die is het hier niet helemaal mee eensquote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Schakel nu pas in, maar Jeff is de meeting zat of zo?
Wendyquote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:02 schreef Deisyy het volgende:
Wie heeft dat haar van Jeff geknipt, Kim K? Diegene moet wel een hekel aan hem hebben
quote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:01 schreef Ireth het volgende:
[..]
Fuck die ruim 20 jaar leeftijdsverschil, ik zou hem doen!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee hij is boos omdat ze niet op zijn idee hebben gestemd.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
die is het hier niet helemaal mee eens
die vind dat mensen ook moet leren van hun fouten
en dat doen ze niet
Ik zie nu pas dat het wel mee valt, vanmiddag zag ik echt een krullenbol. Of is zijn haar gestyltangd?quote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat het wel mee valt, vanmiddag zag ik echt een krullenbol. Of is zijn haar gestyltangd?
Gekniptquote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat het wel mee valt, vanmiddag zag ik echt een krullenbol. Of is zijn haar gestyltangd?
quote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:01 schreef Ireth het volgende:
[..]
Fuck die ruim 20 jaar leeftijdsverschil, ik zou hem doen!!!15 Jaar leeftijdsverschil hier. Maar heb niks aan mijn kop verbouwd. Dat vind ie mooi, dus misschien maak ik toch kans?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe nor maal
Kan me dit wel voorstellen.quote:
Staat nog 970 duizend op de (voedsel)bankquote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee hebben ze absoluut geen recht op
Je maakt weinig kans denk ik, een stuk of tien vrouwen in de loods willen je graag voor gaan ...quote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:01 schreef Ireth het volgende:
Fuck die ruim 20 jaar leeftijdsverschil, ik zou hem doen!!!
ik ookquote:
Ahh hij is toch een beetje zuurquote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff : Twee dagen geleden 14 stemmen he. Van mij hoeft je niks te verwachten.
hopelijk gebeurt dat nietquote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:06 schreef Deisyy het volgende:
Babette: We moeten zorgen dat het eten opraakt zodat er weer een verdienopdracht komt.
Inderdaad, laat ze maar even lijden en anders uit de pot pakkenquote:
Dat ken ik ergens van.quote:
en jeff stinkt er met open ogen inquote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:07 schreef mangalie het volgende:
Isaac geniet hier van...Steukert pur sang..!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |