Bijna alles was donkerblauw, grijs of bruin. Stom! Bij een eerdere expeditie voor een jas heb ik uiteindelijk een groen skijack gekocht bij de Carre-Four vlakbij Antwerpen. Niet dat ik ging skiën, maar dat was er eindelijk een met een leuke kleurquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Een nieuwe jas kan inderdaad erg lastig zijn, en er snel te casual of ouwelullerig uitzien. Uiteindelijk heb ik vorige winter iets gevonden bij de Inno, de Belgische V&D.
Ik zou overigens best durven stellen dat er vrij veel mensen in een stomme jas de straat op gaan.
Vast iemand van de Rabobankquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Blij weg gaan niet meer van deze tijd? Welke Einstein heeft bedacht dat dit een goed idee was?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Blij weg gaan niet meer van deze tijd? Welke Einstein heeft bedacht dat dit een goed idee was?
Nou, dan ben ik maar ouderwets, ik blijf toch liever gewoon tevreden weggaan.quote:
De Bijenkorf zit hier recht tegenoverquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nou, dan ben ik maar ouderwets, ik blijf toch liever gewoon tevreden weggaan.
Dat doe je maar in je eigen tijdquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Een nieuw topic, terwijl je niet meer jarig bent en dan nog een naam TT willen. Je kunt het ook overdrijven hèquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:29 schreef NailQueen het volgende:
Wat is er met mijn verjaardag TT gebeurd?
Mijn verjaardag mag nog steeds gevierd worden
Ik zie niet in hoe ik tevreden moet worden van de Bijenkorf.quote:
Bij de Bijenkorf heb je keuze uit maar liefst 10 verschillende kleuren!quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik zie niet in hoe ik tevreden moet worden van de Bijenkorf.
Het is nog mijn verjaarweekquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Een nieuw topic, terwijl je niet meer jarig bent en dan nog een naam TT willen. Je kunt het ook overdrijven hè
Het is weer eens wat anders dan kussentjes.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:35 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Bij de Bijenkorf heb je keuze uit maar liefst 10 verschillende kleuren!
En ze zijn alle 10 veel te duur om tevreden van te worden.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:35 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Bij de Bijenkorf heb je keuze uit maar liefst 10 verschillende kleuren!
Jij hebt maar één jas?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
Volgens mij heb ik trouwens nooit een specifieke "herfstjas" gehad.
Ik heb gewoon een jas en die doe ik aan als het koud is.
We nemen het mee naar achteren.quote:
Ja daar gaan we niet aan beginnen hoor. Dan wil de volgende een verjaarmaand en voor je het weet heeft iemand het verjaarjaar geclaimd.quote:
Je lijkt verbaasd?quote:
Ja. Iedereen is ook maar één keer per jaar jarig. Nou ja sommigen twee keer. @Mekequote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja daar gaan we niet aan beginnen hoor. Dan wil de volgende een verjaarmaand en voor je het weet heeft iemand het verjaarjaar geclaimd.
Je weet toch dat Roger bijna alles anders doet dan andere mensenquote:
Wij halen wat bij de viswinkelquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:13 schreef NailQueen het volgende:
Wat gaan jullie vanavond eten? Ik moet nog iets verzinnen voordat ik naar de supermarkt ga
Ik ben ook verbaasd hoor. Ik heb 5 jassen!quote:
Gefeliciteerdquote:
Nog niet uitgekeken?quote:
Toch is het zo, het is een hele goede jas.quote:
Maar wat doe je dan met al die jassen?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ben ook verbaasd hoor. Ik heb 5 jassen!
Een lange winterjas, een korte winterjas, een herfst-jas, een spijkerjas en normaliter ook een zomerjas maar die heb ik weggegooid.
Inmiddels heb ik verjaardecennium al geclaimdquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja daar gaan we niet aan beginnen hoor. Dan wil de volgende een verjaarmaand en voor je het weet heeft iemand het verjaarjaar geclaimd.
Je kan nooit genoeg jassen hebbenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij halen wat bij de viswinkel
Denk dat ik voor een kibbelingmenu ga.
[..]
Een lange winterjas, een korte winterjas, een herfst-jas, een spijkerjas en normaliter ook een zomerjas maar die heb ik weggegooid.
Lekkerquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 16:04 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Bedankt. Wil je ook een stukje taart?
Zomerjas, zeiljack (werkt ook prima als winterjas of skijack) en een oude leren jas met een kapotte ritsquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij halen wat bij de viswinkel
Denk dat ik voor een kibbelingmenu ga.
[..]
allyearjas?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 16:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Toch is het zo, het is een hele goede jas.
De lange winterjas is om in te wandelen als het koud is. De korte winterjas is om mee te fietsen, want de lange winterjas blijft telkens achter het zadel haken, waardoor ik al een keer bijna gevallen benquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 16:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar wat doe je dan met al die jassen?
Schiet al aardig op. Ga je het gevreesde seizoen 7 ook zien?quote:
Nee, die sla ik over.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 16:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Schiet al aardig op. Ga je het gevreesde seizoen 7 ook zien?
Zo herkenbaar. Dat heb ik al een paar gehad met de lange winterjas. Dan was ik bezig om over te steken bij een druk stationgebiedquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 16:16 schreef Arizona het volgende:
[..]
De lange winterjas is om in te wandelen als het koud is. De korte winterjas is om mee te fietsen, want de lange winterjas blijft telkens achter het zadel haken, waardoor ik al een keer bijna gevallen ben![]()
De herfstjas is voor nu, zeg maar als het tussen de 10-18 graden is, want het overigens ook vaak in de zomer, winter of voorjaar isDe spijkerjas is lekker voor 's avonds, als het overdag wel warm is maar afkoelt. Idem voor de zomerjas
Vermakelijk seizoen, maar dat is ook alles. Het is echt zo'n nodeloos en nutteloos seizoen om extra geld te verdienenquote:
Ja precies, en dan wil / moet je afstappen maar dan blijft je jas haken en dan val je haastquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 16:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zo herkenbaar. Dat heb ik al een paar gehad met de lange winterjas. Dan was ik bezig om over te steken bij een druk stationgebied
Snap ik wel. Ik was er toen al aan begonnen, maar na een paar afleveringen afgehaakt.quote:
Bij mij in de buurt zag ik vorig jaar veel vrouwen lopen in een soort slaapzakjas tot onder de knie. Zoiets:quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 16:23 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja precies, en dan wil / moet je afstappen maar dan blijft je jas haken en dan val je haast![]()
Ik doe die lange jas echt niet meer aan met fietsen. Maar met wandelen vind ik het juist wel weer prettig; lekker warm dat hij over je bovenbenen valt.
Net als een michelin poppetjequote:Op vrijdag 21 oktober 2022 16:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Bij mij in de buurt zag ik vorig jaar veel vrouwen lopen in een soort slaapzakjas tot onder de knie. Zoiets:
[ afbeelding ]
Ik vind het er nog steeds heel gek uitzien
Dat is ook niet mijn kopje thee neequote:Op vrijdag 21 oktober 2022 16:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Bij mij in de buurt zag ik vorig jaar veel vrouwen lopen in een soort slaapzakjas tot onder de knie. Zoiets:
[ afbeelding ]
Lijkt meer op een luchtbed.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 16:32 schreef H_T het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel handig als goedkope accommodatie voor het ESF volgend jaar.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 16:32 schreef H_T het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En duidelijk anders dan de lokale klederdrachtquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 16:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Wel handig als goedkope accommodatie voor het ESF volgend jaar.
Koudweerjas.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |