Djedi en dan gaat hij vanzelfquote:Op woensdag 19 oktober 2022 20:18 schreef greysbones het volgende:
Ruben mag er van mij ook echt uit
die gozer kan niks doet niks wil niks
echt?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 18:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij houdt van aantrekken en afstoten, zo houdt hij de vrouwen onzeker.
Hij fluistert de leuke dingen in Kims oren. maar dat is alleen duidelijk op tv via ondertiteling.
Met de uitzending van vanavond fluistert hij haar in het oor dat hij haar leuker vindt dan ze denkt.
Maar in de schuur lijkt ze voor hem bagage.
Misschien moet ze een strik maken en die op haar hoofd plakken..quote:Op woensdag 19 oktober 2022 20:20 schreef HappyCharly het volgende:
Kim helemaal bedenken wat ze morgen zal dragen qua kleding en haar om Marciano te pleasen. Engbek
Groep 7 niveauquote:Op woensdag 19 oktober 2022 20:20 schreef HappyCharly het volgende:
Kim helemaal bedenken wat ze morgen zal dragen qua kleding en haar om Marciano te pleasen. Engbek
Pitchenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 20:23 schreef MacDeMarco het volgende:
wat gaat er gebeuren dat isaac iedereen bij elkaar wil hebben?
quote:Op woensdag 19 oktober 2022 20:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In Groningen lopen ze altijd iets achter.
Ook. Maar het wordt ook echt niet gewaardeerd, als Marciano dolverliefd was en haar geweldig vond en zelf ook vanalles deed om har blij te maken.. prima. Dan waren ze gewoon verliefd. Dit is sneuquote:
quote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2022 20:25 schreef HappyCharly het volgende:
Nou tijd voor het egotripje van Isaac.. dance for me monkeys!!
Febo Sjakiequote:Op woensdag 19 oktober 2022 20:25 schreef HappyCharly het volgende:
Nou tijd voor het egotripje van Isaac.. dance for me monkeys!!
Zou gek wordenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 20:25 schreef Kakadylo het volgende:
Zelfs in groepsverband zitten Djedi en Ruben bij elkaar
ik heb het idee dat het ook niet meer uitmaakt wie je wegstuurtquote:Op woensdag 19 oktober 2022 20:25 schreef Kakadylo het volgende:
Zelfs in groepsverband zitten Djedi en Ruben bij elkaar
... is niks.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 20:18 schreef greysbones het volgende:
Ruben mag er van mij ook echt uit
die gozer kan niks doet niks wil niks
Afgekeurdquote:Op woensdag 19 oktober 2022 20:28 schreef greysbones het volgende:
Esther
masseren
lekkere massagetafel en olie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |