Tot zover.quote:
past Marciano prima inquote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:44 schreef Cargamelk het volgende:
Lijkt wel een gevangenis met al die groepjes.
als Jappie het zo wilquote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:45 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind dat Kim D. een beetje loopt te zeiken nu, ze zegt tegen Jasper dat hij de volgende keer wat minder drank moet nemen.
allang niet meerquote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:46 schreef FreshFruit het volgende:
De Jumbo verkoopt geen wodka meer hoorde ik vandaag.
Zij doet echt debiel nu , niet okayquote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:45 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind dat Kim D. een beetje loopt te zeiken nu, ze zegt tegen Jasper dat hij de volgende keer wat minder drank moet nemen.
Een beetje obsessief, net als na die stemmen op Jeffrey.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zij doet echt debiel nu , niet okay
Zij is echt veranderdquote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een beetje obsessief, net als na die stemmen op Jeffrey.
ik denk dat niemand ooit voor haar zingtquote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een beetje obsessief, net als na die stemmen op Jeffrey.
Een koesdoek.quote:
waar slaat dat nou weer op?quote:
omdat hij de gangsterboy speeltquote:
ik dacht dat jij tegen het in hokjes stoppen van mensen wasquote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
omdat hij de gangsterboy speelt
de godfather
Ik vind veel dingen die ze doen wel creatief verzonnen, maar dit is tenenkrommend en zo correct allemaal.quote:
sorryquote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:51 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik dacht dat jij tegen het in hokjes stoppen van mensen was
Heel cliché,vooral de presentatie van GJinek.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind veel dingen die ze doen wel creatief verzonnen, maar dit is tenenkrommend en zo correct allemaal.
Same here , waar ik ook van baal is dat ze nog meer spelletjes nu gaan kopenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind veel dingen die ze doen wel creatief verzonnen, maar dit is tenenkrommend en zo correct allemaal.
Er komt geen pooltafel.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Same here , waar ik ook van baal is dat ze nog meer spelletjes nu gaan kopen
\zitten ze alleen nog maar met elkaar aan tafel of te poulen
Reken ik goed.quote:
zoveel vooroordelenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
sorry
het staat hier 100 x
dat Marciano een gangster is/lijkt
maar nu zit ik fout?
hij loopt daar rond alsof hij de godfather is
welk vooroordeel dan?quote:
Hij bevestigd het maar al te graag.quote:
Sommige spelletjes zijn wel leuk, die waar je als kijker een beetje van mee kan genieten, maar oulen en kaarten en dat soort dingen is echt geen zak aan.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Same here , waar ik ook van baal is dat ze nog meer spelletjes nu gaan kopen
\zitten ze alleen nog maar met elkaar aan tafel of te poulen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |