Pringles.quote:
Tegenover iemand uit je groepje misschien wel, maar toch zeker niet tegenover iemand uit het andere kamp.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
snap dat dan weer wel
dat je je tegenover een vriend lullig voelt dat jij wel eten hebt en hij niet
Echt hoor, al die namen achter elkaar opsommenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:35 schreef Ireth het volgende:
Wil iedereen gewoon ff batterijen wisselen!!!!
nee die kunnen de boom inquote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tegenover iemand uit je groepje misschien wel, maar toch zeker niet tegenover iemand uit het andere kamp.
De poort uit.quote:
quote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:37 schreef Ireth het volgende:
Jasper vangt gewoon een eekhoorn uit de plastic heg en die roostert hij boven het kampvuur!
Of zaagselsoep.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:37 schreef Ireth het volgende:
Jasper vangt gewoon een eekhoorn uit de plastic heg en die roostert hij boven het kampvuur!
Kim D heeft vrij veel moeite met het luisteren naar een anderquote:
Gedaan 😉quote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:12 schreef mangalie het volgende:
[..]
Kan je 1 a bij Isaac zetten in de tt?
afgesproken werk met Isaacquote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:39 schreef puzziepie het volgende:
Kijk!! Jeff was bewust aan het etteren
Sorry ik had je vraag niet gezienquote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:12 schreef mangalie het volgende:
[..]
Kan je 1 a bij Isaac zetten in de tt?
Ik kan me voorstellen dat je je tegenover iedereen bezwaard voelt.. zou ik ook hebbenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tegenover iemand uit je groepje misschien wel, maar toch zeker niet tegenover iemand uit het andere kamp.
Bij de jaarlijkse picknick van de breiclub wel, maar toch niet in deze strijd om die pot met geldquote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:40 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat je je tegenover iedereen bezwaard voelt.. zou ik ook hebben
[ link | afbeelding ]
Dat zal welquote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
iemand die heel gierig was
Nadir???
Ik zou het zelfs daar hebben..quote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij de jaarlijkse picknick van de breiclub wel, maar toch niet in deze strijd om die pot met geld
was wel eea afgesprokenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:42 schreef HappyCharly het volgende:
Was dit het plan van isaac? Sneaky rat
Eéntweetje van Isaac en Jeffquote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:42 schreef HappyCharly het volgende:
Was dit het plan van isaac? Sneaky rat
En lief gaan spelen?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:43 schreef greysbones het volgende:
aaah ze moeten elkaar een hand geven van Jeff![]()
![]()
Uiteraard. Hij is de opstoker van dit geruziequote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:43 schreef greysbones het volgende:
aaah ze moeten elkaar een hand geven van Jeff![]()
![]()
je vergeet de grootste opperbaasquote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Uiteraard. Hij is de opstoker van dit geruzie
Saint Isaac?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
je vergeet de grootste opperbaas
quote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
je vergeet de grootste opperbaas
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |