Opstap, op het strand, de boulevard, parkjes, soms bestel ik een koffie aan de bar en oog ik op het terras naar een lekker mokkel en dan vraag ik of ik mijn koffie met haar kan drinken.quote:
Ook als ik haar al hetzelfde in persoon heb genoemd en er wat geflirt is?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 22:37 schreef Avianflu het volgende:
Hoe gaat een app wisseling dan?
Ik krijg echt kriebels als een man mij al schatje, guapa, dushi in de eerste 5 appjes noemt.
Dat is alleen leuk als je daadwerkelijk iets intiems deelt met een man. Vind ik dan…
Hopelijk niet je telefoonnummer gegeven?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 23:04 schreef DoubleDip het volgende:
“vrouwtje”
“mokkel”
Hier haakte ik af.
Het enige nummer wat je deze TS kan geven is een 0906 nr.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 23:08 schreef maily het volgende:
[..]
Hopelijk niet je telefoonnummer gegeven?
Nee deze parelquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 23:04 schreef DoubleDip het volgende:
“vrouwtje”
“mokkel”
Hier haakte ik af.
quote:hola guapa
nou dat is toch in de beste gevallen één heel telefoonnummer!quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 22:45 schreef Stillemeneer het volgende:
Dit doe ik 1/2 per week en levert me 5-10 nummers op per keer.
Nee? Ik pas mij aan de situatie aan ik ben scherp van geest met mijn opmerkingen/flirts. Ik vraag gewoon naar haar intresses en vertel over die van mij als basis van gesprek. Ik probeer ook geen one night stands te scoren oid ik heb oprecht interesse in haar als persoon.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 23:07 schreef CoolGuy het volgende:
Dus wat precies...je doet een soort van PUA techniek om nummers te scoren en daarna kom je er achter dat de interesse van een vrouw niet te vangen valt door vooraf ingestudeerde vragen/acties af te trappen?
quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:36 schreef Stillemeneer het volgende:
Dus. Ik had via via Skype aantal maanden geleden een gozer ontmoet. Chille gozer. Iedere dag skypen met hem. was gewoon gezellig. Af en toe samen gamen. je kent het wel.
Gister avond nog gewoon geskyped met hem. Gewoon gezellig. Niks vreemds of geks.
Vandaag Skype ik hem weer... Gaat die dom doen. '' wat moet je, wat ga je praten ''.
dus ik hang op. en toen kwam het volgende uit het gesprek.
[21:53:10] Ik: en maar gek vinden dat je geen vrienden meer hebt irl. ._.
[21:55:16] Dante Herp: LOL
[21:55:28] Dante Herp: Die heb ik wel, Ik houd alleen skype en IRL apart
[21:55:42] IK: je hebt vaak zat gezegt dat je niemand irl hebt dude
[21:56:02] Dante Herp: Eigenlijk zei ik dat, Om heeel eerlijk te zijn omdat jij niks van mij hoeft te weten
[21:56:17] Dante Herp: Ik twijfelde namelijk echt HEEEL hard om jou hier binnen te laten o_o
[21:56:32] IK: en ik twijfelde héél hard om te komen (:
[21:56:45] Dante Herp: Deed je niet, Je zegt dat aleen omdat ik dit zeg
[21:56:51] IK: oh echt wel
[21:56:54] Dante Herp: Nee
[21:57:07] IK: we hadden afgesproken voor deze vakantie. en wie heeft afgezegt?
[21:57:08] Ik: ik
[21:57:09] IK: dus
[21:57:11] Ik: niet gaan praten
[21:57:15] Dante Herp: No
[21:57:17] Dante Herp: Just, No
[21:57:24] Ik: oh jawel
[21:57:34] Ik: dude ik heb het gesprek in me telefoon staan?
[21:59:08] Ik: ik vond het al vreemd van je dat je jezelf klaasje of jan klaas noemt op fb. bij dat moment vertrouwde ik het niet. en kan je alles wel gaan projecteren op mij
[21:59:23] iK: dat je uit het niets random gaat haten kan ik niks aan doen xD
Nu heeft die me dus daarna geblokkeerd van alles. Whatsapp, facebook. Skype.
Klacht: zie titel.
Klacht 2:
Het ís een FOK!ker. Dat was de hoofd reden dat we direct een klik hadden. Dus gozer. Ik weet dat je een paar accounts hebt, dus ik denk dat je nog een kloon account maakt die op dit topic reageert. Je bent geen haar beter dan mij.
Dat is een re-post van Vlaggenroof zijn oude toppa's vorig jaar heel die gast zijn PoHi doorgespit, aanrader tranen rolden langs mijn wangen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 23:21 schreef bijdehand het volgende:
Ik dacht dat je gay was overigens
[..]
Ja sure, en dan 10 nummers per avond. Oprecht. Sure.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 23:20 schreef Stillemeneer het volgende:
[..]
Nee? Ik pas mij aan de situatie aan ik ben scherp van geest met mijn opmerkingen/flirts. Ik vraag gewoon naar haar intresses en vertel over die van mij als basis van gesprek. Ik probeer ook geen one night stands te scoren oid ik heb oprecht interesse in haar als persoon.
Nee overdag, en enkel alleen op de campus. Daar zijn zoveel knappe meiden van mijn leeftijd. Mooie omgeving met veel bankjes, vragen of je er langs mag zitten kort gesprek en door. Is makkelijk te doen dan valt 10 nog mee.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 23:31 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja sure, en dan 10 nummers per avond. Oprecht. Sure.
Hoe oprecht is die interesse als je daarna nog 9 nummers wil scoren?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 23:48 schreef Stillemeneer het volgende:
[..]
Nee overdag, en enkel alleen op de campus. Daar zijn zoveel knappe meiden van mijn leeftijd. Mooie omgeving met veel bankjes, vragen of je er langs mag zitten kort gesprek en door. Is makkelijk te doen dan valt 10 nog mee.
Ja superstoer en alles. Maar ja, dan scoor je nummer na nummer en vervolgens hebben ze allemaal 0,0 interesse. Nou nou, score!quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 23:48 schreef Stillemeneer het volgende:
[..]
Nee overdag, en enkel alleen op de campus. Daar zijn zoveel knappe meiden van mijn leeftijd. Mooie omgeving met veel bankjes, vragen of je er langs mag zitten kort gesprek en door. Is makkelijk te doen dan valt 10 nog mee.
Iedereen begint als vreemde van elkaar. Als ik nog steeds aan het jagen ben als ik al met iemand uit ben geweest, en er is romantiek dan is dit verwerpelijk gedrag ja. Maar zolang dit niet het geval is vind ik daar niets mis mee, zij heeft waarschijnlijk ook meerdere mannen die intresse tonen per dag en op zijn minst per week.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 00:00 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Hoe oprecht is die interesse als je daarna nog 9 nummers wil scoren?
Als ik oprechte interesse heb dan wil ik niet eens met een ander praten, dan wil ik alleen diegene leren kennen.
Daarom ook deze post ik vraag om hulp en waar heb je me het scoren horen noemen?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 00:11 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja superstoer en alles. Maar ja, dan scoor je nummer na nummer en vervolgens hebben ze allemaal 0,0 interesse. Nou nou, score!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |