ben benieuwd hoe marciano daar op reageertquote:
quote:Op maandag 17 oktober 2022 11:27 schreef spapaars het volgende:
Laat Moriamamamama het maar doen, eenmaal erin is er geen plek meer voor het water.
Jeff haalt dit makkelijk maar ze wil het hoe dan ook proberen. Echt dom gewoon. En dan straks verontwaardigd zijn als iemand uit haar eigen groepje weg is.quote:
Doe het zelf maar dan...quote:Op maandag 17 oktober 2022 11:29 schreef greysbones het volgende:
Kim noemt zichzelf sportiever dan Jeff![]()
![]()
Als Jeff het doet en slaagt stuurt hij Marciano naar huis.quote:
Dát zou zo tof zijn!!quote:Op maandag 17 oktober 2022 11:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
Als Jeff het doet en slaagt stuurt hij Marciano naar huis.
Jeff heeft allang door dat hij een groepje binnen de groep heeft gevormd.
Iedereen is sportiever dan Jeffquote:Op maandag 17 oktober 2022 11:29 schreef greysbones het volgende:
Kim noemt zichzelf sportiever dan Jeff![]()
![]()
Dat zou echt lachen zijnquote:Op maandag 17 oktober 2022 11:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
Als Jeff het doet en slaagt stuurt hij Marciano naar huis.
Jeff heeft allang door dat hij een groepje binnen de groep heeft gevormd.
heb je hem de laatste week zijn trainenquote:
Jeff heeft wel wilskracht denk ikquote:Op maandag 17 oktober 2022 11:31 schreef Seattle het volgende:
Ik denk dat Kim K wel gelijk heeft hoor. Het is moeilijk en Jeff heeft geen conditie
Niet gezien.quote:Op maandag 17 oktober 2022 11:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb je hem de laatste week zijn trainen![]()
![]()
die gaat heel snel voorruit
hij is prima aan het trainen nuquote:
jij vond dat we ons te druk maakten hieromquote:
is toch niet gezegt dat kim k teg jeff moetquote:Op maandag 17 oktober 2022 11:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij vond dat we ons te druk maakten hierom
Een uur. Zoals altijd.quote:Op maandag 17 oktober 2022 11:37 schreef freaky40 het volgende:
Hoelang hebben ze voor ze moeten kiezen?
Als Ruben het kan, kan iedereen hetquote:Op maandag 17 oktober 2022 11:37 schreef greysbones het volgende:
Ruben heeft het net geprobeerd en heeft het gehaald![]()
![]()
![]()
ja hoor Tarzan jij wel
Een uur maar ik weet het niet zeker want dacht nog iets te horen van daarna, waarom antwoord ik dan, ja dat weet ik ook niet eigenlijk.quote:Op maandag 17 oktober 2022 11:37 schreef freaky40 het volgende:
Hoelang hebben ze voor ze moeten kiezen?
Ja maar Jeff gaat dit redden, geen twijfel.quote:Op maandag 17 oktober 2022 11:38 schreef juul. het volgende:
Ik vrees met grote vrezen dat Jef de klos is
maar die kan het wel toch? en laat hem dan Wanda wegsturen pleasequote:Op maandag 17 oktober 2022 11:38 schreef juul. het volgende:
dan hoop ik dat hij het haalt en Kim Kweg kan sturenquote:Op maandag 17 oktober 2022 11:38 schreef juul. het volgende:
Liever Marcianoquote:Op maandag 17 oktober 2022 11:38 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
maar die kan het wel toch? en laat hem dan Wanda wegsturen please![]()
![]()
kim k weet toch niet dat zij antreten moetquote:Op maandag 17 oktober 2022 11:38 schreef greysbones het volgende:
Kim moet kijken wie ze allemaal mee krijgt
Kim telt mensen die twijfelen al mee
Volgens Kim kont kon hij in de hottub nog geen 50 sec onder waterquote:Op maandag 17 oktober 2022 11:38 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja maar Jeff gaat dit redden, geen twijfel.
Gaat niet gebeuren.quote:Op maandag 17 oktober 2022 11:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Als Jeff weg moet, vind ik de streams gelijk een heel stuk minder leuk.
kweg ?quote:Op maandag 17 oktober 2022 11:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan hoop ik dat hij het haalt en Kim Kweg kan sturen
Dan is het gewoon klaar .quote:Op maandag 17 oktober 2022 11:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Neeeeequote:Op maandag 17 oktober 2022 11:35 schreef Cargamelk het volgende:
Ze mogen die Isaac van mij wel verzuipen.
Dan ben ik er ook wel klaar meequote:Op maandag 17 oktober 2022 11:39 schreef Li0nHeart het volgende:
En daarna Marciano naar huis stuurt. Please please please..quote:Op maandag 17 oktober 2022 11:40 schreef Seattle het volgende:
Denk dat Jeff genomineerd gaat worden..
FF mis ikquote:Op maandag 17 oktober 2022 11:41 schreef ChocoFan het volgende:
Wie missen we nog in de COS die dit ook wilden zien? Ik heb het idee dat er een aantal niet zijn nu![]()
@:iedereen
Ik ga mee duimen, maar ik ben er toch wel bang voor dat hij het niet haalt verdoriequote:Op maandag 17 oktober 2022 11:41 schreef engine het volgende:
[..]
En daarna Marciano naar huis stuurt. Please please please..
De COS wordt dan stil in je eentje.quote:Op maandag 17 oktober 2022 11:42 schreef Cargamelk het volgende:
Als Jeff weg moet dan ga ik meer kijken
Nu hoop ik stiekem toch een beetje dat Jeff naar huis gaat. Benieuwd wie er dan ook echt vertrokken zijn.quote:
Ja ik was dat net aan het typenquote:Op maandag 17 oktober 2022 11:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ook en sestra en ireth en charmain en mootie en child enz
We zijn al met tweequote:Op maandag 17 oktober 2022 11:42 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
De COS wordt dan stil in je eentje.
Zul je raar staan te kijken....quote:Op maandag 17 oktober 2022 11:43 schreef engine het volgende:
[..]
Nu hoop ik stiekem toch een beetje dat Jeff naar huis gaat. Benieuwd wie er dan ook echt vertrokken zijn.
En Marciano zegt niet veel, die denkt dat dan Kim de dupe zal zijn en niet hij.quote:Op maandag 17 oktober 2022 11:41 schreef Moeraskat het volgende:
Die campagne van Kim K, die kan ze zo hard terug krijgen. Echt dom dit
Meer de COSers die verdwijnen dan.quote:Op maandag 17 oktober 2022 11:43 schreef engine het volgende:
[..]
Nu hoop ik stiekem toch een beetje dat Jeff naar huis gaat. Benieuwd wie er dan ook echt vertrokken zijn.
@Floryquote:Op maandag 17 oktober 2022 11:41 schreef ChocoFan het volgende:
Wie missen we nog in de COS die dit ook wilden zien? Ik heb het idee dat er een aantal niet zijn nu![]()
jammer dat je geen melding meer krijgt via de app zoals bij utopiaquote:Op maandag 17 oktober 2022 11:41 schreef ChocoFan het volgende:
ik luister en kijk soms, ben ook aan het werkquote:Op maandag 17 oktober 2022 11:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ook en sestra en ireth en charmain en mootie en child enz
Ook, ik mis nog zoveel mensen nu die dit ook wilde, charmain gespot iig.quote:
Of het gaat te snel voor hem of te langzaamquote:Op maandag 17 oktober 2022 11:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Doe nou eens normaal alsjeblieft. Dit is echt niet leuk hoor mario. Kan je niet gewoon op een gezellige normale manier mee cossen? Dat is voor iedereen leuker.
Oh dat was heel handig geweest ja. Maar ja, zag hendrikquote:Op maandag 17 oktober 2022 11:44 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
jammer dat je geen melding meer krijgt via de app zoals bij utopia
quote:Op maandag 17 oktober 2022 11:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh dat was heel handig geweest ja. Maar ja, zag hendriken die zal het vast wel opnemen voor degene die het gaan missen.
Kijk het straks wel terugquote:Op maandag 17 oktober 2022 11:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh dat was heel handig geweest ja. Maar ja, zag hendriken die zal het vast wel opnemen voor degene die het gaan missen.
Duurt nog heel lang hoor. Eerst stemmen. Dan nog een uur oefenen en dan pas de opdracht.quote:
ja will ik maar als ik klein schrijvv ziet het niemandquote:Op maandag 17 oktober 2022 11:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Doe nou eens normaal alsjeblieft. Dit is echt niet leuk hoor mario. Kan je niet gewoon op een gezellige normale manier mee cossen? Dat is voor iedereen leuker.
Oh ook ja, ik mis er gewoon echt veel nu. Potverdikkemequote:
wie wat waarquote:Op maandag 17 oktober 2022 11:19 schreef greysbones het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
eindelijk
@:Flow3r
we zien het wel Marioquote:Op maandag 17 oktober 2022 11:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja will ik maar als ik klein schrijvv ziet het niemand
enn het klopt niet dat kim k teg jeff is, hoezo typen julie dat ?
Oh ben dan misschien al wel weer thuisquote:Op maandag 17 oktober 2022 11:47 schreef engine het volgende:
[..]
Duurt nog heel lang hoor. Eerst stemmen. Dan nog een uur oefenen en dan pas de opdracht.
Tering wat kan jij lopen zeikenquote:Op maandag 17 oktober 2022 11:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat een onzin. Iedereen typt gewoon kleine letters en wordt dan gelezenquote:Op maandag 17 oktober 2022 11:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
We zien je echt wel hoor. Alleen niet op elke post krijg je antwoord. Ik heb ook niet op alles antwoord wat ik type. Dat geeft toch niet?quote:Op maandag 17 oktober 2022 11:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee ze willen op Jeffquote:Op maandag 17 oktober 2022 11:49 schreef Flow3r het volgende:
[..]
hebben ze al gestemd ?![]()
Dankjwel voor de tag![]()
quote:Op maandag 17 oktober 2022 11:48 schreef Seattle het volgende:
Haha Mirthe, dacht dat Erik weer erg stonk, maar ze probeert haar adem in te houden
of Kim Kquote:Op maandag 17 oktober 2022 11:50 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hoop dat ie wint en Wanda eruit tieft
dat ben ikquote:Op maandag 17 oktober 2022 11:50 schreef Moeraskat het volgende:
Vlinder is er ook niet toch?
En Ehm. Even denken…
Oh hier ben jequote:
quote:Op maandag 17 oktober 2022 11:50 schreef Ireth het volgende:
Ik val net in, eliminatie, 110 seconden in bak onder water begrijp ik? En ze moeten nog stemmen wie het gaat doen? Ben ik zo bij?
Sorry, las over je heen.quote:
Best veel niet maar we gaan echt heel erg off topic met dat mentionen dus denk dat we beter gewoon goed verslag moeten doen van de streams voor diegene die het gaan missen. Kom op COS, we kunnen het.quote:Op maandag 17 oktober 2022 11:50 schreef Moeraskat het volgende:
Vlinder is er ook niet toch?
En Ehm. Even denken…
We weten wel welk spelquote:Op maandag 17 oktober 2022 11:51 schreef mario390 het volgende:
hier werden veel aannahmes gesponnen moet ik echt zeggen
niemand weet welke spel komt en vorall wie tegen wie
Ja ik ben er ook klaar mee Iddquote:Op maandag 17 oktober 2022 11:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Best veel niet maar we gaan echt heel erg off topic met dat mentionen dus denk dat we beter gewoon goed verslag moeten doen van de streams voor diegene die het gaan missen. Kom op COS, we kunnen het.
Wanda aan het oefenen?quote:
Adem inhouden 110 secondequote:
Ja precies. Een beetje emotionele chantage toepassen bij de Febo ...quote:Op maandag 17 oktober 2022 11:43 schreef engine het volgende:
[..]
Zet eens een stream aan.quote:Op maandag 17 oktober 2022 11:51 schreef mario390 het volgende:
hier werden veel aannahmes gesponnen moet ik echt zeggen
niemand weet welke spel komt en vorall wie tegen wie
Als ze slim zijn kiezen ze Ruben. Die heeft het al gehaald.quote:
Ruben wil ervoor zorgen dat mensen veel geluid maken als Jeff de tank in gaat. Zodat z’n hart sneller gaat kloppen en hij het minder lang kan volhoudenquote:Op maandag 17 oktober 2022 11:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik versta ze niet goed en heb last van omgevingsgeluiden ook.
Ik vind dat best wel dom gelul eigenlijk en vals ja. Maar die willen dus toch op jeff gaan, risico hoor, ik denk dat jeff het misschien best wel eens zou kunnen.quote:Op maandag 17 oktober 2022 11:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ruben wil ervoor zorgen dat mensen veel geluid maken als Jeff de tank in gaat. Zodat z’n hart sneller gaat kloppen en hij het minder lang kan volhouden
Ja dan zie je die teller oplopenquote:
Zieligquote:Op maandag 17 oktober 2022 11:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ruben wil ervoor zorgen dat mensen veel geluid maken als Jeff de tank in gaat. Zodat z’n hart sneller gaat kloppen en hij het minder lang kan volhouden
ik hoop dat Jeff het haaltquote:Op maandag 17 oktober 2022 11:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik vind dat best wel dom gelul eigenlijk en vals ja. Maar die willen dus toch op jeff gaan, risico hoor, ik denk dat jeff het misschien best wel eens zou kunnen.
Dombo vergeet dat er jury bij is die waarschijnlijk stilte eist..quote:Op maandag 17 oktober 2022 11:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Waarschijnlijk moeten ze zelfs hun snater houden tijdens het spel.quote:Op maandag 17 oktober 2022 11:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik vind dat best wel dom gelul eigenlijk en vals ja. Maar die willen dus toch op jeff gaan, risico hoor, ik denk dat jeff het misschien best wel eens zou kunnen.
Die gaat dit gewoon redden, no doubt. Dus ik zou eerst eens nadenken voordat ze gelijk beginnen roeptoeteren dat hij er in moet.quote:Op maandag 17 oktober 2022 11:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Als hij echt moet hoop ik ook dat ie het haalt en ik ben dan heel erg benieuwd wie hij eruit gaat sturen.quote:Op maandag 17 oktober 2022 11:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hoop dat Jeff het haalt
en zijn stem aanpast omdat hij hoort hoe het gespeelt is
(er is altijd iemand die zijn mond niet kan houden)
Ja beetje dom wel van ze, ga dan voor iemand waarvan je zeker weet dat die het niet gaat halen, maar haat is schijnbaar groter dan het logische nadenken.quote:Op maandag 17 oktober 2022 11:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die gaat dit gewoon redden, no doubt. Dus ik zou eerst eens nadenken voordat ze gelijk beginnen roeptoeteren dat hij er in moet.
Door de covid zeker, hoor sommige inderdaad zeggen dat ze ook op mensen kunnen met ademproblemen, daar hoor sasha bij natuurlijk.quote:Op maandag 17 oktober 2022 11:59 schreef Moeraskat het volgende:
Sommige mensen willen op Sasha hoor ik
Die gaat dit niet redden, maar denk toch dat Jeff de klos is, idioot maar waar.quote:Op maandag 17 oktober 2022 11:59 schreef Moeraskat het volgende:
sasha heeft wel long covid, maar dat wil niet zeggen dat ze problemen heeft met haar longenquote:Op maandag 17 oktober 2022 12:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Door de covid zeker, hoor sommige inderdaad zeggen dat ze ook op mensen kunnen met ademproblemen, daar hoor sasha bij natuurlijk.
Dat is volgens mij een leugen van Marciano toch? Of hebben anderen dat ook gezegd?quote:Op maandag 17 oktober 2022 11:59 schreef Moeraskat het volgende:
Geen ideee ik kijk alleen stream 1 nuquote:Op maandag 17 oktober 2022 12:01 schreef Seattle het volgende:
[..]
Dat is volgens mij een leugen van Marciano toch? Of hebben anderen dat ook gezegd?
Die weten dat ze gevaar lopen mocht hij het reddenquote:Op maandag 17 oktober 2022 12:00 schreef juul. het volgende:
Huh! Marciano en Isaac gaan niet op Jef, nou breekt mijn klomp
Marciano en Alies?quote:Op maandag 17 oktober 2022 12:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Geen ideee ik kijk alleen stream 1 nu
Klopt, long staat ook voor lang en niet de longen. En verstandig dat ze het een andere naam geven eindelijkquote:Op maandag 17 oktober 2022 12:01 schreef Verida het volgende:
[..]
sasha heeft wel long covid, maar dat wil niet zeggen dat ze problemen heeft met haar longen
tegenwoordig wordt long covid aangeduid met "post covid "
Dan is het volgens mij een leugen en wilde Marciano in eerste instantie niet vertellen over Jeff en heeft hij Sasha genoemdquote:
Ja en mensen willen op Jeffquote:Op maandag 17 oktober 2022 12:04 schreef Ireth het volgende:
Ik val net in, eliminatie, 110 seconden in bak onder water begrijp ik? En ze moeten nog stemmen wie het gaat doen? Ben ik zo bij?
[..]
Ik voelde al niet-gemist
Ja echt he, regie kan het ook niet meer bijhouden en wisselt als een mallequote:
Kwartier nog denk ikquote:Op maandag 17 oktober 2022 12:08 schreef Ireth het volgende:
Hoelang hebben ze nog voor ze moeten stemmen??
Eindelijk!quote:Op maandag 17 oktober 2022 12:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
present, ben aan het lezen wat er aan de hand is
Ik zal maar ff wachten ja.quote:Op maandag 17 oktober 2022 12:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ow, dan wacht ik nog ff met boodschappen doen
True. En dan nog gaat hij niet Jeff eruit stemmen zegt hijquote:Op maandag 17 oktober 2022 12:10 schreef ChocoFan het volgende:
Ik hoor alicia zeggen dat ze wil dat isaac de opdracht doet, waarschijnlijk omdat ie het haalt en dan iemand kan kiezen
Marciano wel.quote:Op maandag 17 oktober 2022 12:09 schreef Moeraskat het volgende:
Martin wil niet op Jeff stemmen. Isaac ook niet want hij heeft dat belooft
mag toch hopen van welquote:Op maandag 17 oktober 2022 12:10 schreef Adat231 het volgende:
mogen wij het stemmen zien of is er dan streamlock?
Jeffquote:Op maandag 17 oktober 2022 12:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik zal maar ff wachten ja.![]()
Isaac stuurt dan tsjeng eruit, ja wie de fuck is dat dan weer.
Aha, dankquote:
oké, dank jequote:Op maandag 17 oktober 2022 12:12 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
110 sec in een bak met water zitten onder water
110’adem inhouden in een watertankquote:
nee dan snappen de anderen ook dat Kim K degene is die aan het smoezen is met iedereenquote:Op maandag 17 oktober 2022 12:13 schreef Hendrik83 het volgende:
Kan iemand die microfoon even permanent aan KimW plakken.
Vast nietenquote:Op maandag 17 oktober 2022 12:13 schreef Hendrik83 het volgende:
Oh kan ook. Mag van mij ook welquote:
Of een gele kaart geven...Daar doen ze ook niets mee. Kim W/K moet tig keer op een dag haar microfoon controleren.quote:Op maandag 17 oktober 2022 12:13 schreef Hendrik83 het volgende:
Hoeveel denk je dat erin moeten?quote:Op maandag 17 oktober 2022 12:15 schreef mario390 het volgende:
lekker veel eten en dann watertankspel
dat is toch fout wat de bw nu doen
Iedereen moet op Jeff maar hij zelf laat nog even in het midden dat hij ook op Jeff gaat stemmen.quote:
nee niet met hele lichaam denk ikquote:Op maandag 17 oktober 2022 12:15 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Hoeveel denk je dat erin moeten?
Enige wat ik aan hem waardeer is die rode boerenzakdoek, dat hij de boeren steuntquote:
Op Djedi en dan loopt Ruben wegquote:Op maandag 17 oktober 2022 12:16 schreef ChocoFan het volgende:
Volgens mij hebben esther en eunice nog geen idee op wie ze gaan stemmen.
helemaalquote:Op maandag 17 oktober 2022 12:16 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee niet met hele lichaam denk ik
nur met de kop
Die heeft voor hem een hele andere betekenisquote:Op maandag 17 oktober 2022 12:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Enige wat ik aan hem waardeer is die rode boerenzakdoek, dat hij de boeren steunt
quote:Op maandag 17 oktober 2022 12:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Enige wat ik aan hem waardeer is die rode boerenzakdoek, dat hij de boeren steunt
Kan, maar dit is wat het nu betekend en als hij dat niet weet, is hij nog dommer dan ik hem al inschatquote:Op maandag 17 oktober 2022 12:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die heeft voor hem een hele andere betekenis
Ja hij staat er al eventjes. Echt prachtigquote:
dat is wel opvallend inderdaad.quote:Op maandag 17 oktober 2022 12:17 schreef mootie het volgende:
Niemand voelt zich dus sterk genoeg om de uitdaging zelf aan te gaan. Daar hadden ze allemaal het hoogste woord over.
Ik ben alweer weg daar ... Maar Ester had het over 2 baby-pupppiesquote:Op maandag 17 oktober 2022 12:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh en over wie hebben ze het nu? iemand die de ouderen daar negeert, ook ruben zeker
hij heeft het al geregeldquote:Op maandag 17 oktober 2022 12:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja hij staat er al eventjes. Echt prachtig
ik ben benieuwdquote:Op maandag 17 oktober 2022 12:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Eens kijken of ze echt op Djedi gaan nu .. of dat het alleen voor de buhne is.
Ik ook, niet vol te houden die damesquote:Op maandag 17 oktober 2022 12:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben alweer weg daar ... Maar Ester had het over 2 baby-pupppies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |