Als het goed is kan dat niet zoveel kwaadquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
'Luister eens naar wat ik zeg, ben je doof of zo!' tegen een dove.
Ja ik moest toch IETSquote:
Het kwam door deze post hahaquote:
quote:
Hier is het inmiddels toch echt bijna woensdagquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 20:26 schreef NailQueen het volgende:
[..]
De track van Rob was idd nog niet afgelopen
Het was zeker de extended live versie.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 20:33 schreef Meke het volgende:
[..]
Hier is het inmiddels toch echt bijna woensdag
maar niet lang daarna is het weer zondag.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 20:33 schreef Meke het volgende:
[..]
Hier is het inmiddels toch echt bijna woensdag
quote:
Maar daar hebben we deze dan voorquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 20:38 schreef NailQueen het volgende:
[..]
maar niet lang daarna is het weer zondag.
Vooruit. Ik reken het goed.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 20:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar daar hebben we deze dan voor
Dat vind ik niet zo'n gekke gedachte.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik denk dat niemand hier gek is... of juist iedereen, dat hangt ervan af aan wie van mij je het vraagt.
Precies volgens haar plan denk ik.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:21 schreef sportfreak het volgende:
Ook een leuk verhaal uit Engeland:
6 september: Suella Braverman wordt minister van binnenlandse zaken onder de nieuwe premier Lizz Truss
19 oktober: Suella Braverman treed af als minister om diverse redenen
25 oktober: Suella Braverman wordt minister van binnenlandse zaken onder de nieuwe premier Rishi Sunak.
Typisch ja. Maar zelfs BoJo kreeg nog steun om opnieuw aan te treden als die had gewildquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:21 schreef sportfreak het volgende:
Ook een leuk verhaal uit Engeland:
6 september: Suella Braverman wordt minister van binnenlandse zaken onder de nieuwe premier Lizz Truss
19 oktober: Suella Braverman treed af als minister om diverse redenen
25 oktober: Suella Braverman wordt minister van binnenlandse zaken onder de nieuwe premier Rishi Sunak.
Te bizar gewoonquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Typisch ja. Maar zelfs BoJo kreeg nog steun om opnieuw aan te treden als die had gewild
Wie?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Laat ze lekker op dat eiland.
De Engelsen. We hebben er niks meer mee van doen sinds de Brexit.quote:
Géén Robinsonspoilers!!!quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Laat ze lekker op dat eiland.
Nou ja het kon ook over ijsberen gaan.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De Engelsen. We hebben er niks meer mee van doen sinds de Brexit.
Ik heb toevallig vandaag teruggekeken.quote:
Of over Lost.quote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb toevallig vandaag teruggekeken.
Moet ik allebei nog terugkijkenquote:
De Schotten ook niet?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De Engelsen. We hebben er niks meer mee van doen sinds de Brexit.
Four Season Landscapers ?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:50 schreef AgnesGru het volgende:
Wij zijn net begonnen aan Landscapers, zijn maar vier afleveringen, het is best apart eigenlijk
Wat heeft dit te betekenen?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 20:04 schreef Meke het volgende:
[ afbeelding ]
Welkom in de ESF-SC
waar je ons niet op de hoogte hoeft te houden over letterlijk elk pakketje dat in aantocht is, dat Meke je favoriete SC'er is, hoe harig jij het graag ziet
Ho ho hier worden onterechte aannames gedaan!! Ik heb juist graag dat jullie het zien en even met elkaar bespreken waarom jullie zo van me houdenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:09 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wat heeft dit te betekenen?
(En maar denken dat wij dat niet zien)
Die roepen al tijden dat ze uit de UK willen, maar doen nog niks.quote:
De hele opbouw ernaar, het besef, het verhaal, de persco zelf, de meltdown van Guiliani, de memes. Het voelde als Pakjesavond.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:07 schreef Momo het volgende:
Af en toe denk ik aan die persconferentie daar en heb ik even een binnenpretje
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:12 schreef Meke het volgende:
[..]
Ho ho hier worden onterechte aannames gedaan!! Ik heb juist graag dat jullie het zien en even met elkaar bespreken waarom jullie zo van me houden
oeps.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:17 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Dit was dus een spoiler voor de mensen die de Ziggo Sport Switch kijken.
???quote:
Uit nieuwsgierigheid toch even gaan kijken. 10 seconden volgehouden. Ik ga terug naar Netflix naar Lucifer. Die doet tenminste normaalquote:
Er zit een klimaatactivist om te praten over de acties in musea. Begint rustig te praten en ineens gaat hij op tafel zitten en plakt zichzelf met twee componentenlijm vast. Hij zit er nog steeds.quote:
Grappig dat je openbaar zo anders doet dan in DM'squote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Er zit een klimaatactivist om te praten over de acties in musea. Begint rustig te praten en ineens gaat hij op tafel zitten en plakt zichzelf met twee componentenlijm vast. Hij zit er nog steeds.
WTFquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Er zit een klimaatactivist om te praten over de acties in musea. Begint rustig te praten en ineens gaat hij op tafel zitten en plakt zichzelf met twee componentenlijm vast. Hij zit er nog steeds.
Hier vertel ik dan juist weer wel de waarheid.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:30 schreef Meke het volgende:
[..]
Grappig dat je openbaar zo anders doet dan in DM's
Goede lijm dan wel.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Ah what the hellquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik het dan wel leuk vinden als iedereen dan net doet alsof er niks aan de hand is en ze aan andere onderwerpen beginnen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Manmanman, wat een akelige hype is dat tochquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Whutquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:29 schreef Cee het volgende:
[..]
En dan geen emmer geven om in te kunnen plassen en ook geen eten. Al zal die dan wel daarover gaan klagen a la de demonstranten bij Volkswagenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:32 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ah what the hell
Zou wel een stunt zijn als ze hem de hele nacht daar laten zitten.
Even een doek over hem heen leggen. "Er valt hier niets te zien mensen!"quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik het dan wel leuk vinden als iedereen dan net doet alsof er niks aan de hand is en ze aan andere onderwerpen beginnen.
En dan daar de glazen etc weer opzettenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:34 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Even een doek over hem heen leggen. "Er valt hier niets te zien mensen!"
Dat is dan toch bekrompenheid van die mensen zelf, niet van die activisten.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:33 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Manmanman, wat een akelige hype is dat toch
Je weet ook dat iedereen die nu eindelijk een beetje begint bij te draaien over het klimaat meteen weer terug gaat schieten in hun oude denken en gewoontes door dit soort gedrag
Een beetje jammer dat dit soort dingen meestal gewoon gescript zijn (zoals die soep tegen dat schilderij) en het vooral voor de kijkcijfers is.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Bekrompen mensen zijn er helaas genoeg. FOK! zit er ook vol mee.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:35 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat is dan toch bekrompenheid van die mensen zelf, niet van die activisten.
Dat hebben medewerkers van Volkswagen laatst gedaanquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:32 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ah what the hell
Zou wel een stunt zijn als ze hem de hele nacht daar laten zitten.
Het zou wel knap zijn om hem nu nog onder de tafel te zuipen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
En dan daar de glazen etc weer opzetten
Misschien nog een paar muizen zijn kant opsturen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het zou wel knap zijn om hem nu nog onder de tafel te zuipen.
Hoe bedoel je 'gescript'? Het zou natuurlijk kunnen dat de redactie van Beau dit ook wel 'n beetje had verwacht, maar het museum toch zeker niet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Een beetje jammer dat dit soort dingen meestal gewoon gescript zijn (zoals die soep tegen dat schilderij) en het vooral voor de kijkcijfers is.
De mensen met die soep en aardappelpuree kregen wel heel veel tijd ja om dat uit te voeren. Ook hoe ze er toen al bijliepen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Een beetje jammer dat dit soort dingen meestal gewoon gescript zijn (zoals die soep tegen dat schilderij) en het vooral voor de kijkcijfers is.
Dat weet ik dus niet. Misschien werkt het. Dit soort acties is extreem, dan word je bijna gedwongen om er een mening over te hebben.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:37 schreef Momo het volgende:
Denk niet dat de "gewone man" door dit soort acties meer gaat nadenken over het milieu en klimaat.
*diepe zucht* *rollende ogen*quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:37 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat hebben medewerkers van Volkswagen laatst gedaanActivisten lekker laten zitten, licht uit, kachel uit en regelmatig een ronde laten lopen door de bewakers. De activisten klaagden daarna dat ze geen eten en drinken kregen van Volkswagen, want dat was onmenselijk
Nietquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:37 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat hebben medewerkers van Volkswagen laatst gedaanActivisten lekker laten zitten, licht uit, kachel uit en regelmatig een ronde laten lopen door de bewakers. De activisten klaagden daarna dat ze geen eten en drinken kregen van Volkswagen, want dat was onmenselijk
Zal dan wel weer overgenomen worden door de hardste schreeuwers en we weten aan welke kant die gaan staan.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:39 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet. Misschien werkt het. Dit soort acties is extreem, dan word je bijna gedwongen om er een mening over te hebben.
Je had op een gegeven moment ook die vegan streaker. Dat is echt jaren geleden, maar ik weet het nog. En ik weet nog dat hij vegan was. Daar zullen vast ook mensen heel boos op zijn geworden, maar die hebben het collectieve geheugen niet gehaald.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:42 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zal dan wel weer overgenomen worden door de hardste schreeuwers en we weten aan welke kant die gaan staan.
Ik hoorde dat die aardig onder tafel werd geluld ja. Daarom kroop hij er ook bovenop.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:43 schreef sportfreak het volgende:
Ach, hij vernielt niks (op wat lijmresten op de tafel na), krijgt aandacht door de actie en is ook snel weer afgevoerd. Dus op zich geslaagd.
Alleen jammer dat er niet mee te discussiëren viel.
Nepstreaker met z'n onderbroek aanquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:45 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Je had op een gegeven moment ook die vegan streaker. Dat is echt jaren geleden, maar ik weet het nog. En ik weet nog dat hij vegan was. Daar zullen vast ook mensen heel boos op zijn geworden, maar die hebben het collectieve geheugen niet gehaald.
Ohjaquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:45 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Je had op een gegeven moment ook die vegan streaker. Dat is echt jaren geleden, maar ik weet het nog. En ik weet nog dat hij vegan was. Daar zullen vast ook mensen heel boos op zijn geworden, maar die hebben het collectieve geheugen niet gehaald.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:45 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Laatst op Reddit was er iemand uit Noorwegen die op zo’n reactie over zijn uiterlijk reageerde en iets zei van: ‘Ik woon vlakbij waar hij geboren is en zie niets vreemds, wat zegt dit over ons?’quote:
Vergeet ons niet nu je famous bent @Ceequote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:49 schreef Fred_B het volgende:
@:cee staat in de Telegraaf met haar tweet.
Neeeeeequote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:49 schreef Fred_B het volgende:
Wie ben je?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:54 schreef Em31 het volgende:
[..]
Vergeet ons niet nu je famous bent @:Cee
Gelukkigquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 23:01 schreef BillDauterive het volgende:
Arme Em! Wij zullen je nooit vergeten hoor
Wie is Em?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 23:01 schreef BillDauterive het volgende:
Arme Em! Wij zullen je nooit vergeten hoor
En op nummer 1 ook nogquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:49 schreef Fred_B het volgende:
Hahahaha lekker naast Wierd Duk en Valentijn Driessen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |