nee dan snappen de anderen ook dat Kim K degene is die aan het smoezen is met iedereenquote:Op maandag 17 oktober 2022 12:13 schreef Hendrik83 het volgende:
Kan iemand die microfoon even permanent aan KimW plakken.
Vast nietenquote:Op maandag 17 oktober 2022 12:13 schreef Hendrik83 het volgende:
Oh kan ook. Mag van mij ook welquote:
Of een gele kaart geven...Daar doen ze ook niets mee. Kim W/K moet tig keer op een dag haar microfoon controleren.quote:Op maandag 17 oktober 2022 12:13 schreef Hendrik83 het volgende:
Hoeveel denk je dat erin moeten?quote:Op maandag 17 oktober 2022 12:15 schreef mario390 het volgende:
lekker veel eten en dann watertankspel
dat is toch fout wat de bw nu doen
Iedereen moet op Jeff maar hij zelf laat nog even in het midden dat hij ook op Jeff gaat stemmen.quote:
nee niet met hele lichaam denk ikquote:Op maandag 17 oktober 2022 12:15 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Hoeveel denk je dat erin moeten?
Enige wat ik aan hem waardeer is die rode boerenzakdoek, dat hij de boeren steuntquote:
Op Djedi en dan loopt Ruben wegquote:Op maandag 17 oktober 2022 12:16 schreef ChocoFan het volgende:
Volgens mij hebben esther en eunice nog geen idee op wie ze gaan stemmen.
helemaalquote:Op maandag 17 oktober 2022 12:16 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee niet met hele lichaam denk ik
nur met de kop
Die heeft voor hem een hele andere betekenisquote:Op maandag 17 oktober 2022 12:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Enige wat ik aan hem waardeer is die rode boerenzakdoek, dat hij de boeren steunt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |