordt minister van binnenlandse zaken onder de nieuwe premier Rishi Sunak.
Te bizar gewoonquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Typisch ja. Maar zelfs BoJo kreeg nog steun om opnieuw aan te treden als die had gewild
Wie?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Laat ze lekker op dat eiland.
De Engelsen. We hebben er niks meer mee van doen sinds de Brexit.quote:
Géén Robinsonspoilers!!!quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Laat ze lekker op dat eiland.
Nou ja het kon ook over ijsberen gaan.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De Engelsen. We hebben er niks meer mee van doen sinds de Brexit.
Ik heb toevallig vandaag teruggekeken.quote:
Of over Lost.quote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb toevallig vandaag teruggekeken.
Moet ik allebei nog terugkijkenquote:
De Schotten ook niet?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De Engelsen. We hebben er niks meer mee van doen sinds de Brexit.
Four Season Landscapers ?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:50 schreef AgnesGru het volgende:
Wij zijn net begonnen aan Landscapers, zijn maar vier afleveringen, het is best apart eigenlijk
Wat heeft dit te betekenen?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 20:04 schreef Meke het volgende:
[ afbeelding ]
Welkom in de ESF-SC
waar je ons niet op de hoogte hoeft te houden over letterlijk elk pakketje dat in aantocht is, dat Meke je favoriete SC'er is, hoe harig jij het graag ziet
Ho ho hier worden onterechte aannames gedaan!! Ik heb juist graag dat jullie het zien en even met elkaar bespreken waarom jullie zo van me houdenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:09 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wat heeft dit te betekenen?
(En maar denken dat wij dat niet zien)
Die roepen al tijden dat ze uit de UK willen, maar doen nog niks.quote:
De hele opbouw ernaar, het besef, het verhaal, de persco zelf, de meltdown van Guiliani, de memes. Het voelde als Pakjesavond.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:07 schreef Momo het volgende:
Af en toe denk ik aan die persconferentie daar en heb ik even een binnenpretje
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:12 schreef Meke het volgende:
[..]
Ho ho hier worden onterechte aannames gedaan!! Ik heb juist graag dat jullie het zien en even met elkaar bespreken waarom jullie zo van me houden
oeps.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:17 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Dit was dus een spoiler voor de mensen die de Ziggo Sport Switch kijken.
???quote:
Uit nieuwsgierigheid toch even gaan kijken. 10 seconden volgehouden. Ik ga terug naar Netflix naar Lucifer. Die doet tenminste normaalquote:
Er zit een klimaatactivist om te praten over de acties in musea. Begint rustig te praten en ineens gaat hij op tafel zitten en plakt zichzelf met twee componentenlijm vast. Hij zit er nog steeds.quote:
Grappig dat je openbaar zo anders doet dan in DM'squote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Er zit een klimaatactivist om te praten over de acties in musea. Begint rustig te praten en ineens gaat hij op tafel zitten en plakt zichzelf met twee componentenlijm vast. Hij zit er nog steeds.
WTFquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Er zit een klimaatactivist om te praten over de acties in musea. Begint rustig te praten en ineens gaat hij op tafel zitten en plakt zichzelf met twee componentenlijm vast. Hij zit er nog steeds.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |