abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206412679
Eindelijk een date verpest ik het binnen een uur..

Week geleden nummer gekregen, gevraagd iets te drinken, ze stelde dit weekend voor en hier het resultaat:

Ik stuur haar vandaag een bericht in de ochtend of vandaag nog doorgaat. Waarop snel wordt gereageerd met ja, ik had gister gezopen dus deed vandaag rustig aan. Huis opgeruimd, was gedaan, keer gaan zwemmen.

Afspraak was om 18:30 zaterdagavond wat suggereerd aangezien ze met de bus kwam uit een dorp 40 minuten verder dat de nacht hier spenderen een open optie is.

Ze had afgesproken bij een winkelcentrum, ontmoeten elkaar. Ze zag er echt heel mooi uit met een jurk en sierraden, dus voor haar was het duidelijk ook een date. Ik stel voor om de zonsondergang te gaan kijken bij een dam in de buurt. Zij reageert niet heel enthousiast dus ik verander het snel naar wat gaan drinken binnen.

Zodoende komen we aan, bestel voor haar en mij. Ging wel goed, ze stelde voor naar een mooie toeristische plek te gaan die in mijn stad was na de koffie.

We rijden een stukje nogsteeds gezellig, parkeer bij mijn huis en zeg dat ik even de boodschappen boven moet leggen. Ze loopt mee maar blijft bij de entree staan en zegt dat ze buiten wacht, ik zeg dat ik binnen 5 minuten terug ben.

Ik kom terug en ze is aan het bellen, ze hangt op en zegt dat er een noodgeval is thuis en dat ze weg moet. Ik stel voor om haar af te zetten maar ze pakt de bus wel en stelt voor dat ik meeloop.

Ik ben best wel bedroeft toen ze mij vertelde dat ze wegmoest, het sloeg werkelijk in als een bom.

Ik loop met haar mee en ze zegt dat ze me wel nog eens wilt zien maar dat er nu iets aan de hand is, ik zeg dat ik het jammer vind dat ze gaat maar het begrijp. Ik probeer haar hand vast te pakken terwijl ik zeg dat ik graag nog wat meer tijd met haar wil besteden, die ze niet terug vastpakt.

We komen bij de bushalte aan en zeggen faarwel, ik loop naar het strand. Boos op mijzelf, vloekend.

Kleine zenuwinzinking gehad thuis en nu weer wat rustiger omdat ik van mij af heb kunnen typen.

HELP WAAR GING HET MIS?????????
pi_206412746
Ze heeft Dahmer gekeken en je huis stonk.
pi_206412773
Vermoed je dat ze een nep-noodgeval-belletje had afgesproken met een vriendin?
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_206412821
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 oktober 2022 20:42 schreef Stillemeneer het volgende:

We rijden een stukje nogsteeds gezellig, parkeer bij mijn huis en zeg dat ik even de boodschappen boven moet leggen. Ze loopt mee maar blijft bij de entree staan en zegt dat ze buiten wacht, ik zeg dat ik binnen 5 minuten terug ben.

Wat is dit voor rare move. Probeerde je haar naar binnen te lokken ofzo? Het verbaast me dat ze er überhaupt nog stond toen je terugkwam ;(

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-10-2022 20:53:43 ]
pi_206412875
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 oktober 2022 20:53 schreef Heph844 het volgende:

[..]
Wat is dit voor rare move. Probeerde je haar naar binnen te lokken ofzo? Het verbaast me dat ze er überhaupt nog stond toen je terugkwam ;(
Ik woon 21hoog en heb echt een heel mooi uitzicht vanaf het balkon recht langs de drukste uitgaansstraat van de stad. Is het bezichtigen waard.. dacht ik althans.

Was niet echt lokken maar mi casa is su casa toch? En dan is die drempel ook lager voor vannacht.

Sowieso waren er al plannen voor de maaltijd dus lang boven blijven of direct het bed induiken was niet terspraken.
pi_206412881
Joh, kan zoveel zijn.

Niet druk over maken. Gewoon ff helemaal -niets- doen.
Mocht zij oprechte interesse hebben, dan hoor je t wel. De bal ligt bij haar. (als er uberhaupt nog gespeeld word)
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_206412890
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2022 20:59 schreef Het_Bokje het volgende:
Joh, kan zoveel zijn.

Niet druk over maken. Gewoon ff helemaal -niets- doen.
Mocht zij oprechte interesse hebben, dan hoor je t wel. De bal ligt bij haar. (als er uberhaupt nog gespeeld word)
Ze was echt heel mooi dus deze doet pijn.
pi_206412894
Ten eerste was de afspraak een drankje en jij wil plots de zonsondergang gaan bekijken.
Ten tweede kiest ze bewust een toeristische plaats dus ze vertrouwt je niet (en terecht, je bent een vreemde).
Ten derde rij jij naar je thuis voor boodschappen af te zetten (Wtf :') ), hoe denk je dat zo een move overkomt?

Dus ja...
Daarom.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lenny77 op 22-10-2022 21:28:20 ]
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_206412899
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2022 20:49 schreef Akathisia het volgende:
Vermoed je dat ze een nep-noodgeval-belletje had afgesproken met een vriendin?
Dat zou slim zijn
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_206412911
Er was geen klik...

Echt, lekker jezelf maken.
  Moderator zaterdag 22 oktober 2022 @ 21:01:51 #11
441859 crew  Lenny77
pi_206412913
Ik lees nu pas dat stuk van het 21e verdiep en het uitzicht..

Je begrijpt toch dat dit allemaal shit moves zijn?
Ik was ook weg gelopen.
pi_206412954
Tja, als 2 pogingen om in het openbaar samen te zijn 'geblokkeerd' worden, dan snap ik dat wel.

Waarom heb je haar specifieke voorstel om ergens heen te gaan niet geaccepteerd/gevolgd?
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_206412963
Heeft ze een foto of webcam gesprek met je gehad voor je haar ontmoette?
pi_206413046
Ik weet zelf niet eens of je sarcastisch bent of het echt meent.. De zonsondergang willen zien op een eerste date?

Ook dit 'ik had gister gezopen dus deed vandaag rustig aan. Huis opgeruimd, was gedaan, keer gaan zwemmen.'.

Je zal het wel goed bedoelen en echt niet begrijpen maar je klinkt voor mij als een persoon die het leven iets te gemakkelijk neemt en er vervolgens niet mee kan omgaan als ie een keer een tegenslag heeft..
pi_206413062
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 oktober 2022 21:00 schreef Lenny77 het volgende:
Ten eerste was de afspraak een drankje en jij wil plots de zonsondergang geen bekijken.
Ten tweede kiest ze bewust een toeristische plaats dus ze vertrouwt je niet (en terecht, je bent een vreemde).
Ten derde rij jij naar je thuis voor boodschappen af te zetten (Wtf :') ), hoe denk je dat zo een move overkomt?

Dus ja...
Daarom.
1.
Die zonsondergang refereerde naar ons eerste gesprek, ze gaf aan niet van feestje te houden en de natuur meer te waarderen.

2.
Dit puntje is iets algemeens vrouwen denken altijd dat iedere vreemde man een verkrachtende seriemoordenaar is. Waarom geen idee. Je krijgt 20+jaar voor moord en een vrouw verkrachten gaat moeilijk als je in een fucking woontoren woont langs het centrum ze hoeft maar 1x te gillen.

3.
Ik weet niet beter dat ik daar parkeer, ik woon hier toch? Dat was tevens besproken de wandeling naar die plek was 15minuten over de boulevard. Ik zeg de nacht is jong we moeten wat te doen hebben misschien wat eten/drinken onderweg waar ze mee instemden.
pi_206413085
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2022 21:04 schreef Het_Bokje het volgende:
Tja, als 2 pogingen om in het openbaar samen te zijn 'geblokkeerd' worden, dan snap ik dat wel.

Waarom heb je haar specifieke voorstel om ergens heen te gaan niet geaccepteerd/gevolgd?
Deed ik wel maar daar kan je niet parkeren, is helemaal in het centrum kliff die op de zee uitloopt. Ik stelde voor bij mij te parkeren en over de boulevard 15 minuten te lopen waar mee ingestemd werd.
pi_206413102
Soms gaan mensen akkoord met zaken om er maar gemakkelijk vanaf te zijn in de hoop dat ze daarna terug naar huis kunnen gaan..

Ook weer zoiets als dit 'vrouwen denken altijd dat iedere vreemde man een verkrachtende seriemoordenaar is. '

Dit is toch een vrij zorgelijke uitlating aangezien als je echt nadenkt je wel weet dat dit niet waar is..?

Misschien even wat tijd voor jezelf nemen
pi_206413110
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2022 21:09 schreef Muurbloem2001 het volgende:
Ik weet zelf niet eens of je sarcastisch bent of het echt meent.. De zonsondergang willen zien op een eerste date?

Ook dit 'ik had gister gezopen dus deed vandaag rustig aan. Huis opgeruimd, was gedaan, keer gaan zwemmen.'.

Je zal het wel goed bedoelen en echt niet begrijpen maar je klinkt voor mij als een persoon die het leven iets te gemakkelijk neemt en er vervolgens niet mee kan omgaan als ie een keer een tegenslag heeft..
Misschien sta ik anders in het leven, ik haal er graag alles uit wat er in zit, en leef iedere dag alsof het mijn laatste is.

Ik heb op vrijwel alle vlakken geluk en succes behalven de liefde.
pi_206413180
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2022 21:13 schreef Stillemeneer het volgende:

[..]
Misschien sta ik anders in het leven, ik haal er graag alles uit wat er in zit, en leef iedere dag alsof het mijn laatste is.

Ik heb op vrijwel alle vlakken geluk en succes behalven de liefde.
Ik heb er geen moeite mee om te geloven dat je bijvoorbeeld een goede baan hebt, leuke familie etc. Dat wens ik jou alleen maar toe, je lijkt me geen persoon die met opzet slecht is of reageert ofzo..

Maar zelfs wat je hier nu weer zegt is toch wel een reden tot zorg.. Die vrouw voelde zich waarschijnlijk onveilig gezien wat je hier typt.. of je je dat beseft/begrijpt of niet.. Daarom ging ze weg. Wat er exact mis ging is niet echt te achterhalen voor ons denk ik vanwege het gebrek aan informatie niet waar.. Maar ik hoop dat je wel een beetje voorzichtig in de toekomst bent wat dit betreft.

Het lijkt voor mij alsof je autisme hebt en alles letterlijk neemt. Dus als een vrouw er ongemakkelijk in meegaat om met jou mee te gaan terwijl je je boodschappen weg wil brengen zit zij te beredeneren hoe ze uit de situatie te komen zonder onbeschoft over te komen.. Dan gaan ze een smoesje verzinnen die veilig is voor hen en niet al te kwetsend voor jou..

Maar jij kan het dan weer niet aan elkaar knopen omdat ze dus een smoesje gebruikte. Die meid moet je nooit meer benaderen trouwens is wat ik wil zeggen. Haar is niks te verwijten, zij is gewoon een goed persoon. Ik hoop dat je je dat beseft ondanks de afwijzing
  Moderator zaterdag 22 oktober 2022 @ 21:22:28 #20
441859 crew  Lenny77
pi_206413238
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2022 21:10 schreef Stillemeneer het volgende:

[..]
1.
Die zonsondergang refereerde naar ons eerste gesprek, ze gaf aan niet van feestje te houden en de natuur meer te waarderen.

2.
Dit puntje is iets algemeens vrouwen denken altijd dat iedere vreemde man een verkrachtende seriemoordenaar is. Waarom geen idee. Je krijgt 20+jaar voor moord en een vrouw verkrachten gaat moeilijk als je in een fucking woontoren woont langs het centrum ze hoeft maar 1x te gillen.

3.
Ik weet niet beter dat ik daar parkeer, ik woon hier toch? Dat was tevens besproken de wandeling naar die plek was 15minuten over de boulevard. Ik zeg de nacht is jong we moeten wat te doen hebben misschien wat eten/drinken onderweg waar ze mee instemden.
Nou ok.. je begrijpt er dus niets van.
Je vraagt hier naar waarom het mis gaat, een deel van de vrouwelijke users zegt je waarom en jij weerlegt dat.
Veel succes met je volgende dates!

Je gaat het nodig hebben

(en over punt 2: als je zo makkelijk denkt dan begrijp je er ECHT niets van... )
  Moderator zaterdag 22 oktober 2022 @ 21:28:00 #21
441859 crew  Lenny77
pi_206413317
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2022 21:10 schreef Stillemeneer het volgende:

3.
Dat je daar parkeert is het probleem niet. Dat je naar boven wil om boodschappen af te zetten (nogmaals: :') dat zijn toch geen dingen die je met een date combineert) en waarschijnlijk nog heb gezegd: "wil je niet mee, ik heb een fantastisch uitzicht boven?" Wat vast waar zal zijn en je zal vast enkel goede bedoelingen hebben maar ze is al voorbij een paar red flags gelopen bij je: deze red flag was de druppel.
Het is zeker niet dat elke vreemde een verkrachtende gek is, maar jij moet maar net die gek zijn en zij kent je niet. Waarom is dit zo moeilijk om te begrijpen??
pi_206413342
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2022 21:19 schreef Muurbloem2001 het volgende:

[..]
Ik heb er geen moeite mee om te geloven dat je bijvoorbeeld een goede baan hebt, leuke familie etc. Dat wens ik jou alleen maar toe, je lijkt me geen persoon die met opzet slecht is of reageert ofzo..

Maar zelfs wat je hier nu weer zegt is toch wel een reden tot zorg.. Die vrouw voelde zich waarschijnlijk onveilig gezien wat je hier typt.. of je je dat beseft/begrijpt of niet.. Daarom ging ze weg. Wat er exact mis ging is niet echt te achterhalen voor ons denk ik vanwege het gebrek aan informatie niet waar.. Maar ik hoop dat je wel een beetje voorzichtig in de toekomst bent wat dit betreft.

Het lijkt voor mij alsof je autisme hebt en alles letterlijk neemt. Dus als een vrouw er ongemakkelijk in meegaat om met jou mee te gaan terwijl je je boodschappen weg wil brengen zit zij te beredeneren hoe ze uit de situatie te komen zonder onbeschoft over te komen.. Dan gaan ze een smoesje verzinnen die veilig is voor hen en niet al te kwetsend voor jou..

Maar jij kan het dan weer niet aan elkaar knopen omdat ze dus een smoesje gebruikte. Die meid moet je nooit meer benaderen trouwens is wat ik wil zeggen. Haar is niks te verwijten, zij is gewoon een goed persoon. Ik hoop dat je je dat beseft ondanks de afwijzing
Ik snap zeker dat ze nerveus kan worden door met een jonge mee naar binnen te gaan. Maar ik had oprecht geen kwaad in de zin of romantiek.

Ik woon echtwel vrij luxe en wou haar het laten zien, mocht ze niet meewillen had ik ook rekening mee gehouden. Moest ik alsnog de boodschappen binnen brengen. (Halo zij spreekt bij een winkelcentrum af) ik haal even de boodschappen, was ook spul dat in de vriezer moest.

Ik zou hooguit haar proberen te zoenen als we de boulevard hadden afgelopen en we bij het uitzichtpunt waren.

Dat besef ik mij zeker, maar het is toch niet dat ik aandring dat ze naar binnen moet? En ik begrijp zeker dat het een smoesje was, ik begrijp ook goed dat het daar mis gaat maar ik snap niet waarom. Ik drong niet aan en tot op dat moment ging het in mijn beleving goed.
pi_206413382
De OP zit vol rode vlaggen. Als dit de gebruikelijke modus operandus is, is het jiet gek dat je dates niet lekker lopen.

Je OP ademt volledig dat je seks wil, dat je daarop aanstuurt, en dat je op geen enkele manier begrip op kunt brengen voor de manier waarop vrouwen voorzichtig zijn. Moeten zijn, om veilig te blijven.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_206413405
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2022 21:29 schreef Stillemeneer het volgende:

[..]
Ik snap zeker dat ze nerveus kan worden door met een jonge mee naar binnen te gaan. Maar ik had oprecht geen kwaad in de zin of romantiek.

Ik woon echtwel vrij luxe en wou haar het laten zien, mocht ze niet meewillen had ik ook rekening mee gehouden. Moest ik alsnog de boodschappen binnen brengen. (Halo zij spreekt bij een winkelcentrum af) ik haal even de boodschappen, was ook spul dat in de vriezer moest.

Ik zou hooguit haar proberen te zoenen als we de boulevard hadden afgelopen en we bij het uitzichtpunt waren.

Dat besef ik mij zeker, maar het is toch niet dat ik aandring dat ze naar binnen moet? En ik begrijp zeker dat het een smoesje was, ik begrijp ook goed dat het daar mis gaat maar ik snap niet waarom. Ik drong niet aan en tot op dat moment ging het in mijn beleving goed.
Heb je alcohol gehad op dit moment? Dat vraag ik vanwege je taalfouten in meerder reacties. Als dat het geval is dan is het wellicht beter om morgen hier verder over te praten, geen mening ofzo die ik daar verder aan koppel, gewoon een vraag
pi_206413409
Daten en boodschappen doen is ook een vreemde combinatie.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')