Oh en over wie hebben ze het nu? iemand die de ouderen daar negeert, ook ruben zekerquote:
quote:Op maandag 17 oktober 2022 12:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Enige wat ik aan hem waardeer is die rode boerenzakdoek, dat hij de boeren steunt
Gewisseld, geinig die jeffquote:
Kan, maar dit is wat het nu betekend en als hij dat niet weet, is hij nog dommer dan ik hem al inschatquote:Op maandag 17 oktober 2022 12:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die heeft voor hem een hele andere betekenis
Ja hij staat er al eventjes. Echt prachtigquote:
dat is wel opvallend inderdaad.quote:Op maandag 17 oktober 2022 12:17 schreef mootie het volgende:
Niemand voelt zich dus sterk genoeg om de uitdaging zelf aan te gaan. Daar hadden ze allemaal het hoogste woord over.
Ik ben alweer weg daar ... Maar Ester had het over 2 baby-pupppiesquote:Op maandag 17 oktober 2022 12:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh en over wie hebben ze het nu? iemand die de ouderen daar negeert, ook ruben zeker
hij heeft het al geregeldquote:Op maandag 17 oktober 2022 12:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja hij staat er al eventjes. Echt prachtig
ik ben benieuwdquote:Op maandag 17 oktober 2022 12:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Eens kijken of ze echt op Djedi gaan nu .. of dat het alleen voor de buhne is.
Ik ook, niet vol te houden die damesquote:Op maandag 17 oktober 2022 12:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben alweer weg daar ... Maar Ester had het over 2 baby-pupppies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |