Bijna alles was donkerblauw, grijs of bruin. Stom! Bij een eerdere expeditie voor een jas heb ik uiteindelijk een groen skijack gekocht bij de Carre-Four vlakbij Antwerpen. Niet dat ik ging skiën, maar dat was er eindelijk een met een leuke kleurquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Een nieuwe jas kan inderdaad erg lastig zijn, en er snel te casual of ouwelullerig uitzien. Uiteindelijk heb ik vorige winter iets gevonden bij de Inno, de Belgische V&D.
Ik zou overigens best durven stellen dat er vrij veel mensen in een stomme jas de straat op gaan.
Vast iemand van de Rabobankquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Blij weg gaan niet meer van deze tijd? Welke Einstein heeft bedacht dat dit een goed idee was?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Blij weg gaan niet meer van deze tijd? Welke Einstein heeft bedacht dat dit een goed idee was?
Nou, dan ben ik maar ouderwets, ik blijf toch liever gewoon tevreden weggaan.quote:
De Bijenkorf zit hier recht tegenoverquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nou, dan ben ik maar ouderwets, ik blijf toch liever gewoon tevreden weggaan.
Dat doe je maar in je eigen tijdquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Een nieuw topic, terwijl je niet meer jarig bent en dan nog een naam TT willen. Je kunt het ook overdrijven hèquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:29 schreef NailQueen het volgende:
Wat is er met mijn verjaardag TT gebeurd?
Mijn verjaardag mag nog steeds gevierd worden
Ik zie niet in hoe ik tevreden moet worden van de Bijenkorf.quote:
Bij de Bijenkorf heb je keuze uit maar liefst 10 verschillende kleuren!quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik zie niet in hoe ik tevreden moet worden van de Bijenkorf.
Het is nog mijn verjaarweekquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Een nieuw topic, terwijl je niet meer jarig bent en dan nog een naam TT willen. Je kunt het ook overdrijven hè
Het is weer eens wat anders dan kussentjes.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:35 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Bij de Bijenkorf heb je keuze uit maar liefst 10 verschillende kleuren!
En ze zijn alle 10 veel te duur om tevreden van te worden.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:35 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Bij de Bijenkorf heb je keuze uit maar liefst 10 verschillende kleuren!
Jij hebt maar één jas?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
Volgens mij heb ik trouwens nooit een specifieke "herfstjas" gehad.
Ik heb gewoon een jas en die doe ik aan als het koud is.
We nemen het mee naar achteren.quote:
Ja daar gaan we niet aan beginnen hoor. Dan wil de volgende een verjaarmaand en voor je het weet heeft iemand het verjaarjaar geclaimd.quote:
Je lijkt verbaasd?quote:
Ja. Iedereen is ook maar één keer per jaar jarig. Nou ja sommigen twee keer. @Mekequote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja daar gaan we niet aan beginnen hoor. Dan wil de volgende een verjaarmaand en voor je het weet heeft iemand het verjaarjaar geclaimd.
Je weet toch dat Roger bijna alles anders doet dan andere mensenquote:
Wij halen wat bij de viswinkelquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:13 schreef NailQueen het volgende:
Wat gaan jullie vanavond eten? Ik moet nog iets verzinnen voordat ik naar de supermarkt ga
Ik ben ook verbaasd hoor. Ik heb 5 jassen!quote:
Gefeliciteerdquote:
Nog niet uitgekeken?quote:
Toch is het zo, het is een hele goede jas.quote:
Maar wat doe je dan met al die jassen?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ben ook verbaasd hoor. Ik heb 5 jassen!
Een lange winterjas, een korte winterjas, een herfst-jas, een spijkerjas en normaliter ook een zomerjas maar die heb ik weggegooid.
Inmiddels heb ik verjaardecennium al geclaimdquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja daar gaan we niet aan beginnen hoor. Dan wil de volgende een verjaarmaand en voor je het weet heeft iemand het verjaarjaar geclaimd.
Je kan nooit genoeg jassen hebbenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij halen wat bij de viswinkel
Denk dat ik voor een kibbelingmenu ga.
[..]
Een lange winterjas, een korte winterjas, een herfst-jas, een spijkerjas en normaliter ook een zomerjas maar die heb ik weggegooid.
Lekkerquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 16:04 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Bedankt. Wil je ook een stukje taart?
Zomerjas, zeiljack (werkt ook prima als winterjas of skijack) en een oude leren jas met een kapotte ritsquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij halen wat bij de viswinkel
Denk dat ik voor een kibbelingmenu ga.
[..]
allyearjas?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 16:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Toch is het zo, het is een hele goede jas.
De lange winterjas is om in te wandelen als het koud is. De korte winterjas is om mee te fietsen, want de lange winterjas blijft telkens achter het zadel haken, waardoor ik al een keer bijna gevallen benquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 16:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar wat doe je dan met al die jassen?
Schiet al aardig op. Ga je het gevreesde seizoen 7 ook zien?quote:
Nee, die sla ik over.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 16:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Schiet al aardig op. Ga je het gevreesde seizoen 7 ook zien?
Zo herkenbaar. Dat heb ik al een paar gehad met de lange winterjas. Dan was ik bezig om over te steken bij een druk stationgebiedquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 16:16 schreef Arizona het volgende:
[..]
De lange winterjas is om in te wandelen als het koud is. De korte winterjas is om mee te fietsen, want de lange winterjas blijft telkens achter het zadel haken, waardoor ik al een keer bijna gevallen ben![]()
De herfstjas is voor nu, zeg maar als het tussen de 10-18 graden is, want het overigens ook vaak in de zomer, winter of voorjaar isDe spijkerjas is lekker voor 's avonds, als het overdag wel warm is maar afkoelt. Idem voor de zomerjas
Vermakelijk seizoen, maar dat is ook alles. Het is echt zo'n nodeloos en nutteloos seizoen om extra geld te verdienenquote:
Ja precies, en dan wil / moet je afstappen maar dan blijft je jas haken en dan val je haastquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 16:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zo herkenbaar. Dat heb ik al een paar gehad met de lange winterjas. Dan was ik bezig om over te steken bij een druk stationgebied
Snap ik wel. Ik was er toen al aan begonnen, maar na een paar afleveringen afgehaakt.quote:
Bij mij in de buurt zag ik vorig jaar veel vrouwen lopen in een soort slaapzakjas tot onder de knie. Zoiets:quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 16:23 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja precies, en dan wil / moet je afstappen maar dan blijft je jas haken en dan val je haast![]()
Ik doe die lange jas echt niet meer aan met fietsen. Maar met wandelen vind ik het juist wel weer prettig; lekker warm dat hij over je bovenbenen valt.
Net als een michelin poppetjequote:Op vrijdag 21 oktober 2022 16:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Bij mij in de buurt zag ik vorig jaar veel vrouwen lopen in een soort slaapzakjas tot onder de knie. Zoiets:
[ afbeelding ]
Ik vind het er nog steeds heel gek uitzien
Dat is ook niet mijn kopje thee neequote:Op vrijdag 21 oktober 2022 16:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Bij mij in de buurt zag ik vorig jaar veel vrouwen lopen in een soort slaapzakjas tot onder de knie. Zoiets:
[ afbeelding ]
Lijkt meer op een luchtbed.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 16:32 schreef H_T het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel handig als goedkope accommodatie voor het ESF volgend jaar.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 16:32 schreef H_T het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En duidelijk anders dan de lokale klederdrachtquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 16:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Wel handig als goedkope accommodatie voor het ESF volgend jaar.
Koudweerjas.quote:
20 gradenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 16:55 schreef Guanabana het volgende:
Al dat gepraat over jassen, terwijl het buiten nu 20 graden is, waanzin voor 21 oktober
Mijn vriend ging net naar buiten met trui + winterjas, ik wens hem succes.
Pff, ik word al moe al ik het lees. Ik moet er niet aan denken dat allemaal bij te moeten houden.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 16:16 schreef Arizona het volgende:
[..]
De lange winterjas is om in te wandelen als het koud is. De korte winterjas is om mee te fietsen, want de lange winterjas blijft telkens achter het zadel haken, waardoor ik al een keer bijna gevallen ben![]()
De herfstjas is voor nu, zeg maar als het tussen de 10-18 graden is, want het overigens ook vaak in de zomer, winter of voorjaar isDe spijkerjas is lekker voor 's avonds, als het overdag wel warm is maar afkoelt. Idem voor de zomerjas
Maar guur en 2 graden is iets anders dan 13 graden met zon. Ik heb zelf ook zeker geen hele garderobe vol met jassen hangen, maar wel spijkerjasje, dunne winter/herfstjas en een echte winterjas met capuchon.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 17:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Pff, ik word al moe al ik het lees. Ik moet er niet aan denken dat allemaal bij te moeten houden.![]()
Nee hoor, als het te koud is voor geen jas doe ik een jas aan en anders niet. Lekker simpel.
Die hebben gewoon van dat goedkope opvulmateriaal een kleurtje gegeven.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 16:32 schreef H_T het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daarom zou ik met guur en 2 graden waarschijnlijk mijn jas aandoen en bij 13 graden met zon misschien niet (afhankelijk van hoe het aanvoelt).quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 17:02 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Maar guur en 2 graden is iets anders dan 13 graden met zon. Ik heb zelf ook zeker geen hele garderobe vol met jassen hangen, maar wel spijkerjasje, dunne winter/herfstjas en een echte winterjas met capuchon.
Het is een wetenschap op zich!quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 17:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Pff, ik word al moe al ik het lees. Ik moet er niet aan denken dat allemaal bij te moeten houden.![]()
Nee hoor, als het te koud is voor geen jas doe ik een jas aan en anders niet. Lekker simpel.
Zuurkool. en daarna ga ik erwtensoep maken voor zaterdag en zondag, want dan heb ik geen tijd om te koken.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:13 schreef NailQueen het volgende:
Wat gaan jullie vanavond eten? Ik moet nog iets verzinnen voordat ik naar de supermarkt ga
Precies op tijd om mijn verjaardecennium te vierenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 16:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Lekker![]()
Sorry voor de late felicitatie
Wat ga je eten bij de zuurkool? Wij hadden deze week 2x zuurkool, 1x met rookworst en 1x met eendenboutquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 17:20 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zuurkool. en daarna ga ik erwtensoep maken voor zaterdag en zondag, want dan heb ik geen tijd om te koken.
Het is dan wel 20 graden, maar ook oktober, dus mag het wel
Cranberries en worst, want dan heb ik meteen goede jus voor in de zuurkool!quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 17:53 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Wat ga je eten bij de zuurkool? Wij hadden deze week 2x zuurkool, 1x met rookworst en 1x met eendenbout
Prima toch? Het ligt in de winkel dus mag het ook gegeten wordenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 17:20 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zuurkool. en daarna ga ik erwtensoep maken voor zaterdag en zondag, want dan heb ik geen tijd om te koken.
Het is dan wel 20 graden, maar ook oktober, dus mag het wel
Ohwaleeeuuukkk!quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 19:03 schreef ijs_beer het volgende:
[ afbeelding ]
Vanavond naar een optreden van deze vrouw.
Lekker hoor!quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 18:02 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Cranberries en worst, want dan heb ik meteen goede jus voor in de zuurkool!
Eendenbout klinkt er ook erg lekker bij
Ik heb ook gekozen voor het kibbeling-menu (maar dan uiteraard met patat in plaats van friet), verder zat er rauwkost en ravigottesaus erbijquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 19:13 schreef AgnesGru het volgende:
Wij hadden kibbeling en friet trouwens
quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 19:03 schreef ijs_beer het volgende:
[ afbeelding ]
Wat leeeuk, veel plezierquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 19:03 schreef ijs_beer het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is een goede. De volgende keer doe ik er karwijzaad bij!quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 19:12 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Lekker hoor!
Is het ook, dit is wel een tof recept:
https://miljuschka.nl/eend-met-gebakken-zuurkool-eva-jinek/
Ga je alles volgen van de F1?quote:
Kibbeling en aardappelen zijn ook een goede combinatie inderdaadquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 19:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb ook gekozen voor het kibbeling-menu (maar dan uiteraard met patat in plaats van friet), verder zat er rauwkost en ravigottesaus erbij
quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 20:36 schreef NailQueen het volgende:
It's friday. Let's party!
[ afbeelding ]
Ga het wel proberen. Vrije training 2 wordt een twijfelgevalletjequote:
Zijn ex-vrouw is ook overal te zien. Het lijkt me een lieve vrouw hoor maar waar is zij nou eigenlijk bekend van?quote:
Een boek over een hondquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 20:56 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zijn ex-vrouw is ook overal te zien. Het lijkt me een lieve vrouw hoor maar waar is zij nou eigenlijk bekend van?
Quali ga ik wel kijken morgenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 20:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ga het wel proberen. Vrije training 2 wordt een twijfelgevalletje
Ik sla de kwali over.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:06 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Quali ga ik wel kijken morgen![]()
Brad Pitt is al gespot
tsk, dat kan echt nietquote:
Nou, ik denk dat het me wel gaat lukken.quote:
Fijn. In februari 2020 was dit ook zo en toen wilde iedereen ook dat iets anders in het nieuws kwam. Vervolgens hadden we heel lang alleen maar corona in het nieuws. Geef mij Hazes maar.quote:
Wat is erger.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:38 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Fijn. In februari 2020 was dit ook zo en toen wilde iedereen ook dat iets anders in het nieuws kwam. Vervolgens hadden we heel lang alleen maar corona in het nieuws. Geef mij Hazes maar.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:42 schreef zorro28 het volgende:
Ik werd zojuist gegijzeld door mijn kat
Hoe dan?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:42 schreef zorro28 het volgende:
Ik werd zojuist gegijzeld door mijn kat
Zie hierbovenquote:
Die tijd dat we het alleen maar over Hazes en Bridget Maasland hadden. Mooie tijd.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:38 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Fijn. In februari 2020 was dit ook zo en toen wilde iedereen ook dat iets anders in het nieuws kwam. Vervolgens hadden we heel lang alleen maar corona in het nieuws. Geef mij Hazes maar.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:06 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Quali ga ik wel kijken morgen![]()
Brad Pitt is al gespot
quote:
Hoe was het?quote:
B3?quote:
Goed. Adrem, vocaal echt loepzuiver, programma zit goed en slim in elkaar, band is ervaren en dat merk je. (En Yori Swart.quote:
Ik zou nog gaan denken dat je het naar je zin hebt gehad, buitenshuis nog wel.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 23:38 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Goed. Adrem, vocaal echt loepzuiver, programma zit goed en slim in elkaar, band is ervaren en dat merk je. (En Yori Swart.![]()
)
Oh, gaan we morgen pas verder?quote:
Begint de dag niet altijd met de morgen?quote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 00:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh, gaan we morgen pas verder?
Dat wist ik niet.
Het is de volgende dag. Dat is morgen.quote:
Nee, dat is vandaag. Morgen is morgen pas.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 00:15 schreef NailQueen het volgende:
[..]
[..]
Het is de volgende dag. Dat is morgen.
Voortdurend onderweg... naar morgenquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 00:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee, dat is vandaag. Morgen is morgen pas.
Ja, dat hoor je wel eens.quote:
morgen is zondag, geef zaterdag een kansquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 00:15 schreef NailQueen het volgende:
[..]
[..]
Het is de volgende dag. Dat is morgen.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 00:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, dat hoor je wel eens.
Ik heb echter nu niet bepaald het gevoel onderweg te zijn naar wat dan ook.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 00:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee, dat is vandaag. Morgen is morgen pas.
Maar nu is het morgen van gisteren.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 00:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
morgen is zondag, geef zaterdag een kans
The only latter day that matters is tomorrowquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 00:25 schreef NailQueen het volgende:
[..]
[..]
Maar nu is het morgen van gisteren.
Kijk, dat is nog eens een lied waar ik achter kan staan!quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 00:21 schreef H_T het volgende:
[..]
Merrily on our way to nowhere in particular!
Nee, het is nu juist het gisteren van morgen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 00:25 schreef NailQueen het volgende:
[..]
[..]
Maar het is ook de overmorgen van eergisteren.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 00:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee, het is nu juist het gisteren van morgen.
Probeer een beetje bij te blijven NailQueen.
En de vorige week van volgende week, maar geen van dat alles maakt het vandaag morgen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 00:36 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Maar het is ook de overmorgen van eergisteren.
Goede tegeltjesspreuk wel: vandaag is het morgen van gisterenquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 00:25 schreef NailQueen het volgende:
[..]
[..]
Maar blauw is het Winschoten van cervelaat!quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 00:47 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Goede tegeltjesspreuk wel: vandaag is het morgen van gisteren
Je verwacht het niet.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 00:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En de vorige week van volgende week, maar geen van dat alles maakt het vandaag morgen.
Maar cervelaat is een beetje het Emmen van de Italiaanse worst.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 00:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Maar blauw is het Winschoten van cervelaat!
Eigenlijk verwachtte ik het juist wel, daarom postte ik het ook.quote:
Misschien zelfs de Pulp Fiction van Moeder de Gans!quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 00:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar cervelaat is een beetje het Emmen van de Italiaanse worst.
Maar weet je het zeker?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 00:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Eigenlijk verwachtte ik het juist wel, daarom postte ik het ook.
Oh, nu doe je een deur open, geestelijk dan.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 00:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Misschien zelfs de Pulp Fiction van Moeder de Gans!
Wat weten we nu helemaal zeker?quote:
Ik zie een inkopertje maar ik maak hem toch maar niet. Das te makkelijkquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 01:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wat weten we nu helemaal zeker?
Best veel, maar toch.
Jammer, ik had dat zogenaamde inkoppertje graag op zijn/haar/hun plek gezet.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 01:32 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik zie een inkopertje maar ik maak hem toch maar niet. Das te makkelijk
(Via)quote:Prins Laurent, deze week 59 geworden, gaat warm de winter in. Hij nam gisteren in Haspengouw een speciaal voor hem gebreide trui in ontvangst, gemaakt van hondenhaar.
Het cadeau is de uitloper van een weddenschap. Laurent woonde in het voorjaar een evenement van Handi-Bob bij, een vereniging die kinderen met een handicap samenbrengt met bobtails. Laurent, een groot dierenliefhebber, liet zich al grappend ontvallen: “Ik wil graag een trui met kortstaarthaar.”
Anne-Marie Bada uit het plaatsje Berloz, lid van Handi-Bob, ging de uitdaging aan. “Ik wist niet hoe groot de prins was, ik heb me gebaseerd op foto’s.” Met drie kilo haar van bobtails breide ze een trui
En kijk hem er eens blij mee zijn!quote:
quote:
Ik heb de mijne gisteren gehaald, tot nu toe geen bijwerkingen. Moest wel echt lang wachten op locatie, er was maar 1 balie voor Pfizer, tegen 9 voor Moderna.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 09:37 schreef Arizona het volgende:
Ik ga straks mijn herhaalprik halen. Heb net een afspraak gemaakt en kan eind van de ochtend al terecht. Het loopt duidelijk storm
Maar ik vind zaterdag op zich wel een handige dag. Stel dat ik weer ziek word, dan is dat tenminste op zondag en niet zoals de vorige keer op dinsdag, toen heb ik mijn werkdag moeten verschuiven
Heb ondanks mijn angst toch maar een afspraak gemaakt, voor volgende week. Vandaag kon ik sowieso niet maar als ik wél had gekund dan vrij ver buiten mijn woonplaats. Dus misschien dat het niet zo storm loopt maar er is toch nog wel animo.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 09:37 schreef Arizona het volgende:
Ik ga straks mijn herhaalprik halen. Heb net een afspraak gemaakt en kan eind van de ochtend al terecht. Het loopt duidelijk storm
Maar ik vind zaterdag op zich wel een handige dag. Stel dat ik weer ziek word, dan is dat tenminste op zondag en niet zoals de vorige keer op dinsdag, toen heb ik mijn werkdag moeten verschuiven
Ik vond het gisteren toch redelijk druk op de vaccinatie locatie. Ik denk dat er vooral ook meer capaciteit is in vergelijking met vorig jaar.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 11:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Heb ondanks mijn angst toch maar een afspraak gemaakt, voor volgende week. Vandaag kon ik sowieso niet maar als ik wél had gekund dan vrij ver buiten mijn woonplaats. Dus misschien dat het niet zo storm loopt maar er is toch nog wel animo.
Het is nog geen kerstquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 11:13 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Hyves tijden herleven. Mist wel wat glitters.
Ik heb Rozjee maar even laten liggenquote:
Ohquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 11:31 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Glitters zijn heulmaal niet gelimiteerd tot kerst!
GGD Zeeland had al gezegd dat iedereen vanaf 12 jaar een afspraak kan maken bij ons. Dus waarom wachten.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 11:33 schreef BillDauterive het volgende:
"Iedereen geboren in of voor 1982 kan een afspraak maken voor de herhaalprik. "
Maar Luctor had al een afspraak gemaakt, hij is nog niet zo oud. Cyan ook niet, maar mag vanwege zijn beroep al eerder...
@:Luctor.et.emergo, dring je voor?
Verdacht!quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 11:33 schreef BillDauterive het volgende:
"Iedereen geboren in of voor 1982 kan een afspraak maken voor de herhaalprik. "
Maar Luctor had al een afspraak gemaakt, hij is nog niet zo oud. Cyan ook niet, maar mag vanwege zijn beroep al eerder...
@:Luctor.et.emergo, dring je voor?
Niet verdacht!quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 11:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
GGD Zeeland had al gezegd dat iedereen vanaf 12 jaar een afspraak kan maken bij ons. Dus waarom wachten.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 11:31 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Glitters zijn heulmaal niet gelimiteerd tot kerst!
Hier ging het supersnel! Ook maar 1 pfizerbalie trouwens, maar ik hoefde echt maar 2 minuten te wachten. En de helft van de balies is dicht. Zit nu in de wachtruimte.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 11:14 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb de mijne gisteren gehaald, tot nu toe geen bijwerkingen. Moest wel echt lang wachten op locatie, er was maar 1 balie voor Pfizer, tegen 9 voor Moderna.
Wel netjes 15 minuten blijven zitten hè.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 11:46 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hier ging het supersnel! Ook maar 1 pfizerbalie trouwens, maar ik hoefde echt maar 2 minuten te wachten. En de helft van de balies is dicht. Zit nu in de wachtruimte.
Heel fijn.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 11:33 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik heb Rozjee maar even laten liggen
Maar jij vond jezelf toch een oude ziel? Dan pas je er wel tussenquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 12:18 schreef molloot200 het volgende:
Ik heb ook mijn prik al gehad (wegens medische redenen) maar ik was er ook binnen 20 minuten weer weg, gaat allemaal vrij soepel
En ik zat tussen alleen maar opaatjes en omaatjes
Nou jaaa, het is ook niet zo aardig om dat zo over jezelf te zeggen hahahaquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 12:23 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Maar jij vond jezelf toch een oude ziel? Dan pas je er wel tussen
Deze rebel is na 7 minuten al opgestaanquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 11:48 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Wel netjes 15 minuten blijven zitten hè.
Dan is de microchip misschien niet goed geïnstalleerd. Als dat maar goed gaat..quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 12:56 schreef Arizona het volgende:
[..]
Deze rebel is na 7 minuten al opgestaan
Oh jee, ben ik op Facebook beland?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 11:40 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heanig an!quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 12:56 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zeg dat wel, wij gingen ook vanmiddag. Normaal ga ik nooit op zaterdag. Wát een drukte, ik ben helemaal overprikkeldquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 14:08 schreef NailQueen het volgende:
Wat is boodschappen doen op de zaterdag toch vreselijk![]()
Maar ik heb wel een gratis chocoladereep kunnen ophalen. Dat dan wel weer
Na zessen is het prima te doenquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 14:23 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zeg dat wel, wij gingen ook vanmiddag. Normaal ga ik nooit op zaterdag. Wát een drukte, ik ben helemaal overprikkeld![]()
En geen gratis chocoladereep voor mij. Wel gratis biologische tomatensoep (nou ja, op mijn Jumbo-punten)
Leef spannendquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 12:56 schreef Arizona het volgende:
[..]
Normaal doe ik het op mijn parttime dag maar vanwege mijn verjaardag kon dat niet. Het zoeken naar een parkeerplek was al een gedoe. Die chocoladereep heb ik bij de lidl gehaald met de appquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 14:23 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zeg dat wel, wij gingen ook vanmiddag. Normaal ga ik nooit op zaterdag. Wát een drukte, ik ben helemaal overprikkeld![]()
En geen gratis chocoladereep voor mij. Wel gratis biologische tomatensoep (nou ja, op mijn Jumbo-punten)
Dat is het ook ja. Vorige week een keer weer op zaterdag boodschappen gedaan. Waarbij het toen niet zozeer de drukte was, maar vooral weer een ander type mensen was, die nog minder opletten op de wereld om hun heen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 14:08 schreef NailQueen het volgende:
Wat is boodschappen doen op de zaterdag toch vreselijk![]()
Maar ik heb wel een gratis chocoladereep kunnen ophalen. Dat dan wel weer
Huig-Jan Tak... ik denk dat ik de lelijkste Nederlandse naam aller tijden heb gevondenquote:Bij het WK windfoilen in het Franse Brest zijn Luuc van Opzeeland en Huig-Jan Tak erin geslaagd op het erepodium te eindigen. Opzeeland won zilver en Tak pakte brons. Het goud was de Duitser Sebastian Kördel. Bij de vrouwen kwam Lilian de Geus niet verder dan de kwartfinale.
FTFYquote:
Ik had het gisteren eind van de middag, merendeel super gejaagd enz. Ben ik blij dat ik een bezorgbundel hebquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 17:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is het ook ja. Vorige week een keer weer op zaterdag boodschappen gedaan. Waarbij het toen niet zozeer de drukte was, maar vooral weer een ander type mensen was, die nog minder opletten op de wereld om hun heen.
Gisteren weer zoals vanouds in mijn pauze boodschappen gedaan. Dat was een stuk beter.
Haha ja. Voor veel mensen geldt dat ze het blijven doen omdat ze het gewend zijn.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 17:46 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik had het gisteren eind van de middag, merendeel super gejaagd enz. Ben ik blij dat ik een bezorgbundel heb![]()
En op zaterdag de hoeveelheid babyboomers.. ga ajb lekker doordeweeks je boodschappen doen ofzo. Mijn schoonouders ook, die doen ook op zaterdag boodschappen: want dit hebben we altijd zo gedaan!
Bij die naam moet ik aan @Greys denken met haar 'Eten achter de huig frommelen' of was het @Cee?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 17:21 schreef blackswangreen het volgende:
https://nos.nl/artikel/2449369-zilver-en-brons-voor-nederlanders-bij-wk-windfoilen-de-geus-zevende
[..]
Huig-Jan Tak... ik denk dat ik de lelijkste Nederlandse naam aller tijden heb gevonden
Dat is wel een vrij bekende naam, maar hebben ze ook een hit waar we ze van moeten kennen?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:34 schreef H_T het volgende:
Ik ga zo een foute muziekquiz doen. Nu zit ik met het dilemma of ik vast wat Alpenzusjes of zo moet opzetten ter voorbereiding.
Voorlopig is het antwoord nee
Hun bekendste zijn denk ik Naar voren, naar achteren en Hutje op de heiquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat is wel een vrij bekende naam, maar hebben ze ook een hit waar we ze van moeten kennen?
Ken je het repertoire van de Snollebollekes?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:34 schreef H_T het volgende:
Ik ga zo een foute muziekquiz doen. Nu zit ik met het dilemma of ik vast wat Alpenzusjes of zo moet opzetten ter voorbereiding.
Voorlopig is het antwoord nee
Links Rechts en Vrouwkes, meer hoef ik van mezelf niet te kennen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:45 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ken je het repertoire van de Snollebollekes?
Dat Hutje ken ik alleen van Marcel de Groot eigenlijk, maar dat zal wel niet hetzelfde zijn.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:42 schreef H_T het volgende:
[..]
Hun bekendste zijn denk ik Naar voren, naar achteren en Hutje op de hei
Ook mooi, de Band Zonder Banaan. Volgens mij nog recordhouder met kortste single ooit in de Top 100 met Rock’n’Roll.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:49 schreef H_T het volgende:
[..]
Links Rechts en Vrouwkes, meer hoef ik van mezelf niet te kennen.
Ik ben meer op de hoogre van het oeuvre van de Band Zonder Banaan
Al die debielen zijn zo ontzettend snelquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:02 schreef Cyan9 het volgende:
Zie de reacties. Als Terschellinger is dit toch een ietwat merkwaardige gewaarwording.
[ twitter ]
'Nee 's niks' van de Raggende Manne was te kort om in de Top 40 opgenomen te kunnen wordenquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ook mooi, de Band Zonder Banaan. Volgens mij nog recordhouder met kortste single ooit in de Top 100 met Rock’n’Roll.
Al die fucking anonieme alt-right troll accounts.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:08 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Al die debielen zijn zo ontzettend snel
[ afbeelding ]
Maar wokeisme is het grote gevaar voor de samenleving, hoor!!!!!!!11!!!1!!EINZ!!!1!!
Het is gewoon absurd. Zoveel debielen! Kunnen we die niet allemaal naar een eiland sturen. Niet naar Terschelling, want dan denken ze dat er overal gaybars zijn en gaan ze die vernielen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:02 schreef Cyan9 het volgende:
Zie de reacties. Als Terschellinger is dit toch een ietwat merkwaardige gewaarwording.
[ twitter ]
Ik vraag me ook af of Nederland nou altijd al zoveel idioten had die zonder Twitter gewoon niet in beeld waren of dat het tegenwoordig erger is.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:56 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het is gewoon absurd. Zoveel debielen! Kunnen we die niet allemaal naar een eiland sturen. Niet naar Terschelling, want dan denken ze dat er overal gaybars zijn en gaan ze die vernielen.
De dorpsgekken vinden elkaar nu op Twitter en schreeuwen het hardst, de meeste mensen hebben wel wat beters te doen dan de hele dag janken op Twitter (gelukkig). Al word je nu wel makkelijker beïnvloed, dus het zullen er door social media wel wat meer geworden zijn.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:03 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af of Nederland nou altijd al zoveel idioten had die zonder Twitter gewoon niet in beeld waren of dat het tegenwoordig erger is.
Ik vind het maar een eng verschijnsel.. Soms moet ik het ook bewust vermijden om maar niet gedeprimeerd te wordenquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:06 schreef Em31 het volgende:
[..]
De dorpsgekken vinden elkaar nu op Twitter en schreeuwen het hardst, de meeste mensen hebben wel wat beters te doen dan de hele dag janken op Twitter (gelukkig). Al word je nu wel makkelijker beïnvloed, dus het zullen er door social media wel wat meer geworden zijn.
Soms klik ik ook weer op de reacties en denk ik ook, wtf is dit en wie zijn al die mensen.. maar ik blijf dan toch maar onthouden dat het toch echt een minderheid is en mensen die iets wel leuk vinden of het er wel mee eens zijn dat véél minder melden. Op Twitter lijkt bijvoorbeeld iedereen een anti-vaxer, maar 86% of zoiets haalde gewoon een vaccinatie tegen corona. De wereld buiten Twitter etc. ziet er gelukkig best anders uit.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:30 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik vind het maar een eng verschijnsel.. Soms moet ik het ook bewust vermijden om maar niet gedeprimeerd te worden
Ze hadden geen onderling contact, dat smoorde veel onzinnige ideeën in de kiem. Als je vroeger het café binnenstapte en voorstelde een vaccinatie niet te nemen omdat er een 5G-chip in zit of anderen zocht om samen autobanden te laten leeglopen voor het milieu, kreeg je waarschijnlijk weinig enthousiaste reacties. Nu vinden al die types elkaar.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:03 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af of Nederland nou altijd al zoveel idioten had die zonder Twitter gewoon niet in beeld waren of dat het tegenwoordig erger is.
Ja, al is het wel zo dat journalisten het geluid op Twitter vaak een stuk makkelijker weten te vinden dan het geluid van doorsnee mensen uit Hoogezand-Sappemeer.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:42 schreef Em31 het volgende:
[..]
Soms klik ik ook weer op de reacties en denk ik ook, wtf is dit en wie zijn al die mensen.. maar ik blijf dan toch maar onthouden dat het toch echt een minderheid is en mensen die iets wel leuk vinden of het er wel mee eens zijn dat véél minder melden. Op Twitter lijkt bijvoorbeeld iedereen een anti-vaxer, maar 86% of zoiets haalde gewoon een vaccinatie tegen corona. De wereld buiten Twitter etc. ziet er gelukkig best anders uit.
Samen protesteren voor het milieu kon wel, je moest alleen even toetreden tot Greenpeacequote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ze hadden geen onderling contact, dat smoorde veel onzinnige ideeën in de kiem. Als je vroeger het café binnenstapte en voorstelde een vaccinatie niet te nemen omdat er een 5G-chip in zit of anderen zocht om samen autobanden te laten leeglopen voor het milieu, kreeg je waarschijnlijk weinig enthousiaste reacties. Nu vinden al die types elkaar.
Ja dat is af en toe wel typisch. Een deel daarvan is ook wel gevoelig voor de likes. Ik las vorige week ook dat de overheid ook nog vaak naar Twitter kijkt om te checken hoe iets valt.. waarom zou je dat in godsnaam nu nog steeds doen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, al is het wel zo dat journalisten het geluid op Twitter vaak een stuk makkelijker weten te vinden dan het geluid van doorsnee mensen uit Hoogezand-Sappemeer.
Wij weten hoe de ESF-fans op Twitter zich verhouden tot de gemiddelde kijker voor de TV in mei, en ik vermoed dat dat op politiek gebied weinig anders is, dus dan krijg je een totaal verkeerd beeld.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:06 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja dat is af en toe wel typisch. Een deel daarvan is ook wel gevoelig voor de likes. Ik las vorige week ook dat de overheid ook nog vaak naar Twitter kijkt om te checken hoe iets valt.. waarom zou je dat in godsnaam nu nog steeds doen.
Begin jaren 40 was er een antisemitische Amerikaanse radiodominee met 30 miljoen luisteraars, op 130 miljoen Amerikanen. Ik denk dat het deel van de bevolking dat openstaat voor al die antisemitische complotverhalen een beetje hetzelfde blijft. Dat is zowel geruststellend als angstaanjagend.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:06 schreef Em31 het volgende:
[..]
De dorpsgekken vinden elkaar nu op Twitter en schreeuwen het hardst, de meeste mensen hebben wel wat beters te doen dan de hele dag janken op Twitter (gelukkig). Al word je nu wel makkelijker beïnvloed, dus het zullen er door social media wel wat meer geworden zijn.
Is Dries Roelvink al geweest?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:03 schreef H_T het volgende:
Bijna klaar, nog geen Alpenzusjes geweest. Ik heb er nog geen spijt van dat ik die niet heb geluisterd
Weer eens een user met teveel fantasie.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:26 schreef Momo het volgende:
R&P / Date gaat mis
Dit topic is uhm bijzonder
Dat vooral ja. Door dat laatste zullen het we er wel iets meer zijn geworden (de mensen die voorheen er wat aparte ideeën op nahielden of ergens heel erg over twijfelden konden lang geen bevestiging krijgen waardoor ze niet doorsloegen).quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:06 schreef Em31 het volgende:
[..]
Lastig te zeggen. Denk wel iets meer, door wat ik in mijn post hierboven aangaf, maar ook wel omdat de GGD de afgelopen twintig jaar eerder minder dan meer mensen hebben kunnen helpen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:03 schreef Yesse het volgende:
[..]
En dan hebben we een minister van justitie die hun mening ook nog eens openlijk deelt:Xquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:08 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Al die debielen zijn zo ontzettend snel
[ afbeelding ]
Maar wokeisme is het grote gevaar voor de samenleving, hoor!!!!!!!11!!!1!!EINZ!!!1!!
Niet eens! Wel Gordon. En Django Wagner. En Donny. En René Froger.quote:
Er zal vast nog wel ergens een leeg eiland zijn wat we kunnen omdopen tot Forumland waar we die idioten heen kunnen sturen. Kunnen ze lekker met zijn allen niet deugen en politiek incorrect zijn etc.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:56 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het is gewoon absurd. Zoveel debielen! Kunnen we die niet allemaal naar een eiland sturen. Niet naar Terschelling, want dan denken ze dat er overal gaybars zijn en gaan ze die vernielen.
Rapper Donnie als foute muziekquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:45 schreef H_T het volgende:
[..]
Niet eens! Wel Gordon. En Django Wagner. En Donny. En René Froger.
Ja en nu weer die jongen Jaydenquote:Op zondag 23 oktober 2022 00:06 schreef Em31 het volgende:
Over Terschelling gesproken, vind dat altijd zo erg he, dat er mensen vermist worden en ze dan ergens in het water liggen. Voelt zo leeg en ‘groot’ omdat je totaal niet weet waar ze zijn.En het jongetje dat nog vermist is was net toevallig een dagje met zijn vader mee (waren voornamelijk bouwvakkers), omdat het herfstvakantie is.
Wat sommige mensen toch mee moeten maken.
Dat kan niet echt zijn, toch?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:26 schreef Momo het volgende:
R&P / Date gaat mis
Wil je zeggen dat het raar is om vlak voor een date even wat diepvriesspullen te kopen en dan zonder dit te overleggen met je date in de auto naar huis te rijden om die spullen op te bergen? En dat allemaal omdat je zo romantisch aangelegd bent, of zo.quote:
Proost!quote:
* Schenkt inquote:
Oh echtquote:Op zondag 23 oktober 2022 00:21 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja dat klinkt niet goed
Edit: lees net dat hij gevonden is, gelukkig![]()
Volgens de laatste post van Sableheart is dat 1987, in dat geval ben jij jonger dan ik dacht.quote:Op zondag 23 oktober 2022 01:45 schreef BillDauterive het volgende:
Volgende week mijn geboortejaar bij retro - samenkijken oude editie. Daar wil ik bij zijn, ik hoop dat het lukt
Ha, echt waar?quote:Op zondag 23 oktober 2022 01:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Volgens de laatste post van Sableheart is dat 1987, in dat geval ben jij jonger dan ik dacht.
Maar dat ben ik ook en ik blijk ouder te zijn dan jij.quote:Op zondag 23 oktober 2022 01:51 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ha, echt waar?En dan ben ik nog best wel een beetje kinderachtig
Ja, maar dat wist ik wel!quote:Op zondag 23 oktober 2022 01:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar dat ben ik ook en ik blijk ouder te zijn dan jij.
Ja. Nu ben ik niet de beste in het schatten (of bijhouden) van leeftijden, ik moet nog elk jaar op mijn verjaardag gaan rekenen als iemand vraagt hoe oud ik geworden ben.quote:Op zondag 23 oktober 2022 01:53 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, maar dat wist ik wel!
Het verbaast me wel een beetje, want mensen die me niet kennen, schatten me meestal jonger in. Jij dacht dus dat ik ouder was!
Wij ook niet, we zijn hier net een gesprek over leeftijden aangegaan.quote:Op zondag 23 oktober 2022 02:00 schreef NailQueen het volgende:
Oh is het nou alweer 02.00 uur?
Ik ben nog lang niet moooeehooeee
Dat zou ook zeker mee kunnen spelenquote:Op zondag 23 oktober 2022 01:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
En misschien dat je UI ook nog wat meeweegt. Ik heb nog wel eens moeite users los te zien van hun UI, vandaar dat ik ook altijd echt even moet wennen als iemand ineens een andere UI neemt.
En helemaal als ze echt heel anders zijn.quote:Op zondag 23 oktober 2022 02:04 schreef BillDauterive het volgende:
Hoi Nailqueen!
[..]
Dat zou ook zeker mee kunnen spelenIk houd ook niet van UI's die ineens anders zijn.
Ik had een van jullie jonger ingeschatquote:Op zondag 23 oktober 2022 02:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wij ook niet, we zijn hier net een gesprek over leeftijden aangegaan.
Altijd een lekker veilig onderwerp voor op de late avond.
sint/kerst ui's zijn leuk, maar wel bij anderenquote:Op zondag 23 oktober 2022 02:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En helemaal als ze echt heel anders zijn.
Als het nog een beetje in dezelfde stijl is kan ik het wel hebben, maar bijvoorbeeld @:H_T die ineens van een cartoontijger naar een irl vos ging oid, dat soort dingen zijn dan weer een beetje veel van het goede, om het maar zo te zeggen.![]()
Ben wel blij dat ik niet de enige ben iig.![]()
Special occasions kan ik nog wel hebben, ik ben niet tegen sint/kerst UI's oid. Al heeft het wel een jaar of 10 geduurd voor ik daar zelf aan begon.![]()
Misschien is dit een goed moment om te vertellen dat ik niet echt Helena ben.quote:Op zondag 23 oktober 2022 01:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
En misschien dat je UI ook nog wat meeweegt. Ik heb nog wel eens moeite users los te zien van hun UI, vandaar dat ik ook altijd echt even moet wennen als iemand ineens een andere UI neemt.
Jonger ingeschat? Dat moet ik dan wel bijna zijn, want Bill blijkt al een enorm jong godspersoon te zijn.quote:Op zondag 23 oktober 2022 02:13 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik had een van jullie jonger ingeschat
quote:Op zondag 23 oktober 2022 02:15 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Misschien is dit een goed moment om te vertellen dat ik niet echt Helena ben.
Ik heb nooit een oranje UI gehad, ik ben nog maar net om naar een sint/kerst UI.quote:Op zondag 23 oktober 2022 02:14 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
sint/kerst ui's zijn leuk, maar wel bij anderenIk vraag me af hoe dat nu moet, want we kunnen geen oranje-sint UI doen.
Hm, ja, ik kwam tot een iets andere conclusie.quote:NQ dacht wel dat ik jonger was! Leuk
Vind je het belangrijk om naar de kerk te luisteren dan?quote:Op zondag 23 oktober 2022 02:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb nooit een oranje UI gehad, ik ben nog maar net om naar een sint/kerst UI.
Nu denk ik eigenlijk wel dat een oranje sint best zou moeten kunnen, ik heb zelf nooit een geluid vanuit de kerk gehoord dat oranje een verkeerde kleur is iig.
@NailQueen Wie van ons had je jonger ingeschat?quote:Op zondag 23 oktober 2022 02:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
Hm, ja, ik kwam tot een iets andere conclusie.
Nee idd.quote:
Dat mogen jullie zelf uitzoeken.quote:Op zondag 23 oktober 2022 02:23 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
@:NailQUeen Wie van ons had je jonger ingeschat?
Nee, integendeel. Had de kerk ooit laten weten dat oranje echt niet kon dan zou mijn UI misschien wel oranje zijn geweest.quote:Op zondag 23 oktober 2022 02:23 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Vind je het belangrijk om naar de kerk te luisteren dan?
Ja, dat weten we dus niet. Verlos ons van deze twijfel NailQueen!!quote:Op zondag 23 oktober 2022 02:25 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat mogen jullie zelf uitzoeken.
De ander had ik trouwens ouder ingeschat.
In dat geval ga ik ervan uit dat wij het eens zijn en wij beiden Bill ouder en mij jonger hadden ingeschat.quote:Op zondag 23 oktober 2022 02:25 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat mogen jullie zelf uitzoeken.
De ander had ik trouwens ouder geschat.
Dat kan ik niet bevestigen noch ontkennen.quote:Op zondag 23 oktober 2022 02:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
In dat geval ga ik ervan uit dat wij het eens zijn en wij beiden Bill ouder en mij jonger hadden ingeschat.
Heb je soms les gehad van @Cyan9?quote:Op zondag 23 oktober 2022 02:31 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat kan ik niet bevestigen noch ontkennen.
Misschien wel. Misschien niet.quote:Op zondag 23 oktober 2022 02:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Heb je soms les gehad van @:Cyan9?
quote:
Ja, maar heeft hij ook zin om jou zijn methodes te leren?quote:Op zondag 23 oktober 2022 02:43 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik weet waar Cyan9 woont. Ik kan zomaar bij hem op bezoek zijn geweest.
Dat kan ik niet ontkennen noch bevestigen.quote:Op zondag 23 oktober 2022 02:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, maar heeft hij ook zin om jou zijn methodes te leren?
Het begint er iig wel op te lijken.
Ik ga door tot morgenvrooeehoegquote:Op zondag 23 oktober 2022 02:00 schreef NailQueen het volgende:
Oh is het nou alweer 02.00 uur?
