Wat is dit voor rare move. Probeerde je haar naar binnen te lokken ofzo? Het verbaast me dat ze er überhaupt nog stond toen je terugkwamquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:42 schreef Stillemeneer het volgende:
We rijden een stukje nogsteeds gezellig, parkeer bij mijn huis en zeg dat ik even de boodschappen boven moet leggen. Ze loopt mee maar blijft bij de entree staan en zegt dat ze buiten wacht, ik zeg dat ik binnen 5 minuten terug ben.
Ik woon 21hoog en heb echt een heel mooi uitzicht vanaf het balkon recht langs de drukste uitgaansstraat van de stad. Is het bezichtigen waard.. dacht ik althans.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:53 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Wat is dit voor rare move. Probeerde je haar naar binnen te lokken ofzo? Het verbaast me dat ze er überhaupt nog stond toen je terugkwam
Ze was echt heel mooi dus deze doet pijn.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:59 schreef Het_Bokje het volgende:
Joh, kan zoveel zijn.
Niet druk over maken. Gewoon ff helemaal -niets- doen.
Mocht zij oprechte interesse hebben, dan hoor je t wel. De bal ligt bij haar. (als er uberhaupt nog gespeeld word)
Dat zou slim zijnquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:49 schreef Akathisia het volgende:
Vermoed je dat ze een nep-noodgeval-belletje had afgesproken met een vriendin?
1.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:00 schreef Lenny77 het volgende:
Ten eerste was de afspraak een drankje en jij wil plots de zonsondergang geen bekijken.
Ten tweede kiest ze bewust een toeristische plaats dus ze vertrouwt je niet (en terecht, je bent een vreemde).
Ten derde rij jij naar je thuis voor boodschappen af te zetten (Wtf), hoe denk je dat zo een move overkomt?
Dus ja...
Daarom.
Deed ik wel maar daar kan je niet parkeren, is helemaal in het centrum kliff die op de zee uitloopt. Ik stelde voor bij mij te parkeren en over de boulevard 15 minuten te lopen waar mee ingestemd werd.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:04 schreef Het_Bokje het volgende:
Tja, als 2 pogingen om in het openbaar samen te zijn 'geblokkeerd' worden, dan snap ik dat wel.
Waarom heb je haar specifieke voorstel om ergens heen te gaan niet geaccepteerd/gevolgd?
Misschien sta ik anders in het leven, ik haal er graag alles uit wat er in zit, en leef iedere dag alsof het mijn laatste is.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:09 schreef Muurbloem2001 het volgende:
Ik weet zelf niet eens of je sarcastisch bent of het echt meent.. De zonsondergang willen zien op een eerste date?
Ook dit 'ik had gister gezopen dus deed vandaag rustig aan. Huis opgeruimd, was gedaan, keer gaan zwemmen.'.
Je zal het wel goed bedoelen en echt niet begrijpen maar je klinkt voor mij als een persoon die het leven iets te gemakkelijk neemt en er vervolgens niet mee kan omgaan als ie een keer een tegenslag heeft..
Ik heb er geen moeite mee om te geloven dat je bijvoorbeeld een goede baan hebt, leuke familie etc. Dat wens ik jou alleen maar toe, je lijkt me geen persoon die met opzet slecht is of reageert ofzo..quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:13 schreef Stillemeneer het volgende:
[..]
Misschien sta ik anders in het leven, ik haal er graag alles uit wat er in zit, en leef iedere dag alsof het mijn laatste is.
Ik heb op vrijwel alle vlakken geluk en succes behalven de liefde.
Nou ok.. je begrijpt er dus niets van.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:10 schreef Stillemeneer het volgende:
[..]
1.
Die zonsondergang refereerde naar ons eerste gesprek, ze gaf aan niet van feestje te houden en de natuur meer te waarderen.
2.
Dit puntje is iets algemeens vrouwen denken altijd dat iedere vreemde man een verkrachtende seriemoordenaar is. Waarom geen idee. Je krijgt 20+jaar voor moord en een vrouw verkrachten gaat moeilijk als je in een fucking woontoren woont langs het centrum ze hoeft maar 1x te gillen.
3.
Ik weet niet beter dat ik daar parkeer, ik woon hier toch? Dat was tevens besproken de wandeling naar die plek was 15minuten over de boulevard. Ik zeg de nacht is jong we moeten wat te doen hebben misschien wat eten/drinken onderweg waar ze mee instemden.
Dat je daar parkeert is het probleem niet. Dat je naar boven wil om boodschappen af te zetten (nogmaals:quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:10 schreef Stillemeneer het volgende:
3.
Ik weet niet beter dat ik daar parkeer, ik woon hier toch? Dat was tevens besproken de wandeling naar die plek was 15minuten over de boulevard. Ik zeg de nacht is jong we moeten wat te doen hebben misschien wat eten/drinken onderweg waar ze mee instemden.
Ik snap zeker dat ze nerveus kan worden door met een jonge mee naar binnen te gaan. Maar ik had oprecht geen kwaad in de zin of romantiek.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:19 schreef Muurbloem2001 het volgende:
[..]
Ik heb er geen moeite mee om te geloven dat je bijvoorbeeld een goede baan hebt, leuke familie etc. Dat wens ik jou alleen maar toe, je lijkt me geen persoon die met opzet slecht is of reageert ofzo..
Maar zelfs wat je hier nu weer zegt is toch wel een reden tot zorg.. Die vrouw voelde zich waarschijnlijk onveilig gezien wat je hier typt.. of je je dat beseft/begrijpt of niet.. Daarom ging ze weg. Wat er exact mis ging is niet echt te achterhalen voor ons denk ik vanwege het gebrek aan informatie niet waar.. Maar ik hoop dat je wel een beetje voorzichtig in de toekomst bent wat dit betreft.
Het lijkt voor mij alsof je autisme hebt en alles letterlijk neemt. Dus als een vrouw er ongemakkelijk in meegaat om met jou mee te gaan terwijl je je boodschappen weg wil brengen zit zij te beredeneren hoe ze uit de situatie te komen zonder onbeschoft over te komen.. Dan gaan ze een smoesje verzinnen die veilig is voor hen en niet al te kwetsend voor jou..
Maar jij kan het dan weer niet aan elkaar knopen omdat ze dus een smoesje gebruikte. Die meid moet je nooit meer benaderen trouwens is wat ik wil zeggen. Haar is niks te verwijten, zij is gewoon een goed persoon. Ik hoop dat je je dat beseft ondanks de afwijzing
Heb je alcohol gehad op dit moment? Dat vraag ik vanwege je taalfouten in meerder reacties. Als dat het geval is dan is het wellicht beter om morgen hier verder over te praten, geen mening ofzo die ik daar verder aan koppel, gewoon een vraagquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:29 schreef Stillemeneer het volgende:
[..]
Ik snap zeker dat ze nerveus kan worden door met een jonge mee naar binnen te gaan. Maar ik had oprecht geen kwaad in de zin of romantiek.
Ik woon echtwel vrij luxe en wou haar het laten zien, mocht ze niet meewillen had ik ook rekening mee gehouden. Moest ik alsnog de boodschappen binnen brengen. (Halo zij spreekt bij een winkelcentrum af) ik haal even de boodschappen, was ook spul dat in de vriezer moest.
Ik zou hooguit haar proberen te zoenen als we de boulevard hadden afgelopen en we bij het uitzichtpunt waren.
Dat besef ik mij zeker, maar het is toch niet dat ik aandring dat ze naar binnen moet? En ik begrijp zeker dat het een smoesje was, ik begrijp ook goed dat het daar mis gaat maar ik snap niet waarom. Ik drong niet aan en tot op dat moment ging het in mijn beleving goed.
Ja daar ging het mis klopt, maar ik snap niet waarom. Ik bedoel ik accepteer het dat ze niet meewilt direct, geen 2x gevraagd. Ja die boodschappen, ze spreekt af bij een winkelcentrum ik had wat spul dat in de vriezer moest. En wat waren de eerdere red flags dan? En hoezo überhaupt red flags? Ik wou haar enkel mooie dingen laten zien.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:28 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dat je daar parkeert is het probleem niet. Dat je naar boven wil om boodschappen af te zetten (nogmaals:dat zijn toch geen dingen die je met een date combineert) en waarschijnlijk nog heb gezegd: "wil je niet mee, ik heb een fantastisch uitzicht boven?" Wat vast waar zal zijn en je zal vast enkel goede bedoelingen hebben maar ze is al voorbij een paar red flags gelopen bij je: deze red flag was de druppel.
Het is zeker niet dat elke vreemde een verkrachtende gek is, maar jij moet maar net die gek zijn en zij kent je niet. Waarom is dit zo moeilijk om te begrijpen??
Nee wel emotioneel, zit niet echt op de spellingcontrole in mijn reacties.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:33 schreef Muurbloem2001 het volgende:
[..]
Heb je alcohol gehad op dit moment? Dat vraag ik vanwege je taalfouten in meerder reacties. Als dat het geval is dan is het wellicht beter om morgen hier verder over te praten, geen mening ofzo die ik daar verder aan koppel, gewoon een vraag
Vind je het zelf raar als iemand zou zeggen dat je niet normaal nadenkt en wat te ver van de werkelijkheid af zou staan?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:33 schreef Stillemeneer het volgende:
[..]
Ja daar ging het mis klopt, maar ik snap niet waarom. Ik bedoel ik accepteer het dat ze niet meewilt direct, geen 2x gevraagd. Ja die boodschappen, ze spreekt af bij een winkelcentrum ik had wat spul dat in de vriezer moest. En wat waren de eerdere red flags dan? En hoezo überhaupt red flags? Ik wou haar enkel mooie dingen laten zien.
Ik snap wel dat dat het geval is als je een mafkees treft maar ik ben gewoon een simpele boomknuffelde blower in mijn vrije tijd. Ik vind nou niet dat ik een aggresief aura heb. Seks is leuk maar het gaat mij meer om de intimiteit, samen eten, wat moois zien, klein cadeautje kopen onderweg. En als een mooie dag/avond uitloopt op seks dan is dit toch fijn voor beide partijen? Ik ben gewoon een hopeloze romanticus.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:31 schreef miss_sly het volgende:
De OP zit vol rode vlaggen. Als dit de gebruikelijke modus operandus is, is het jiet gek dat je dates niet lekker lopen.
Je OP ademt volledig dat je seks wil, dat je daarop aanstuurt, en dat je op geen enkele manier begrip op kunt brengen voor de manier waarop vrouwen voorzichtig zijn. Moeten zijn, om veilig te blijven.
Red flag: date om 18.40, 40 minuten met de bus, suggereert dat er een overnachting mogelijk is. Echt, hoe dan?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:33 schreef Stillemeneer het volgende:
[..]
Ja daar ging het mis klopt, maar ik snap niet waarom. Ik bedoel ik accepteer het dat ze niet meewilt direct, geen 2x gevraagd. Ja die boodschappen, ze spreekt af bij een winkelcentrum ik had wat spul dat in de vriezer moest. En wat waren de eerdere red flags dan? En hoezo überhaupt red flags? Ik wou haar enkel mooie dingen laten zien.
Nee, mijn denkwijze is anders als de meeste. Echter sta ik wel met beiden benen op de aarde hoor. Als dat niet het geval zou zijn zou ik niet dezelfde resultaten boeken.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:35 schreef Muurbloem2001 het volgende:
[..]
Vind je het zelf raar als iemand zou zeggen dat je niet normaal nadenkt en wat te ver van de werkelijkheid af zou staan?
Oke dus met je beide benen op de aarde, zij voelt zich blijkbaar erg ongemakkelijk ongeacht je denkwijze en resultaten.. dus je laat haar verder met rust toch?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:41 schreef Stillemeneer het volgende:
[..]
Nee, mijn denkwijze is anders als de meeste. Echter sta ik wel met beiden benen op de aarde hoor. Als dat niet het geval zou zijn zou ik niet dezelfde resultaten boeken.
Zij zocht veiligheid en openbaarheid op --> dit had je al moeten kunnen aanvoelen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:33 schreef Stillemeneer het volgende:
[..]
Nou dit heeft wel geholpen, ben veel kalmer als een uur geleden was net nog rondjes aan het ijsberen hyperventilerend, tegen muren slaan dingen omtrappend. Dus lekker typen johquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:40 schreef Muurbloem2001 het volgende:
Nou ja vandaar mijn laatste vraag.
Je geeft aan dat je emotioneel bent. Je weet dan van jezelf ook wel dat je andere vragen stelt en antwoorden geeft dan je zou doen als je niet emotioneel bent toch?
Dus ga iets leuks doen, of slapen, en dan morgen een nieuwe dag om te reageren..
En vind je dat wel een gezonde reactie op het gebeurde?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:42 schreef Stillemeneer het volgende:
[..]
Nou dit heeft wel geholpen, ben veel kalmer als een uur geleden was net nog rondjes aan het ijsberen hyperventilerend, tegen muren slaan dingen omtrappend. Dus lekker typen joh
Down to earth, relaxte boomknuffelaar???quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:42 schreef Stillemeneer het volgende:
[..]
Nou dit heeft wel geholpen, ben veel kalmer als een uur geleden was net nog rondjes aan het ijsberen hyperventilerend, tegen muren slaan dingen omtrappend. Dus lekker typen joh
Toen ik lurkte leek je echt juist relaxt en objectief/denkend. Jammer om te horen dat je blijkbaar zo uit je slof kan schieten. Ook voor jouzelf. Lenny heeft gewoon gelijk met wat ze zegt in haar reacties dus ik zou die morgen (of de komende dagen) nog wel extra herlezen. Niet om anderen geen krediet te geven.. iedereen deed het prima.. Jij zit gewoon heel erg in jouw eigen wereld en wil die ten koste van alles op die manier behouden zo lijkt het voor mij.. kritiek is welkom maar overal heb je een weerwoord voor wat in de praktijk niet logisch is..quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:42 schreef Stillemeneer het volgende:
[..]
Wat gebeurt er op zaterdagavond?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Red flag: date om 18.40, 40 minuten met de bus, suggereert dat er een overnachting mogelijk is. Echt, hoe dan?
Red flag: je wil meteen met haar ergens heen met z’n tweeën ipv gewoon wat onder de mensen gaan drinken.
Red flag: je moet boodschappen naar huis brengen. Kom op, hoe kom je erbij? Bovendien wilde je eerst al meteen naar de boulevard, maar nu moeten ineens boodschappen in de vriezer. En waar er is afgesproken maakt niet uit. Je combineert boodschappen doen niet met een date.
Volgende eerste date zou ik het gewoon basic houden. Ergens afspreken om iets te drinken, proberen haar te leren kennen, beetje flirten, kijken of de vonk overslaat. En dat is het, meer niet. Die romantiek komt vanzelf wel, je hoeft de eerste date echt nog geen zonsondergang te bekijken samen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:38 schreef Stillemeneer het volgende:
[..]
Ik snap wel dat dat het geval is als je een mafkees treft maar ik ben gewoon een simpele boomknuffelde blower in mijn vrije tijd. Ik vind nou niet dat ik een aggresief aura heb. Seks is leuk maar het gaat mij meer om de intimiteit, samen eten, wat moois zien, klein cadeautje kopen onderweg. En als een mooie dag/avond uitloopt op seks dan is dit toch fijn voor beide partijen? Ik ben gewoon een hopeloze romanticus.
Wat zijn de roode vlaggen dan? Die volg ik niet helemaal. Dat ik de zonsondergang wil kijken?
Je had haar nog nooit ontmoet en je calculeert al in dat blijven slapen een optie is. Niet doen! Dat voelt zij wel aan, en dat geeft al een slechte vibe aan de ontmoeting.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:47 schreef Stillemeneer het volgende:
[..]
Wat gebeurt er op zaterdagavond?
In iedergeval zondagmorgen worden mensen dan niet vaak in hun eigen bed wakker.
Ja ik had dat in gedachten, dacht dat dat mooier/bijzonderder zou zijn als koffie drinken in een winkelcentrum.
Die boodschappen moesten gewoon is praktisch en waarom ook niet, we zijn toch mensen? Ik snap dat je een boertje inslikt of niet gaat rufte op een eerste date. Maar spullen in de woning leggen? Boeie?
Nu walgelijk is niet waar... gewoon een onveilig gevoel, gestart vanuit goede bedoelingen maar zeer slecht uitgevoerd.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:49 schreef Muurbloem2001 het volgende:
Je wou gewoon sex in je woning en vindt het vervelend om te weten dat een vrouw je walgelijk vindt, zo lijkt het voor mij
Ik heb ook gevoel in men flikker, zojuist storten mijn wereld een beetje in. Als het waren het tapijt onder mijn voeten vandaan getrokken.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:46 schreef Muurbloem2001 het volgende:
[..]
Toen ik lurkte leek je echt juist relaxt en objectief/denkend. Jammer om te horen dat je blijkbaar zo uit je slof kan schieten. Ook voor jouzelf. Lenny heeft gewoon gelijk met wat ze zegt in haar reacties dus ik zou die morgen (of de komende dagen) nog wel extra herlezen. Niet om anderen geen krediet te geven.. iedereen deed het prima.. Jij zit gewoon heel erg in jouw eigen wereld en wil die ten koste van alles op die manier behouden zo lijkt het voor mij.. kritiek is welkom maar overal heb je een weerwoord voor wat in de praktijk niet logisch is..
Ow nu weet jij wat die meid voelde :p Als vrouw zou ik er wel van walgen als een man mij op die manier probeerde te verleidden denk ik vandaar dat ik het zo meldde. Maar misschien niet iedereen inderdaad. Misschien gewoon een onveilig gevoel.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:50 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nu walgelijk is niet waar... gewoon een onveilig gevoel, gestart vanuit goede bedoelingen maar zeer slecht uitgevoerd.
Al drie weken droog? Och arme ziel. Wat een trut dat ze je niet voldoende vertrouwde en zich veilig en fijn voelde en geen seks met je wilde.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:51 schreef Stillemeneer het volgende:
[..]
Ik heb ook gevoel in men flikker, zojuist storten mijn wereld een beetje in. Als het waren het tapijt onder mijn voeten vandaan getrokken.
Ik sta al 3 weken droog, heb het wel honderd keer geprobeerd de afgelopen 3 weken alleen maar blauwtjes eindelijk een date en die verneuk ik binnen een uur.
Echt gehoopt dat dit wel goed zou gaan maar helaas.
Stop met te willen scoren (net zoals in je nummer-scoren topic) en begin eens gewoon met mensen te leren kennen zoals het hoort. Vrouwen voelen dit aan.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:51 schreef Stillemeneer het volgende:
Ik sta al 3 weken droog, heb het wel honderd keer geprobeerd de afgelopen 3 weken alleen maar blauwtjes eindelijk een date en die verneuk ik binnen een uur.
Wat een ramp zeg.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:51 schreef Stillemeneer het volgende:
[..]
Ik heb ook gevoel in men flikker, zojuist storten mijn wereld een beetje in. Als het waren het tapijt onder mijn voeten vandaan getrokken.
Echt gehoopt dat dit wel goed zou gaan maar helaas.
Ook alle afwas etc. maar gedaan omdat hij had voorbereid dat zij naar zijn huis zou gaan, die boodschappen naar boven brengen is ook niet ongepland. @Stillemeneer wat voor een persoon ben jij? Echt mensen op de eerste date naar je woning lokken voor seks dus en dan er drama over maken als het niet lukt als een klein jankend kind. Dicht bij zedendeliquentquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:08 schreef Viv het volgende:
De zonsondergang willen zien op de eerste date, met iemand die je nog nooit ontmoet hebt.Had je haar ook alvast uitgenodigd voor de brunch met je ouders aanstaande zondag?
![]()
En dat van die boodschappen is Echt Heel Raar. Een date is niet het juiste moment om praktisch ingesteld te zijn. Anders zou zij wel komen opdagen zonder make-up, in een joggingbroek en op sneakers.![]()
En het dan ook nog zo manoeuvreren dat ze kan kiezen tussen alleen buiten wachten, of met een onbekende man mee naar boven.Denk je echt dat ze gezwicht zou zijn voor je mooie uitzicht? Er hangt seks in de lucht, of niet. En in dit geval duidelijk niet.
Het pleit voor haar dat ze was blijven wachten om vervolgens met een smoes te vertrekken, ik was gewoon vertrokken terwijl jij je diepvriesgroenten stond te redden.
Nou nee, ik denk eigenlijk oprecht dat hij het allemaal wel goed bedoelde...quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:14 schreef Muurbloem2001 het volgende:
[..]
Ook alle afwas etc. maar gedaan omdat hij had voorbereid dat zij naar zijn huis zou gaan, die boodschappen naar boven brengen is ook niet ongepland. @:stillemeneer wat voor een persoon ben jij?
Oke leuk dat je dat denkt maar niks wijst erop dat hij het allemaal wel goed bedoelde..quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:18 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nou nee, ik denk eigenlijk oprecht dat hij het allemaal wel goed bedoelde...
Ik denk dat hij gewoon heel erg vanuit zichzelf denkt waar alles veilig en mooi is en lala-land enz enz en niet beseft dat anderen net wat voorzichtiger zijn. En dat praktische zaakjes zoals winkelen op een date en romantische ideeën voorstellen eigenlijk raar overkomen op een totale vreemde.
Een beetje wereldvreemd wel. Vooral dat "ik zou haar niks aandoen want daar krijg je zo 20 jaar voor en 1 gil en iedereen hoort het".quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:18 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nou nee, ik denk eigenlijk oprecht dat hij het allemaal wel goed bedoelde...
Ik denk dat hij gewoon heel erg vanuit zichzelf denkt waar alles veilig en mooi is en lala-land enz enz en niet beseft dat anderen net wat voorzichtiger zijn. En dat praktische zaakjes zoals winkelen op een date en romantische ideeën voorstellen eigenlijk raar overkomen op een totale vreemde.
Ja, net of het een recht is wat je verdiend van een ander...quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:22 schreef ZarB het volgende:
Dat hij klaagt over 3 weken droog staan pleit ook niet echt voor zijn goede bedoelingen.
Gewoon seks willen is geen misdaad he.. genoeg mannen (en vrouwen) die gewoon seks willen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:20 schreef Muurbloem2001 het volgende:
[..]
Oke leuk dat je dat denkt maar niks wijst erop dat hij het allemaal wel goed bedoelde..
Laten we mensen vooral eerst maar beschermen in plaats van aannames te doen. Alles wijst erop dat hij geen goede intenties had, gewoon seks wilde, en achteraf erover klaagt dat het niet gelukt is.
Jij lijkt ook wat cue's te missen.. dat bedoel ik niet beledigend.. eerlijk waar niet. Maar het is zo duidelijk wat hier gaande is voor mij en sommige anderenquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:24 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Gewoon seks willen is geen misdaad he.. genoeg mannen (en vrouwen) die gewoon seks willen.
Je moet het alleen net wat menselijker aanpakken en ook wat gezonder omgaan met een niet lukken hiervan.
En er niet vanuit gaan dat de ander ook automatisch gewoon seks wil.
Ik denk het niet.. ik lees eerder het verhaal van een nogal onervaren jongen met lompe pogingen en iets te veel testosteron in zijn lijf.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:26 schreef Muurbloem2001 het volgende:
[..]
Jij lijkt ook wat cue's te missen.. dat bedoel ik niet beledigend.. eerlijk waar niet. Maar het is zo duidelijk wat hier gaande is voor mij en sommige anderen
Wat is dan het juiste advies?quote:
Hij kan een heleboel vrouwen bellen in ieder geval.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:33 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Wat is dan het juiste advies?
Ga naar een psycholoog, zoek hulp, je bent een engerd!!!
De wereld zou beschermd moeten worden tegen mensen zoals jij!!!
Nou wat dat betreft het laatste, het is goed dat je vaak het goede ziet in de mens, maar naar mijn mening in dit geval onterecht. Ik zou zeggen van hou gewoon vooral die positieve instelling, maar laat het niet ten koste gaan van andere personen om het zo maar te zeggen. Je reacties hier zijn goed hoor, begrijp me niet verkeerd, en je bent een erg aardige en goede dame, maar stillemeneer lijkt met zijn reacties steeds meer op een persoon die maar probeert meiden te neuken op rare manieren. Voor mij lijkt hij niet op een puber in ieder geval die maar wat probeert vanwege testosteron, wat hij doet vind ik walgelijk.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:31 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik denk het niet.. ik lees eerder het verhaal van een nogal onervaren jongen met lompe pogingen en iets te veel testosteron in zijn lijf.
Maar ok, ik kan het mis hebben.. ik zie nogal vaak het goede in de mens..
Als hij daadwerkelijk denkt dat hij recht heeft op seks omdat hij al 3 weken droog staat, zich totaal niet kan inleven in een ander en diep in de put zit vanwege een mislukte date dan kan een bezoekje aan de psycholoog hem mogelijk helpen om hier wat lichtvoetiger mee om te gaan. Zodat ie in t vervolg niet zo diep in de put zit. Alsof naar de psycholoog gaan iets vreselijks is. Als je weken met barstende koppijn loopt kijkt niemand op van het advies een dokter te zoeken, maar als je je huisraad kort en klein mept omdat je niet kunt verkroppen dat je date is mislukt dan is het advies om hulp te zoeken opeens iets geks?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:33 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Op een eerste date blijf je op een publieke plaats..quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:33 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dat hij ergens hoopt dat een (al dan niet eerste) date op seks uitdraait vind ik geen red flag trouwens. Maar dit wel:quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:26 schreef Muurbloem2001 het volgende:
Maar het is zo duidelijk wat hier gaande is voor mij en sommige anderen
De wanhoop spat ervan af. In het echt waarschijnlijk ook. En kennelijk is zij inwisselbaar voor 100 anderen, is het enige wat haar speciaal maakte dat zij wél toehapte om ergens iets te gaan drinken.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:51 schreef Stillemeneer het volgende:
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:38 schreef Viv het volgende:
[..]
Dat hij ergens hoopt dat een (al dan niet eerste) date op seks uitdraait vind ik geen red flag trouwens. Maar dit wel:
[..]
De wanhoop spat ervan af. In het echt waarschijnlijk ook. En kennelijk is zij inwisselbaar voor 100 anderen, is het enige wat haar speciaal maakte dat zij wél toehapte om ergens iets te gaan drinken.
En eerlijk gezegd valt het me nog alles mee, als hij met deze aanpak circa 3 weken geleden nog wél seks gehad zou hebben.![]()
Hoe zou jij hem adviseren?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:39 schreef ZarB het volgende:
Het "goede" in de mens zien is niet per se iets positiefs. Sterker nog, door er zo zalvend op te reageren ontneem je hem een spiegel waar hij (en zijn toekomstige dates) waarschijnlijk veel meer aan hebben.
Ja ach ik heb zijn reacties ook gelezen dus neem dat ook maar into account. Ik heb ook weleens seks gehad op de eerste date maar de aanleiding etc was compleet niet vergelijkbaar met wat hier beschreven wordtquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:38 schreef Viv het volgende:
[..]
Dat hij ergens hoopt dat een (al dan niet eerste) date op seks uitdraait vind ik geen red flag trouwens. Maar dit wel:
[..]
De wanhoop spat ervan af. In het echt waarschijnlijk ook. En kennelijk is zij inwisselbaar voor 100 anderen, is het enige wat haar speciaal maakte dat zij wél toehapte om ergens iets te gaan drinken.
En eerlijk gezegd valt het me nog alles mee, als hij met deze aanpak circa 3 weken geleden nog wél seks gehad zou hebben.
Als zijn beleving idd zo hardnekkig is als hij hier schrijft dan zou ik hem adviseren om dat eens uit te zoeken zodat hij niet nog weken honderden dates blijft "verneuken" door zijn bijzondere fratsen.quote:
Dat zijn letterlijk dingen die ik allemaal al eerder heb gezegd, incl de andere red flags.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:37 schreef Muurbloem2001 het volgende:
[..]
Op een eerste date blijf je op een publieke plaats..
Ga geen smoesjes verzinnen om de meid bij je in bed te lokken (in dit geval vooral omdat ze al naar zijn huisadres moest gaan blijkbaar, wat ik wel intimiderend zou kunnen vinden)
Maar verder inderdaad wat je daarna zegt ook al denk ik dat mensen die zo denken niet echt kunnen veranderen meestal
Iemand een freak en creep noemen is dan weer het andere uiteinde natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:39 schreef ZarB het volgende:
Het "goede" in de mens zien is niet per se iets positiefs. Sterker nog, door er zo zalvend op te reageren ontneem je hem een spiegel waar hij (en zijn toekomstige dates) waarschijnlijk veel meer aan hebben.
Oke voor mij klink je alsnog vrij neutraal maar oke..quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:42 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dat zijn letterlijk dingen die ik allemaal al eerder heb gezegd, incl de andere red flags.
Ik heb m nergens aangemoedigd zo verder te gaan he, integendeel.
Ja oke maar ik vind hem wel freaky overkomen. Maar misschien komt ie nog met een reflectieve post natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:43 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Iemand een freak en creep noemen is dan weer het andere uiteinde natuurlijk.
Ik of hij?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:44 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ja oke maar ik vind hem wel freaky overkomen. Maar misschien komt je nog met een reflectieve post natuurlijk.
Seks willen is niet hetzelfde als geen goede intenties hebben.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:20 schreef Muurbloem2001 het volgende:
[..]
Oke leuk dat je dat denkt maar niks wijst erop dat hij het allemaal wel goed bedoelde..
Laten we mensen vooral eerst maar beschermen in plaats van aannames te doen. Alles wijst erop dat hij geen goede intenties had, gewoon seks wilde, en achteraf erover klaagt dat het niet gelukt is.
Er staat jequote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:48 schreef Muurbloem2001 het volgende:
[..]
hij, sorry maar jij bent geen ie, jij bent Lenny77 een mod, niemand gaat jou met ie benaderen![]()
Oke weer een mening. Natuurlijk ook prima dat je die van jou uit, maar gezien wat er gesteld wordt lijkt het er wel op dat hij een 'predator' is. Grappig dat je zegt dat iemand hem daarvoor uitmaakt terwijl jij diegene bent die het voor het eerst noemt maar oke.. Maar goed dat je het gedeelte over droog staan wel verkeerd vindt, goed geobserveerd miss_sly..quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:49 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Seks willen is niet hetzelfde als geen goede intenties hebben.
Beschermen staat absoluut op de eerste plaats, maar iemand dan meteen voor Predator uit te maken, is niet nodig. Je kunt prima iemand beschermen en toch uitgaan van niet per se kwade wil.
Ik zie ook niet per se een kwaadwillend persoon of potentiële verkrachter, maar wel iemand die het echt niet begrijpt. En het deel over het droog staan enzo vind ik wel erg verkeerd.
Ow wow, die zin maakt dan in context geen zin en door die underline zag ik het niet neequote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:53 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Er staat je
En dat ik mod ben geeft mij geen privileges he
Hij had die boodschappen van te voren in z'n auto gelegd zodat ie een excuus had naar binnen te moetenquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:33 schreef bijdehand het volgende:
Daten en boodschappen doen is ook een vreemde combinatie.
Dat er een reflectieve post zou komen zou helemaal mooi zijnquote:
Uit de posthistorie haal ik dat TS al een strafblad heeft voor het stalken van zijn ex (op zeer nare wijze). En hoewel het het verleden is zou ik gezien zijn reactie op deze afwijzing zeker nog wat hulp aanraden.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:49 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Seks willen is niet hetzelfde als geen goede intenties hebben.
Beschermen staat absoluut op de eerste plaats, maar iemand dan meteen voor Predator uit te maken, is niet nodig. Je kunt prima iemand beschermen en toch uitgaan van niet per se kwade wil.
Ik zie ook niet per se een kwaadwillend persoon of potentiële verkrachter, maar wel iemand die het echt niet begrijpt. En het deel over het droog staan enzo vind ik wel erg verkeerd.
Wel scherp zit wel in het spectrum, PDD-NOS :/quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:51 schreef Lenny77 het volgende:
En nu begeef ik mij meer op glas ijs (want diagnose dit dat) maar ik ruik hier inderdaad een flinke dosis autisme in dit verhaal. En zo iemand kan je eerder helpen door te wijzen op wat raar of bedreigend overkomt dan hem meteen op de brandstapel te gooien.
Maar nogmaals.. ik zal wel de naïeve zijn in dit stuk.
Heb thans zelf helaas wel ervaring met voor een echte creep te hebben gestaan dus als ik het nog maar 1 vrouw/meisje zou kunnen besparen.. graag zelfs.
Dat was mij niet bekend. Dat geeft zeker wel een andere kijk op zijn gedrag.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:04 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Uit de posthistorie haal ik dat TS al een strafblad heeft voor het stalken van zijn ex (op zeer nare wijze). En hoewel het het verleden is zou ik gezien zijn reactie op deze afwijzing zeker nog wat hulp aanraden.
Wow, dat zegt wel wat over jouquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:06 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat was mij niet bekend. Dat geeft zeker wel een andere kijk op zijn gedrag.
Maar puur op basis van wat ik hier had gelezen vond ik niet dat je hem al kon afbranden als gevaarlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |