Helemaal in de tijdsgeest van nu, lekker politiek correct en ja en amen knikken.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:24 schreef engine het volgende:
[..]
Erg verstandig als je snel genomineerd wil worden. Beter niks zeggen en iedereen te vriend houden.
tegen wie ze niks meer zou vertellenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda nu overal verkondigen hoe voor het blok gezet ze zich voelde. Zelfs bij Maddy.
Wel de beste kans om ver te komen. Het is niet toevallig dat Jeff genomineerd werd.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:26 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Helemaal in de tijdsgeest van nu, lekker politiek correct en ja en amen knikken.
leuk toch, gevulde streamavondquote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
nu nog een talkshow dan schakel ik uit
Zou niet de eerste keer zijn anders.quote:
Ja, omdat al die heilige tuttenbelletjes m/v niet tegen zijn gedrag kunnen.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:28 schreef engine het volgende:
[..]
Wel de beste kans om ver te komen. Het is niet toevallig dat Jeff genomineerd werd.
Maar die beslissen.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:30 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja, omdat al die heilige tuttenbelletjes m/v niet tegen zijn gedrag kunnen.
Of dit was juist het plan van Isaacquote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:31 schreef greysbones het volgende:
iedereen beus![]()
![]()
tegenovergestelde effect Isaacs heilige actie
Nou ...... het is een stoker...quote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:31 schreef greysbones het volgende:
iedereen beus![]()
![]()
tegenovergestelde effect Isaacs heilige actie
quote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of dit was juist het plan van Isaac
moet nog ff belasting afquote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Als je van 32 mensen een miljoen kunt winnen, waarvan de meeste planten zijn, dan moet je over lijken
kunnen gaan en fuck de beeldvorming, met een miljoen houd je het een paar jaartjes uit denk ik zo .....
Aww ik snap haar wel. Ze bedoelt het goedquote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:31 schreef Deisyy het volgende:
Kim D: Mensen die eten hebben voelen zich schuldig tegenover mensen die geen eten hebben
Die snapt het ook niet helemaal.
neejohquote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:31 schreef puzziepie het volgende:
Kim D gaat naast haar schoenen lopen ,jammer
Dat zal ook wel, maar ze moet niet praten voor een ander.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:32 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Aww ik snap haar wel. Ze bedoelt het goed
snap dat dan weer welquote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:31 schreef Deisyy het volgende:
Kim D: Mensen die eten hebben voelen zich schuldig tegenover mensen die geen eten hebben
Die snapt het ook niet helemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |