abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201416360
Ik doe al enige tijd aan boogschieten, mijn arsenaal bestaat onderanderen uit een aantal kruisbogen. Lange bogen en korte bogen, ook uit hobby verzamel ik oude bogen en heb deze aan de muur/in glazen vertrienens door mijn huis tentoongesteld.

Helaas heb ik ook een strafblad, en mag daarom geen vuurwapens hebben.

Voor mijn problemen met justitie had ik deze wel en was ook lid van een schietvereneging.

Aangezien ik deze hobby niet meer legaal kon uitvoeren ben ik overgestapt op de boog schutter sport.

Nu mijn klacht, nadat die verwarde man wat onrust heeft gestook in Almelo gister vrees ik dat er media aandacht komt over het bezitten van kruisbogen en wellicht de regels aangescherpt worden. En ik hierdoor weer 1 van mijn hobbys kwijt raak, het begon een aantal jaar geleden ookal met het bushcraften. Niet dat dit illegaal is maar sinds dat gebeuren met Jos B. Kijken mensen mij nogal vreemd aan als ik vertel dat ik aan bushcraft doe.

Ik heb een hekel aan de media die zodra een gek een onbespraakbaare daad verricht gelijk een hele groep liefhebbers over 1 kam gescheert wordt.

Klacht: Weer een hobby negatief in het nieuws en vrees dat ik in de nabije toekomst deze niet meer legaal mag uitoefenen.
pi_201416368
Is goed Jos
pi_201416505
Het is prima nieuws als mensen met een strafblad nog minder gevaarlijke wapens in huis mogen hebben.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_201416576
Vertrienens?
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_201416585
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 september 2021 19:11 schreef Jordy-B het volgende:
Het is prima nieuws als mensen met een strafblad nog minder gevaarlijke wapens in huis mogen hebben.
Weet je hoesnel je een strafblad hebt vandaag ten dag? Als ik een x zat achter het stuur kruip al, als ik jou een goeie tik op je ogen geef al. Als je een x door iemands brievenbus pist ookal zelfs al bel je je ex net wat te vaak op al.

Weet wat je zegt jijzelf zult er ooknog welleens mee te maken krijgen heilig boontje :')
pi_201416672
ik geloof hier geen ene fluit van
lol
  zaterdag 18 september 2021 @ 19:31:51 #7
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_201416764
Ik voel je, man. Vliegtuigkapen wordt nou ook al jaren gedemoniseerd.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_201416876
I feel your struggles

gr Jos
U MAD?
  zaterdag 18 september 2021 @ 19:48:31 #9
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_201416964
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 september 2021 19:17 schreef Stillemeneer het volgende:

Weet je hoesnel je een strafblad hebt vandaag ten dag?
Als ik een x zat achter het stuur kruip al,
als ik jou een goeie tik op je ogen geef al.
Als je een x door iemands brievenbus pist ookal
zelfs al bel je je ex net wat te vaak op al.

Ik zou het eigenlijk raar vinden als je voor dat soort vergrijpen geen strafblad zou krijgen, je kwakt t neer alsof t niks raars is, maar imo is t nogal tokkie gedrag, met je goeie tik op je ogen en je ex te vaak bellen :{
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
  zaterdag 18 september 2021 @ 19:58:18 #10
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_201417089
Ach, ik deed ooit aan schietsport, en als er dan weer een gek in het nieuws kwam moest ik me ook verantwoorden. :')
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_201418694
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 september 2021 19:17 schreef Stillemeneer het volgende:

[..]
Weet je hoesnel je een strafblad hebt vandaag ten dag?
Hoe kreeg je je strafblad?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_201418864
Misschien moeten ze iets meer onderzoek doen voor ze een vergunning verlenen
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_201419566
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 september 2021 21:30 schreef Jordy-B het volgende:

[..]
Hoe kreeg je je strafblad?
Lang verhaal kort, geen zin om erover door te gaan dit is in mijn verleden.

https://www.ad.nl/binnenl(...)stanleymes~aed4df0b/
pi_201420459
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 september 2021 19:00 schreef Stillemeneer het volgende:
Ik doe al enige tijd aan boogschieten,
Jij lijkt me wel iemand die met de handboog zijn eigen pijlen af moet schieten ja.
  zaterdag 18 september 2021 @ 23:07:59 #15
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_201420565
Na het lezen van dat nieuwsbericht lijkt het mij verstandig dat ze de regels m.b.t. wapenbezit nog iets verder aanscherpen.

Gr. gr.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')