Ik ben nog lang niet moooeehooeee
quote:Op zondag 23 oktober 2022 02:55 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat kan ik niet ontkennen noch bevestigen.
quote:Op zondag 23 oktober 2022 02:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Heb je soms les gehad van @:Cyan9?
Owquote:Op zondag 23 oktober 2022 08:17 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen.
Ik ben weer ziek van de booster![]()
Precies hetzelfde als na de vorige: Droge mond, hoofdpijn, spierpijn en vannacht zweetaanvallen
Hier ook. Waarommmmquote:Op zondag 23 oktober 2022 08:19 schreef Arizona het volgende:
En er werd hier vannacht vuurwerk afgestoken nu nu net weer.
Het start- en eindpunt van een lang feestje?quote:Op zondag 23 oktober 2022 08:19 schreef Arizona het volgende:
En er werd hier vannacht vuurwerk afgestoken nu nu net weer.
Hé wat naar. Hopelijk snel weer voorbij. Hoe lang liep je er vorige keer mee?quote:Op zondag 23 oktober 2022 08:17 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen.
Precies hetzelfde als na de vorige: Droge mond, hoofdpijn, spierpijn en vannacht zweetaanvallen
Het was op verschillende plekken en verschillende soorten knallers. Vannacht was het een serie van knallen vrij dichtbij dn vanmorgen een heel dikke dreun maar verder weg.quote:Op zondag 23 oktober 2022 08:42 schreef Yesse het volgende:
[..]
Het start- en eindpunt van een lang feestje?En voor jou je slaap
Toen was het na een dag alweer een stuk beter, dus ik ga er vanuit dat dat nu ook weer het geval zal zijn.quote:Op zondag 23 oktober 2022 08:46 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hé wat naar. Hopelijk snel weer voorbij. Hoe lang liep je er vorige keer mee?
Hier lang genoeg geleden geprikt om de antistoffen mee te geven aan de mini dus als hij komt ook een beetje beschermd tegen eventueel besmet kraambezoek.(waar ik overigens helemaal niet naar uitkijk als anti sociaal persoon
)
quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:26 schreef Momo het volgende:
R&P / Date gaat mis
quote:vrouwen denken altijd dat iedere vreemde man een verkrachtende seriemoordenaar is. Waarom geen idee. Je krijgt 20+jaar voor moord en een vrouw verkrachten gaat moeilijk als je in een fucking woontoren woont langs het centrum ze hoeft maar 1x te gillen.
Sterktequote:Op zondag 23 oktober 2022 08:17 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen.
Leuk idee, dat kan wel weer eens!quote:Op zondag 23 oktober 2022 02:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En helemaal als ze echt heel anders zijn.
Als het nog een beetje in dezelfde stijl is kan ik het wel hebben, maar bijvoorbeeld @:H_T die ineens van een cartoontijger naar een irl vos ging oid, dat soort dingen zijn dan weer een beetje veel van het goede, om het maar zo te zeggen.![]()
Ben wel blij dat ik niet de enige ben iig.![]()
Special occasions kan ik nog wel hebben, ik ben niet tegen sint/kerst UI's oid. Al heeft het wel een jaar of 10 geduurd voor ik daar zelf aan begon.![]()
Beterschapquote:Op zondag 23 oktober 2022 08:17 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen.
Beterschap en dat is voor mij 1 van de redenen om geen booster te halen.quote:Op zondag 23 oktober 2022 08:17 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen.
Mijn moeder heeft er ook last vanquote:Op zondag 23 oktober 2022 08:17 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen.
Mocht het hoopgevend zijn, dan meld ik in elk geval dat ik maar 1 dag klachten had na de vaccinatie.quote:Op zondag 23 oktober 2022 08:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Toen was het na een dag alweer een stuk beter, dus ik ga er vanuit dat dat nu ook weer het geval zal zijn.
quote:
Weer Pfizer. En ik ben wel een uitzondering geloof ik qua ziekzijnquote:Op zondag 23 oktober 2022 12:46 schreef Cee het volgende:
Oké cool nu begin ik toch spijt te krijgen dat ik al een afspraak heb gemaakt als ik dit zo lees.Alhoewel ik van de andere keren amper tot geen last had.
@:Arizona had je nu weer Pfizer of Moderna? Ik had alle keren Pfizer maar las dat ze Moderna geven aan 45+ en dat ben ik sinds een paar maanden.En dat Moderna wel vaker last geeft. Heb wel besloten dat ik dan rechtsomkeert maak. Flauw misschien, maar dat duwt me dan wel over het randje.
Een deel van Flevoland is een eiland. Kunnen we ze niet allemaal daar droppen? Met Almere en Urk daar hoef je er dan ook nog niet eens zo veel te verplaatsen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:56 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Hallo mevr. Kaag.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:42 schreef Em31 het volgende:
[..]
Soms klik ik ook weer op de reacties en denk ik ook, wtf is dit en wie zijn al die mensen.. maar ik blijf dan toch maar onthouden dat het toch echt een minderheid is en mensen die iets wel leuk vinden of het er wel mee eens zijn dat véél minder melden. Op Twitter lijkt bijvoorbeeld iedereen een anti-vaxer, maar 86% of zoiets haalde gewoon een vaccinatie tegen corona. De wereld buiten Twitter etc. ziet er gelukkig best anders uit.
Was gezellig.quote:Op zondag 23 oktober 2022 02:43 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik weet waar Cyan9 woont. Ik kan zomaar bij hem op bezoek zijn geweest.
Grapjas.quote:Op zondag 23 oktober 2022 03:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nu verwacht ik morgen @:cyan9 die online komt en alleen maar zegt "Ik kan dit niet ontkennen noch bevestigen." of iets van die strekking.
Hier ook, recht voor m'n appartement. Behoorlijk veel ook.quote:
QFTquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Iedereen is ook maar één keer per jaar jarig. Nou ja sommigen twee keer. @:Meke
Mekeeeeequote:
Sjors! Hoe is het leven?quote:
Dan nu lekker relaxen de rest van de dagquote:Op zondag 23 oktober 2022 15:39 schreef NailQueen het volgende:
Zo, zondag (rot)klusjesdag zit erop. Ik ruik nu alleen maar chloor
Meen je dat nouquote:Op zondag 23 oktober 2022 15:34 schreef GeorgeM het volgende:
Voor zover nog niet bekend, ik ben op Fernando Alonso![]()
Is het weer zover?quote:
Ja is alweer even geleden hèquote:
quote:
quote:
OH leuk, die staat nog op m'n lijstjequote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:42 schreef Arizona het volgende:
The School for Good and Evil zojuist gekeken.
Heel amusant en met Space maaaaannn erin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |