of Kim Kquote:Op maandag 17 oktober 2022 11:50 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hoop dat ie wint en Wanda eruit tieft
dat ben ikquote:Op maandag 17 oktober 2022 11:50 schreef Moeraskat het volgende:
Vlinder is er ook niet toch?
En Ehm. Even denken…
Oh hier ben jequote:
quote:Op maandag 17 oktober 2022 11:50 schreef Ireth het volgende:
Ik val net in, eliminatie, 110 seconden in bak onder water begrijp ik? En ze moeten nog stemmen wie het gaat doen? Ben ik zo bij?
Sorry, las over je heen.quote:
Best veel niet maar we gaan echt heel erg off topic met dat mentionen dus denk dat we beter gewoon goed verslag moeten doen van de streams voor diegene die het gaan missen. Kom op COS, we kunnen het.quote:Op maandag 17 oktober 2022 11:50 schreef Moeraskat het volgende:
Vlinder is er ook niet toch?
En Ehm. Even denken…
We weten wel welk spelquote:Op maandag 17 oktober 2022 11:51 schreef mario390 het volgende:
hier werden veel aannahmes gesponnen moet ik echt zeggen
niemand weet welke spel komt en vorall wie tegen wie
Ja ik ben er ook klaar mee Iddquote:Op maandag 17 oktober 2022 11:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Best veel niet maar we gaan echt heel erg off topic met dat mentionen dus denk dat we beter gewoon goed verslag moeten doen van de streams voor diegene die het gaan missen. Kom op COS, we kunnen het.
Wanda aan het oefenen?quote:
Adem inhouden 110 secondequote:
Omdat ze dus hun adem moeten inhouden, dan kan je niet valsspelen lijkt mij de reden.quote:
Ja precies. Een beetje emotionele chantage toepassen bij de Febo ...quote:Op maandag 17 oktober 2022 11:43 schreef engine het volgende:
[..]
Nu hoop ik stiekem toch een beetje dat Jeff naar huis gaat. Benieuwd wie er dan ook echt vertrokken zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |