Djedi en dan gaat hij vanzelfquote:Op woensdag 19 oktober 2022 20:18 schreef greysbones het volgende:
Ruben mag er van mij ook echt uit
die gozer kan niks doet niks wil niks
echt?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 18:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij houdt van aantrekken en afstoten, zo houdt hij de vrouwen onzeker.
Hij fluistert de leuke dingen in Kims oren. maar dat is alleen duidelijk op tv via ondertiteling.
Met de uitzending van vanavond fluistert hij haar in het oor dat hij haar leuker vindt dan ze denkt.
Maar in de schuur lijkt ze voor hem bagage.
Misschien moet ze een strik maken en die op haar hoofd plakken..quote:Op woensdag 19 oktober 2022 20:20 schreef HappyCharly het volgende:
Kim helemaal bedenken wat ze morgen zal dragen qua kleding en haar om Marciano te pleasen. Engbek
Groep 7 niveauquote:Op woensdag 19 oktober 2022 20:20 schreef HappyCharly het volgende:
Kim helemaal bedenken wat ze morgen zal dragen qua kleding en haar om Marciano te pleasen. Engbek
Pitchenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 20:23 schreef MacDeMarco het volgende:
wat gaat er gebeuren dat isaac iedereen bij elkaar wil hebben?
quote:Op woensdag 19 oktober 2022 20:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In Groningen lopen ze altijd iets achter.
Ook. Maar het wordt ook echt niet gewaardeerd, als Marciano dolverliefd was en haar geweldig vond en zelf ook vanalles deed om har blij te maken.. prima. Dan waren ze gewoon verliefd. Dit is sneuquote:
quote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2022 20:25 schreef HappyCharly het volgende:
Nou tijd voor het egotripje van Isaac.. dance for me monkeys!!
Febo Sjakiequote:Op woensdag 19 oktober 2022 20:25 schreef HappyCharly het volgende:
Nou tijd voor het egotripje van Isaac.. dance for me monkeys!!
Zou gek wordenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 20:25 schreef Kakadylo het volgende:
Zelfs in groepsverband zitten Djedi en Ruben bij elkaar
ik heb het idee dat het ook niet meer uitmaakt wie je wegstuurtquote:Op woensdag 19 oktober 2022 20:25 schreef Kakadylo het volgende:
Zelfs in groepsverband zitten Djedi en Ruben bij elkaar
... is niks.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 20:18 schreef greysbones het volgende:
Ruben mag er van mij ook echt uit
die gozer kan niks doet niks wil niks
Afgekeurdquote:Op woensdag 19 oktober 2022 20:28 schreef greysbones het volgende:
Esther
masseren
lekkere massagetafel en olie
ik loop weer 30 seconden achterquote:Op woensdag 19 oktober 2022 20:28 schreef Mrsloveable het volgende:
Esther wil een masage tafel en olie
quote:Op woensdag 19 oktober 2022 20:30 schreef IkFok het volgende:
ja een haan iedereen om 5 uur 's morgens wakker
OMG zielig ..vogelpestquote:Op woensdag 19 oktober 2022 20:30 schreef greysbones het volgende:
en een beestje
2 kippen en een haan
Flaskes!!quote:Op woensdag 19 oktober 2022 20:29 schreef greysbones het volgende:
Maddy iedereen eigen waterfles
Zoe pot mayo
GJ tafelvoetbal
als we dan toch ezig zijn.. ook voor Djedi en Ruben en Sasha en Bernquote:Op woensdag 19 oktober 2022 20:30 schreef Ireth het volgende:
Ik zou pitchen: bus en treinkaartje voor Kim en Marciano
1 vaatwasser voor 33 personen????quote:Op woensdag 19 oktober 2022 20:32 schreef HappyCharly het volgende:
Vaatwasser, vind ik wel een goed idee
Die is na een week kapotquote:Op woensdag 19 oktober 2022 20:32 schreef HappyCharly het volgende:
Vaatwasser, vind ik wel een goed idee
Zo`n horeca ding.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 20:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
1 vaatwasser voor 33 personen????
Mogen ze wel 30 kippen nemen... die daar rond moeten lopen, hele tuin onder de kippenstront, ratten die op het voer afkomen. Wat een feestje!quote:Op woensdag 19 oktober 2022 20:31 schreef HappyCharly het volgende:
Kippen vind ik wel een leuk idee, hebben ze gratis eitjes
beter dan geen vaatwasser voor 33 personenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 20:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
1 vaatwasser voor 33 personen????
dat ding staat de hele dag aan danquote:Op woensdag 19 oktober 2022 20:32 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
beter dan geen vaatwasser voor 33 personen
Gaat em niet worden ze slopen werkelijk alles daarquote:Op woensdag 19 oktober 2022 20:32 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
beter dan geen vaatwasser voor 33 personen
ja vind ik primaquote:Op woensdag 19 oktober 2022 20:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat ding staat de hele dag aan dan![]()
werkt echt nietquote:
ik zou zeggen, haal geld uit de pot en schaf 2 goede vaatwassers aan.. maak die loods wat luxer.. er zit eenmiljoen in.. de fakquote:Op woensdag 19 oktober 2022 20:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
werkt echt niet
teveel mensen voor 1 vaatwasser
Alles is x25 wat uit de pot gehaald wordquote:Op woensdag 19 oktober 2022 20:34 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik zou zeggen, haal geld uit de pot en schaf 2 goede vaatwassers aan.. maak die loods wat luxer.. er zit eenmiljoen in.. de fak
frituurolie is waanzinnig duurquote:Op woensdag 19 oktober 2022 20:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
Vind dat eigenlijk nog steeds het beste idee..
Gourmet?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 20:35 schreef greysbones het volgende:
rubie
kleine pannetjes
blender
zachte bezem
ingredienten voor een cocktail
Vetblokken eigen merk.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 20:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
frituurolie is waanzinnig duur
Goedgekeurd.quote:
ja maar maar.. er zit 1 miljoen in!quote:Op woensdag 19 oktober 2022 20:35 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Alles is x25 wat uit de pot gehaald word
mag niet meer in een frituurpanquote:
en een wasrek. Ik vind haar idee het noodzakelijkst en het meest logischequote:Op woensdag 19 oktober 2022 20:37 schreef greysbones het volgende:
Kim D
Kaarsen
dekentjes(fleecedekens)
kussentjes
tosti apparaat
Ow... ik heb al 4 jaar een airfryerquote:Op woensdag 19 oktober 2022 20:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
mag niet meer in een frituurpan
moet tegenwoordig allemaal vloeibaar in
ik dacht dat elke euro die ze van de pot besteden als 10.000 van die 970.000 afgaat..quote:Op woensdag 19 oktober 2022 20:36 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ja maar maar.. er zit 1 miljoen in!
die stroom opwektquote:Op woensdag 19 oktober 2022 20:39 schreef HappyCharly het volgende:
een roei=apparaat, serieus Eunice? Dat is toch niet nodig
Jij bent op dreef.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 20:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
die stroom opwekt
of waar je de was in kan doen![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 oktober 2022 20:41 schreef greysbones het volgende:
een dansavond
Mirthe
mensen die een workshop geven
Waterpijp.quote:
goed ideequote:Op woensdag 19 oktober 2022 20:40 schreef greysbones het volgende:
Jeff
electrische kachels
koud op de slaapkamer
geen investering meer in hout
Pooltafelquote:
huh? waar?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 20:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Paar keer om gevraagd, Jeff en KimD aan het ontbijt tussen 10 en 11 uur, ze flirten zelfs ...
Wat een weggooier.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 20:45 schreef greysbones het volgende:
Bern
vaatwasser 17 stemmen
bordspellen 20 stemmen
Ze doen werkelijk de hele dag door spelletjes , spelen elkaar ook nog eens uit en dan nog meer spelletjesquote:
Was vanmorgen op stream 2, leuk koppel denk ik ....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
oh gemist..quote:Op woensdag 19 oktober 2022 20:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Was vanmorgen op stream 2, leuk koppel denk ik ....
quote:Op woensdag 19 oktober 2022 20:50 schreef greysbones het volgende:
Bern 20 stemmen bordspellen
fijn FEBO
top idee
Hij zegt alles 2 keer.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 20:52 schreef puzziepie het volgende:
Isaac is niet een man van veel woorden
WTF
nacht ook wel somsquote:Op woensdag 19 oktober 2022 20:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Voorheen waren de avond streams vooral de moeite waard, nu zijn het de dag streams denk ik .....
Ja, om 2400 uur gaat stream 2 eraf, en stream één tussen 1 en 2, soms tussen 2 en 3 ... it sucks.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 20:53 schreef greysbones het volgende:
nacht ook wel soms![]()
als de FEBO het laat zien
We moeten het met zijn allenquote:
Nou ,.. de hele groep moet hier wat van leren , Maddy is maar een klein onderdeel en de hele groep heeft dit beslotenquote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2022 20:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou ,.. de hele groep moet hier wat van leren , Maddy is maar een klein onderdeel en de hele groep heeft dit besloten
nope maak elkaar afquote:Op woensdag 19 oktober 2022 20:57 schreef Sestra666 het volgende:
hij heeft wel gelijk, maar dit willen we niet isaac
hahah gmtaquote:Op woensdag 19 oktober 2022 20:57 schreef FreshFruit het volgende:
Gelukkig is hij een man van weinig woorden.
quote:Op woensdag 19 oktober 2022 20:57 schreef HappyCharly het volgende:
Gelukkig is Isaac een man van weinig woorden..
Praise the Jumbo.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 20:58 schreef mangalie het volgende:
Aah nog geld van de Jumbo Halaeluja we zijn gered![]()
Johquote:Op woensdag 19 oktober 2022 20:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Boekhouding is complete chaos zo te horen.
quote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:00 schreef Ireth het volgende:
Holy macaroni, wat staat dat korte haar Jeff goed!!
Echt he. Ik verbaas me daarover.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 20:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Boekhouding is complete chaos zo te horen.
The path of the righteous man is beset on all sidesquote:Op woensdag 19 oktober 2022 20:59 schreef Seattle het volgende:
Haha 2x Isaac is een man van weinig woorden. And you will know my name is the Lord. Ik moest even aan Pulp Fiction denken
quote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
The path of the righteous man is beset on all sides
By the inequities of the selfish and the tyranny of evil men
Blessed is he who, in the name of charity and good will
Shepherds the weak through the valley of darkness
For he is truly his brother's keeper and the finder of lost children
And I will strike down upon thee
With great vengeance and furious anger
Those who attempt to poison and destroy my brothers
And you will know my name is the Lord
When I lay my vengeance upon thee
Fuck die ruim 20 jaar leeftijdsverschil, ik zou hem doen!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
die is het hier niet helemaal mee eensquote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Schakel nu pas in, maar Jeff is de meeting zat of zo?
Wendyquote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:02 schreef Deisyy het volgende:
Wie heeft dat haar van Jeff geknipt, Kim K? Diegene moet wel een hekel aan hem hebben
quote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:01 schreef Ireth het volgende:
[..]
Fuck die ruim 20 jaar leeftijdsverschil, ik zou hem doen!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee hij is boos omdat ze niet op zijn idee hebben gestemd.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
die is het hier niet helemaal mee eens
die vind dat mensen ook moet leren van hun fouten
en dat doen ze niet
Ik zie nu pas dat het wel mee valt, vanmiddag zag ik echt een krullenbol. Of is zijn haar gestyltangd?quote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat het wel mee valt, vanmiddag zag ik echt een krullenbol. Of is zijn haar gestyltangd?
Gekniptquote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat het wel mee valt, vanmiddag zag ik echt een krullenbol. Of is zijn haar gestyltangd?
quote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:01 schreef Ireth het volgende:
[..]
Fuck die ruim 20 jaar leeftijdsverschil, ik zou hem doen!!!15 Jaar leeftijdsverschil hier. Maar heb niks aan mijn kop verbouwd. Dat vind ie mooi, dus misschien maak ik toch kans?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe nor maal
Kan me dit wel voorstellen.quote:
Staat nog 970 duizend op de (voedsel)bankquote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee hebben ze absoluut geen recht op
Je maakt weinig kans denk ik, een stuk of tien vrouwen in de loods willen je graag voor gaan ...quote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:01 schreef Ireth het volgende:
Fuck die ruim 20 jaar leeftijdsverschil, ik zou hem doen!!!
ik ookquote:
Ahh hij is toch een beetje zuurquote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff : Twee dagen geleden 14 stemmen he. Van mij hoeft je niks te verwachten.
hopelijk gebeurt dat nietquote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:06 schreef Deisyy het volgende:
Babette: We moeten zorgen dat het eten opraakt zodat er weer een verdienopdracht komt.
Inderdaad, laat ze maar even lijden en anders uit de pot pakkenquote:
Dat ken ik ergens van.quote:
en jeff stinkt er met open ogen inquote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:07 schreef mangalie het volgende:
Isaac geniet hier van...Steukert pur sang..!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |