Ik doe al enige tijd aan boogschieten, mijn arsenaal bestaat onderanderen uit een aantal kruisbogen. Lange bogen en korte bogen, ook uit hobby verzamel ik oude bogen en heb deze aan de muur/in glazen vertrienens door mijn huis tentoongesteld.
Helaas heb ik ook een strafblad, en mag daarom geen vuurwapens hebben.
Voor mijn problemen met justitie had ik deze wel en was ook lid van een schietvereneging.
Aangezien ik deze hobby niet meer legaal kon uitvoeren ben ik overgestapt op de boog schutter sport.
Nu mijn klacht, nadat die verwarde man wat onrust heeft gestook in Almelo gister vrees ik dat er media aandacht komt over het bezitten van kruisbogen en wellicht de regels aangescherpt worden. En ik hierdoor weer 1 van mijn hobbys kwijt raak, het begon een aantal jaar geleden ookal met het bushcraften. Niet dat dit illegaal is maar sinds dat gebeuren met Jos B. Kijken mensen mij nogal vreemd aan als ik vertel dat ik aan bushcraft doe.
Ik heb een hekel aan de media die zodra een gek een onbespraakbaare daad verricht gelijk een hele groep liefhebbers over 1 kam gescheert wordt.
Klacht: Weer een hobby negatief in het nieuws en vrees dat ik in de nabije toekomst deze niet meer legaal mag uitoefenen.