Na zin 1 heeft zin 2 geen zin meerquote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:08 schreef greysbones het volgende:
Janet is tegen delen![]()
![]()
maar als je alles bij elkaar gooit heb je 2 a 3 dagen eten
quote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:10 schreef Ireth het volgende:
Die hele hallelujah sfeer is finaal pleite
Wij zijn er even niet.quote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Maar gelukkig straks wel een spellenpakket!!!
quote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Kan je 1 a bij Isaac zetten in de tt?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Na zin 1 heeft zin 2 geen zin meer
Rammelend van de honger aan de rummicubquote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze is flink aanwezig als haar microfoon aan staat.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:12 schreef Sestra666 het volgende:
waar is mora eigenlijk? Die hoor en zie ik nu nooit, behalve in bed
Ik hoor haar constant hoestenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:12 schreef Sestra666 het volgende:
waar is mora eigenlijk? Die hoor en zie ik nu nooit, behalve in bed
echt?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:13 schreef Sestra666 het volgende:
valt me echt tegen van mensen, die niet willen delen .
drankquote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:14 schreef Deisyy het volgende:
Hebben de mensen die vooral drank en peuken hebben gekocht dat gedeeld met anderen?
het is wel dubbel .. iedereen is met hetzelfde zakgeld begonnen.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:13 schreef Sestra666 het volgende:
valt me echt tegen van mensen, die niet willen delen .
Isaac wil graag de naam Heilige voor zijn naamquote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Isaac : Ik wilde 'm gewoon erin gooien .. wat we ermee doen....
Dit, ze zitten daar niet voor de lol natuurlijk.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar serieus, als je 1 miljoen wil winnen moet je echt anders spelen en geen enkele rekening houden met anderen ...![]()
Fuck ze allemaal, gas erop ...![]()
quote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Isaac : Ik wilde 'm gewoon erin gooien .. wat we ermee doen.... misschien kan de manager het oppakken.
Saint Isaac.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Isaac wil graag de naam Heilige voor zijn naam
neequote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Mag ik er vanuit gaan dat het eten van Isaac op is?
Die heeft genoeg nog.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:17 schreef Li0nHeart het volgende:
PMT.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:18 schreef greysbones het volgende:
babette wil vrijdag een spel doen
verrassing
mensen die mee willen doen
morgen aanmelden
Dat dus, maak het GVD iedereen moeilijk, ze moeten jankend naar huis ....quote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:17 schreef Deisyy het volgende:
Dit, ze zitten daar niet voor de lol natuurlijk.
jeff is de enige die het spel wil spelenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dat dus, maak het GVD iedereen moeilijk, ze moeten jankend naar huis ....![]()
Niet deze saaie kleuterklas ....
dat dusquote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:19 schreef Li0nHeart het volgende:
En ook niemand die zegt.. pleur op met je spellenpakket. Als het je zo hoog zit, koop dan eten.
Het is geen theekransje of picknick waar je gezellig met elkaar je eten deelt.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dat dus, maak het GVD iedereen moeilijk, ze moeten jankend naar huis ....![]()
Niet deze saaie kleuterklas ....
Of een ponykamp.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is geen theekransje of picknick waar je gezellig met elkaar je eten deelt.
quote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:20 schreef mangalie het volgende:
Wel apart dat er van Isaac niets is gestolen...
Nouja je moet het toch met elkaar uitzingen.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is geen theekransje of picknick waar je gezellig met elkaar je eten deelt.
laat ze hun koffer maar pakkenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:21 schreef engine het volgende:
[..]
Nouja je moet het toch met elkaar uitzingen.
quote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:21 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is juist niet de bedoelingquote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:21 schreef engine het volgende:
[..]
Nee hoor .. het doel is als enige overblijven.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:21 schreef engine het volgende:
[..]
dat gaat anno 2022 niet meer lukkenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Gouden Kooi taferelen, kotsend over anderen, versper ze hun doorloop, geef ze een grote bek, komop tandje erbij ....
Toch wel hoor. Het is niet de bedoeling dat die loods voor kerst leeg is.quote:
Helemaal para brother.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Gouden Kooi taferelen, kotsend over anderen, versper ze hun doorloop, geef ze een grote bek, komop tandje erbij ....
Ja daarom gaan ze ook zo hard met die eliminaties iedere week.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:21 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee hoor .. het doel is als enige overblijven.
Dat gaat ook niet gebeuren, er zijn genoeg die wel verstandig inkopenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:22 schreef engine het volgende:
[..]
Toch wel hoor. Het is niet de bedoeling dat die loods voor kerst leeg is.
hahaquote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Verstoor mensen hun slaap, zorg dat ze niet kunnen douchen, kortom maak het anderen moeilijk ...
Versier hun partner.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Verstoor mensen hun slaap, zorg dat ze niet kunnen douchen, kortom maak het anderen moeilijk ...
Als 10 man hun 24 uur aanvraagt omdat ze honger hebben, heb je 10 minder concurrenten.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:23 schreef engine het volgende:
[..]
Ja daarom gaan ze ook zo hard met die eliminaties iedere week.
Kim D of Kim K?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda probeert het maar uit te leggen aan KimD .. en KimD praat er steeds overheen een andere kant op. Hilarisch gesprek.
Erg verstandig als je snel genomineerd wil worden. Beter niks zeggen en iedereen te vriend houden.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
en meer etenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:24 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Als 10 man hun 24 uur aanvraagt omdat ze honger hebben, heb je 10 minder concurrenten.
Waarom zit jij niet in die loods?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik zou ook niet naar Wanda luisteren..quote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda probeert het maar uit te leggen aan KimD .. en KimD praat er steeds overheen een andere kant op. Hilarisch gesprek.
als Kim K niet in de buurt isquote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:24 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
KimD ...Wanda en KimD zijn sinds gister een soort van vriendjes .. soms.
Die kreeg de helft van zijn boodschapppen niet binnen door fouten van Maddy. Maar hëft nog wel 445 euroquote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Maakt weinig uit. Daar heb je alleen wat aan als je wint. Dan heb je dus ruim twee maanden geen eliminatie daarna.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:24 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Als 10 man hun 24 uur aanvraagt omdat ze honger hebben, heb je 10 minder concurrenten.
das saaie tvquote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:24 schreef engine het volgende:
[..]
Erg verstandig als je snel genomineerd wil worden. Beter niks zeggen en iedereen te vriend houden.
Precies, Huub wist hoe het spelletje gespeeld moest worden, hier niemand behalve misschien Jeffrey ...quote:
Amber Heard style.quote:
Helemaal in de tijdsgeest van nu, lekker politiek correct en ja en amen knikken.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:24 schreef engine het volgende:
[..]
Erg verstandig als je snel genomineerd wil worden. Beter niks zeggen en iedereen te vriend houden.
tegen wie ze niks meer zou vertellenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda nu overal verkondigen hoe voor het blok gezet ze zich voelde. Zelfs bij Maddy.
Wel de beste kans om ver te komen. Het is niet toevallig dat Jeff genomineerd werd.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:26 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Helemaal in de tijdsgeest van nu, lekker politiek correct en ja en amen knikken.
leuk toch, gevulde streamavondquote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
nu nog een talkshow dan schakel ik uit
Zou niet de eerste keer zijn anders.quote:
Ja, omdat al die heilige tuttenbelletjes m/v niet tegen zijn gedrag kunnen.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:28 schreef engine het volgende:
[..]
Wel de beste kans om ver te komen. Het is niet toevallig dat Jeff genomineerd werd.
Maar die beslissen.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:30 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja, omdat al die heilige tuttenbelletjes m/v niet tegen zijn gedrag kunnen.
Of dit was juist het plan van Isaacquote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:31 schreef greysbones het volgende:
iedereen beus![]()
![]()
tegenovergestelde effect Isaacs heilige actie
Nou ...... het is een stoker...quote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:31 schreef greysbones het volgende:
iedereen beus![]()
![]()
tegenovergestelde effect Isaacs heilige actie
quote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of dit was juist het plan van Isaac
moet nog ff belasting afquote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Als je van 32 mensen een miljoen kunt winnen, waarvan de meeste planten zijn, dan moet je over lijken
kunnen gaan en fuck de beeldvorming, met een miljoen houd je het een paar jaartjes uit denk ik zo .....
Aww ik snap haar wel. Ze bedoelt het goedquote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:31 schreef Deisyy het volgende:
Kim D: Mensen die eten hebben voelen zich schuldig tegenover mensen die geen eten hebben
Die snapt het ook niet helemaal.
neejohquote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:31 schreef puzziepie het volgende:
Kim D gaat naast haar schoenen lopen ,jammer
Dat zal ook wel, maar ze moet niet praten voor een ander.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:32 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Aww ik snap haar wel. Ze bedoelt het goed
snap dat dan weer welquote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:31 schreef Deisyy het volgende:
Kim D: Mensen die eten hebben voelen zich schuldig tegenover mensen die geen eten hebben
Die snapt het ook niet helemaal.
Pringles.quote:
Tegenover iemand uit je groepje misschien wel, maar toch zeker niet tegenover iemand uit het andere kamp.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
snap dat dan weer wel
dat je je tegenover een vriend lullig voelt dat jij wel eten hebt en hij niet
Echt hoor, al die namen achter elkaar opsommenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:35 schreef Ireth het volgende:
Wil iedereen gewoon ff batterijen wisselen!!!!
nee die kunnen de boom inquote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tegenover iemand uit je groepje misschien wel, maar toch zeker niet tegenover iemand uit het andere kamp.
De poort uit.quote:
quote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:37 schreef Ireth het volgende:
Jasper vangt gewoon een eekhoorn uit de plastic heg en die roostert hij boven het kampvuur!
Of zaagselsoep.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:37 schreef Ireth het volgende:
Jasper vangt gewoon een eekhoorn uit de plastic heg en die roostert hij boven het kampvuur!
Kim D heeft vrij veel moeite met het luisteren naar een anderquote:
Gedaan 😉quote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:12 schreef mangalie het volgende:
[..]
Kan je 1 a bij Isaac zetten in de tt?
afgesproken werk met Isaacquote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:39 schreef puzziepie het volgende:
Kijk!! Jeff was bewust aan het etteren
Sorry ik had je vraag niet gezienquote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:12 schreef mangalie het volgende:
[..]
Kan je 1 a bij Isaac zetten in de tt?
Ik kan me voorstellen dat je je tegenover iedereen bezwaard voelt.. zou ik ook hebbenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tegenover iemand uit je groepje misschien wel, maar toch zeker niet tegenover iemand uit het andere kamp.
Bij de jaarlijkse picknick van de breiclub wel, maar toch niet in deze strijd om die pot met geldquote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:40 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat je je tegenover iedereen bezwaard voelt.. zou ik ook hebben
[ link | afbeelding ]
Dat zal welquote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
iemand die heel gierig was
Nadir???
Ik zou het zelfs daar hebben..quote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij de jaarlijkse picknick van de breiclub wel, maar toch niet in deze strijd om die pot met geld
was wel eea afgesprokenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:42 schreef HappyCharly het volgende:
Was dit het plan van isaac? Sneaky rat
Eéntweetje van Isaac en Jeffquote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:42 schreef HappyCharly het volgende:
Was dit het plan van isaac? Sneaky rat
En lief gaan spelen?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:43 schreef greysbones het volgende:
aaah ze moeten elkaar een hand geven van Jeff![]()
![]()
Uiteraard. Hij is de opstoker van dit geruziequote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:43 schreef greysbones het volgende:
aaah ze moeten elkaar een hand geven van Jeff![]()
![]()
je vergeet de grootste opperbaasquote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Uiteraard. Hij is de opstoker van dit geruzie
Saint Isaac?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
je vergeet de grootste opperbaas
quote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
je vergeet de grootste opperbaas
quote:
Tot zover.quote:
past Marciano prima inquote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:44 schreef Cargamelk het volgende:
Lijkt wel een gevangenis met al die groepjes.
als Jappie het zo wilquote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:45 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind dat Kim D. een beetje loopt te zeiken nu, ze zegt tegen Jasper dat hij de volgende keer wat minder drank moet nemen.
allang niet meerquote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:46 schreef FreshFruit het volgende:
De Jumbo verkoopt geen wodka meer hoorde ik vandaag.
Zij doet echt debiel nu , niet okayquote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:45 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind dat Kim D. een beetje loopt te zeiken nu, ze zegt tegen Jasper dat hij de volgende keer wat minder drank moet nemen.
Een beetje obsessief, net als na die stemmen op Jeffrey.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zij doet echt debiel nu , niet okay
Zij is echt veranderdquote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een beetje obsessief, net als na die stemmen op Jeffrey.
ik denk dat niemand ooit voor haar zingtquote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een beetje obsessief, net als na die stemmen op Jeffrey.
Een koesdoek.quote:
waar slaat dat nou weer op?quote:
omdat hij de gangsterboy speeltquote:
ik dacht dat jij tegen het in hokjes stoppen van mensen wasquote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
omdat hij de gangsterboy speelt
de godfather
Ik vind veel dingen die ze doen wel creatief verzonnen, maar dit is tenenkrommend en zo correct allemaal.quote:
sorryquote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:51 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik dacht dat jij tegen het in hokjes stoppen van mensen was
Heel cliché,vooral de presentatie van GJinek.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind veel dingen die ze doen wel creatief verzonnen, maar dit is tenenkrommend en zo correct allemaal.
Same here , waar ik ook van baal is dat ze nog meer spelletjes nu gaan kopenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind veel dingen die ze doen wel creatief verzonnen, maar dit is tenenkrommend en zo correct allemaal.
Er komt geen pooltafel.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Same here , waar ik ook van baal is dat ze nog meer spelletjes nu gaan kopen
\zitten ze alleen nog maar met elkaar aan tafel of te poulen
Reken ik goed.quote:
zoveel vooroordelenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
sorry
het staat hier 100 x
dat Marciano een gangster is/lijkt
maar nu zit ik fout?
hij loopt daar rond alsof hij de godfather is
welk vooroordeel dan?quote:
Hij bevestigd het maar al te graag.quote:
Sommige spelletjes zijn wel leuk, die waar je als kijker een beetje van mee kan genieten, maar oulen en kaarten en dat soort dingen is echt geen zak aan.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Same here , waar ik ook van baal is dat ze nog meer spelletjes nu gaan kopen
\zitten ze alleen nog maar met elkaar aan tafel of te poulen
Yep,voor bordspellen.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:56 schreef freaky40 het volgende:
Dus die Bern heeft de 100 euri gekregen?
Maar het begint onderhand een bejaardensoos te wordenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sommige spelletjes zijn wel leuk, die waar je als kijker een beetje van mee kan genieten, maar oulen en kaarten en dat soort dingen is echt geen zak aan.
Nou ja, dat sporten vind ik ook niet echt interessant om naar te kijkenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maar het begint onderhand een bejaardensoos te worden
Nee , dat kaarten ook nietquote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou ja, dat sporten vind ik ook niet echt interessant om naar te kijken
quote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maar het begint onderhand een bejaardensoos te worden
quote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou ja, dat sporten vind ik ook niet echt interessant om naar te kijken
Waarom kijken we eigenlijk nog???quote:
zouden ze dat laten zien?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:00 schreef freaky40 het volgende:
Morgen is de eliminatieproef op TV te zien overigens... Ook eens even kijken wie nu op Jeff gestemd hebben.
Ik denk dat ik dat ook niet ga reddenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee en dit moet een jaar gaan duren
Die heeft gisteren uren lang gehuild.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:59 schreef Rhosyn het volgende:
Waahhhjooo wat hebben ze met Madeleine gedaan....![]()
Ja, niet consequent en ik denk gewoon weer willekeurig net als bij BB.quote:
De hoogtepunten van de dag vind ik meestal:quote:
Ik wacht totdat het spannend gaat wordenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:00 schreef Ireth het volgende:
[..]
[..]
[..]
Waarom kijken we eigenlijk nog???![]()
+ Nadir de loverboy, Ruben de stalker, iniminie de dief enzquote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
sorry
het staat hier 100 x
dat Marciano een gangster is/lijkt
maar nu zit ik fout?
hij loopt daar rond alsof hij de godfather is
Ik spreek je tegen die tijd nog wel.......of nietquote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat ook niet ga redden
quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:01 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Die heeft gisteren uren lang gehuild.
Zelfde hier, bepaalde gesprekjes vind ik ook wel leuk om te zienquote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De hoogtepunten van de dag vind ik meestal:
Het wakker worden,
keukenstreams,
Centraal,
en vuurstreams in de avond.
Voorlopig vast nog wel ffquote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik spreek je tegen die tijd nog wel.......of niet
Als ze maar niet midden in een gesprek wegdraaien.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zelfde hier, bepaalde gesprekjes vind ik ook wel leuk om te zien
Ja, mee eens behalve de keuken streams ...quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:02 schreef FreshFruit het volgende:
De hoogtepunten van de dag vind ik meestal:
Het wakker worden,
keukenstreams,
Centraal,
en vuurstreams in de avond.
Daar baal ik dan wel weer van ja , mis je weer een hoopquote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als ze maar niet midden in een gesprek wegdraaien.
Maar dat weten de kijkers thuis nog nietquote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:05 schreef Ireth het volgende:
Nee Jeff, je bent nu al 10 minuten aan het praten over iets waar je het al ruim 24 uur over hebt
Hij heeft geleerd op zijn journalistenworkshop op zijn 10e dat dat zo hoort..quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:06 schreef Harry het volgende:
GJ: wat gaat er door je heen??
Mexx aan het duimen......
Mexx schaamt zich niet, maar het ziet er niet uit.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:07 schreef FreshFruit het volgende:
Mexx heeft vast een goede zuigreflex.
[ afbeelding ]
snoeppotten raden hoeveelheid,gewonnen.Snoep en Halloweenparty.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hadden ze vandaag een verdien opdracht, iemand een korte samenvatting ?
Wat ergquote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:11 schreef freaky40 het volgende:
Jeff tegen Ima; zo moeilijk het praat zo bokst het ook....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |