kook niequote:
ik dacht dat jij tegen het in hokjes stoppen van mensen wasquote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
omdat hij de gangsterboy speelt
de godfather
Ik vind veel dingen die ze doen wel creatief verzonnen, maar dit is tenenkrommend en zo correct allemaal.quote:
sorryquote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:51 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik dacht dat jij tegen het in hokjes stoppen van mensen was
Heel cliché,vooral de presentatie van GJinek.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind veel dingen die ze doen wel creatief verzonnen, maar dit is tenenkrommend en zo correct allemaal.
Same here , waar ik ook van baal is dat ze nog meer spelletjes nu gaan kopenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind veel dingen die ze doen wel creatief verzonnen, maar dit is tenenkrommend en zo correct allemaal.
Er komt geen pooltafel.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Same here , waar ik ook van baal is dat ze nog meer spelletjes nu gaan kopen
\zitten ze alleen nog maar met elkaar aan tafel of te poulen
Reken ik goed.quote:
zoveel vooroordelenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
sorry
het staat hier 100 x
dat Marciano een gangster is/lijkt
maar nu zit ik fout?
hij loopt daar rond alsof hij de godfather is
welk vooroordeel dan?quote:
Hij bevestigd het maar al te graag.quote:
Sommige spelletjes zijn wel leuk, die waar je als kijker een beetje van mee kan genieten, maar oulen en kaarten en dat soort dingen is echt geen zak aan.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Same here , waar ik ook van baal is dat ze nog meer spelletjes nu gaan kopen
\zitten ze alleen nog maar met elkaar aan tafel of te poulen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |