Ik kan me voorstellen dat je je tegenover iedereen bezwaard voelt.. zou ik ook hebbenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tegenover iemand uit je groepje misschien wel, maar toch zeker niet tegenover iemand uit het andere kamp.
iemand die heel gierig wasquote:
Bij de jaarlijkse picknick van de breiclub wel, maar toch niet in deze strijd om die pot met geldquote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:40 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat je je tegenover iedereen bezwaard voelt.. zou ik ook hebben
[ link | afbeelding ]
Dat zal welquote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
iemand die heel gierig was
Nadir???
Ik zou het zelfs daar hebben..quote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij de jaarlijkse picknick van de breiclub wel, maar toch niet in deze strijd om die pot met geld
was wel eea afgesprokenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:42 schreef HappyCharly het volgende:
Was dit het plan van isaac? Sneaky rat
Eéntweetje van Isaac en Jeffquote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:42 schreef HappyCharly het volgende:
Was dit het plan van isaac? Sneaky rat
En lief gaan spelen?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:43 schreef greysbones het volgende:
aaah ze moeten elkaar een hand geven van Jeff![]()
![]()
Uiteraard. Hij is de opstoker van dit geruziequote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:43 schreef greysbones het volgende:
aaah ze moeten elkaar een hand geven van Jeff![]()
![]()
je vergeet de grootste opperbaasquote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Uiteraard. Hij is de opstoker van dit geruzie
Saint Isaac?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
je vergeet de grootste opperbaas
quote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
je vergeet de grootste opperbaas
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |