Yep,voor bordspellen.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:56 schreef freaky40 het volgende:
Dus die Bern heeft de 100 euri gekregen?
Maar het begint onderhand een bejaardensoos te wordenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sommige spelletjes zijn wel leuk, die waar je als kijker een beetje van mee kan genieten, maar oulen en kaarten en dat soort dingen is echt geen zak aan.
Nou ja, dat sporten vind ik ook niet echt interessant om naar te kijkenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maar het begint onderhand een bejaardensoos te worden
Nee , dat kaarten ook nietquote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou ja, dat sporten vind ik ook niet echt interessant om naar te kijken
quote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maar het begint onderhand een bejaardensoos te worden
quote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou ja, dat sporten vind ik ook niet echt interessant om naar te kijken
Waarom kijken we eigenlijk nog???quote:
zouden ze dat laten zien?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:00 schreef freaky40 het volgende:
Morgen is de eliminatieproef op TV te zien overigens... Ook eens even kijken wie nu op Jeff gestemd hebben.
Ik denk dat ik dat ook niet ga reddenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee en dit moet een jaar gaan duren
Die heeft gisteren uren lang gehuild.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:59 schreef Rhosyn het volgende:
Waahhhjooo wat hebben ze met Madeleine gedaan....![]()
Ja, niet consequent en ik denk gewoon weer willekeurig net als bij BB.quote:
De hoogtepunten van de dag vind ik meestal:quote:
Ik wacht totdat het spannend gaat wordenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:00 schreef Ireth het volgende:
[..]
[..]
[..]
Waarom kijken we eigenlijk nog???![]()
+ Nadir de loverboy, Ruben de stalker, iniminie de dief enzquote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
sorry
het staat hier 100 x
dat Marciano een gangster is/lijkt
maar nu zit ik fout?
hij loopt daar rond alsof hij de godfather is
Ik spreek je tegen die tijd nog wel.......of nietquote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat ook niet ga redden
quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:01 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Die heeft gisteren uren lang gehuild.
Zelfde hier, bepaalde gesprekjes vind ik ook wel leuk om te zienquote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De hoogtepunten van de dag vind ik meestal:
Het wakker worden,
keukenstreams,
Centraal,
en vuurstreams in de avond.
Voorlopig vast nog wel ffquote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik spreek je tegen die tijd nog wel.......of niet
Als ze maar niet midden in een gesprek wegdraaien.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zelfde hier, bepaalde gesprekjes vind ik ook wel leuk om te zien
Ja, mee eens behalve de keuken streams ...quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:02 schreef FreshFruit het volgende:
De hoogtepunten van de dag vind ik meestal:
Het wakker worden,
keukenstreams,
Centraal,
en vuurstreams in de avond.
Daar baal ik dan wel weer van ja , mis je weer een hoopquote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als ze maar niet midden in een gesprek wegdraaien.
Maar dat weten de kijkers thuis nog nietquote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:05 schreef Ireth het volgende:
Nee Jeff, je bent nu al 10 minuten aan het praten over iets waar je het al ruim 24 uur over hebt
Hij heeft geleerd op zijn journalistenworkshop op zijn 10e dat dat zo hoort..quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:06 schreef Harry het volgende:
GJ: wat gaat er door je heen??
Mexx aan het duimen......
Mexx schaamt zich niet, maar het ziet er niet uit.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:07 schreef FreshFruit het volgende:
Mexx heeft vast een goede zuigreflex.
[ afbeelding ]
snoeppotten raden hoeveelheid,gewonnen.Snoep en Halloweenparty.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hadden ze vandaag een verdien opdracht, iemand een korte samenvatting ?
Wat ergquote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:11 schreef freaky40 het volgende:
Jeff tegen Ima; zo moeilijk het praat zo bokst het ook....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |