Wat is dit voor rare move. Probeerde je haar naar binnen te lokken ofzo? Het verbaast me dat ze er überhaupt nog stond toen je terugkwamquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:42 schreef Stillemeneer het volgende:
We rijden een stukje nogsteeds gezellig, parkeer bij mijn huis en zeg dat ik even de boodschappen boven moet leggen. Ze loopt mee maar blijft bij de entree staan en zegt dat ze buiten wacht, ik zeg dat ik binnen 5 minuten terug ben.
Ik woon 21hoog en heb echt een heel mooi uitzicht vanaf het balkon recht langs de drukste uitgaansstraat van de stad. Is het bezichtigen waard.. dacht ik althans.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:53 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Wat is dit voor rare move. Probeerde je haar naar binnen te lokken ofzo? Het verbaast me dat ze er überhaupt nog stond toen je terugkwam
Ze was echt heel mooi dus deze doet pijn.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:59 schreef Het_Bokje het volgende:
Joh, kan zoveel zijn.
Niet druk over maken. Gewoon ff helemaal -niets- doen.
Mocht zij oprechte interesse hebben, dan hoor je t wel. De bal ligt bij haar. (als er uberhaupt nog gespeeld word)
Dat zou slim zijnquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:49 schreef Akathisia het volgende:
Vermoed je dat ze een nep-noodgeval-belletje had afgesproken met een vriendin?
1.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:00 schreef Lenny77 het volgende:
Ten eerste was de afspraak een drankje en jij wil plots de zonsondergang geen bekijken.
Ten tweede kiest ze bewust een toeristische plaats dus ze vertrouwt je niet (en terecht, je bent een vreemde).
Ten derde rij jij naar je thuis voor boodschappen af te zetten (Wtf), hoe denk je dat zo een move overkomt?
Dus ja...
Daarom.
Deed ik wel maar daar kan je niet parkeren, is helemaal in het centrum kliff die op de zee uitloopt. Ik stelde voor bij mij te parkeren en over de boulevard 15 minuten te lopen waar mee ingestemd werd.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:04 schreef Het_Bokje het volgende:
Tja, als 2 pogingen om in het openbaar samen te zijn 'geblokkeerd' worden, dan snap ik dat wel.
Waarom heb je haar specifieke voorstel om ergens heen te gaan niet geaccepteerd/gevolgd?
Misschien sta ik anders in het leven, ik haal er graag alles uit wat er in zit, en leef iedere dag alsof het mijn laatste is.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:09 schreef Muurbloem2001 het volgende:
Ik weet zelf niet eens of je sarcastisch bent of het echt meent.. De zonsondergang willen zien op een eerste date?
Ook dit 'ik had gister gezopen dus deed vandaag rustig aan. Huis opgeruimd, was gedaan, keer gaan zwemmen.'.
Je zal het wel goed bedoelen en echt niet begrijpen maar je klinkt voor mij als een persoon die het leven iets te gemakkelijk neemt en er vervolgens niet mee kan omgaan als ie een keer een tegenslag heeft..
Ik heb er geen moeite mee om te geloven dat je bijvoorbeeld een goede baan hebt, leuke familie etc. Dat wens ik jou alleen maar toe, je lijkt me geen persoon die met opzet slecht is of reageert ofzo..quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:13 schreef Stillemeneer het volgende:
[..]
Misschien sta ik anders in het leven, ik haal er graag alles uit wat er in zit, en leef iedere dag alsof het mijn laatste is.
Ik heb op vrijwel alle vlakken geluk en succes behalven de liefde.
Nou ok.. je begrijpt er dus niets van.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:10 schreef Stillemeneer het volgende:
[..]
1.
Die zonsondergang refereerde naar ons eerste gesprek, ze gaf aan niet van feestje te houden en de natuur meer te waarderen.
2.
Dit puntje is iets algemeens vrouwen denken altijd dat iedere vreemde man een verkrachtende seriemoordenaar is. Waarom geen idee. Je krijgt 20+jaar voor moord en een vrouw verkrachten gaat moeilijk als je in een fucking woontoren woont langs het centrum ze hoeft maar 1x te gillen.
3.
Ik weet niet beter dat ik daar parkeer, ik woon hier toch? Dat was tevens besproken de wandeling naar die plek was 15minuten over de boulevard. Ik zeg de nacht is jong we moeten wat te doen hebben misschien wat eten/drinken onderweg waar ze mee instemden.
Dat je daar parkeert is het probleem niet. Dat je naar boven wil om boodschappen af te zetten (nogmaals:quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:10 schreef Stillemeneer het volgende:
3.
Ik weet niet beter dat ik daar parkeer, ik woon hier toch? Dat was tevens besproken de wandeling naar die plek was 15minuten over de boulevard. Ik zeg de nacht is jong we moeten wat te doen hebben misschien wat eten/drinken onderweg waar ze mee instemden.
Ik snap zeker dat ze nerveus kan worden door met een jonge mee naar binnen te gaan. Maar ik had oprecht geen kwaad in de zin of romantiek.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:19 schreef Muurbloem2001 het volgende:
[..]
Ik heb er geen moeite mee om te geloven dat je bijvoorbeeld een goede baan hebt, leuke familie etc. Dat wens ik jou alleen maar toe, je lijkt me geen persoon die met opzet slecht is of reageert ofzo..
Maar zelfs wat je hier nu weer zegt is toch wel een reden tot zorg.. Die vrouw voelde zich waarschijnlijk onveilig gezien wat je hier typt.. of je je dat beseft/begrijpt of niet.. Daarom ging ze weg. Wat er exact mis ging is niet echt te achterhalen voor ons denk ik vanwege het gebrek aan informatie niet waar.. Maar ik hoop dat je wel een beetje voorzichtig in de toekomst bent wat dit betreft.
Het lijkt voor mij alsof je autisme hebt en alles letterlijk neemt. Dus als een vrouw er ongemakkelijk in meegaat om met jou mee te gaan terwijl je je boodschappen weg wil brengen zit zij te beredeneren hoe ze uit de situatie te komen zonder onbeschoft over te komen.. Dan gaan ze een smoesje verzinnen die veilig is voor hen en niet al te kwetsend voor jou..
Maar jij kan het dan weer niet aan elkaar knopen omdat ze dus een smoesje gebruikte. Die meid moet je nooit meer benaderen trouwens is wat ik wil zeggen. Haar is niks te verwijten, zij is gewoon een goed persoon. Ik hoop dat je je dat beseft ondanks de afwijzing
Heb je alcohol gehad op dit moment? Dat vraag ik vanwege je taalfouten in meerder reacties. Als dat het geval is dan is het wellicht beter om morgen hier verder over te praten, geen mening ofzo die ik daar verder aan koppel, gewoon een vraagquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:29 schreef Stillemeneer het volgende:
[..]
Ik snap zeker dat ze nerveus kan worden door met een jonge mee naar binnen te gaan. Maar ik had oprecht geen kwaad in de zin of romantiek.
Ik woon echtwel vrij luxe en wou haar het laten zien, mocht ze niet meewillen had ik ook rekening mee gehouden. Moest ik alsnog de boodschappen binnen brengen. (Halo zij spreekt bij een winkelcentrum af) ik haal even de boodschappen, was ook spul dat in de vriezer moest.
Ik zou hooguit haar proberen te zoenen als we de boulevard hadden afgelopen en we bij het uitzichtpunt waren.
Dat besef ik mij zeker, maar het is toch niet dat ik aandring dat ze naar binnen moet? En ik begrijp zeker dat het een smoesje was, ik begrijp ook goed dat het daar mis gaat maar ik snap niet waarom. Ik drong niet aan en tot op dat moment ging het in mijn beleving goed.
Ja daar ging het mis klopt, maar ik snap niet waarom. Ik bedoel ik accepteer het dat ze niet meewilt direct, geen 2x gevraagd. Ja die boodschappen, ze spreekt af bij een winkelcentrum ik had wat spul dat in de vriezer moest. En wat waren de eerdere red flags dan? En hoezo überhaupt red flags? Ik wou haar enkel mooie dingen laten zien.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:28 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dat je daar parkeert is het probleem niet. Dat je naar boven wil om boodschappen af te zetten (nogmaals:dat zijn toch geen dingen die je met een date combineert) en waarschijnlijk nog heb gezegd: "wil je niet mee, ik heb een fantastisch uitzicht boven?" Wat vast waar zal zijn en je zal vast enkel goede bedoelingen hebben maar ze is al voorbij een paar red flags gelopen bij je: deze red flag was de druppel.
Het is zeker niet dat elke vreemde een verkrachtende gek is, maar jij moet maar net die gek zijn en zij kent je niet. Waarom is dit zo moeilijk om te begrijpen??
Nee wel emotioneel, zit niet echt op de spellingcontrole in mijn reacties.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:33 schreef Muurbloem2001 het volgende:
[..]
Heb je alcohol gehad op dit moment? Dat vraag ik vanwege je taalfouten in meerder reacties. Als dat het geval is dan is het wellicht beter om morgen hier verder over te praten, geen mening ofzo die ik daar verder aan koppel, gewoon een vraag
Vind je het zelf raar als iemand zou zeggen dat je niet normaal nadenkt en wat te ver van de werkelijkheid af zou staan?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:33 schreef Stillemeneer het volgende:
[..]
Ja daar ging het mis klopt, maar ik snap niet waarom. Ik bedoel ik accepteer het dat ze niet meewilt direct, geen 2x gevraagd. Ja die boodschappen, ze spreekt af bij een winkelcentrum ik had wat spul dat in de vriezer moest. En wat waren de eerdere red flags dan? En hoezo überhaupt red flags? Ik wou haar enkel mooie dingen laten zien.
Ik snap wel dat dat het geval is als je een mafkees treft maar ik ben gewoon een simpele boomknuffelde blower in mijn vrije tijd. Ik vind nou niet dat ik een aggresief aura heb. Seks is leuk maar het gaat mij meer om de intimiteit, samen eten, wat moois zien, klein cadeautje kopen onderweg. En als een mooie dag/avond uitloopt op seks dan is dit toch fijn voor beide partijen? Ik ben gewoon een hopeloze romanticus.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:31 schreef miss_sly het volgende:
De OP zit vol rode vlaggen. Als dit de gebruikelijke modus operandus is, is het jiet gek dat je dates niet lekker lopen.
Je OP ademt volledig dat je seks wil, dat je daarop aanstuurt, en dat je op geen enkele manier begrip op kunt brengen voor de manier waarop vrouwen voorzichtig zijn. Moeten zijn, om veilig te blijven.
Red flag: date om 18.40, 40 minuten met de bus, suggereert dat er een overnachting mogelijk is. Echt, hoe dan?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:33 schreef Stillemeneer het volgende:
[..]
Ja daar ging het mis klopt, maar ik snap niet waarom. Ik bedoel ik accepteer het dat ze niet meewilt direct, geen 2x gevraagd. Ja die boodschappen, ze spreekt af bij een winkelcentrum ik had wat spul dat in de vriezer moest. En wat waren de eerdere red flags dan? En hoezo überhaupt red flags? Ik wou haar enkel mooie dingen laten zien.
Nee, mijn denkwijze is anders als de meeste. Echter sta ik wel met beiden benen op de aarde hoor. Als dat niet het geval zou zijn zou ik niet dezelfde resultaten boeken.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:35 schreef Muurbloem2001 het volgende:
[..]
Vind je het zelf raar als iemand zou zeggen dat je niet normaal nadenkt en wat te ver van de werkelijkheid af zou staan?
Oke dus met je beide benen op de aarde, zij voelt zich blijkbaar erg ongemakkelijk ongeacht je denkwijze en resultaten.. dus je laat haar verder met rust toch?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:41 schreef Stillemeneer het volgende:
[..]
Nee, mijn denkwijze is anders als de meeste. Echter sta ik wel met beiden benen op de aarde hoor. Als dat niet het geval zou zijn zou ik niet dezelfde resultaten boeken.
Zij zocht veiligheid en openbaarheid op --> dit had je al moeten kunnen aanvoelen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:33 schreef Stillemeneer het volgende:
[..]
Nou dit heeft wel geholpen, ben veel kalmer als een uur geleden was net nog rondjes aan het ijsberen hyperventilerend, tegen muren slaan dingen omtrappend. Dus lekker typen johquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:40 schreef Muurbloem2001 het volgende:
Nou ja vandaar mijn laatste vraag.
Je geeft aan dat je emotioneel bent. Je weet dan van jezelf ook wel dat je andere vragen stelt en antwoorden geeft dan je zou doen als je niet emotioneel bent toch?
Dus ga iets leuks doen, of slapen, en dan morgen een nieuwe dag om te reageren..
En vind je dat wel een gezonde reactie op het gebeurde?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:42 schreef Stillemeneer het volgende:
[..]
Nou dit heeft wel geholpen, ben veel kalmer als een uur geleden was net nog rondjes aan het ijsberen hyperventilerend, tegen muren slaan dingen omtrappend. Dus lekker typen joh
Down to earth, relaxte boomknuffelaar???quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:42 schreef Stillemeneer het volgende:
[..]
Nou dit heeft wel geholpen, ben veel kalmer als een uur geleden was net nog rondjes aan het ijsberen hyperventilerend, tegen muren slaan dingen omtrappend. Dus lekker typen joh
Toen ik lurkte leek je echt juist relaxt en objectief/denkend. Jammer om te horen dat je blijkbaar zo uit je slof kan schieten. Ook voor jouzelf. Lenny heeft gewoon gelijk met wat ze zegt in haar reacties dus ik zou die morgen (of de komende dagen) nog wel extra herlezen. Niet om anderen geen krediet te geven.. iedereen deed het prima.. Jij zit gewoon heel erg in jouw eigen wereld en wil die ten koste van alles op die manier behouden zo lijkt het voor mij.. kritiek is welkom maar overal heb je een weerwoord voor wat in de praktijk niet logisch is..quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:42 schreef Stillemeneer het volgende:
[..]
Wat gebeurt er op zaterdagavond?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Red flag: date om 18.40, 40 minuten met de bus, suggereert dat er een overnachting mogelijk is. Echt, hoe dan?
Red flag: je wil meteen met haar ergens heen met z’n tweeën ipv gewoon wat onder de mensen gaan drinken.
Red flag: je moet boodschappen naar huis brengen. Kom op, hoe kom je erbij? Bovendien wilde je eerst al meteen naar de boulevard, maar nu moeten ineens boodschappen in de vriezer. En waar er is afgesproken maakt niet uit. Je combineert boodschappen doen niet met een date.
Volgende eerste date zou ik het gewoon basic houden. Ergens afspreken om iets te drinken, proberen haar te leren kennen, beetje flirten, kijken of de vonk overslaat. En dat is het, meer niet. Die romantiek komt vanzelf wel, je hoeft de eerste date echt nog geen zonsondergang te bekijken samen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:38 schreef Stillemeneer het volgende:
[..]
Ik snap wel dat dat het geval is als je een mafkees treft maar ik ben gewoon een simpele boomknuffelde blower in mijn vrije tijd. Ik vind nou niet dat ik een aggresief aura heb. Seks is leuk maar het gaat mij meer om de intimiteit, samen eten, wat moois zien, klein cadeautje kopen onderweg. En als een mooie dag/avond uitloopt op seks dan is dit toch fijn voor beide partijen? Ik ben gewoon een hopeloze romanticus.
Wat zijn de roode vlaggen dan? Die volg ik niet helemaal. Dat ik de zonsondergang wil kijken?
Je had haar nog nooit ontmoet en je calculeert al in dat blijven slapen een optie is. Niet doen! Dat voelt zij wel aan, en dat geeft al een slechte vibe aan de ontmoeting.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:47 schreef Stillemeneer het volgende:
[..]
Wat gebeurt er op zaterdagavond?
In iedergeval zondagmorgen worden mensen dan niet vaak in hun eigen bed wakker.
Ja ik had dat in gedachten, dacht dat dat mooier/bijzonderder zou zijn als koffie drinken in een winkelcentrum.
Die boodschappen moesten gewoon is praktisch en waarom ook niet, we zijn toch mensen? Ik snap dat je een boertje inslikt of niet gaat rufte op een eerste date. Maar spullen in de woning leggen? Boeie?
Nu walgelijk is niet waar... gewoon een onveilig gevoel, gestart vanuit goede bedoelingen maar zeer slecht uitgevoerd.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:49 schreef Muurbloem2001 het volgende:
Je wou gewoon sex in je woning en vindt het vervelend om te weten dat een vrouw je walgelijk vindt, zo lijkt het voor mij
Ik heb ook gevoel in men flikker, zojuist storten mijn wereld een beetje in. Als het waren het tapijt onder mijn voeten vandaan getrokken.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:46 schreef Muurbloem2001 het volgende:
[..]
Toen ik lurkte leek je echt juist relaxt en objectief/denkend. Jammer om te horen dat je blijkbaar zo uit je slof kan schieten. Ook voor jouzelf. Lenny heeft gewoon gelijk met wat ze zegt in haar reacties dus ik zou die morgen (of de komende dagen) nog wel extra herlezen. Niet om anderen geen krediet te geven.. iedereen deed het prima.. Jij zit gewoon heel erg in jouw eigen wereld en wil die ten koste van alles op die manier behouden zo lijkt het voor mij.. kritiek is welkom maar overal heb je een weerwoord voor wat in de praktijk niet logisch is..
Ow nu weet jij wat die meid voelde :p Als vrouw zou ik er wel van walgen als een man mij op die manier probeerde te verleidden denk ik vandaar dat ik het zo meldde. Maar misschien niet iedereen inderdaad. Misschien gewoon een onveilig gevoel.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:50 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nu walgelijk is niet waar... gewoon een onveilig gevoel, gestart vanuit goede bedoelingen maar zeer slecht uitgevoerd.
Al drie weken droog? Och arme ziel. Wat een trut dat ze je niet voldoende vertrouwde en zich veilig en fijn voelde en geen seks met je wilde.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:51 schreef Stillemeneer het volgende:
[..]
Ik heb ook gevoel in men flikker, zojuist storten mijn wereld een beetje in. Als het waren het tapijt onder mijn voeten vandaan getrokken.
Ik sta al 3 weken droog, heb het wel honderd keer geprobeerd de afgelopen 3 weken alleen maar blauwtjes eindelijk een date en die verneuk ik binnen een uur.
Echt gehoopt dat dit wel goed zou gaan maar helaas.
Stop met te willen scoren (net zoals in je nummer-scoren topic) en begin eens gewoon met mensen te leren kennen zoals het hoort. Vrouwen voelen dit aan.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:51 schreef Stillemeneer het volgende:
Ik sta al 3 weken droog, heb het wel honderd keer geprobeerd de afgelopen 3 weken alleen maar blauwtjes eindelijk een date en die verneuk ik binnen een uur.
Wat een ramp zeg.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:51 schreef Stillemeneer het volgende:
[..]
Ik heb ook gevoel in men flikker, zojuist storten mijn wereld een beetje in. Als het waren het tapijt onder mijn voeten vandaan getrokken.
Echt gehoopt dat dit wel goed zou gaan maar helaas.
Ook alle afwas etc. maar gedaan omdat hij had voorbereid dat zij naar zijn huis zou gaan, die boodschappen naar boven brengen is ook niet ongepland. @Stillemeneer wat voor een persoon ben jij? Echt mensen op de eerste date naar je woning lokken voor seks dus en dan er drama over maken als het niet lukt als een klein jankend kind. Dicht bij zedendeliquentquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:08 schreef Viv het volgende:
De zonsondergang willen zien op de eerste date, met iemand die je nog nooit ontmoet hebt.Had je haar ook alvast uitgenodigd voor de brunch met je ouders aanstaande zondag?
![]()
En dat van die boodschappen is Echt Heel Raar. Een date is niet het juiste moment om praktisch ingesteld te zijn. Anders zou zij wel komen opdagen zonder make-up, in een joggingbroek en op sneakers.![]()
En het dan ook nog zo manoeuvreren dat ze kan kiezen tussen alleen buiten wachten, of met een onbekende man mee naar boven.Denk je echt dat ze gezwicht zou zijn voor je mooie uitzicht? Er hangt seks in de lucht, of niet. En in dit geval duidelijk niet.
Het pleit voor haar dat ze was blijven wachten om vervolgens met een smoes te vertrekken, ik was gewoon vertrokken terwijl jij je diepvriesgroenten stond te redden.
Nou nee, ik denk eigenlijk oprecht dat hij het allemaal wel goed bedoelde...quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:14 schreef Muurbloem2001 het volgende:
[..]
Ook alle afwas etc. maar gedaan omdat hij had voorbereid dat zij naar zijn huis zou gaan, die boodschappen naar boven brengen is ook niet ongepland. @:stillemeneer wat voor een persoon ben jij?
Oke leuk dat je dat denkt maar niks wijst erop dat hij het allemaal wel goed bedoelde..quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:18 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nou nee, ik denk eigenlijk oprecht dat hij het allemaal wel goed bedoelde...
Ik denk dat hij gewoon heel erg vanuit zichzelf denkt waar alles veilig en mooi is en lala-land enz enz en niet beseft dat anderen net wat voorzichtiger zijn. En dat praktische zaakjes zoals winkelen op een date en romantische ideeën voorstellen eigenlijk raar overkomen op een totale vreemde.
Een beetje wereldvreemd wel. Vooral dat "ik zou haar niks aandoen want daar krijg je zo 20 jaar voor en 1 gil en iedereen hoort het".quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:18 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nou nee, ik denk eigenlijk oprecht dat hij het allemaal wel goed bedoelde...
Ik denk dat hij gewoon heel erg vanuit zichzelf denkt waar alles veilig en mooi is en lala-land enz enz en niet beseft dat anderen net wat voorzichtiger zijn. En dat praktische zaakjes zoals winkelen op een date en romantische ideeën voorstellen eigenlijk raar overkomen op een totale vreemde.
Ja, net of het een recht is wat je verdiend van een ander...quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:22 schreef ZarB het volgende:
Dat hij klaagt over 3 weken droog staan pleit ook niet echt voor zijn goede bedoelingen.
Gewoon seks willen is geen misdaad he.. genoeg mannen (en vrouwen) die gewoon seks willen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:20 schreef Muurbloem2001 het volgende:
[..]
Oke leuk dat je dat denkt maar niks wijst erop dat hij het allemaal wel goed bedoelde..
Laten we mensen vooral eerst maar beschermen in plaats van aannames te doen. Alles wijst erop dat hij geen goede intenties had, gewoon seks wilde, en achteraf erover klaagt dat het niet gelukt is.
Jij lijkt ook wat cue's te missen.. dat bedoel ik niet beledigend.. eerlijk waar niet. Maar het is zo duidelijk wat hier gaande is voor mij en sommige anderenquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:24 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Gewoon seks willen is geen misdaad he.. genoeg mannen (en vrouwen) die gewoon seks willen.
Je moet het alleen net wat menselijker aanpakken en ook wat gezonder omgaan met een niet lukken hiervan.
En er niet vanuit gaan dat de ander ook automatisch gewoon seks wil.
Ik denk het niet.. ik lees eerder het verhaal van een nogal onervaren jongen met lompe pogingen en iets te veel testosteron in zijn lijf.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:26 schreef Muurbloem2001 het volgende:
[..]
Jij lijkt ook wat cue's te missen.. dat bedoel ik niet beledigend.. eerlijk waar niet. Maar het is zo duidelijk wat hier gaande is voor mij en sommige anderen
Wat is dan het juiste advies?quote:
Hij kan een heleboel vrouwen bellen in ieder geval.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:33 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Wat is dan het juiste advies?
Ga naar een psycholoog, zoek hulp, je bent een engerd!!!
De wereld zou beschermd moeten worden tegen mensen zoals jij!!!
Nou wat dat betreft het laatste, het is goed dat je vaak het goede ziet in de mens, maar naar mijn mening in dit geval onterecht. Ik zou zeggen van hou gewoon vooral die positieve instelling, maar laat het niet ten koste gaan van andere personen om het zo maar te zeggen. Je reacties hier zijn goed hoor, begrijp me niet verkeerd, en je bent een erg aardige en goede dame, maar stillemeneer lijkt met zijn reacties steeds meer op een persoon die maar probeert meiden te neuken op rare manieren. Voor mij lijkt hij niet op een puber in ieder geval die maar wat probeert vanwege testosteron, wat hij doet vind ik walgelijk.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:31 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik denk het niet.. ik lees eerder het verhaal van een nogal onervaren jongen met lompe pogingen en iets te veel testosteron in zijn lijf.
Maar ok, ik kan het mis hebben.. ik zie nogal vaak het goede in de mens..
Als hij daadwerkelijk denkt dat hij recht heeft op seks omdat hij al 3 weken droog staat, zich totaal niet kan inleven in een ander en diep in de put zit vanwege een mislukte date dan kan een bezoekje aan de psycholoog hem mogelijk helpen om hier wat lichtvoetiger mee om te gaan. Zodat ie in t vervolg niet zo diep in de put zit. Alsof naar de psycholoog gaan iets vreselijks is. Als je weken met barstende koppijn loopt kijkt niemand op van het advies een dokter te zoeken, maar als je je huisraad kort en klein mept omdat je niet kunt verkroppen dat je date is mislukt dan is het advies om hulp te zoeken opeens iets geks?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:33 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Op een eerste date blijf je op een publieke plaats..quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:33 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dat hij ergens hoopt dat een (al dan niet eerste) date op seks uitdraait vind ik geen red flag trouwens. Maar dit wel:quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:26 schreef Muurbloem2001 het volgende:
Maar het is zo duidelijk wat hier gaande is voor mij en sommige anderen
De wanhoop spat ervan af. In het echt waarschijnlijk ook. En kennelijk is zij inwisselbaar voor 100 anderen, is het enige wat haar speciaal maakte dat zij wél toehapte om ergens iets te gaan drinken.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:51 schreef Stillemeneer het volgende:
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:38 schreef Viv het volgende:
[..]
Dat hij ergens hoopt dat een (al dan niet eerste) date op seks uitdraait vind ik geen red flag trouwens. Maar dit wel:
[..]
De wanhoop spat ervan af. In het echt waarschijnlijk ook. En kennelijk is zij inwisselbaar voor 100 anderen, is het enige wat haar speciaal maakte dat zij wél toehapte om ergens iets te gaan drinken.
En eerlijk gezegd valt het me nog alles mee, als hij met deze aanpak circa 3 weken geleden nog wél seks gehad zou hebben.![]()
Hoe zou jij hem adviseren?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:39 schreef ZarB het volgende:
Het "goede" in de mens zien is niet per se iets positiefs. Sterker nog, door er zo zalvend op te reageren ontneem je hem een spiegel waar hij (en zijn toekomstige dates) waarschijnlijk veel meer aan hebben.
Ja ach ik heb zijn reacties ook gelezen dus neem dat ook maar into account. Ik heb ook weleens seks gehad op de eerste date maar de aanleiding etc was compleet niet vergelijkbaar met wat hier beschreven wordtquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:38 schreef Viv het volgende:
[..]
Dat hij ergens hoopt dat een (al dan niet eerste) date op seks uitdraait vind ik geen red flag trouwens. Maar dit wel:
[..]
De wanhoop spat ervan af. In het echt waarschijnlijk ook. En kennelijk is zij inwisselbaar voor 100 anderen, is het enige wat haar speciaal maakte dat zij wél toehapte om ergens iets te gaan drinken.
En eerlijk gezegd valt het me nog alles mee, als hij met deze aanpak circa 3 weken geleden nog wél seks gehad zou hebben.
Als zijn beleving idd zo hardnekkig is als hij hier schrijft dan zou ik hem adviseren om dat eens uit te zoeken zodat hij niet nog weken honderden dates blijft "verneuken" door zijn bijzondere fratsen.quote:
Dat zijn letterlijk dingen die ik allemaal al eerder heb gezegd, incl de andere red flags.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:37 schreef Muurbloem2001 het volgende:
[..]
Op een eerste date blijf je op een publieke plaats..
Ga geen smoesjes verzinnen om de meid bij je in bed te lokken (in dit geval vooral omdat ze al naar zijn huisadres moest gaan blijkbaar, wat ik wel intimiderend zou kunnen vinden)
Maar verder inderdaad wat je daarna zegt ook al denk ik dat mensen die zo denken niet echt kunnen veranderen meestal
Iemand een freak en creep noemen is dan weer het andere uiteinde natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:39 schreef ZarB het volgende:
Het "goede" in de mens zien is niet per se iets positiefs. Sterker nog, door er zo zalvend op te reageren ontneem je hem een spiegel waar hij (en zijn toekomstige dates) waarschijnlijk veel meer aan hebben.
Oke voor mij klink je alsnog vrij neutraal maar oke..quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:42 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dat zijn letterlijk dingen die ik allemaal al eerder heb gezegd, incl de andere red flags.
Ik heb m nergens aangemoedigd zo verder te gaan he, integendeel.
Ja oke maar ik vind hem wel freaky overkomen. Maar misschien komt ie nog met een reflectieve post natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:43 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Iemand een freak en creep noemen is dan weer het andere uiteinde natuurlijk.
Ik of hij?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:44 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ja oke maar ik vind hem wel freaky overkomen. Maar misschien komt je nog met een reflectieve post natuurlijk.
Seks willen is niet hetzelfde als geen goede intenties hebben.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:20 schreef Muurbloem2001 het volgende:
[..]
Oke leuk dat je dat denkt maar niks wijst erop dat hij het allemaal wel goed bedoelde..
Laten we mensen vooral eerst maar beschermen in plaats van aannames te doen. Alles wijst erop dat hij geen goede intenties had, gewoon seks wilde, en achteraf erover klaagt dat het niet gelukt is.
Er staat jequote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:48 schreef Muurbloem2001 het volgende:
[..]
hij, sorry maar jij bent geen ie, jij bent Lenny77 een mod, niemand gaat jou met ie benaderen![]()
Oke weer een mening. Natuurlijk ook prima dat je die van jou uit, maar gezien wat er gesteld wordt lijkt het er wel op dat hij een 'predator' is. Grappig dat je zegt dat iemand hem daarvoor uitmaakt terwijl jij diegene bent die het voor het eerst noemt maar oke.. Maar goed dat je het gedeelte over droog staan wel verkeerd vindt, goed geobserveerd miss_sly..quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:49 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Seks willen is niet hetzelfde als geen goede intenties hebben.
Beschermen staat absoluut op de eerste plaats, maar iemand dan meteen voor Predator uit te maken, is niet nodig. Je kunt prima iemand beschermen en toch uitgaan van niet per se kwade wil.
Ik zie ook niet per se een kwaadwillend persoon of potentiële verkrachter, maar wel iemand die het echt niet begrijpt. En het deel over het droog staan enzo vind ik wel erg verkeerd.
Ow wow, die zin maakt dan in context geen zin en door die underline zag ik het niet neequote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:53 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Er staat je
En dat ik mod ben geeft mij geen privileges he
Hij had die boodschappen van te voren in z'n auto gelegd zodat ie een excuus had naar binnen te moetenquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:33 schreef bijdehand het volgende:
Daten en boodschappen doen is ook een vreemde combinatie.
Dat er een reflectieve post zou komen zou helemaal mooi zijnquote:
Uit de posthistorie haal ik dat TS al een strafblad heeft voor het stalken van zijn ex (op zeer nare wijze). En hoewel het het verleden is zou ik gezien zijn reactie op deze afwijzing zeker nog wat hulp aanraden.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:49 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Seks willen is niet hetzelfde als geen goede intenties hebben.
Beschermen staat absoluut op de eerste plaats, maar iemand dan meteen voor Predator uit te maken, is niet nodig. Je kunt prima iemand beschermen en toch uitgaan van niet per se kwade wil.
Ik zie ook niet per se een kwaadwillend persoon of potentiële verkrachter, maar wel iemand die het echt niet begrijpt. En het deel over het droog staan enzo vind ik wel erg verkeerd.
Wel scherp zit wel in het spectrum, PDD-NOS :/quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:51 schreef Lenny77 het volgende:
En nu begeef ik mij meer op glas ijs (want diagnose dit dat) maar ik ruik hier inderdaad een flinke dosis autisme in dit verhaal. En zo iemand kan je eerder helpen door te wijzen op wat raar of bedreigend overkomt dan hem meteen op de brandstapel te gooien.
Maar nogmaals.. ik zal wel de naïeve zijn in dit stuk.
Heb thans zelf helaas wel ervaring met voor een echte creep te hebben gestaan dus als ik het nog maar 1 vrouw/meisje zou kunnen besparen.. graag zelfs.
Dat was mij niet bekend. Dat geeft zeker wel een andere kijk op zijn gedrag.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:04 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Uit de posthistorie haal ik dat TS al een strafblad heeft voor het stalken van zijn ex (op zeer nare wijze). En hoewel het het verleden is zou ik gezien zijn reactie op deze afwijzing zeker nog wat hulp aanraden.
Wow, dat zegt wel wat over jouquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:06 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat was mij niet bekend. Dat geeft zeker wel een andere kijk op zijn gedrag.
Maar puur op basis van wat ik hier had gelezen vond ik niet dat je hem al kon afbranden als gevaarlijk.
Refereer dan maar even naar die post dan, ik heb wel degelijk een strafblad maar iets met vrouwen? Weinig kansquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:04 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Uit de posthistorie haal ik dat TS al een strafblad heeft voor het stalken van zijn ex (op zeer nare wijze). En hoewel het het verleden is zou ik gezien zijn reactie op deze afwijzing zeker nog wat hulp aanraden.
Pardon? Zou je dat kunnen uitleggen?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:07 schreef Muurbloem2001 het volgende:
[..]
Wow, dat zegt wel wat over jou
Alle alarmbellen gingen af bij aardig wat mensen die hier reageerden. Als jij dat niet zag dan zegt het over jou dat je dus niet gevaarlijk gedrag/mensen echt goed weet in te schattenquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:08 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Pardon? Zou je dat kunnen uitleggen?
Eens. Ik had alleen toevallig onthouden dat hij daarover had gepost, omdat hij het af leek te doen als iets te vaak contact zoeken. En ook in deze situatie ziet hij niet wat zijn acties oproepen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:06 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat was mij niet bekend. Dat geeft zeker wel een andere kijk op zijn gedrag.
Maar puur op basis van wat ik hier had gelezen vond ik niet dat je hem al kon afbranden als gevaarlijk.
primaquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:08 schreef Stillemeneer het volgende:
[..]
Refereer dan maar even naar die post dan, ik heb wel degelijk een strafblad maar iets met vrouwen? Weinig kans
Ik heb een hele post over red flags geplaatst.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:10 schreef Muurbloem2001 het volgende:
[..]
Alle alarmbellen gingen af bij aardig wat mensen die hier reageerden. Als jij dat niet zag dan zegt het over jou dat je dus niet gevaarlijk gedrag/mensen echt goed weet in te schatten
quote:Op zaterdag 18 september 2021 22:10 schreef Stillemeneer het volgende:
[..]
Lang verhaal kort, geen zin om erover door te gaan dit is in mijn verleden.
https://www.ad.nl/binnenl(...)stanleymes~aed4df0b/
quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:10 schreef Sumppi het volgende:
[..]
prima
Topic KLB / Hobby negatief in nieuws
Ja Hallo? Dit is toch duidelijk een klaagbaak troll? Normaal post ik hier voor ongein maar nu zit ik werkelijk met iets!quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:10 schreef Sumppi het volgende:
[..]
prima
Topic KLB / Hobby negatief in nieuws
Oké ik post hier al 20 jaar en ik vond dat niet zo duidelijk een troll. Blijft staan dat je reactie na deze afwijzing extreem is en je gedrag op de date zelf onveilig voelt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:18 schreef Stillemeneer het volgende:
[..]
Ja Hallo? Dit is toch duidelijk een klaagbaak troll? Normaal post ik hier voor ongein maar nu zit ik werkelijk met iets!
21 hoog met een vreemde. Ik zou hartelijk bedanken op een eerste date.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:58 schreef Stillemeneer het volgende:
[..]
Ik woon 21hoog en heb echt een heel mooi uitzicht vanaf het balkon recht langs de drukste uitgaansstraat van de stad. Is het bezichtigen waard.. dacht ik althans.
Was niet echt lokken maar mi casa is su casa toch? En dan is die drempel ook lager voor vannacht.
Sowieso waren er al plannen voor de maaltijd dus lang boven blijven of direct het bed induiken was niet terspraken.
Volgende keer kan je maar beter gewoon vrouwen van het internet downloaden, wel zo veilig.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:42 schreef Stillemeneer het volgende:
Ik ben best wel bedroeft toen ze mij vertelde dat ze wegmoest, het sloeg werkelijk in als een bom.
Ik loop met haar mee en ze zegt dat ze me wel nog eens wilt zien maar dat er nu iets aan de hand is, ik zeg dat ik het jammer vind dat ze gaat maar het begrijp. Ik probeer haar hand vast te pakken terwijl ik zeg dat ik graag nog wat meer tijd met haar wil besteden, die ze niet terug vastpakt.
We komen bij de bushalte aan en zeggen faarwel, ik loop naar het strand. Boos op mijzelf, vloekend.
Kleine zenuwinzinking gehad thuis en nu weer wat rustiger omdat ik van mij af heb kunnen typen.
HELP WAAR GING HET MIS?????????
Of het op goedkope vrouwen in het Oostblok houden.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:32 schreef eudaemonia het volgende:
[..]
Volgende keer kan je maar beter gewoon vrouwen van het internet downloaden, wel zo veilig.
Je hebt gelijk en we moeten zaken beoordelen op feiten. Maar voor mij, alles spreekt tegen hem, dat maakt mij niet direct uit, maar hij reageert zelfs heel selectief. Misschien is het slim om dit onderwerp te sluiten op dit moment en later weer te heropenen. De opener geeft aan dat hij emotioneel is en daarnaast spelen er nogal wat andere zaken.. het is dan normaal dat mensen hem daarop aanspreken.. altijd een grijs gebiedquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:40 schreef Lenny77 het volgende:
[modbreak]We gaan zo de nacht in.. hou het netjes[/modbreak]
Heb hier ook al aan gedacht.. om het voor nu even te sluiten..quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:44 schreef Muurbloem2001 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk en we moeten zaken beoordelen op feiten. Maar voor mij, alles spreekt tegen hem, dat maakt mij niet direct uit, maar hij reageert zelfs heel selectief. Misschien is het slim om dit onderwerp te sluiten op dit moment en later weer te heropenen. De opener geeft aan dat hij emotioneel is en daarnaast spelen er nogal wat andere zaken.. het is dan normaal dat mensen hem daarop aanspreken.. altijd een grijs gebied
Voor mij persoonlijk zijn het niet zozeer de praktische problemen die mij ervan weerhouden om een verkrachtende seriemoordenaar te zijn.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:10 schreef Stillemeneer het volgende:
2.
Dit puntje is iets algemeens vrouwen denken altijd dat iedere vreemde man een verkrachtende seriemoordenaar is. Waarom geen idee. Je krijgt 20+jaar voor moord en een vrouw verkrachten gaat moeilijk als je in een fucking woontoren woont langs het centrum ze hoeft maar 1x te gillen.
Zo te lezen is deze vrouw op het nippertje ontsnapt aan op zijn minst een verkrachting.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:42 schreef Stillemeneer het volgende:
[..]
Je bent inderdaad de naïeve, kom op zeg. Tegenwoordig hebben we overal een excuus en verklaring voor. Vanaf zijn 1e post vind ik TS iemand die ik niet tegen wil komen en dan kan het mij echt niet boeien of daar autisme of weet ik veel welk labeltje aangehangen wordt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:51 schreef Lenny77 het volgende:
En nu begeef ik mij meer op glas ijs (want diagnose dit dat) maar ik ruik hier inderdaad een flinke dosis autisme in dit verhaal. En zo iemand kan je eerder helpen door te wijzen op wat raar of bedreigend overkomt dan hem meteen op de brandstapel te gooien.
Maar nogmaals.. ik zal wel de naïeve zijn in dit stuk.
Heb thans zelf helaas wel ervaring met voor een echte creep te hebben gestaan dus als ik het nog maar 1 vrouw/meisje zou kunnen besparen.. graag zelfs.
Gezien de ontwikkelingen in dit topic kan ik hier best de naïeve zijn geweest.quote:Op zondag 23 oktober 2022 10:53 schreef NoemHarry het volgende:
[..]
Je bent inderdaad de naïeve, kom op zeg. Tegenwoordig hebben we overal een excuus en verklaring voor. Vanaf zijn 1e post vind ik TS iemand die ik niet tegen wil komen en dan kan het mij echt niet boeien of daar autisme of weet ik veel welk labeltje aangehangen wordt.
En dan heb je nog ervaring met een "echte" creep ook. Want TS is blijkbaar geen echte creep maar heeft autisme. Nog ff en het is een lieverd die gelukkig hulp vraagt op een forum.
.
Dus binnen 60 minuten:quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:29 schreef Stillemeneer het volgende:
Moest ik alsnog de boodschappen binnen brengen. (Halo zij spreekt bij een winkelcentrum af) ik haal even de boodschappen, was ook spul dat in de vriezer moest.
Je hebt bewust boodschappen gedaan zodat je een reden had om naar je appartement te gaan. Dit had je van tevoren gepland.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:33 schreef Stillemeneer het volgende:
[..]
Ja die boodschappen, ze spreekt af bij een winkelcentrum ik had wat spul dat in de vriezer moest.
idd.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:46 schreef Muurbloem2001 het volgende:
[..]
Toen ik lurkte leek je echt juist relaxt en objectief/denkend. Jammer om te horen dat je blijkbaar zo uit je slof kan schieten. Ook voor jouzelf. Lenny heeft gewoon gelijk met wat ze zegt in haar reacties dus ik zou die morgen (of de komende dagen) nog wel extra herlezen. Niet om anderen geen krediet te geven.. iedereen deed het prima.. Jij zit gewoon heel erg in jouw eigen wereld en wil die ten koste van alles op die manier behouden zo lijkt het voor mij.. kritiek is welkom maar overal heb je een weerwoord voor wat in de praktijk niet logisch is..
Hij zegt letterlijk dat ze mee had kunnen gaan om die boodschappen te droppen want "mi casa es su casa" en dan was de drempel lager voor haar om vannacht mee te gaan. Ts vertelt precies welke intenties hij had hoor. Daar bestaan volgens mij geen misverstanden over. Het probleem is dat hij niet inziet hoe dat over komt op anderen.quote:Op zondag 23 oktober 2022 11:38 schreef Hexagon het volgende:
Tja TS, je bedoelde het vast allemaal anders maar zo heeft die dame het niet opgevat. Die vatte het kennelijk op als dat jij zo snel mogelijk wilde neuken.
Volgende keer dus gewoon een drankje drinken in een cafe en niet dit soort vreemde fratsen.
quote:Op zondag 23 oktober 2022 12:11 schreef capricia het volgende:
Edward, het is heel bijzonder dat je spullen voor de diepvries thuis moest brengen, maar daarvoor nog voorstelde om de zonsondergang te gaan bekijken.
Dit gelooft toch niemand?
Misschien zijn de boodschappen gedaan als alternatieve activiteit, toen de zonsondergang niet op enthousiasme kon rekenen van haar?quote:Op zondag 23 oktober 2022 12:11 schreef capricia het volgende:
Edward, het is heel bijzonder dat je spullen voor de diepvries thuis moest brengen, maar daarvoor nog voorstelde om de zonsondergang te gaan bekijken.
Dit gelooft toch niemand?
Ik denk dat de vrouw de "boodschappen" waren die in de vriezer moesten.quote:Op zondag 23 oktober 2022 12:17 schreef Viv het volgende:
[..]
Misschien zijn de boodschappen gedaan als alternatieve activiteit, toen de zonsondergang niet op enthousiasme kon rekenen van haar?
Dat heb je zelf al gedaan.quote:Op zondag 23 oktober 2022 12:26 schreef Stillemeneer het volgende:
Nu kappen met mij als een gevaarlijke gek af te schilderen.
De meeste vrouwen willen niet direct de eerste date seks. Die willen eerst een klik met iemand en weten dat het geen mafklapper is.quote:Op zondag 23 oktober 2022 12:26 schreef Stillemeneer het volgende:
En ja ik hoopte op seks, en dan?
Ik trek ook niet ofzo dus na 1 week sta ik eigenlijk al op klappen laat staan 3.
Het is niet alsof seks alleen maar leuk is voor de man toch? Je hebt het met zen 2e en die geluiden die vrouwen maken zijn vaak harder als de man volgensmij is seks voor vrouwen in het algeheel fijner/makkelijker.
Als je ook zo aggresief doet als je op dates je zin niet krijgt kan ik me voorstellen dat deze niet wederzijdelijk gewaardeerd worden.quote:Op zondag 23 oktober 2022 12:26 schreef Stillemeneer het volgende:
Moet die vrouw daar dan maar het slachtoffer van worden?quote:Op zondag 23 oktober 2022 12:26 schreef Stillemeneer het volgende:
Ik trek ook niet ofzo dus na 1 week sta ik eigenlijk al op klappen laat staan 3.
Het is niet alsof seks alleen maar leuk is voor de man toch? Je hebt het met zen 2e en die geluiden die vrouwen maken zijn vaak harder als de man volgensmij is seks voor vrouwen in het algeheel fijner/makkelijker.
Toch maar eens gaan doen dan he.quote:Op zondag 23 oktober 2022 12:26 schreef Stillemeneer het volgende:
En dit weet je omdat je porno kijkt, zeker?quote:Op zondag 23 oktober 2022 12:26 schreef Stillemeneer het volgende:
Omdat je niet masturbeert heb je meer recht op seks?quote:Op zondag 23 oktober 2022 12:26 schreef Stillemeneer het volgende:
That's one troll action too farquote:Op zondag 23 oktober 2022 12:35 schreef Stillemeneer het volgende:
Eigenlijk vond ik wat ze voorstelde allemaal kut planning, en jullie er raar over doen dat ik alles eruit probeerde te halen.
Ik ben al jaren op reis en vorig jaar nog met partner en ik flatste iedere dag wel een mooie dag in elkaar, met wat dingen te bezichtingen, activiteiten en consumpties.
Je kan of naar de zonsondergang en genieten van de wonderen en natuurlijke schoonheid van de wereld of in een droog winkelcentrum zitten. Keuzen is voor mij snel gemaakt.
Daarna stelt ze voor naar die plek te gaan die vrijwel onbereikbaar is met de auto.
Is toch niet raar dat ik voor de deur parkeer? Even wat afgooi en wat sigaretten boven pak? We zijn toch mensen? Of houden jullie jullie plas op op een eerste date?
Had onderweg gewoon gezegd dat ik ik eerst naar huis ging omdat het parkeren en de boodschappen. En of ze het erg vond een kwartier te lopen wat niet het geval was aangezien de avond nog jong was.
Ik heb toch wel de ervaring in praktijk dat de eerste date wel vaak escaleert tot seks.quote:Op zondag 23 oktober 2022 12:28 schreef Hexagon het volgende:
[..]
De meeste vrouwen willen niet direct de eerste date seks. Die willen eerst een klik met iemand en weten dat het geen mafklapper is.
Dus als je er zo dik bovenop gaat leggen dat je haar wel even wil nemen, dan raken ze afgeschrikt.
Maar wat ga je nu de komende dates anders doen? Nu je dit allemaal hoort?
Hij trekt het gewoon nietquote:Op zondag 23 oktober 2022 12:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Omdat je niet masturbeert heb je meer recht op seks?
Wat een bijzondere post weer. Nog steeds met totaal voorbijzien van het feit dat je acties niet oké waren en dat jij de enige bent die ze als of verdedigt.
Je lokt haar onder valse voorwendselen naar je huis en je snapt niet dat dat een dealbreaker is?quote:Op zondag 23 oktober 2022 12:41 schreef Stillemeneer het volgende:
[..]
Ik heb toch wel de ervaring in praktijk dat de eerste date wel vaak escaleert tot seks.
Ik ben niet dorstig ofiets, ben niet handtastelijk kijk juist liever de kat uit de boom.
Meestal maak ik pas een romantische advance op het "perfecte" moment. Ik bedoel maar als dit de vrouw wordt voor de rest van mijn leven ga je toch niet de eerste zoen geven op een bankje langs een klikko oid.
Geen idee wat ik anders kan doen.. boodschappen achterwegen laten..?
Ik heb mezelf wel echt in de voet geschoten ze was gewoon vrolijk en blij toen we de auto uitstapten en liep eigenlijk al naar de boulevard. Daarom was ik gister zo kwaad op mijzelf omdat dit echt een sukkel actie was maar alsnog snap ik niet dat dat een ultime dealbreaker is.
Zou je verbazen maar het werkt vaker wel als niet, ik flans een onvergetelijke dag in elkaar voor haar en vaak gaan beide hartjes dan sneller kloppen.quote:Op zondag 23 oktober 2022 12:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wat een bijzondere post weer. Nog steeds met totaal voorbijzien van het feit dat je acties niet oké waren en dat jij de enige bent die ze als of verdedigt.
Dan zou ik daar eens iets aan gaan doen met externe hulp want als die drang zo dwingend is dan ga je nog veel problemen krijgen. Plus ook daar zit dan een stuk gemis aan zelfbeheersing (net zoals toen je tegen alles begon te meppen in je huis bij het misgaan van de date -wat nu eigenlijk gewoon betekent: je kans op seks verkeken was-).quote:Op zondag 23 oktober 2022 12:26 schreef Stillemeneer het volgende:
Kom op zeg, je hoopte op een vrouw die in was voor seks want je stond op knappen.quote:Op zondag 23 oktober 2022 12:41 schreef Stillemeneer het volgende:
[..]
Ik heb toch wel de ervaring in praktijk dat de eerste date wel vaak escaleert tot seks.
Ik ben niet dorstig ofiets, ben niet handtastelijk kijk juist liever de kat uit de boom.
Meestal maak ik pas een romantische advance op het "perfecte" moment. Ik bedoel maar als dit de vrouw wordt voor de rest van mijn leven ga je toch niet de eerste zoen geven op een bankje langs een klikko oid.
Ik heb mezelf wel echt in de voet geschoten ze was gewoon vrolijk en blij toen we de auto uitstapten en liep eigenlijk al naar de boulevard. Daarom was ik gister zo kwaad op mijzelf omdat dit echt een sukkel actie was maar alsnog snap ik niet dat dat een ultime dealbreaker is.
Blijkbaar niet R&P / Geen date kunnen krijgenquote:Op zondag 23 oktober 2022 12:44 schreef Stillemeneer het volgende:
[..]
Zou je verbazen maar het werkt vaker wel als niet, ik flans een onvergetelijke dag in elkaar voor haar en vaak gaan beide hartjes dan sneller kloppen.
Waar zie je me trouwens zeggen dat ik recht heb op seks? Ik zeg dat er druk op de ketel staat omdat het al even niet is gebeurd.
Ik snap het wel, ik snap alleen niet dat dat een dealbreaker was. Ik bedoel mijn woning is niet aan het eind van een grindweg geïsoleerd van de bewoonde wereld.quote:Op zondag 23 oktober 2022 12:40 schreef CherryLips het volgende:
Iedereen zegt zo ongeveer hetzelfde, dat je het niet handig hebt aangepakt en dat je een beetje griezelig overkomt, en toch blijf je jezelf verdedigen en ligt het probleem zogenaamd bij haar. Dit meisje is terecht weggelopen. Zolang jij dat niet snapt, zal er ook niets veranderen. Ik krijg bij elke post van je meer rillingen.
Iets kan ook in negatieve zin onvergetelijk zijn he.quote:Op zondag 23 oktober 2022 12:47 schreef maily het volgende:
[..]
Blijkbaar niet R&P / Geen date kunnen krijgen
Dan lijkt het me zeker voor jou heel belangrijk te zorgen dat je niet op knappen staat, zodat je je niet als een creep gedraagt en je date geen smoes hoeft te verzinnen om hard weg te rennen.quote:Op zondag 23 oktober 2022 12:44 schreef Stillemeneer het volgende:
[..]
Zou je verbazen maar het werkt vaker wel als niet, ik flans een onvergetelijke dag in elkaar voor haar en vaak gaan beide hartjes dan sneller kloppen.
Waar zie je me trouwens zeggen dat ik recht heb op seks? Ik zeg dat er druk op de ketel staat omdat het al even niet is gebeurd.
Het is niet alleen dat, het is een opsomming van red flags. Je knalt zes dates in 1, je hebt het al over zoenen en je bent duidelijk op zoek naar seks. Als je in het echt net zo overkomt als hier, dan rook ze al meteen onraad. En dan kapt ze de date af en wil je ook nog haar hand vasthouden. Dit is echt zo fout.quote:Op zondag 23 oktober 2022 12:48 schreef Stillemeneer het volgende:
[..]
Ik snap het wel, ik snap alleen niet dat dat een dealbreaker was. Ik bedoel mijn woning is niet aan het eind van een grindweg geïsoleerd van de bewoonde wereld.
Ik zit in een penthouse langs de drukste stapstraat van de stad, alles erop en eraan. Ik vroeg haar of ze het uitzicht wou zien en in de zelfde zin zij ik nog als je je niet comfortabel voelt ben ik binnen 5minuten terug beneden. Dus ik snapte echt wel wat er door haar hoofd heen ging op dat moment. Vind het enkel jammer en begrijp niet helemaal waarom dat dan een ultieme dealbreak was.
Zou je verbazen maar het werkt vaker wel als niet, ik flans een onvergetelijke dag in elkaar voor haar en vaak gaan beide hartjes dan sneller kloppen.quote:Op zondag 23 oktober 2022 12:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dry streak ja, wordt er helemaal gek van. Denk dat ik er vandaag of morgen gewoon voor betaal.quote:Op zondag 23 oktober 2022 12:47 schreef maily het volgende:
[..]
Blijkbaar niet R&P / Geen date kunnen krijgen
Ik heb mij niet hitserig gedragen, 1x complimentje dat ze er mooi uitziet en voor de rest super casual basis gesprek wat je op een 1ste date hebt om elkaar te leren kennen.quote:Op zondag 23 oktober 2022 12:54 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dan lijkt het me zeker voor jou heel belangrijk te zorgen dat je niet op knappen staat, zodat je je niet als een creep gedraagt en je date geen smoes hoeft te verzinnen om hard weg te rennen.
Sowieso ben je gefrustreerd.quote:Op zondag 23 oktober 2022 12:55 schreef Stillemeneer het volgende:
[..]
[..]
Dry streak ja, wordt er helemaal gek van. Denk dat ik er vandaag of morgen gewoon voor betaal.
Al moet ik zeggen dat dit een nieuw fenomeen is, van de zomer heel de Oostblok doorgegaan geen probleem met de dames. Ook een aantal weken in Nederland verbleven was ook leuk.
Ben nu in Spanje weer en alleen met toeristen of andere buitenlandse die hier wonen heb ik succes gehad.
Ik moet opbiechten dat ik nog nooit met een Spaanstalige vrouw het bed heb mogen delen. Waar ik vrij gefrustreerd over ben aangezien ik totaal bij elkaar opgeteld jaren in Spanje heb verbleven. De taal vloeiend spreek en de cultuur waardeer en begrijp.
Past precies in dit profiel, ja:quote:Op zondag 23 oktober 2022 12:57 schreef Lienekien het volgende:
Zo’n user die alleen op reis is om te ‘jagen’ en te scoren en met zijn seksuele frustratie amper raad weet.
Ik krijg daar heel rare vibes bij.
quote:Op zaterdag 18 september 2021 22:10 schreef Stillemeneer het volgende:
[..]
Lang verhaal kort, geen zin om erover door te gaan dit is in mijn verleden.
Heb je het topic wel gelezen? Er is je meermaals verteld wat de red flags waren die haar het idee hebben gegeven, terecht zo blijkt, dat je gefrustreerd op seks uit was.quote:Op zondag 23 oktober 2022 12:56 schreef Stillemeneer het volgende:
[..]
Ik heb mij niet hitserig gedragen, 1x complimentje dat ze er mooi uitziet en voor de rest super casual basis gesprek wat je op een 1ste date hebt om elkaar te leren kennen.
Je bent ook daar al over gefrustreerd? Dat je een Spaanse niet van je lijst kan afvinken?quote:Op zondag 23 oktober 2022 12:55 schreef Stillemeneer het volgende:
Ik moet opbiechten dat ik nog nooit met een Spaanstalige vrouw het bed heb mogen delen. Waar ik vrij gefrustreerd over ben aangezien ik totaal bij elkaar opgeteld jaren in Spanje heb verbleven. De taal vloeiend spreek en de cultuur waardeer en begrijp.
quote:Op zondag 23 oktober 2022 12:59 schreef capricia het volgende:
[..]
Past precies in dit profiel, ja:
[..]
De origin van mijn reis is anders, toen ik deze vakanties boekten had ik nog een relatie. Deze is overgegaan en ik kon de reizen niet meer annuleren dus stond ik voor 2 opties of zielig thuis gaan zitten janken, of in mijn eentje het beste ervan proberen te maken.quote:Op zondag 23 oktober 2022 12:57 schreef Lienekien het volgende:
Zo’n user die alleen op reis is om te ‘jagen’ en te scoren en met zijn seksuele frustratie amper raad weet.
Ik krijg daar heel rare vibes bij.
Dat is een KLB troll, als je iets dan in KLB staat serieus neemt moet je jezelf pas een laten nakijken!quote:Op zondag 23 oktober 2022 12:59 schreef capricia het volgende:
[..]
Past precies in dit profiel, ja:
[..]
Wat dacht je van gewoon wat gaan drinken ergens en zien hoe het loopt?quote:Op zondag 23 oktober 2022 12:41 schreef Stillemeneer het volgende:
[..]
Nee dan is het goedquote:Op zondag 23 oktober 2022 13:02 schreef Stillemeneer het volgende:
[..]
Dat is een KLB troll, als je iets dan in KLB staat serieus neemt moet je jezelf pas een laten nakijken!
Hup, meteen weer dat opvliegerige. Als je in het echt ook zo snel gepikeerd bent kan ik me voorstellen dat het steeds misloopt.quote:Op zondag 23 oktober 2022 13:02 schreef Stillemeneer het volgende:
[..]
Dat is een KLB troll, als je iets dan in KLB staat serieus neemt moet je jezelf pas een laten nakijken!
Waar doe je het allemaal van? Al maanden op reis. Nu een penthouse in Spanje.quote:Op zondag 23 oktober 2022 13:00 schreef Stillemeneer het volgende:
[..]
De origin van mijn reis is anders, toen ik deze vakanties boekten had ik nog een relatie. Deze is overgegaan en ik kon de reizen niet meer annuleren dus stond ik voor 2 opties of zielig thuis gaan zitten janken, of in mijn eentje het beste ervan proberen te maken.
Ik mis eigenlijk gewoon mijn partner, wat zich wel goed maakt aangezien nu vrienden aventoe 1/2 weken komen overvliegen omdat ik hun gratis verblijf in mijn woning heb aangeboden en ik toch groot woon voor 1 persoon.
Dat bedoel ik dus.quote:Op zondag 23 oktober 2022 13:02 schreef Stillemeneer het volgende:
[..]
Drugs en een zuidelijk karakterquote:Op zondag 23 oktober 2022 13:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waar doe je het allemaal van? Al maanden op reis. Nu een penthouse in Spanje.
Wajong uiteraard, dit is fok.quote:Op zondag 23 oktober 2022 13:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waar doe je het allemaal van? Al maanden op reis. Nu een penthouse in Spanje.
Definieer die seksuele frustratie eens.quote:Op zondag 23 oktober 2022 13:11 schreef Slapshot het volgende:
Gewoon niet zo handig van je misschien.
En weer verder...
Vergeet de adviezen van de vrouwen hier, die benaderen alles psychologisch. Gewoon leren van je fouten dan kom je vanzelf een keer een leuke meid tegen waarmee alles op rolletjes loopt.
Maar stop met het vragen van advies. En stop vooral met het luisteren naar de vrouwen hier, die zijn zelf allemaal seksueel gefrustreerd.
Vooral niet naar vrouwen luisteren als je advies vraagt over vrouwenquote:Op zondag 23 oktober 2022 13:11 schreef Slapshot het volgende:
Gewoon niet zo handig van je misschien.
En weer verder...
Vergeet de adviezen van de vrouwen hier, die benaderen alles psychologisch. Gewoon leren van je fouten dan kom je vanzelf een keer een leuke meid tegen waarmee alles op rolletjes loopt.
Maar stop met het vragen van advies. En stop vooral met het luisteren naar de vrouwen hier, die zijn zelf allemaal seksueel gefrustreerd.
Dat zijn schijnbaar objecten die niet moeilijk moeten doen als je er de lul in wilt steken.quote:Op zondag 23 oktober 2022 13:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vooral niet naar vrouwen luisteren als je advies vraagt over vrouwen
En wonder boven wonder is er een aantal reacties dat ook zoiets aangeeft.quote:Op zondag 23 oktober 2022 13:43 schreef Cyan9 het volgende:
TS heeft dit topic alleen maar geopend in de hoop te horen dat het niet aan hem lag.
Goed bezig.
Ondertussen heeft hij weer een paar telefoonnummers gescoordquote:Op zondag 23 oktober 2022 13:46 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En wonder boven wonder is er een aantal reacties dat ook zoiets aangeeft.
+ gefrustreerder dan ooitquote:Op zondag 23 oktober 2022 13:47 schreef maily het volgende:
[..]
Ondertussen heeft hij weer een paar telefoonnummers gescoord
Ik ga helemaal niets definiëren. Ga maar bij jezelf te rade.quote:Op zondag 23 oktober 2022 13:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Definieer die seksuele frustratie eens.
En wat zou de reactie zijn van een niet-seksueel gefrustreerde user?
Vandaar mijn 'advies'quote:Op zondag 23 oktober 2022 13:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vooral niet naar vrouwen luisteren als je advies vraagt over vrouwen
Dat 'jagen' is toch ook een dagtaak als hij 99 blauwtjes en 1 date gescoord heeft in 3 weken tijd.quote:Op zondag 23 oktober 2022 13:47 schreef maily het volgende:
[..]
Ondertussen heeft hij weer een paar telefoonnummers gescoord
Ik vind dit vrij kort door de bocht en nogal discriminatoir. Alsof er in het oostblok alleen maar postorderbruiden rondlopen. Sowieso zijn verscheidene oostbloklanden gewoon EU-landen, dus die dames hebben TS echt niet nodig hoor (en geloof het of niet, maar veel mensen blijven gewoon het liefste daar waar ze vandaan komen, ons kikkerlandje is heus niet het hoogste goed voor iedereen uit een minder rijk land).quote:Op zondag 23 oktober 2022 14:08 schreef Viv het volgende:
[..]
Dat 'jagen' is toch ook een dagtaak als hij 99 blauwtjes en 1 date gescoord heeft in 3 weken tijd.Als je er continu mee bezig bent, spat de wanhoop er gegarandeerd vanaf.
Oh, en @:stillemeneer , waarom dit in Oostbloklanden wél werkte is omdat die dames hopen met jou naar Nederland te mogen. Daar willen ze wel wat red flags voor negeren.
Het was gewoon opvallend dat TS meermaals aangegeven heeft dat hij in (niet nader gespecificeerde) Oostbloklanden (en met toeristen daarvandaan) wél 'succes' had. Succes als in: dates die resulteren in seks.quote:Op zondag 23 oktober 2022 14:30 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Ik vind dit vrij kort door de bocht en nogal discriminatoir. Alsof er in het oostblok alleen maar postorderbruiden rondlopen. Sowieso zijn verscheidene oostbloklanden gewoon EU-landen, dus die dames hebben TS echt niet nodig hoor (en geloof het of niet, maar veel mensen blijven gewoon het liefste daar waar ze vandaan komen, ons kikkerlandje is heus niet het hoogste goed voor iedereen uit een minder rijk land).
Mijn reacties zijn iig niet ingegeven door seksuele frustratie.quote:Op zondag 23 oktober 2022 14:04 schreef Slapshot het volgende:
[..]
Ik ga helemaal niets definiëren. Ga maar bij jezelf te rade.
Een reactie van een niet seksueel gefrustreerde user zou zoals die van mij kunnen zijn.
Hallo zeg, heb je zijn reacties wel gelezen? Ts geeft zelf aan uit te zijn op sex. Als meerdere mensen zeggen dat hij verkeerde signalen afgeeft omdat niet alle vrouwen uit zijn op gelijk sex en hij snapt dat maar niet? Naar wat voor nuance ben jij opzoek?quote:Op zondag 23 oktober 2022 14:30 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Ik vind dit vrij kort door de bocht en nogal discriminatoir. Alsof er in het oostblok alleen maar postorderbruiden rondlopen. Sowieso zijn verscheidene oostbloklanden gewoon EU-landen, dus die dames hebben TS echt niet nodig hoor (en geloof het of niet, maar veel mensen blijven gewoon het liefste daar waar ze vandaan komen, ons kikkerlandje is heus niet het hoogste goed voor iedereen uit een minder rijk land).
Er zijn ook gewoon cultuurverschillen tussen landen en regio's en natuurlijk ook nog enorme verschillen tussen individuen die je toevallig tegenkomt. Dat TS dit aangepakt heeft als een onbeholpen auti en veel vrouwen die dit lezen hem nu stom vinden, betekent niet dat iedere vrouw met wie hij wel een positieve ervaring heeft iets mankeert of op jacht was naar een paspoort. Kom op zeg. Men zit elkaar hier in dit topic wel heel erg op te jutten om zo ongenuanceerd mogelijk nogal overdreven conclusies te trekken. En wat gek zeg dat TS daar dan ook weer gepikeerd op reageert.
TS die na een succesvolle date wakker wordt met een nier minder zou wel een interessante plottwist zijn.quote:Op zondag 23 oktober 2022 15:13 schreef Misrer1972 het volgende:
maar ook die vrouwen kunnen ook net zo goed lid van een georganiseerde misdaadgroep kunnen zijn!
Zou ook kunnen, je kunt ook vermoord worden door een vrouw bij een seksdate... En pakt ze van je alles af, geld, ID-kaart, paspoort, bankpas en verzekeringspapieren. Er is op hele wereld helaas wel gevaarlijke vrouwen die wapens dragen.quote:Op zondag 23 oktober 2022 15:32 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
TS die na een succesvolle date wakker wordt met een nier minder zou wel een interessante plottwist zijn.
Nog steeds succesvol want sex.quote:Op zondag 23 oktober 2022 15:32 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
TS die na een succesvolle date wakker wordt met een nier minder zou wel een interessante plottwist zijn.
Maar zo werkt het dus niet.quote:Op zondag 23 oktober 2022 12:48 schreef Stillemeneer het volgende:
[..]
Ik snap het wel, ik snap alleen niet dat dat een dealbreaker was. Ik bedoel mijn woning is niet aan het eind van een grindweg geïsoleerd van de bewoonde wereld.
Ik zit in een penthouse langs de drukste stapstraat van de stad, alles erop en eraan. Ik vroeg haar of ze het uitzicht wou zien en in de zelfde zin zij ik nog als je je niet comfortabel voelt ben ik binnen 5minuten terug beneden. Dus ik snapte echt wel wat er door haar hoofd heen ging op dat moment. Vind het enkel jammer en begrijp niet helemaal waarom dat dan een ultieme dealbreak was.
Hartstikke goed.quote:Op zondag 23 oktober 2022 15:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Mijn reacties zijn iig niet ingegeven door seksuele frustratie.
Ik probeer mij altijd zoveel mogelijk te verplaatsen in een ander in 'vreemde' of nieuwe situaties. Maak je dus niet druk over mij.quote:Misschien ontbreekt bij jou ook wel het perspectief dat een vrouw in dit geval kan hebben, n.l. weggaan uit een situatie die ‘niet pluis’ voelt.
Dat zal kloppen. Aan de andere kant is hij misschien ongelooflijk naïef en zelfs dom.quote:En dan vergeet ik het belangrijkste: de grootste ‘red flag’ is dat TS zich dit ook totaal niet kan voorstellen.
Ik ben me niet bewust dat dat als isoleren gezien word we zijn toch samen? Wat maakt het uit of er 100 mensen om ons heen zijn of helemaal niemand?quote:Op zondag 23 oktober 2022 18:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Goed.
Ik zie in het hele dating verhaal vooral dat je haar heelveel wil isoleren en afzonderen. Zonsondergang kijken aan het einde van de boulevard, ritje in de auto, boodschappen thuis brengen.
Bij dat nee zeggen op wandelen op de boulevard had je op moeten houden en vragen wat zij zou willen doen. Zij wilde wat drinken op een drukke, veilig plek.
Dat boodschappen gedoe is ontzettend onhandig en not done.
Anyways je komt over als een creep. Leer dat af. Ken genoeg autisten die zich netjes gedragen en toch zichzelf kunnen zijn.
Dit snap je zelf toch ook wel.quote:Op zondag 23 oktober 2022 18:52 schreef Stillemeneer het volgende:
[..]
Ik ben me niet bewust dat dat als isoleren gezien word we zijn toch samen? Wat maakt het uit of er 100 mensen om ons heen zijn of helemaal niemand?
Dat wandelen over de boulevard was haar idee.
Dat ze met mij in de auto stapt is toch ook niet raar? We hebben op zaterdagavond om 18:30 bij een winkelcentrum afgesproken ze komt daar speciaal heen voor mij. Het is niet dat ze na het shoppen even een koffie met mij drinkt.
Als je niet begrijpt wat het verschil is op een eerste daten tussen ‘onder de mensen zijn’ of ‘samen zijn’ dan heb je er echt weinig kaas van gegeten.quote:Op zondag 23 oktober 2022 18:52 schreef Stillemeneer het volgende:
[..]
Ik ben me niet bewust dat dat als isoleren gezien word we zijn toch samen? Wat maakt het uit of er 100 mensen om ons heen zijn of helemaal niemand?
Dat ze met mij in de auto stapt is toch ook niet raar? We hebben op zaterdagavond om 18:30 bij een winkelcentrum afgesproken ze komt daar speciaal heen voor mij. Het is niet dat ze na het shoppen even een koffie met mij drinkt.
Ben je nu (weer) aan het trollen?quote:Op zondag 23 oktober 2022 18:52 schreef Stillemeneer het volgende:
[..]
Really?quote:Op zondag 23 oktober 2022 18:52 schreef Stillemeneer het volgende:
[..]
Haar isoleren van andere mensen is een red flag. Het maakt voor de veiligheid heelveel uit of ze alleen met je is of met 100 andere mensen. Zeker op een eerste date. Gewoon niet doen. Zelfs bij de leukste vent ter wereld is het een red flag.quote:Op zondag 23 oktober 2022 18:52 schreef Stillemeneer het volgende:
[..]
Ik denk het haast wel.quote:
Hij kan hints missen door autisme. Dat snap ik nog. Maar als je ook met autisme niet aan zelfreflectie doet. Dan is het gewoon klaarquote:Op zondag 23 oktober 2022 19:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk het haast wel.![]()
Grappig dat er nog reacties komen om te veranderen. Dit gedrag + verhaal ex… Beter houdt hij zich lekker ver weg van normale vrouwen en huurt hij elke week een escort.
Dat is het, imo, niet.quote:Op zondag 23 oktober 2022 19:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hij kan hints missen door autisme. Dat snap ik nog. Maar als je ook met autisme niet aan zelfreflectie doet. Dan is het gewoon klaar
Kan. Ik gaf het een kleine voordeel van de twijfel.quote:Op zondag 23 oktober 2022 19:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is het, imo, niet.
De posts over te lang geen sex gehad te hebben, de rillingen lopen over m’n lijf. En dan een bericht over die ex.
Dit ja.quote:Op zondag 23 oktober 2022 19:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kan. Ik gaf het een kleine voordeel van de twijfel.
Ben blij dat hij in Spanje woont en ik niet date.
Ik ga er niet van uit. Edward was in 2014 42. Hij zou nu dus ongeveer 50 zijn. TS is volgens zijn andere topic bij een universiteit telefoonnummers aan het regelen. Dat zou behoorlijk ziek zijn.quote:Op zondag 23 oktober 2022 19:29 schreef Muurbloem2001 het volgende:
Dat bericht over Edward, dat ben jij echt?
Als iemand met mij afspreek t bij een winkelcentrum zorg ik dat ik daar kom zonder dat ik net mijn weekboodschappen gedaan heb. Hoe spreken drie kratten vol sojayoghurt, havermoutrepen en broccoli tot de romantiek van vrouwen die komen voor kaarsjes, brie en merlot?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:33 schreef Stillemeneer het volgende:
[..]
Ik vroeg het hem.quote:Op zondag 23 oktober 2022 19:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik ga er niet van uit. Edward was in 2014 42. Hij zou nu dus ongeveer 50 zijn. TS is volgens zijn andere topic bij een universiteit telefoonnummers aan het regelen. Dat zou behoorlijk ziek zijn.
Overigens vind ik dit een heel vermakelijk trolltopic. Well done TS.
Je vergeet de diepvriesspullenquote:Op zondag 23 oktober 2022 19:45 schreef mspoez het volgende:
[..]
Als iemand met mij afspreek t bij een winkelcentrum zorg ik dat ik daar kom zonder dat ik net mijn weekboodschappen gedaan heb. Hoe spreken drie kratten vol sojayoghurt, havermoutrepen en broccoli tot de romantiek van vrouwen die komen voor kaarsjes, brie en merlot?
Niet nat worden van diepvriespizza's of patat voor de Airfryerquote:
En dan uiteraard diequote:Op zondag 23 oktober 2022 19:59 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Diepvriespizza's of patat voor de Airfryer
Word ik, maar pas boven de 3 graden.quote:Op zondag 23 oktober 2022 19:59 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Niet nat worden van diepvriespizza's of patat voor de Airfryer
TS heeft op dit onderwerp al twee keer gereageerd in dit topic.quote:
Oke bedankt, wat was het antwoord? Als je toch wat service levert..quote:Op zondag 23 oktober 2022 20:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
TS heeft op dit onderwerp al twee keer gereageerd in dit topic.
Ja, doei.quote:Op zondag 23 oktober 2022 20:14 schreef Muurbloem2001 het volgende:
[..]
Oke bedankt, wat was het antwoord? Als je toch wat service levert..
Dit heeft ze dus op 3 kilometer afstand geroken, dit rare gedrag van je.quote:Op zondag 23 oktober 2022 12:26 schreef Stillemeneer het volgende:
Ze doelde op deze posts, waarin Stillemeneer aangaf dat het een grapje was om te trollen (en hij dus niet werkelijk die Edward is).quote:Op zondag 23 oktober 2022 20:30 schreef Muurbloem2001 het volgende:
[..]
Oke... bedankt... doei? ...Geweldige mensen hier zeg
quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:18 schreef Stillemeneer het volgende:
[..]
Ja Hallo? Dit is toch duidelijk een klaagbaak troll? Normaal post ik hier voor ongein maar nu zit ik werkelijk met iets!
quote:Op zondag 23 oktober 2022 13:02 schreef Stillemeneer het volgende:
[..]
Je kan toch zelf ook lezen, of niet soms? Ik wijs je erop dat je vraag al twee keer aan de orde geweest en dan ben je te beroerd om zelf even terug te lezen.quote:Op zondag 23 oktober 2022 20:30 schreef Muurbloem2001 het volgende:
[..]
Oke... bedankt... doei? ...Geweldige mensen hier zeg
Je bent vast een plezier op feestjesquote:Op zondag 23 oktober 2022 20:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je kan toch zelf ook lezen, of niet soms? Ik wijs je erop dat je vraag al twee keer aan de orde geweest en dan ben je te beroerd om zelf even terug te lezen.
Nou ja. Dat topic over pijn aan zijn pik kan dan wel verklaren waarom hij het niet met zichzelf doet.quote:Op zondag 23 oktober 2022 19:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik ga er niet van uit. Edward was in 2014 42. Hij zou nu dus ongeveer 50 zijn. TS is volgens zijn andere topic bij een universiteit telefoonnummers aan het regelen. Dat zou behoorlijk ziek zijn.
Overigens vind ik dit een heel vermakelijk trolltopic. Well done TS.
Maar een hele avond zonsondergang was dan weer geen probleem. Voor de diepvries spulletjes en boodschapjesquote:
En dan de red flags niet snappenquote:Op zondag 23 oktober 2022 21:19 schreef capricia het volgende:
En dat ook gewoon zeggen tegen je date...
'Zonsondergang doen met zijn tweeën?'
-"Nee, liever een koffie in een publieke plek"
'Okay. Ik moet nu mijn diepvries-boodschappen naar mijn geweldige penthouse brengen. Zonde als het zou ontdooien. Mee naar boven?'
Ik heb het hele topic doorgelezen, maar het bord dat je voor je kop hebt komt hier wel het duidelijkst naar voren. Je lijkt niet te willen begrijpen dat het voor een vrouw niet per se chill of veilig voelt om met een willekeurige man zijn huis in te gaan. Gedurende het topic blijf je dit rechtvaardigen met hoe mooi je huis wel niet is, maar daar gaat het helemaal niet op. Dat heeft totaal niks met de beweegredenen van die vrouw te maken en des te meer met die van jou.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:58 schreef Stillemeneer het volgende:
[..]
Ik woon 21hoog en heb echt een heel mooi uitzicht vanaf het balkon recht langs de drukste uitgaansstraat van de stad. Is het bezichtigen waard.. dacht ik althans.
Was niet echt lokken maar mi casa is su casa toch? En dan is die drempel ook lager voor vannacht.
"En dan is die drempel ook lager voor vannacht."quote:Op zondag 23 oktober 2022 22:06 schreef itchycoo het volgende:
[..]
Ik heb het hele topic doorgelezen, maar het bord dat je voor je kop hebt komt hier wel het duidelijkst naar voren. Je lijkt niet te willen begrijpen dat het voor een vrouw niet per se chill of veilig voelt om met een willekeurige man zijn huis in te gaan. Gedurende het topic blijf je dit rechtvaardigen met hoe mooi je huis wel niet is, maar daar gaat het helemaal niet op. Dat heeft totaal niks met de beweegredenen van die vrouw te maken en des te meer met die van jou.
Je zegt wel dat je haar begrijpt enzo, maar uit alles blijkt dat je geen idee hebt en je eigen perspectief en overwegingen op haar projecteert. En het dan raar vinden dat ze daar niet naar handelt en verontwaardig gaan doen.
En ik vraag me ernstig af of je echt zo’n romanticus bent of dat je dat graag zegt in de veronderstelling dat je zó smooth bent met het in bed krijgen van vrouwen.
Krijg jij ook zo’n ‘dan kan ik, als ze niet snel genoeg op mijn avances ingaat, haar gemakkelijker meesleuren naar de slaapkamer’ gevoel?quote:Op zondag 23 oktober 2022 22:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
"En dan is die drempel ook lager voor vannacht."
Mi casa es su casa togquote:Op zondag 23 oktober 2022 22:18 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Krijg jij ook zo’n ‘dan kan ik, als ze niet snel genoeg op mijn avances ingaat, haar gemakkelijker meesleuren naar de slaapkamer’ gevoel?
Eerst stiekem de vier sloten van de voordeur erop. Dan een wijntje inschenken om de juiste sfeer te creëren. En als ze zegt dat ze toch graag de laatste bus wil halen helemaal gekwetst doen en op haar schuldgevoel inspelen.quote:Op zondag 23 oktober 2022 22:18 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Krijg jij ook zo’n ‘dan kan ik, als ze niet snel genoeg op mijn avances ingaat, haar gemakkelijker meesleuren naar de slaapkamer’ gevoel?
Goed adviesquote:Op zondag 23 oktober 2022 23:11 schreef Halcon het volgende:
Het verbaast me niet zo.
Ze spreekt af om wat te gaan drinken. Daar is ze ook op gekleed. Niet op ergens buiten, in oktober, op een dam naar zonsondergang te gaan kijken.
En dan je boodschappen boven gaan leggen.Dat zal vast overkomen als een opzichtige poging om haar je kiet in te krijgen.
Sowieso, waarom moet dat tijdens een date? Laat ze gewoon in de kofferbak liggen. Of had ze voor de date boven gelegd.
Dat je afspreekt bij een winkelcentrum wil toch niet zeggen dat je dan maar boodschappen moet gaan doen en dat vermengen met de date?
Over overnachten is al gesproken, daarna die zonsondergang, dan die boodschappen.... het komt op haar wellicht over alsof je haar gewoon z.s.m, de slaapkamer in wilt sleuren... En als ze dan beleefd af heeft gewimpeld met een kutsmoes, nog proberen haar hand te pakkenIk zou wat aan je aanpak werken.
Flikker lekker op man ik zou nooit iets doen tegen een vrouw haar zin in. Dat wijf moet gewoon niet zo spartelen niks raars aan heel die situatie. Ze hoefde niet mee naar binnen toch? En als ze wel mee was geweest was er ook niets gebeurd.quote:Op maandag 24 oktober 2022 09:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niet verbaasd, wel teleurgesteld.
Maar goed, TS, als je niet wil luisteren dan zal je dit misschien nog 5 of 10x ervaren. Of, nog liever, hopelijk komt het niet van nog een date met een vrouw, want ik heb niet het gevoel dat die op een veilige plaats zijn bij jou.
“Dat wijf moet gewoon niet zo spartelen”? Pardon?! Ben je nou helemaal idioot geworden?quote:Op maandag 24 oktober 2022 09:52 schreef Stillemeneer het volgende:
[..]
Flikker lekker op man ik zou nooit iets doen tegen een vrouw haar zin in. Dat wijf moet gewoon niet zo spartelen niks raars aan heel die situatie. Ze hoefde niet mee naar binnen toch? En als ze wel mee was geweest was er ook niets gebeurd.
van de hele leuke vrouw is niet veel meer over nu ze je niet moet, zo blijkt.quote:Op maandag 24 oktober 2022 09:52 schreef Stillemeneer het volgende:
[..]
Flikker lekker op man ik zou nooit iets doen tegen een vrouw haar zin in. Dat wijf moet gewoon niet zo spartelen niks raars aan heel die situatie. Ze hoefde niet mee naar binnen toch? En als ze wel mee was geweest was er ook niets gebeurd.
Nee zo een zou sowieso mijn type niet zijn. Ik heb er eentje nodig met Actie & Pit. Niet eentje die in der broek schijt om niets.quote:Op maandag 24 oktober 2022 09:54 schreef miss_sly het volgende:
[..]
van de hele leuke vrouw is niet veel meer over nu ze je niet moet, zo blijkt.
Ik ben er helemaal klaar mee, ik betaal wel gewoon vanaf nu ervoor en NL heb ik ze op me wachten die Spaanse wijven moeten niet zo wazig doen.quote:Op maandag 24 oktober 2022 09:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
“Dat wijf moet gewoon niet zo spartelen”? Pardon?! Ben je nou helemaal idioot geworden?
Door types als jij zijn er zoveel vrouwen die voorzichtig zijn en het zekere voor het o zekere nemen.quote:Op maandag 24 oktober 2022 09:59 schreef Stillemeneer het volgende:
[..]
Nee zo een zou sowieso mijn type niet zijn. Ik heb er eentje nodig met Actie & Pit. Niet eentje die in der broek schijt om niets.
Het is nu in ieder geval wel een stuk duidelijker hoe jij in elkaar steekt, dus de ‘act’ is nu wel doorgeprikt.quote:Op maandag 24 oktober 2022 10:00 schreef Stillemeneer het volgende:
[..]
Ik ben er helemaal klaar mee, ik betaal wel gewoon vanaf nu ervoor en NL heb ik ze op me wachten die Spaanse wijven moeten niet zo wazig doen.
Types zoals mij? Verklaar je nader.quote:Op maandag 24 oktober 2022 10:00 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Door types als jij zijn er zoveel vrouwen die voorzichtig zijn en het zekere voor het o zekere nemen.
Flikker op man act. Ik heb mij oprecht bedroeft gevoeld gister (bijna niets kunnen eten) de dag ervoor probeerde ik nog van mijn zaterdag avond te genieten. Wat niet lukte aangezien die afwijzing mij compleet had leeggezogen. Nee ik ben er klaar mee en heb besloten gewoon de portomonee te trekken voor mijn behoeftes. En voor de rest verder van de dagen die ik nog heb hier te genieten zonder die emotionele achtbaan van het daten.quote:Op maandag 24 oktober 2022 10:02 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het is nu in ieder geval wel een stuk duidelijker hoe jij in elkaar steekt, dus de ‘act’ is nu wel doorgeprikt.
Oké, troll. Hoop ik.quote:Op maandag 24 oktober 2022 09:52 schreef Stillemeneer het volgende:
[..]
Dude, ze zijn niet GEWOON verplicht om mee te gaan en te blijven slapen.quote:Op maandag 24 oktober 2022 10:03 schreef Stillemeneer het volgende:
[..]
Types zoals mij? Verklaar je nader.
Types die dat meisje centraal plaatsen en alles doen om haar een onvergetelijke ervaring te geven types die hoffelijk en respectvol zijn en voor alles betalen? Ja voor die enge griezels zal ik ook wegrennen. Ga toch weg, ik maak dit topic omdat het een keer voor mijn beleving heel raar is uitgepakt normaal gaan ze gewoon mee en blijven slapen.
Wat is dat nou voor flauwekul man, om je zo ontdaan te voelen over een meisje dat je niet in bed krijgt. Een afwijzing die je compleet heeft leeggezogen nog wel!quote:Op maandag 24 oktober 2022 10:07 schreef Stillemeneer het volgende:
[..]
Flikker op man act. Ik heb mij oprecht bedroeft gevoeld gister (bijna niets kunnen eten) de dag ervoor probeerde ik nog van mijn zaterdag avond te genieten. Wat niet lukte aangezien die afwijzing mij compleet had leeggezogen. Nee ik ben er klaar mee en heb besloten gewoon de portomonee te trekken voor mijn behoeftes. En voor de rest verder van de dagen die ik nog heb hier te genieten zonder die emotionele achtbaan van het daten.
Ja, obvious troll is obvious joh.quote:Op maandag 24 oktober 2022 10:07 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Dit begin ik ook te denken/hopen
Zijn ze ook niet.quote:Op maandag 24 oktober 2022 10:07 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Dude, ze zijn niet GEWOON verplicht om mee te gaan en te blijven slapen.
Narcistisch wel, helemaal ontregeld door een afwijzing.quote:Op maandag 24 oktober 2022 10:10 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ja, obvious troll is obvious joh.
Zie ook zijn pohi. Dit account kan eigenlijk niet serieus zijn.
Zo wel, dan krijg ik er een beetje Elliot Rodger vibes bij. Stillemeneer is de 'supreme gentleman' en die vrouwen moeten gewoon hun bek houden en naar zijn pijpen dansen. Doen ze dat niet dan zijn ze compleet kut en het ligt nooit aan hem natuurlijk.
Raar dat dat meisje is weggelopen, ik snap het niet. Lag vast aan haar.quote:Op maandag 24 oktober 2022 10:02 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het is nu in ieder geval wel een stuk duidelijker hoe jij in elkaar steekt, dus de ‘act’ is nu wel doorgeprikt.
Omdat ik het niet begrijp, ik ben autistisch, als ik iets niet begrijp word ik gek.quote:Op maandag 24 oktober 2022 10:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor flauwekul man, om je zo ontdaan te voelen over een meisje dat je niet in bed krijgt. Een afwijzing die je compleet heeft leeggezogen nog wel!
En dan tegelijkertijd opscheppen over al die andere keren dat je ze wel gemakkelijk al op de eerste date het bed in kreeg.
Dat is niet te rijmen met elkaar. Er klopt duidelijk iets niet in het verhaal dat je ons voorspiegelt. Als je echt zo’n toffe gozer bent waar geregeld vrouwen wel seks mee willen op hun eerste date met je, dan raak je niet zo compleet overstuur van een afwijzing.
Een beetje wel, ja, want dit soort 'trolls' zijn hooguit grappig om te doen als je twaalf bent. Ben je een volwassen vent dan is er alsnog wel het een en ander mis met je als je dit soort typetjes etaleert op een internetforum.quote:Op maandag 24 oktober 2022 10:14 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Narcistisch wel, helemaal ontregeld door een afwijzing.
Zelfs als troll geeft het rillingen over je rug
Zoek hier professionele hulp voor.quote:Op maandag 24 oktober 2022 10:15 schreef Stillemeneer het volgende:
[..]
Omdat ik het niet begrijp, ik ben autistisch, als ik iets niet begrijp word ik gek.
Blij dat ze vertrokken is, balen van haar tijd die ze aan hem besteed heeft, lachen met vriendinnen erover, zijn nummer geblokkeerd, vergeten.quote:Op maandag 24 oktober 2022 10:15 schreef CherryLips het volgende:
Ik vraag me ook af hoe zij zich nu voelt.
Met een nare nasmaak aan deze ervaring, opgelucht dat ze is weggegaan, een beetje voorzichtig bij de volgende date, en zich toch schuldig voelen dat ze hem misschien heeft gekwetst, want misschien waren haar alarmbellen wel onterecht gaan rinkelen?quote:Op maandag 24 oktober 2022 10:18 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Blij dat ze vertrokken is, balen van haar tijd die ze aan hem besteed heeft, lachen met vriendinnen erover, zijn nummer geblokkeerd, vergeten.
Het meeste begrijp ik gewoon daarom gaat het me financieel zo goed af omdat dingen gewoon begrijp als ik erover nadenk. Enkel vrouwen en dan met name de Spaanstalige vrouw. Heeft iemand daar ooit een handboek voor geschreven??quote:Op maandag 24 oktober 2022 10:17 schreef Oriente het volgende:
[..]
Zoek hier professionele hulp voor.
En toch zou het aan haar liggen?quote:Op maandag 24 oktober 2022 10:15 schreef Stillemeneer het volgende:
Omdat ik het niet begrijp, ik ben autistisch, als ik iets niet begrijp word ik gek.
En je neemt niks aan van een ander. Is dat ook omdat je autistisch bent?quote:Op maandag 24 oktober 2022 10:15 schreef Stillemeneer het volgende:
[..]
Ik snap niet hoezo een meisje dat 1minuut geleden nog vrolijk en blij over de boulevard wilt lopen en nog uiteten wilt ineens afkapt omdat ik even wat spullen afgooi/ophaal in mijn woning.
Een onderbuikgevoel moet je nooit negeren. Wat niet goed voelt voelt niet goed, daar hoeft niemand zich schuldig over te voelen.quote:Op maandag 24 oktober 2022 10:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met een nare nasmaak aan deze ervaring, opgelucht dat ze is weggegaan, een beetje voorzichtig bij de volgende date, en zich toch schuldig voelen dat ze hem misschien heeft gekwetst, want misschien waren haar alarmbellen wel onterecht gaan rinkelen?
We spelen allemaal hard to get.quote:Op maandag 24 oktober 2022 10:22 schreef rival het volgende:
Wat ik overigens niet begrijp, TS is duidelijk een goed persoon met fijne intenties. Financieel gaat het hem goed af. Hij heeft een mooie woning met prachtig uitzicht.
Waarom duiken de vrijgezelle Fok dames hier niet bovenop?
Hij heeft nog niks gezegd over de grootte van z'n pener.quote:Op maandag 24 oktober 2022 10:22 schreef rival het volgende:
Wat ik overigens niet begrijp, TS is duidelijk een goed persoon met fijne intenties. Financieel gaat het hem goed af. Hij heeft een mooie woning met prachtig uitzicht.
Uiterlijkquote:Op maandag 24 oktober 2022 10:22 schreef rival het volgende:
FOK!er, dus minimaal 45cm natuurlijk.quote:Op maandag 24 oktober 2022 10:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij heeft nog niks gezegd over de grootte van z'n pener.
FOK!kers daten is geen goed ideequote:Op maandag 24 oktober 2022 10:22 schreef rival het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |