Door de covid zeker, hoor sommige inderdaad zeggen dat ze ook op mensen kunnen met ademproblemen, daar hoor sasha bij natuurlijk.quote:Op maandag 17 oktober 2022 11:59 schreef Moeraskat het volgende:
Sommige mensen willen op Sasha hoor ik
Die gaat dit niet redden, maar denk toch dat Jeff de klos is, idioot maar waar.quote:Op maandag 17 oktober 2022 11:59 schreef Moeraskat het volgende:
sasha heeft wel long covid, maar dat wil niet zeggen dat ze problemen heeft met haar longenquote:Op maandag 17 oktober 2022 12:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Door de covid zeker, hoor sommige inderdaad zeggen dat ze ook op mensen kunnen met ademproblemen, daar hoor sasha bij natuurlijk.
Dat is volgens mij een leugen van Marciano toch? Of hebben anderen dat ook gezegd?quote:Op maandag 17 oktober 2022 11:59 schreef Moeraskat het volgende:
Geen ideee ik kijk alleen stream 1 nuquote:Op maandag 17 oktober 2022 12:01 schreef Seattle het volgende:
[..]
Dat is volgens mij een leugen van Marciano toch? Of hebben anderen dat ook gezegd?
Die weten dat ze gevaar lopen mocht hij het reddenquote:Op maandag 17 oktober 2022 12:00 schreef juul. het volgende:
Huh! Marciano en Isaac gaan niet op Jef, nou breekt mijn klomp
Marciano en Alies?quote:Op maandag 17 oktober 2022 12:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Geen ideee ik kijk alleen stream 1 nu
Klopt, long staat ook voor lang en niet de longen. En verstandig dat ze het een andere naam geven eindelijkquote:Op maandag 17 oktober 2022 12:01 schreef Verida het volgende:
[..]
sasha heeft wel long covid, maar dat wil niet zeggen dat ze problemen heeft met haar longen
tegenwoordig wordt long covid aangeduid met "post covid "
Dan is het volgens mij een leugen en wilde Marciano in eerste instantie niet vertellen over Jeff en heeft hij Sasha genoemdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |